abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221079836
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
pi_221079904
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰

Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
pi_221079936
Oh die nagels van Milou.. Zo zien de mijne eruit als ze er al een week op zitten.
pi_221080029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!

M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
Gelukkig worden de schermen tegenwoordig steeds groter en groter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221080075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
Ja volgens mij wel

En een paar gala jurken misschien zien we die nog aan de komende dagen 🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_221080094
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
pi_221080135
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:52 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
Wil ik hem best zeggen.... maar denk dat hij denk dat dit het hoogst haalbare is... helaas
pi_221080201
Ik denk dat het sanneke heel goed zou doen als Dion haar eens stevig zou aanpakken
pi_221080235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:42 schreef Mirp het volgende:
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰

Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
Buiten gaat hij gewoon vast in de wagen.... kind gaat echt niet los mogen lopen de komende jaren 🤣😂 (ok wel als dion er achteraan kan rennen natuurlijk)
Ik gun Sanneke een kind zoals mijn jongste 🤣 zodra hij kon lopen schreeuwde hij de buurt bij elkaar als hij in de wagen moest
pi_221080238
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
pi_221080285
alleen AM kan 10 stories maken over zelfgemaakte waterijsjes....en dat het met yoghurt niet lukt. Gaat wel hoor, moet je even een trechtertje gebruiken.....
pi_221080313
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!

Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
pi_221080400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!

Nou ja dat was ook de reden voor AM om te gaan posten zegt ze in haar boek. Verbinding zoeken, contact met anderen, gezien worden.
Kan allemaal wel zo zijn maar praat het echt niet goed dat je de privacy van je kindeeen te grabbel gooit. Helemaal niet met het voortschrijdend inzicht over dit onderwerp (kinderen op social media)
pi_221080431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
pi_221080461
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
pi_221080486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:

Absoluut. Toch denk ik dat real-life contacten veel waardevoller voor haar zouden zijn, al lijkt ze die ook wel wat te hebben. Maar met zoveel jonge kinderen is ze natuurlijk best aan huis gebonden.
En het is evengoed geen excuus om zoveel privézaken, foto's en dergelijke van de kinderen te delen.
Iedereen spreekt er schande van dat AM Lot jarenlang slapend heeft gefilmd, maar ik zie bij Tamara meer dan genoeg foto's voorbijkomen die wat dat betreft ook echt niet kunnen.
pi_221080550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
pi_221080580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
pi_221080634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Missinglink24 het volgende:
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
Ja en dan zegt ze; ik houd ervan als je er niks onder aan hoeft... nee idd hoeft niet maar het zou best een goed idee zijn.
pi_221080637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Zo kennen we er meer... kinderen en katten... ik zie een patroon
pi_221080655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
Lijkt Debbie wel
pi_221080689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie heeft nog wel een rugzak waar ze de kat in kan meenemen als ze lskker met Mijan naar buiten gaat....
pi_221080692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣
  donderdag 18 juni 2026 @ 17:20:46 #74
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221080751
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
pi_221080759
Het enige wat bij Sannekes gehele voorkomen ontbreekt, is een scootmobiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')