Gelukkig worden de schermen tegenwoordig steeds groter en groterquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Heerlijk die only fans shoplogs van Sanneke! Hoppaaaa lekker kruis en buikieeee in zicht, buik maakt me weinig uit hoor maar comeeee oneeee beetje charmant mag wel toch!
M loopt! Sanneke zal uitgeput zijn vanavond ze hijgt al als ze achter de wagen in eigen tempo loopt!
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
Heeft AM maar 1 rok? Die zwarte?
Wil ik hem best zeggen.... maar denk dat hij denk dat dit het hoogst haalbare is... helaasquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:52 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Niemand heeft hem verteld dat hij ook nee kan zeggen.
Buiten gaat hij gewoon vast in de wagen.... kind gaat echt niet los mogen lopen de komende jaren 🤣😂 (ok wel als dion er achteraan kan rennen natuurlijk)quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:42 schreef Mirp het volgende:
Aaah wel schattig, die stappende M. 🥰
Maar, hollen M! Laat je moeder maar eens van die bank af komen.
Nou ja dat was ook de reden voor AM om te gaan posten zegt ze in haar boek. Verbinding zoeken, contact met anderen, gezien worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!
Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie met vette haren op de gram, zo onverzorgd
Absoluut. Toch denk ik dat real-life contacten veel waardevoller voor haar zouden zijn, al lijkt ze die ook wel wat te hebben. Maar met zoveel jonge kinderen is ze natuurlijk best aan huis gebonden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:45 schreef Johanna38 het volgende:
Iemand schreef in het vorige deel waarom Tamara dat kotsende kind online moet zetten. Maar zou het in haar geval niet ook gewoon eenzaamheid zijn? Niemand ziet in het echte leven misschien wat ze de hele dag uitspookt en geeft haar een complimentje voor die wassen en dat schoonmaken enzo en dat zij (en anderen) daarom zoveel delen. Zie mij! Kijk naar mij!
Jammer dat het ten koste gaat van de kinderen, maar goed. Ze wordt wel gezien.
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦♂️
Ja en dan zegt ze; ik houd ervan als je er niks onder aan hoeft... nee idd hoeft niet maar het zou best een goed idee zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Missinglink24 het volgende:
Familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft echt een voorkeur voor bh loos door het leven gaan.
Zo kennen we er meer... kinderen en katten... ik zie een patroonquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Lijkt Debbie welquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En wat Sanneke wil gebeurt vaak ook😅
Debbie heeft nog wel een rugzak waar ze de kat in kan meenemen als ze lskker met Mijan naar buiten gaat....quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ze wilde ook per se een kind, kreeg een kind en doet er niks mee.
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |