abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221080778
Sanneke denkt volgens mij dat iedereen de tikkie app gebruikt. Het schap van de doekjes is leeg. Ik vermoed vanwege de 2+2 gratis actie. Maar volgens Sanneke door de tikkie app.

Oh, en door Sanneke vanochtend gelet op de prijs van mayonaise. Ruim 3 euro voor betaald.
pi_221080783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar constante handgebaren en gezichtsuitdrukkingen irritant 🫣
Ik vooral die persiflages. De 1e was leuk, na de 3e was het irritant.
pi_221080788
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
pi_221080842
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM he ;) ;) ;)
pi_221080850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:29 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind M. wel slepen met zn ene beentje, eerlijk gezegd.
Hij doet net zijn eerste stapjes. Ik vind het er normaal uitzien hoor.
pi_221080865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef miep123456 het volgende:

[..]
M loopt net.he, je bent toch geen familie van DBM he ;) ;) ;)
Sssttt niet verklappen 😜
pi_221080882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke denkt volgens mij dat iedereen de tikkie app gebruikt. Het schap van de doekjes is leeg. Ik vermoed vanwege de 2+2 gratis actie. Maar volgens Sanneke door de tikkie app.

Oh, en door Sanneke vanochtend gelet op de prijs van mayonaise. Ruim 3 euro voor betaald.
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!
pi_221080887
Als je de hele dag zon hebt en ruimte, waarom zo een peuterbad bij DBM! Snap haar echt te vaak niet!
pi_221080889
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
pi_221080920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:47 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Sssttt niet verklappen 😜
oepsie _O- _O- _O-
pi_221080925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
Tja, vraag het haar<
pi_221081017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Tja, vraag het haar<
Mooie jurk aan en klompen! Ik heb idd heel veel vragen voor haar
pi_221081054
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
pi_221081058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mooie jurk aan en klompen! Ik heb idd heel veel vragen voor haar
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
pi_221081096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Met die vliegenmepper 😁
pi_221081111
Die jurk is wel leuk ja
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:17:49 #92
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221081117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Ik mis de bezem, wat een wansmaak en dat haar is wel het ergste
pi_221081145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze gaat naar een speciale gelegenheid, klompen en die knot op haar hoofd
Vlaggen op een modderschuit.
pi_221081150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
pi_221081155
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’

Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
pi_221081233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Jaa die zag ik ook met die bio sensor , geweldig
pi_221081247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Als je de hele dag zon hebt en ruimte, waarom zo een peuterbad bij DBM! Snap haar echt te vaak niet!
Gevaarlijk hè voor flip en flap , ik herinner me het enkelhoge water van vorig jaar nog.
Veel gevaarlijker dan een wat dieper badje , ze breken de nek bijna als ze kopje onder willen, en dat willen de meeste kinderen
Ook daarin houd ze ze weer klein, dat opblaasbadje, Tjezus koop gewoon een wat groter bad .
pi_221081250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:50 schreef Moppie1982 het volgende:
En whyyy noemt Am hun hottubje een zwembad???
Nog even en ze noemt het een Infinity pooool
pi_221081263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt! Niet bedenken dat mensen gewoon de bonus aanbiedingen pakken? Ik heb überhaupt geen tikkie app.. je kan gewoon via je bank een betaalverzoek doen, maar om dat te installeren en de hele dag bonnen in te scannen? Nee bedankt!
Er zullen vast mensen zijn die dit doen, ik ken ze niet.
pi_221081307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:17 schreef brilduiker1973 het volgende:
Die jurk is wel leuk ja
Mwah. Ik vind haar wat overdressed. Genoeg leukere luchtige jurken te krijgen.
En dan die droge bos haar erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')