abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221086932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
En dan vragen om reacties, als je een reactie geeft die haar niet aanstaat komt het meteen in haar stories voorbij. Ja je staat er echt om bekend dat je openstaat voor feedback Sanne👌
pi_221086953
Nu is het geluid als Sanneke praat al een beproeving. Niks mis met een accent, maar misschien zit ze te dicht op haar telefoon. Maar dan nu gaan drinken gaat misofonietechnisch te ver: glas, glazen rietje, ijsblokjes en dan dat geluid als ze slikt...
👉😖👈
pi_221086993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Ik zou Sanneke echt graag willen helpen door op haar linkjes te klikken. Maar ze heeft mij geblokkeerd. Echt spijtig.

*sarcasme uit*
pi_221087001
Bestseller auteur Geerts heeft het over een chique bedoeling.😬😬😬

En dat dode, strogele haar is gewoon pijnlijk om te zien. Je hoeft echt geen samenwerking met Kevin Murphy te hebben, gewoon goed verzorgen zou een eerste stap zijn.

Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
pi_221087012
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het eerste jaar van wat?

Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Verschrikkelijk. Die leugen dat het pm een goede vriendin ging was ook al ontzettend pijnlijk.
pi_221087016
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Ik vind t infantiel en krijg ook error van die rekenfout
pi_221087028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...

Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
pi_221087035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.

Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
pi_221087063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:21:09 #235
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221087072
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.

En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.

Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
pi_221087080
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
pi_221087089
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
pi_221087093
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
pi_221087104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
Ik moest daar zo om lachen... nu nieuwsgierig of die nee ook geblockt is 🤣😂
Reageert er eindelijk iemand snoer je die de mond! 😂🤣
pi_221087111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
In theorie niet eens een slecht idee 🤣😂 doet ze eindelijk iets nuttigs met haar hobbie
pi_221087118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...

Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
pi_221087130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.

Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.

Tja.
😂😂
pi_221087136
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:21 schreef LALAA het volgende:
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.

En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.

Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
pi_221087163
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
pi_221087264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
Denk dat dat dit jaar bij Judith niet merr gaat gebeuren. Het is nog steeds stil op dr account.
pi_221087271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:02:24 #247
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221087295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
Dat! En dus boeken, planners uitgeeft van iemand die niet kan schrijven, haar kinderen uitbuit etc ben je af
pi_221087368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Ik heb geen idee... ik vind het lelijk maar ben daar sowieso niet echt fan van
pi_221087554
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Haha, ik vind dat ook zo irritant, en een beetje dom...
pi_221087645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
Ik dacht al, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')