En dan vragen om reacties, als je een reactie geeft die haar niet aanstaat komt het meteen in haar stories voorbij. Ja je staat er echt om bekend dat je openstaat voor feedback Sanne👌quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Ik zou Sanneke echt graag willen helpen door op haar linkjes te klikken. Maar ze heeft mij geblokkeerd. Echt spijtig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Sanneke niet dat we zelf Google hebben? En zij ons geen linkjes hoeft te geven?
Verschrikkelijk. Die leugen dat het pm een goede vriendin ging was ook al ontzettend pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het eerste jaar van wat?
Oh ik zie het al. Was dat alweer vergeten. Bah AM, schaam je om zo aan de haal te gaan met het overlijden van iemand.
Ik vind t infantiel en krijg ook error van die rekenfoutquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die vrouw wordt óf misbruikt door de uitgever, of het is een uitgever van kwaliteit Action.
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De komende dagen zal ze wel weer gebruiken om herinneringen aan (de voorbereiding van) de uitvaart te delen. En dat er ‘voor M’ in het boek staat. En de zin van depaardrijjufvan in haar boek.
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar degene die overleden is, heet toch Jennefer? Wie is M dan?
Ik moest daar zo om lachen... nu nieuwsgierig of die nee ook geblockt is 🤣😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.
Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.
Tja.
In theorie niet eens een slecht idee 🤣😂 doet ze eindelijk iets nuttigs met haar hobbiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke moet Personal Shopper worden🤩. Je geeft aan haar door wat je zoekt en zij regelt het voor je. Kan ze lekker vaak de stad in en heeft ze interactie met andere mensen. Win win zou je zeggen.
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Het is een sub-iets van Bezige Bij toch? Dat is nou niet echt een derderangs uitgever...
Van hun website: "Uitgeverij Cargo brengt (literaire) thrillers, eigentijdse romans en verhalende en inspirerende non-fictie."
😂😂quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft van de week gevraagd of mensen die ‘ik heb boodschappen gedaan en wat heeft me dat gekost..’ posts leuk vinden, of je dat (nog) vaker wil zien. Één iemand heeft daarop gereageerd, het antwoord was ‘nee’.
Sanneke redrnatie: maar misschien vinden 3000 volgers het wél leuk.
Tja.
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:21 schreef LALAA het volgende:
Sanneke wil ons graag linkjes geven waar wij iets aan hebben, maar in tegenstelling tot haar kunnen wij wel prima zelf Googlen.
En dat mensen geen reacties plaatsen snap ik wel, ik heb ook geen zin om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden als mijn reactie haar niet aanstaat.
Ze zal wel aan haar views en interactie merken dat M. niet/minder in beeld komt. Want ondanks dat ze zelf altijd als hardste riep/oordeelde over mensen die hun kind inzetten als verdienmodel, is dat bij haarzelf ook zeker het geval (geweest).
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelt van HEMA, die hebben een WhatsApp 'service' waar je de folder toegestuurd krijgt, de aanbiedingen in de linkjes die Sanneke deelt zullen veel dus al gewoon kennen.
Daarnaast klik ik nooit op linkjes. De ergste vind ik; kijk deze mooie broek! In de link zie je welke het is. Nee dankje.
Denk dat dat dit jaar bij Judith niet merr gaat gebeuren. Het is nog steeds stil op dr account.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Net als Judith en de bol 10 daagse... iedereen krijgt die mailtjes toch? En dan toch klikken veel mensen er op want ze kocht alle sint cadeautjes ermee.. maar dan denk ik... iedereen die dit zou willen weten krijgt toch sowieso die mail???
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Dat! En dus boeken, planners uitgeeft van iemand die niet kan schrijven, haar kinderen uitbuit etc ben je afquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je met behulp van AI geschreven boeken uitgeeft ben je sws geen serieus te nemen uitgever vind ik.
Ik heb geen idee... ik vind het lelijk maar ben daar sowieso niet echt fan vanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Haha, ik vind dat ook zo irritant, en een beetje dom...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t echt irritant vind als mensen (fluflu's), als ze bijv 30 worden, zeggen 'chapter 30', als je geboren wordt is 'chapter 1' begonnen toch?
Ik dacht al, haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sorry, het is warm. J moet het zijn inderdaad . 😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |