abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221087812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam ligt al op bed maar Debbie heeft weer iets duurs gekocht... dus rent naar boven "cadeautje!!!!" 🤦‍♂️ 25 euro per maand per kind... voor afgeschreven boekjes die bij de kruitvat liggen voor 1,99 max 3,99 ps... en dan kan je kiezen wat je wel of niet wilt 🤣🤷
Voor 75 euro pm vulling voor haar boekenkastje... BIZAR!!
benieuwd of ze bij zoe 8 opgegeven heeft of 14...
Kind loopt natuurlijk bizar voor!
Wonderbaarlijk ook hoe ze naar boven kan stormen en helemaal hyper tegen haar kind doet over boekjes, met haar longcovid….
Maar goed dat ze daarna ook even gaat slapen…

Snap er niks van, ‘s avonds tot weet ik veel hoe laat nog wakker maar overdag “moeten” slapen. Dan ga je toch gewoon ‘s avonds eerder je nest in.

Bizar wat ze haar kinderen aandoet! Maar he gelukkig krijgen ze wel afgeschreven boekjes! 🥳
pi_221088019
Wat is dat toch dat al die flutfluencers zo graag willen laten laten zien dat ze ontzettend graag en veel lezen.
AM die zogenaamd 5 boeken door elkaar leest, Debbie met haar 3 fantasie porno boeken per week en boekenkastje in de tuin, die Pascalle die maar boeken blijft posten en natuurlijk Sanneke met alle BORRE! boekjes.
Knap hoor, jullie lezen of jullie kinderen lezen, poe poe.
pi_221088069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die nagels bij dr😱. Hoort dat zo dik erop te liggen?
Zoals met alles, het is het weer net niet
pi_221088088
DBM winkelt gewoon op de meiden afdeling voor haar zoon en ik vind dat sneu, het jochie loopt in meidenkleding en als het nu neutrale kleding was ( ik kocht meiden broeken/jeans voor mijn skinnie zoon) maar dit is duidelijk op meisjes gericht en dat vind ik sneu. Ze heeft zoveel angsten, maar de angst dat haar zoon wordt buitengesloten heeft ze schijnbaar niet.
pi_221088126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef IlseMarije het volgende:
DBM winkelt gewoon op de meiden afdeling voor haar zoon en ik vind dat sneu, het jochie loopt in meidenkleding en als het nu neutrale kleding was ( ik kocht meiden broeken/jeans voor mijn skinnie zoon) maar dit is duidelijk op meisjes gericht en dat vind ik sneu. Ze heeft zoveel angsten, maar de angst dat haar zoon wordt buitengesloten heeft ze schijnbaar niet.
Misschien dat ze bewust/ onbewust naar dr zoon toe zo laat zien dat jij alleen thuis veilig is. En zichzelf kan zijn? De buitenwereld is gemeen en begrijpt jouw niet maar mama wel. Zoiets?
pi_221088127
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
pi_221088149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Dat meen je niet!
pi_221088192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit leren
pi_221088228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:31 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat meen je niet!
Lang leve de crowdfunding?
pi_221088251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:00 schreef AnnArt het volgende:
Nu is het geluid als Sanneke praat al een beproeving. Niks mis met een accent, maar misschien zit ze te dicht op haar telefoon. Maar dan nu gaan drinken gaat misofonietechnisch te ver: glas, glazen rietje, ijsblokjes en dan dat geluid als ze slikt...
👉😖👈
Wat veel mensen (hier) hebben met het accent van Kim & Michelle heb ik dat met het accent van Sanneke, als nagels over een krijtbord 😵‍💫 🙈
pi_221088284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hoe dan!! Dan snap je echt niet hoe met geld om te gaan. Die gaat het nooit leren
Ze legt het in de laatste story uit. Vorige auto (waarschijnlijk dus een duurder exemplaar dan deze) moeten verkopen, maar ivm dochtertje wel vanuit WSNP het recht om een auto te mogen rijden. Maar waar die dan van betaald is als ze zelf geen financiële middelen heeft....
pi_221088384
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik vind het bij een jongetje anders, helemaal als het jongetje al buiten de groep valt. Maar weet je mijn kinderen zijn van een hele andere generatie.. mijn zoon is van 2004.. toen was alles nog voetbal en cars en eigenlijk zag je geen jongens in onze omgeving met hello Kitty en überhaupt een Disney figuur op een shirtje.
Dus misschien een generatie verschil tussen kinderen.
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.
Kan allemaal gewoon, hij heeft vriendjes zat.
pi_221088419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
ze moest haar duurdere auto verkopen en een goedkope en kleinere er voor weer kopen , ze moet al haar geld inleveren en daar zal ze dan weer geld voor terug gekregen hebben 2500 euro daar mocht ze een auto voor weer kopen ( vind ik nog best veel )
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221088448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef Odonata het volgende:

[..]
De mijne komt uit 2013 en we hebben de afgelopen jaren zowel op de jongens als meisjesafdeling geshopt. Niemand keek raar op van zijn unicorntaart of zijn lichtroze Asics, en bij kinderfeestjes kreeg hij van stoere voetbaljongetjes gewoon unicorn-pennen en glittersleutelhangers cadeau terwijl hij voetbalcadeaus voor hem kocht. Ze spelen net zo hard Fortnite, ook al is zijn kamer lila en wit.
Kan allemaal gewoon, hij heeft vriendjes zat.
2004 en 2013 is wel 9 jaar verschil, iedereen weet we elk jaar ruimdenkender worden, in 2004 was dit anders bedoel ik meer te zeggen, maar mijn dochter is van 2011 en mijn zoon van 2004 en zelfs tussen hun zit een generatie verschil.
Dus ja.. tijden veranderen, mijne sliep met een bal, leefde met een bal en speelde nog de hele dag buiten.. tijden veranderen
pi_221088520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Je zal maar gedoneerd hebben
pi_221088533
Laat dat kind van DBM toch lekker. Niet alle jongens houden van voetbal, dat gezeur of jongens en meisjes spullen komt toch ook wel heel vaak van de ouders af.

En kinderen worden gepest of niet, wat ze doen heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Als er een pester is, vindt die wel iets om mee te kunnen pesten. En dat ligt helemaal bij de pester!
pi_221088590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:06 schreef Fenne het volgende:
Laat dat kind van DBM toch lekker. Niet alle jongens houden van voetbal, dat gezeur of jongens en meisjes spullen komt toch ook wel heel vaak van de ouders af.

En kinderen worden gepest of niet, wat ze doen heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Als er een pester is, vindt die wel iets om mee te kunnen pesten. En dat ligt helemaal bij de pester!
Ben ik met je eens.
Onze oudste houdt ook niet van voetbal is een beetje 'anders' dan andere jongens. En dat is prima, hij heeft een handje vol vrienden. Wordt gepest omdat hij een makkelijk doelwit is, niet vanwege zijn kleding (daar krijgt ie dan vaak weer complimenten over).

Ik vraag me bij DBM wel nog steeds af of hij het leuk vindt of zij vooral. Wat dat betreft heb ik ver/getekend beeld over DBM.
pi_221088601
Huh vanwege haar werk een auto nodig heeft? Hoe dat dan….
Haar dochtertje kan ik me nog ergens voorstellen maar ook niet dat ze daar wekelijks mee na ziekenhuis moet ofzo. En vangnet heeft ze ook daar wel voor eventueel
pi_221088664
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
pi_221088777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
op 4,5 ton schuld maakt dat toch ook niets meer uit? Althans puur cijfermatig is het een druppel op een gloeiende plaat.
pi_221089038
Hoe lang zal het duren voor Sanneke een abbo heeft op dat boekadoe?
pi_221089081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze werkt toch vanuit huis. En die bijeenkomsten buiten de deur of ziekenhuis afspraken kunnen prima met het openbaar vervoer.

Wat een onzin. Al dat geld van de oude auto had ze kunnen aflossen, plus een maandelijkse besparing.
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.

Natuurlijk wil je dan een auto met drie kinderen.
pi_221089142
Wat heeft MCW veel spullen in de badkamer 😱 Jemig, niet normaal. Hier komen we, met gezin van 5, aan totaal 20 dingen denk ik. Ik snap dat ze veel krijgt, maar vind het echt bizar..
pi_221089272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
waar doet ze dat dan van
pi_221089429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:48 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Vind deze wel erg kort door de bocht. Als je in Wsnp zit heb je toch niks te willen en maakt het echt niet uit. Denk dat ze voldoende inbrengt. Ze heeft dit sowieso niet vanuit de crowdfunding kunnen doen want rekening wordt beheerd.

Natuurlijk wil je dan een auto met drie kinderen.
Als je voldoende inbrengt, werk je voor je schulden, hoef je niet te bedelen …
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')