abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221089432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
waar doet ze dat dan van
De oude kapotte auto had meer waarde
pi_221089458
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
pi_221089571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dat kan toch niet echt niet normaal
pi_221089572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Ik ken hun niet maar dit klinkt echt niet ok
I can't help it, if I'm lucky
pi_221089573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Net gekeken maar dit is echt niet ok 😱
pi_221089772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dit is een van de bewijzen dat de jeugdzorg helemaal van t padje is. Bizar.
pi_221090054
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
pi_221090057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Kunnen we dit niet melden? Dit moet echt niet kunnen. Dit is een mega kwetsbare groep kinderen...
pi_221090059
Het is toch absurd dat dit op social media wordt gezet?
Ze overtreden alle regels qua privacy van de kinderen die daar worden opgevangen.
pi_221090066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Walgelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 19-06-2026 17:53:35 ]
pi_221090131
Debbie haar gezicht zit onder de pleisters (nou zie ik er maar één), zou ze zichzelf verwond hebben met het gekronkel?
pi_221090198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
pi_221090222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Terecht.
pi_221090250
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:07 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Terecht.
Vind ik ook!
pi_221090265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Meer dan terecht.
pi_221090270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Over welke Tatiana gaat het?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221090333
Ik zie dat Sanneke, Teske nu kopieert met hoe mij kind dingen noemt.

Vind het wel schandalig dat zo weinig geklikt wordt op de linkjes die Sanneke deelt. Hoe moet ze anders ¤ 2,50 per dag bijverdienen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 18:33:28 #293
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221090356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?

Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.

Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Wat vreselijk :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221090360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tatiana gaat het?
Drielingmoeder
pi_221090362
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
pi_221090373
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.

Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.

En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Jeugdzorg en gezinshuizen zouden sowieso geen content mogen zijn. Net als pleeggezinnen als je het mij vraagt.
pi_221090392
DBam vind t knap dat de benen van haar kinderen een eind kunnen fietsen. Ja DBM kimderen zijn tot veel in staat als je ze laat ontdekken en gewoon laat doen ipv ze constant achter een tablet te duwen omdat ze overprikkeld en moe zijn.
pi_221090414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef Miepje77 het volgende:
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
En weer die klossen eronder, ik heb zo'n idee dat je daar enorme zweetvoeten in krijgt.

Ik snap nu ook waarom ze zoveel wat, ze draagt alleen maar dezelfde outfit.
pi_221090415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Over welke Tatiana gaat het?
drielingmoeder_tatiana
pi_221090416
Judith heeft weer een video geüpload. Iemand reageert eronder dat ze vooral de filmpjes van B mist.
Ik zou dat dus echt vreselijk vinden als moeder zijnde. Ik begrijp het van beide kanten niet, van Judith niet en ook van die volger niet. Hoe kun je nu een minderjarig kind van iemand anders missen?! En hoezo stel je je kind daaraan bloot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')