Dat kan toch niet echt niet normaalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Ik ken hun niet maar dit klinkt echt niet okquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Net gekeken maar dit is echt niet ok 😱quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Dit is een van de bewijzen dat de jeugdzorg helemaal van t padje is. Bizar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Kunnen we dit niet melden? Dit moet echt niet kunnen. Dit is een mega kwetsbare groep kinderen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Walgelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
Terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Meer dan terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dochter van mijn collega heeft ook een pleegkindje in huis maar die mag absoluut niet op social media.
Over welke Tatiana gaat het?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:27 schreef Miepje77 het volgende:
Tatiana zit met 450k aan schulden, maar koopt wel een nieuwe auto. Schiet mij maar lek.
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Gezinshuis Diki?
Ik heb daar al vaker dingen gezien die ik nogal ongepast vind. Nu staat er een foto van een jongen op het toilet. De begeleiders lopen met een theedoek voor hun gezicht vanwege de geur en fotograferen vervolgens zijn bevuilde onderbroek.
Het zal je kind maar zijn dat uit huis is geplaatst. Je zet kinderen niet voor schut, maar al helemaal geen kwetsbare kinderen met een beperking.
Jeugdzorg en gezinshuizen zouden sowieso geen content mogen zijn. Net als pleeggezinnen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat mij betreft zou jeugdzorg gezinshuizen en pleeggezinnen moeten verbieden om dit soort content openbaar te delen.
Vraag me af hoe dit gedrag moet voelen voor een kwetsbaar kind dat afhankelijk is van deze opvang.
En wat je allemaal niet te zien krijgt op IG! Hoe gaat het dan aan toe …
En weer die klossen eronder, ik heb zo'n idee dat je daar enorme zweetvoeten in krijgt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef Miepje77 het volgende:
AMnweer lekker in een plastic rok naar een borrel of bal. Weer even niet meer wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |