abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221081315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Harper het volgende:
Wat me de afgelopen dagen opviel op de foto´s van de Nagelkerken: de slechte houding van Jan, voorover gebogen. Behalve dat het er niet uit ziet, kan hij hier ook wel eens flink last van krijgen.
Op die foto in de kroeg ziet hij er weer lekker zat uit
pi_221081455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ‘gelukkig ben ik meer dan mijn autisme’

Alleen als het haar uit komt, uiteraard.
🤣😂 benieuwd wat ze denkt te zijn dan 🤣
pi_221081475
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
pi_221081479
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
pi_221081506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als hij veel last heeft gaat hij naar de accupunctuur.
Ik denk weleens dat ie ook botox prikjes in zijn gezicht krijgt.
pi_221081533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:58 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die inemachiels volgt? Een Belgische, getrouwd met een Amerikaan en woont in de buurt van New York. Ze heeft sinds kort een baan gevonden, haar laatste story is op het werk en omdat ze nog niet echt aansluiting heeft gevonden bij collega's, eet ze haar lunch in haar cubicle met haar volgers 🤣. Leuk account om te volgen.
Ja, leuk mens. Ook de verschillen tussen de US en Vlaanderen.
pi_221081556
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
pi_221081571
Nou ik vroeg me vanmiddag af of AM der galajurk aan ging trekken en zie daar! Maar wat gaat ze doen dan?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Verschrikkelijk, leuk voor de buren ook
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
pi_221081624
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb wel eens een blokfluit cadeau gegeven voor de verjaardag van het kind van een irritant familielid 😂

(En nu ook gezellig mee blijven schrijven hè? 🥳)
Hahaha ik ga mijn best doen....😉 mijn zoon is inmiddels overgestapt op drummen maar ook dat is aan strenge regels gebonden....ben benieuwd wanneer Maentje een drumstel wil 🤣
pi_221081632
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221081640
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
pi_221081642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:21 schreef Odonata het volgende:
Ik vind het haar van AM in haar galajurk wel meevallen. Je haar verandert ook in de (peri)menopauze.
Maar waarom die galajurk op een zomerse avond? Geld zat,koop wat moois!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker luchtig ook en lekker klossen op de klompen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221081819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
En wéér dat hemeltergende geklos op die stupide klompen van haar. Ik zet het geluid op mute bij AM, in haar plastic polyester jurk en gortdroge knoedel op de kop.
Niet te doen. Ik voel plaatsvervangende schaamte.
pi_221081990
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
pi_221082048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat nog eens te denken aan MCW. Zou zij Tim zo dichtbij houden okdat ze zeker wil zijn dat zij de enige is? Uit trauma?

Heb dat zelf ook wel eens gehad (ook traumaverleden)ndat ik iemand onbewust so ging claimde on zeker te weten dat er niks 'mis' ging. Omdat ik mezelf van binnen niet goed genoeg vond.
Ja denk ik wel. Ze is natuurlijk heel erg onzeker en mentaal aardig de weg kwijt en denk dat dat obsessieve samenzijn en tonen aan de buitenwereld hoe erg veel zij van elkaar houden daar wel uit voort komt.
(Iemand de film Obsession gezien? Michelle vind ik een beetje een light versie van Nikki 😝)
pi_221082055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Hier zou dan ding spoorloos verdwijnen 😇🤫
pi_221082086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen wordt flink op de hak genomen bij nuchtereniels 🤣🤣🤣
Hahaha, die Niels is grappig!
pi_221082150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Pinkie82 het volgende:
Stille meelezer hier maar iemand de blokfluit van Maen gezien? En zoals verwacht begint het geklaag nu al....ja gek he als je geen grenzen stelt. Mijn zoon had ook zon fase dat hij een blokfluit wilde maar na 5 min kon hij hem toch echt inleveren....maar dat zal wel niet kunnen bij hb kinderen 🤷🏻‍♀️
Nee, ze moet noten leren van mama de drilsergeant!
pi_221082220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
AM heeft echt totaal geen kijk op welke kleding bij welke gelegenheid past
pi_221082290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Weerikier het volgende:
Och hemel, AM die naar een ZOMER borrel gaat op zwoele ZOMERSE avond in die plastic glitter-achtige gala jurk die tot op de grond komt.. 🙈
En dan met klompen eronder.
Iemand zegt het hierboven al; plaatsvervangende schaamte.
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
pi_221082349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op threads over waarom asiel katten niet met kinderen kunnen.... ow no.. tatiana is haar kat kwijt en Sanneke wilt ineens een kat 🤦‍♂️
Mijn kat heeft diabetes, moet ik 2x per dag prikken, moet geregeld (op de fiets) naar de dierenarts etc, zie ik Sanneke niet doen. (De kat fietst niet zelf hoor, zit in een reismandje die ik aan de fiets vastmaak 😉)
pi_221082374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Welke maat kleding heeft sanneke nou gekocht? 104? Ik keek zonder geluid haah
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
pi_221082432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ja 98/104. Blijkbaar heeft hij dezelfde kledingmaat als een driejarige...
Ach ja, je moet die kinderbijslag ergens aan opmaken. Ik denk dat Sanneke rond die tijd ook weer een keertje zelf naar de kapper gaat.
En toch zie ik Mijan telkens in datzelfde gestreepte broekje lopen.
pi_221082542
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
pi_221082729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
pi_221082748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
pi_221082754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Die van mij zeiden altijd dat het badje voller moest zouden haar kinderen dat niet zeggen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221082847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
Als ze erin gaat zitten zijn haar benen er niet eens in....
Weet je ze heeft natuurlijk geen tuin voor een 3 bij 2 meter bad... dus lekker spelen en spetteren is prima... maar hoe ze "zwemmen" blijft herhalen in het verhaal... vriendin... niemand kan zwemmen in 10cm water!!! Als ik mijn kind zwemmen zou beloven en met een spetterpoeltje zou komen zou hij uit protest op zijn kamer gaan zitten
pi_221082907
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:34:21 #132
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221082919
Sanneke begrijpt sjamadriaan geloof ik niet helemaal.
pi_221083067
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef Cyan het volgende:
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Nou euhmm het zijn volgens mij een hoop anderen die die tent draaiend houden
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
Inderdaad, geen snuit gewoon
pi_221083094
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
pi_221083109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, geen snuit gewoon
Ze had nog beter in der tuinbroek kunnen verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083187
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
pi_221083265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Zoals alles bij MCW is ook dit door vaagheden en halve verhalen in nevelen gehuld

Het is wel Tim zijn schuld, maak ik op uit haar wederom cryptische posts
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083297
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
Ik blijf het wel apart vinden dat je samenwerkingen met meerdere kledingzaken hebt en dan blijkbaar geen leuke zomerjurk hebt. Die jurk is inderdaad zwaar overdressed.
pi_221083323
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
pi_221083346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Earring het volgende:
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
Ik dacht hetzelfde.
pi_221083356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Toxic. En dan ook nog momlife hack erbij zetten 😞
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221083358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
IYKYK🙄

(Misschien iets over gedeeld in de podcast???)
pi_221083490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Triest.
pi_221083700
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
pi_221084059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef Maretakje het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
pi_221084164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
Ik volg haar verder niet, kijk enkel eens n.a.v. van hier.

Ik weet het niet zeker, maar als jij als bestuurder in Frankrijk een dusdanig vergrijp pleegde dat ze je auto in beslag mogen/moeten nemen dan mag de bijrijder ook niet meer met de auto rijden.
Ze zullen wel met vliegtuig of trein naar NL teruggegaan zijn. Vanuit Parijs de t.g.v. ben je er zo, of vliegen is nog geen uur.
pi_221084264
Zo, TokkieTatiana gaat ook lekker los als ze feedback krijgt.
Het is ME werk, pleur op etc.
pi_221084339
Maar Tim drinkt toch vrijwel niet? (Volgens Michelle) kan me niet helemaal voorstellen dat hij onser invloed achter het stuur zou gaan zitten.
Ik ken de beste man natuurlijk niet persoonlijk, maar professioneel voetbaltrainer, vader van 2 jonge kinderen vind ik het niet in het plaatje passen. (Wat ook weer precies niks zegt I know).
Michelle schreef: gewassen+geföhnd = winst.
Ik kreeg meer: gewassen +geföhnd = playmobiel.

Potato, potato.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')