abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221082542
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
pi_221082729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit


Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
pi_221082748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
pi_221082754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit

Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Die van mij zeiden altijd dat het badje voller moest zouden haar kinderen dat niet zeggen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221082847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
Als ze erin gaat zitten zijn haar benen er niet eens in....
Weet je ze heeft natuurlijk geen tuin voor een 3 bij 2 meter bad... dus lekker spelen en spetteren is prima... maar hoe ze "zwemmen" blijft herhalen in het verhaal... vriendin... niemand kan zwemmen in 10cm water!!! Als ik mijn kind zwemmen zou beloven en met een spetterpoeltje zou komen zou hij uit protest op zijn kamer gaan zitten
pi_221082907
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:34:21 #132
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221082919
Sanneke begrijpt sjamadriaan geloof ik niet helemaal.
pi_221083067
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef Cyan het volgende:
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.

En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Nou euhmm het zijn volgens mij een hoop anderen die die tent draaiend houden
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
Inderdaad, geen snuit gewoon
pi_221083094
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
pi_221083109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Inderdaad, geen snuit gewoon
Ze had nog beter in der tuinbroek kunnen verschijnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083187
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
pi_221083265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Zoals alles bij MCW is ook dit door vaagheden en halve verhalen in nevelen gehuld

Het is wel Tim zijn schuld, maak ik op uit haar wederom cryptische posts
I can't help it, if I'm lucky
pi_221083297
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
Ik blijf het wel apart vinden dat je samenwerkingen met meerdere kledingzaken hebt en dan blijkbaar geen leuke zomerjurk hebt. Die jurk is inderdaad zwaar overdressed.
pi_221083323
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
pi_221083346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Earring het volgende:
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
Ik dacht hetzelfde.
pi_221083356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Toxic. En dan ook nog momlife hack erbij zetten 😞
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221083358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
IYKYK🙄

(Misschien iets over gedeeld in de podcast???)
pi_221083490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…

🤔🤔🤔
Triest.
pi_221083700
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
pi_221084059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef Maretakje het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.

Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
pi_221084164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
Ik volg haar verder niet, kijk enkel eens n.a.v. van hier.

Ik weet het niet zeker, maar als jij als bestuurder in Frankrijk een dusdanig vergrijp pleegde dat ze je auto in beslag mogen/moeten nemen dan mag de bijrijder ook niet meer met de auto rijden.
Ze zullen wel met vliegtuig of trein naar NL teruggegaan zijn. Vanuit Parijs de t.g.v. ben je er zo, of vliegen is nog geen uur.
pi_221084264
Zo, TokkieTatiana gaat ook lekker los als ze feedback krijgt.
Het is ME werk, pleur op etc.
pi_221084339
Maar Tim drinkt toch vrijwel niet? (Volgens Michelle) kan me niet helemaal voorstellen dat hij onser invloed achter het stuur zou gaan zitten.
Ik ken de beste man natuurlijk niet persoonlijk, maar professioneel voetbaltrainer, vader van 2 jonge kinderen vind ik het niet in het plaatje passen. (Wat ook weer precies niks zegt I know).
Michelle schreef: gewassen+geföhnd = winst.
Ik kreeg meer: gewassen +geföhnd = playmobiel.

Potato, potato.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')