Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Heel heftig aan de poets 👌
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit
Dit mini badje met mini laagje is toch rete saai voor kinderen?????.
Maar wel blij dat ze haar angsten verder niet op haar kinderen projecteert 😂🤣👌
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze als een oververhit nijlpaard erbij ploft. 😂😂😂😂😂😂 ja echt vermoeiend een baby badje aan een pomp hangen.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂🤣😂🤣 o zo hard aan het lachen 🤣😂🤣😂 dbm maakt een real dat ze de kinderen heeft beloofd dat ze na school mogen zwemmen in de tuin ...
Blaast het peuter badje op 😂🤣😂🤣 zet de peuter glijbaan er in 🤣🤣😂🤣 en ongeveer 10 cm water... kunnen ze lekker zwemmen als ze uit school komen 🤣🤣😂
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar een vriendin met de vraag "ze heeft 2 kinderen... raad hoe oud??" Haar gok was een tweeling van net 4? 😂👌 helemaal in shock dat het een kind van 8 was met diploma's en een kind van 5 dat op zwemles zit
Die van mij zeiden altijd dat het badje voller moest zouden haar kinderen dat niet zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Als ze erin gaat zitten zijn haar benen er niet eens in....quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dan is er toch helemaal geen ruimte over als moeders erin gaat zitten?
Nou euhmm het zijn volgens mij een hoop anderen die die tent draaiend houdenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef Cyan het volgende:
Michelle rijdt dus even op en neer naar Frankrijk om samen met Tim zijn auto op te halen? Iedere ondernemer zou balen van de uren die je hiermee kwijt bent en die je niet in je zaak kunt steken. Michelle ziet dit waarschijnlijk als het ultieme uitje.
En wat zit dat haar truttig! Het lijkt wel een helm
Inderdaad, geen snuit gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor schut gewoon om in een galajurk bij die borrel te verschijnen
Zoals alles bij MCW is ook dit door vaagheden en halve verhalen in nevelen gehuldquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Ik blijf het wel apart vinden dat je samenwerkingen met meerdere kledingzaken hebt en dan blijkbaar geen leuke zomerjurk hebt. Die jurk is inderdaad zwaar overdressed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze is ook zwaar overdressed volgens mij. Ze heeft niet alleen geld genoeg, maar ook tijd zat gehad om een leuk jurkje te kopen.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Earring het volgende:
Bzzonder heeft n boot gekocht.
Die kinderen zonder zwemvest, zeker die jongste met alleen vlindertjes. Ik snap dat niet
Toxic. En dan ook nog momlife hack erbij zetten 😞quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…
🤔🤔🤔
IYKYK🙄quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Shuri het volgende:
Waarom is die auto in Frankrijk gebleven eigenlijk?
Triest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw: als ze voor werk over de bank mogen springen…
🤔🤔🤔
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef Maretakje het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken waarom de auto van Timmie ingenomen zou zijn door de politie is dat hij met drank of drugs opgepakt is, veel te hard gereden heeft of een ander zwaar vergrijp heeft gepleegd.
Als het minder erg was, dan zou MCW de auto kunnen rijden lijkt mij.
Ik volg haar verder niet, kijk enkel eens n.a.v. van hier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Tenzij zij ook een borrel ophad. Maar hoe zijn ze dan zonder auto naar Nederland gekomen? Dat stukje heb ik gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |