Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichtenquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:47 schreef Miepje77 het volgende:
@:louca de enige echte: je hebt gelijk wat betreft het speurwerk van maart.
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
Dbm eet een broodje salami i.p.v. pindakaas omdat Flap op schoolreis is?
De logica is weer eens onnavolgbaar!quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
Dbm eet een broodje salami i.p.v. pindakaas omdat Flap op schoolreis is?
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Een fotografieworkshop, waarbij het niet uitmaakt of je een dure spiegelreflexcamera hebt of je mobiel’
Dat zal dan wel een heel algemeen praatje zijn, want het gebruik en de instellingen zijn beduidend anders?
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:11 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁
Kleine correctie 😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷quote:
Kleine correctie 😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Ik dacht dat ze een keer geschreven had dat Roy in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijn
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef Shuri het volgende:
Die kat bij J.'s vissen was niet de kat van de foto. Dat was een kitten.
En wie wil nou naar dat event? Nou ja, vast wel volgers die dat willen.
Ik heb een 13 jaar oude Kobo en die slaat de blaadjes niet eens zo langzaam om. Dat kraken van die e-reader is een idioot criterium. Maar ja het zijn de Geertsen, die hebben andere prioriteiten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷
Ik ben niet bekend met het kraken van ereaders... misschien is deze daar wel het beste voor 🤷 als dat je zoek criterium is dan snap ik zijn keuze (als deze daarin dus het beste is... ik heb andere functies die ik belangrijk vind)
Tja je verwacht het niet... maar ik heb vrienden die verwachten dat ik sociaal doe op een feestje 🤣😂 ik zeg ook niet dat ik geen verslag doe he! 🫶 alleen live kan ik niet belovenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!
😂
Hoho ze wil wel een soort speed he, vandaar dat een second opinion natuurlijk zeer nodig is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
.. maar de kat geeft niet op en denkt ‘een vers visje is me die natte poten wel waard’quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:43 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?
Ik als beelddenker zie die kat nu naar binnen lopen, gaat regelrecht de trap op naar J haar kamer, duwt met het rechterpootje de deur open, springt op bed om vervolgens met zijn voorpootjes op het kastje te gaan staan en de vissen bewonderen. Die vissen zien er lekker uit, kat zet achterpootjes ook op het kastje en duwt zich langzaam omhoog tegen de vissenkom. Hij staat stevig, rechtervoorpootje gaat de vissenkom in, kat trekt hem even terug, water is nat en niet fijn. AM komt boven met haar camera filmt het ritueel en jaagt de kat het huis uit.
Sorry, ik liet mij even gaan, slaaptekort doet rare dingen met je. Ik geloof er niks van dat die kat in huis was, al zeker niet in de kamer van J.
Dat ritalin/methylfenidaat enzo een soort speed is is echt een extreem oud grapje...quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Spezi het volgende:
[..]
Hoho ze wil wel een soort speed he, vandaar dat een second opinion natuurlijk zeer nodig is.
En in angst omdat haar zoon op schoolreisje is. Echt bijzonder hoe haar brein werkt. Waarschijnlijk had Flip (of Flap) zelf nergens last van anders had had ze dat wel verteld…
Een ticket voor het live-event en ook voor het digitale event was eerst 49,95?!quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef AnnArt het volgende:
Wie betaalt er nu in hemelsnaam 20 euro voor een digitaal ticket? Waarbijvooraf de disclaimer staat dat niet alles gefilmd wordt. AM en GYG zijn niet goed wijs.
Te bedenken dat je waarschijnlijk even veel ziet op haar insta en eventueel 50 cent kan betalen voor de extra beeldenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef AnnArt het volgende:
Wie betaalt er nu in hemelsnaam 20 euro voor een digitaal ticket? Waarbijvooraf de disclaimer staat dat niet alles gefilmd wordt. AM en GYG zijn niet goed wijs.
Oh dat meen je haha daar ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 17 juni 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat ritalin/methylfenidaat enzo een soort speed is is echt een extreem oud grapje...
(Mijn oudste had dit verkeerd begrepen toen onze huisarts dat grapje maakte... en was op school gaan vertellen dat ze drugs kreeg om rustig te kunnen nadenken... dan word je dus uitgenodigd voor een gesprek 👌)
Nou ja punt is dat ze dus een 2nd opinion moet omdat ze het niet krijgt 🤷🤔 ik kreeg mijn diagnose en gelijk de vraag wil je medicijnen? In eerste instantie niet... dus toen ik later wel wilde was dat gewoon een afspraak om het in gang te zetten.. (dosering en hoe we op gingen starten... ) met mijn kinderen werkte het ook zo 🤷quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Spezi het volgende:
[..]
Oh dat meen je haha daar ben je mooi klaar mee
Dat het een flauwe opmerking was begreep ik wel, snap alleen dat je het zelf steeds zo moet noemen. Uberhaupt maakt het niet uit dat ze eventueel medicatie krijgt maar ze lijkt er eerder trots op ofzo
Ze zal er wel blij mee zijn omdat 1 van de bijwerkingen is dat je minder honger hebt, en ze er waarschijnlijk wat mee zal afvallen..quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Spezi het volgende:
[..]
Oh dat meen je haha daar ben je mooi klaar mee
Dat het een flauwe opmerking was begreep ik wel, snap alleen dat je het zelf steeds zo moet noemen. Uberhaupt maakt het niet uit dat ze eventueel medicatie krijgt maar ze lijkt er eerder trots op ofzo
Ja laat het maar aan AM over om van iets simpels iets heel ingewikkelds te makenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!
Uit ervaring valt dat erg tegen 😂🤣 denk eerder dat er andere bijwerkingen zijn waar ze de symptomen van kan faken (afvallen kan ze niet faken en levert minder aandacht op natuurlijk...)quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze zal er wel blij mee zijn omdat 1 van de bijwerkingen is dat je minder honger hebt, en ze er waarschijnlijk wat mee zal afvallen..
Die tickets waren eerder niet los verkrijgbaar dus dat de prijs eerst 50 euro was is niet waar. Dat verzinnen ze gewoon, net als de zogenaamde (hoge) waardes van de workshops en producten in de boxen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een ticket voor het live-event en ook voor het digitale event was eerst 49,95?!
Hou toch op zeg..
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke vertelt even tussen neus en lippen bij haar visje dat ze gisteren een chocoladetaart heeft gekocht. ( maar vooral niet gisteren met haar boodschappen in beeld gebracht )
En ze heeft gewoon geld. Dus geen tikkies meer vragen dan Sanneke.
Kan toch ook te maken hebben gehad met haar recente autisme diagnose. Gezien adhd en autisme ook best wat overlapping hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja punt is dat ze dus een 2nd opinion moet omdat ze het niet krijgt 🤷🤔 ik kreeg mijn diagnose en gelijk de vraag wil je medicijnen? In eerste instantie niet... dus toen ik later wel wilde was dat gewoon een afspraak om het in gang te zetten.. (dosering en hoe we op gingen starten... ) met mijn kinderen werkte het ook zo 🤷
Idd. Mayonaise/curry zijn zon producten waar we maaaaanden mee doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.
Het leven van Sanneke draait om eten. Maar gek genoeg nooit om gezonde dingen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Kan toch ook te maken hebben gehad met haar recente autisme diagnose. Gezien adhd en autisme ook best wat overlapping hebben.
En Sanne even een chocotaart. 80 procent van haar stories waar ze wat vertelt gaat over eten. Insane.
Ik heb Sanneke in de afgelopen meerdere keren gehoord over de prijs van mayonaise alsof het haar dagelijkse hoofdgerecht is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:48 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Idd. Mayonaise/curry zijn zon producten waar we maaaaanden mee doen.
Vind ik dan met eieren, fruit etc ander verhaal gezien dat dagelijks erdoorheen gaat.
En dat terwijl ze beweert dat haar algemene kennis prima op orde is. Ze heeft alleen wat moeite met nadenken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze vindt het niet logisch dat een chocoladetaart goedkoper is dan 2 haringen.
Misschien omdat de eerste aan de lopende band in de fabriek wordt gemaakt, en de haringen niet zelf aan wal springen om gefileerd te worden? 🙄
Of als het dan toch over eten moet gaan: deel eens een recept voor een quinoa-salade met kerstomaatjes, komkommer, granaatappelpitjes, feta, peterselie, koriander, verse munt, rozijntjes... Oh nee, te gezond! Misschien een zelfgemaakte curry met groene asperges, broccoli, stukjes kipfilet of veggie stukjes, chillipeper, lenteui, verse look, citroengras, limoen en een bakje rijst? Oh, zoveel werk met verse ingrediënten... Je zou er misschien wel gezond en wat slanker van kunnen worden!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:49 schreef Johanna38 het volgende:
Of ga naar een peuterklasje, doe een work-out, zoek mede-moeders óf ga zeiken over de haring.
Ben je lid van de bieb? Dan kan je vaak via de online bibliotheek ook gratis lezen. Die hebben ook veel luister boeken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:55 schreef AnnArt het volgende:
Even iets anders, tussen de haring en chocoladetaart door, maar welke is de beste luisterboekaanbieder?
(Klein beetje relevant, want ik wil geen fluflu sponsoren)
Ik denk dat ze het second opinion noemt maar dat haar arts ze niet wil geven en ze nu gaat shoppen bij een andere arts.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
Thanx! Ik was me al aan het oriënteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:11 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Ben je lid van de bieb? Dan kan je vaak via de online bibliotheek ook gratis lezen. Die hebben ook veel luister boeken.
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Ik zie een huifkar met gieberende volgmoekes voor mequote:Op woensdag 17 juni 2026 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens AM zijn er nog maar een paar tickets te koop voor het live event. Getyourgift: ‘de tickets zijn tijdelijk in prijs verlaagd!’
Waarom zou je dat doen als er nog maar een paar tickets te koop zijn?
En de wurksjops/activiteiten moet je ook nog in 2,5 uur proppen want tijdsloten, dus voor ¤29,95 moet je ook nog een keuze maken want geen tijd om alles te doen/zien/meemaken.
Je kunt niet in de buurt parkeren, maar vanaf het station gaat ieder half uur (..) een huifkar. Hoeveel mensen kunnen daar in? Die hun tijdslot willen halen om zo veel mogelijk te kunnen doen?
Ze ziet ze vliegenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
Volgens mij hebben ze altijd veel gedeeld. Lijkt het nu ook niet echt medisch te zijn …quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?
Er is in dit forum vaak kritiek geweest op medische aandoeningen en dat iedereen dat zomaar benoemt.
Zij kiezen er voor om niet alles te delen.
Die weten niet beter, komen ook vrijwel nooit uit de gezins/scouting Paulus bubbel. Dit is hun normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Forummeet op het event? Kunnen we het hele gezin ontmoeten 😆
Echt, dat dit hele gezin hier ook in meegaat
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.
Toen kwam ze er 1 x per week met Dion. Nu dagelijks. Er is een wereld is voor dr opengegaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:03 schreef Shuri het volgende:
Was dat eigenlijk eerder ook al zo, dat Sanneke zo gefixeerd is op eten?
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer van. Dan denkt ze dat we dat echt gaan doen.
Haha ja, het verband tussen die twee zinnen ontgaat mij ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos’
Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.
Net zo oninteressant.
Al zou ik geld toe krijgen..quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?
Ja natuurlijk, ik denk niet dat veel Spanjaarden zitten te wachten op een bakkerij of ijssalon van de nagelkerkjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:31 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zitten ze daar niet net als de Jelies in een Nederlandse enclave ?
Dan hoef je de taal niet te leren.
Overigens wel prettig om alle geldende regels eens uit te zoeken, zij denken alles zomaar even te kunnen doen.
Daar is AM een ster in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ja, het verband tussen die twee zinnen ontgaat mij ook
Geld toe krijgen én de Fok-dames ontmoeten, dan kom ik hoor. Kijken of jullie in het echt ook zo leuk en gevat zijn 😀😍.quote:
Alleen als ze betaald wordt, anders niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos’
Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.
Net zo oninteressant.
Ik heb Sanneke niet gezien, maar daar ging het pas geleden om in de Bondgenoten. Dat is toch haar favoriete programma? Kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.
Die taart was omdat Dion jarig was. Volgens was er geen visite dus een chocoladetaart met 3 personen opeten is best veel calorieën. Die taart was dus heel hard nodig in haar ogen. Ze had ook 3 losse gebakjes kunnen kopen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke vertelt even tussen neus en lippen bij haar visje dat ze gisteren een chocoladetaart heeft gekocht. ( maar vooral niet gisteren met haar boodschappen in beeld gebracht )
En ze heeft gewoon geld. Dus geen tikkies meer vragen dan Sanneke.
Ze laat geen voor en na foto zien...quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Bondgenoten ken ik niet en ik weet niet wanneer het daar over mayonaise ging maar Sanneke heeft het er echt al weken druk mee. Het begon toen bepaalde producten in een aantal supermarkten tijdelijk heel goedkoop waren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:02 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik heb Sanneke niet gezien, maar daar ging het pas geleden om in de Bondgenoten. Dat is toch haar favoriete programma? Kan geen toeval zijn
Dat zegt ze niet. Ze zegt: minder haaruitval. Kan zijn dat ze vroeger 1000 haren per dag verloor en nu nog 250 per dag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Of een viszaak van de almachtige Johan Jelies🤢, die nog steeds niet open is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:38 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik denk niet dat veel Spanjaarden zitten te wachten op een bakkerij of ijssalon van de nagelkerkjes.
De zorg daarvoor word toch wel vergoed?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Waar heeft pascal het geld van haar vinted voor nodig? Ze zou toch in juli opgenomen worden?
Ze heeft ook een dagtaak aan het (negatief) reageren op reacties, echt bizar.
Ja dat vraag ik me af. Misschien moet ze zelf de behandeling betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Waar heeft pascal het geld van haar vinted voor nodig? Ze zou toch in juli opgenomen worden?
Goh, ze zou misschien/mogelijk opgenomen worden. Maar bleef toch al die tijd onzeker of onduidelijk. Waarschijnlijk omdat er toch wel weer wat randvoorwaarden bij komen kijken? (Wat met haar voorgeschiedenis niet onbegrijpelijk is.) Misschien dat ze met meer geld een duurder privé-initiatief wil betalen waar het misschien meer om het geld draait en zij zelf meer voorwaarden kan stellen aan het opname?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Daar kom je toch met een paar behaatjes verkopen niet aan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:18 schreef MonaB het volgende:
[..]
Goh, ze zou misschien/mogelijk opgenomen worden. Maar bleef toch al die tijd onzeker of onduidelijk. Waarschijnlijk omdat er toch wel weer wat randvoorwaarden bij komen kijken? (Wat met haar voorgeschiedenis niet onbegrijpelijk is.) Misschien dat ze met meer geld een duurder privé-initiatief wil betalen waar het misschien meer om het geld draait en zij zelf meer voorwaarden kan stellen aan het opname?
Tuurlijk niet. Maar een kat in het nauw maakt gekke sprongen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:33 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Daar kom je toch met een paar behaatjes verkopen niet aan?
Weet ik ook niet, ze moet ook nog brood bakken vanaf de bank.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke heeft tijd zat en kan dus zelf mayonaise maken, is goedkoop maar ja ik weet niet of je dat vanaf de bank kunt doen.
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een pareltje voorbij op insta: wendyberends.mamaguru
Had haar tweeling in de auto gezet om luiers te gaan kopen. Liep terug naar binnen om haar spullen te pakken en voelde toen dat ze behoefte had aan een kopje cacao en om haar lijf te voelen.
En dan is dat blijkbaar genoeg reden om je camera neer te zetten om jezelf te filmen met een kopje cacao en een dansje te doen waarbij het eruitziet alsof je nodig moet poepen.
Behoefte weer bevredigd.
Haar tekst:quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?
Oh my god dat klinkt als enorme irritaiment iddquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar tekst:
Niemand werd er slechter van. Ik dronk mijn cacao, de jongens vielen in slaap, en ik voelde mezelf weer even.
Ha, nog niet misschien dat AM met een van haar kinderen gaat spelenquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:
Laat AM zich zelf eens bemoeien met een kind wat graag samen wil spelen ipv dat dwingende gekoppel. J is een lief meisje, hoor, maar wil ook heel graag L vertellen hoe ze iets moet doen. (Al dan niet bewust van het gefilm van moeder AM.)
Auto rijden als je verlamd bent is ook lastig natuurlijk, dan moeten de kindjes even wachten 😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?
Uiteraard meteen even gaan kijken 🫣 wat een gekkie 😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Had haar tweeling in de auto gezet om luiers te gaan kopen. Liep terug naar binnen om haar spullen te pakken en voelde toen dat ze behoefte had aan een kopje cacao en om haar lijf te voelen.
En dan is dat blijkbaar genoeg reden om je camera neer te zetten om jezelf te filmen met een kopje cacao en een dansje te doen waarbij het eruitziet alsof je nodig moet poepen.
Behoefte weer bevredigd.
Ik weet niet precies wat en hoe je het bedoelt. Dus wat ik nu zeg is misschien niet de juiste reactie, zeg ik maar vastquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:
Laat AM zich zelf eens bemoeien met een kind wat graag samen wil spelen ipv dat dwingende gekoppel. J is een lief meisje, hoor, maar wil ook heel graag L vertellen hoe ze iets moet doen. (Al dan niet bewust van het gefilm van moeder AM.)
Sowieso vreemd dat er van J. verwacht wordt dat ze met L. optrekt. Het leeftijdsverschil is behoorlijk groot. Natuurlijk kun je in de vakantie verwachten dat kinderen binnen het gezin dingen met elkaar doen, maar Annemarie verwacht het elke dag. Zowel J. als L. worden benaderd alsof ze jaren jonger zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:50 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat en hoe je het bedoelt. Dus wat ik nu zeg is misschien niet de juiste reactie, zeg ik maar vast.
Ik denk dat beide meisjes tekort wordt gedaan. J. wordt alsmaar gedwongen om vrijwel alles samen met haar jongere zusje te doen. Ik denk dat zij meestal het onderspit delft want mama durft geen nee te zeggen/grenzen te trekken tegen/bij L.
Waar mama wel nee tegen zegt bij L., of eigenlijk wat mama L. ontzegt, is speelafspraakjes met leeftijd/klasgenootjes. Daar wordt L. tekort meegedaan.
Dit alles imho natuurlijk.
Nu slechts nog neusgatfilmpjes, de kruisfilmpjes zijn (vooralsnog) verdwenen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het trouwens opvallend dat Sanneke zich al even niet meer vanaf de bank filmt, maar vanuit de keuken
Wat een interessante plek om je bank neer te zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het trouwens opvallend dat Sanneke zich al even niet meer vanaf de bank filmt, maar vanuit de keuken
Bank voor het aanrecht zetten. Kan ze gelijk haar zuurdesem brood gaan bakkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke heeft tijd zat en kan dus zelf mayonaise maken, is goedkoop maar ja ik weet niet of je dat vanaf de bank kunt doen.
Dat weet dus ‘niemand’. Roy lag in het ziekenhuis en inmiddels niet meer maar is het wel allemaal moeilijk moeilijk. Ze is er niet aan toe om het te delen maar dropt wel steeds kleine dingetjes. En ondertussen geeft iemand hier aan dat hij gewoon zijn zoon naar zwemles bracht. Dus idd wat is er aan de hand? Dat is juist de vraag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:21 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan volgens jou?
Sowieso: waarom moeten je kinderen als aapjes in een circus tentoongesteld worden?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is.
En zou ze die handige dweil inmiddels al gebruikt hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nu slechts nog neusgatfilmpjes, de kruisfilmpjes zijn (vooralsnog) verdwenen.
Zou ze al lekker met M op het gras in de tuin hebben gespeeld? Ondertussen wat heermoes en ander onkruid verwijderd hebben?
#retorischevraaghoor
Vreemd dat iemand dit vraagtquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.
Ik heb Sanneke haar stories bekeken en heb letterlijk het idee dat ik dommer ben geworden.
Die vragende volgmoeke heeft vast een 16 jarige dochter die ze wil koppelen aan Guus.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.
Ik heb Sanneke haar stories bekeken en heb letterlijk het idee dat ik dommer ben geworden.
Daar zal dievanIJsland vast voor ingezet worden. Net als a.s. zaterdag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sowieso: waarom moeten je kinderen als aapjes in een circus tentoongesteld worden?
Krijgen de ouderen weer de taak om op de jongeren te letten want vrouw ‘ik wilde geen kinderen en nu heb ik er 8’ heeft het te druk met op de foto gaan met het dozijn volgmoekes?
ik denk dat dus serieus al heel erg lang, en ik gun haar echt het beste maar ik blijf me verbazen dat ze er uberhaubt nog is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vrees dat Pascal op zeer korte termijn de strijd gaat verliezen.
ik reageer nooit naar fluflu's maar deze vraag heb ik wel gesteld.....of ze het niet akelig vindt dat er zo naar haar kind gevraagd wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Oi Oi Oi, net als je denkt dat het niet gekker kan. Zag op haar website ook een vermelding over human design. Dat doet Ellen minus Koen toch ook? Zelfde laken en pak dus. Misschien kunnen ze samen een chocomelletje doen en dansen alsof je onder invloed bent van een groen plantjequote:Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Behoefte weer bevredigd.
Nee, wellicht dat de diagnose er niet officieel is? En dat haar 2nd opinie is?quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eerlijk? Het verbaasd me dat haar lichaam nog niet opgeeftquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:15 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik denk dat dus serieus al heel erg lang, en ik gun haar echt het beste maar ik blijf me verbazen dat ze er uberhaubt nog is.
Die moeder heeft echt geen ruggengraat. En dat heeft in ieder geval de jongste feilloos door. Maar ze moet zich vooral lekker alles laten aanleunen door dat meisje. De volwassenen zijn daar in ieder geval zeker niet de baas in huis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:56 schreef Odonata het volgende:
En natuurlijk heeft Maentje een blokfluit onderweg.
Wij normale stervelingen begrijpen gewoon niet dat een HB kind altijd haar zin moet krijgen.
Meine Güte, hoe werk je onuitstaanbaar gedrag in de hand?!
Uiteraard. Die is debestievan en wordt zó vaak genoemd en ze mocht ook mee naar het signeren, en samen met AM in de boot en de hottub. BFF voor zolang het duurt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Mirjam ook naar het event komen
Ik verdenk AM (en andere fluflu's) er altijd van zelf die vragen te bedenken, dus in dit geval zijn er allerlei scenario's mogelijk....AM vraagt zz ook af of G wel komt. Of ze vraagt zich überhaupt af waar G is. Of ze pepert G alvast in dat niet meegaan geen optie is en is dit haar nieuwe manier van communiceren met haar onzichtbare kind.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Je zou toch maar Guus zijn. Je wil eigenlijk niet op camera en uit stil protest ga je niet op de brommer, maar fiets je nog steeds. En dan moet je alsnog naar de mammavan-dag, want je moeder heeft beloofd aan de volgmoekes dat alle kinderen er zijn. Wat moet hij daar doen? Koffie rondbrengen? Gesprekjes met moekes houden? Ik heb het altijd zo te doen met die jongen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:27 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik verdenk AM (en andere fluflu's) er altijd van zelf die vragen te bedenken, dus in dit geval zijn er allerlei scenario's mogelijk....AM vraagt zz ook af of G wel komt. Of ze vraagt zich überhaupt af waar G is. Of ze pepert G alvast in dat niet meegaan geen optie is en is dit haar nieuwe manier van communiceren met haar onzichtbare kind.
Dit vraag ik me sowieso altijd af bij haar. Ik heb zelf in de bijstand gezeten en heb mijn financiële struggles gehad en echt.. er wordt zoveel meuk in de supermarkt verkocht dat je niet nodig hebt en zelf echt zo gemaakt hebt. ÓÓK gezond eten en ÓÓK zoveel goedkoper. En nu ik fulltime werk lukt het me nog steeds. Ik denk dat zij achterover zou slaan als ze ziet wat mijn uitgaven per maand zijn aan boodschappen en wat ik daarvan weet te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Ik vond het ook meevallen. Ze zijn ook weleens over de ¤3 geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vind 2,75 voor één haring tegenwoordig wel een normale prijs? Ik dacht echt dat ze met een super hoog bedrag kwam
😅 kan aan mij liggen maar ik vind het eigenlijk zelfs goedkoop voor nieuwe haring... 🤷quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vind 2,75 voor één haring tegenwoordig wel een normale prijs? Ik dacht echt dat ze met een super hoog bedrag kwam
Zeker!! Jaren terug toen mijn moeder nog leefde maar erg slecht lag had ze extreme trek in een haring.. na overleg met arts gaan halen bij haar favoriete kraam 😨 4 euro voor een visje.... (natuurlijk gewoon gedaan... maar vond het wel een wauw! Boodschappen waren toen minder duur dan nu ook...) die vrouw is niet goed hoor dat ze doet of ze duur zijn 🤦♂️quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vond het ook meevallen. Ze zijn ook weleens over de ¤3 geweest.
wie wat en welke expert?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand nog vragen over autisme, adhd of medicatie voor de expert?
Als ze het kadootje geven, zou ze dan ook het Smikkelbeer liedje zingen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:30 schreef AnnArt het volgende:
Hahaha, die glunderende Sanneke met dat grote stuk chocolade, ik heb haar in tijden niet zo blij gezien. Chocolade en een boekje voor de grote smikkelbeer.
Ik vind heel veel prijzen die Sanneke noemt en laat zien juist heel laag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:35 schreef Utopica het volgende:
Ja duh dbm natuurlijk die weet alles over alles medisch !! (Of stel ze aan chatgpt doet zij ook)quote:
Tuurlijk. Die krijgt de verantwoordelijkheid over de kinderen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Mirjam ook naar het event komen
Ik vind dit echt een raar iets 🫣quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die krijgt de verantwoordelijkheid over de kinderen.
Zou zij ook overdragen door in billen te knijpen?
Volgens mij is zij beperkt 🫣 en haar kinderen wonen inderdaad niet bij haarquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Latteanais het volgende:
Ik zag op insta mamma_marcella langskomen. Ken haar verder niet.
Ze zegt dat insta haar werk is maar heeft maar 3000 volgers.
In haar bio staat dat ze moeder van 5 is. Maar ze zoekt een huis voor haarzelf en een hond (volgens 1 van haar volgers)
Zouden dan alle kinderen uit huis geplaatst zijn?
Vorige week was ze 6 dagen in Amsterdam in hotels. De laatste nacht in haar lievelingshotel Krasnapolki.
Krasnapolski lijkt eerder bij MCW te passen dan bij Marcella.
Kent iemand haar? Heeft ze een mentale beperking?
Maar zo doen de Geertsen datquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een raar iets 🫣
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat weet dus ‘niemand’. Roy lag in het ziekenhuis en inmiddels niet meer maar is het wel allemaal moeilijk moeilijk. Ze is er niet aan toe om het te delen maar dropt wel steeds kleine dingetjes. En ondertussen geeft iemand hier aan dat hij gewoon zijn zoon naar zwemles bracht. Dus idd wat is er aan de hand? Dat is juist de vraag.
Ja, zij is verstandelijk beperkt/laagbegaafd en al jaar kinderen zijn uit huis geplaatst, dieptriest..sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen...quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij is zij beperkt 🫣 en haar kinderen wonen inderdaad niet bij haar
Ik vraag me dan af waar de vader gebleven isquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, zij is verstandelijk beperkt/laagbegaafd en al jaar kinderen zijn uit huis geplaatst, dieptriest..sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen...
Heftig zegquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, zij is verstandelijk beperkt/laagbegaafd en al jaar kinderen zijn uit huis geplaatst, dieptriest..sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen...
Denk dat het helemaal niet een 2nd opinion was maar gewoon het medicatie informatie gesprek... mens kletst onzinquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:41 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nee, wellicht dat de diagnose er niet officieel is? En dat haar 2nd opinie is?
Ik zie het wel gebeuren dat ze er nog 1 neemt... zie het ook nog gebeuren dat ze dan doet alsof het een oeps is... en zo zwaar en moeilijk en zucht... en dat dion dan echt zowel buiten de deur als thuis extra .moet werkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:28 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Sanneke op Treads: "Twijfelen over een tweede kind is niet een beetje twijfelen. Maar het is het ene moment het 100% wel willen en het andere 100% helemaal niet. 😂"
Ik zie haar echt geen twee kinderen grootbrengen...
Ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze er nog 1 neemt... zie het ook nog gebeuren dat ze dan doet alsof het een oeps is... en zo zwaar en moeilijk en zucht... en dat dion dan echt zowel buiten de deur als thuis extra .moet werken
Toch ook totaal gestoord om als "overdracht" je moeder én vader in de kont te knijpen? Niet grappig, gewoon alleen heel raar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ziet AM haar gezin als kdv ofzo? Met haar " overdracht"🤣🤣🤣
Hoeveel kinderen heeft ze ook alweer thuis? 5, waarvan 3 bijna volwassen.
En dan elke keer weer die paardrij filmpjes uit Kos, waarop vooral te zien is dat ze absoluut geen gevorderde ruiters zijn.
Wat is het toch een weirdo🙈
2 van haar kinderen zijn overleden en 3 uit huisquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk 🫣quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Annemarie de AI-schrijfster heeft nu heel toepasselijk AI-kunst aan de muur hangen.
Zat Sanneke niet in een rolstoel bij uitstapjes tijdens de zwangerschap?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze er nog 1 neemt... zie het ook nog gebeuren dat ze dan doet alsof het een oeps is... en zo zwaar en moeilijk en zucht... en dat dion dan echt zowel buiten de deur als thuis extra .moet werken
Oh wat erg! 5 ook, in zulke gevallen vind ik het, als er al kinderen uit huis geplaatst zijn, zo erg als er nog meer worden geboren...quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
2 van haar kinderen zijn overleden en 3 uit huis
Er een tijd geleden afgesproken dat wij haar niet bespreken omdat ze een beperking heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef popje het volgende:
[..]
Oh wat erg! 5 ook, in zulke gevallen vind ik het, als er al kinderen uit huis geplaatst zijn, zo erg als er nog meer worden geboren...
Wij krijgen wel eens foto's met alleen ons kind erop, die worden dan niet via de groep gedeeld maar in een prive bericht in parroquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef Post-its het volgende:
Ik verbaas me erover dat de kinderen van dbm op de foto's van de juf altijd alleen er op staan. Als wij foto's via de schoolapp krijgen staat er nooit een kind alleen op.
Dus misschien vindt flap/flip ook wel echt geen aansluiting met zijn klas.
Klussen betekent meestal geluid. Zal ze wel weer last van hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
Begrijpt iemand deze opmerking bij Sanneke: “ Waarom moeten sommige mannen elke dag klussen? En dan het liefst buiten en als de zon schijnt. 😓”
Omdat zij ook alles doet voor de aandacht! Snap dit ook niet zo! Ook vertellen wie er ziek zijn geweest enzo! Beetje jammer ditquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Harper het volgende:
Verhalen over spugende kinderen zijn al niet echt nodig.
Maar een foto van een huilend kind met kotsemmer nog veel minder.
Waarom plaatst Tamara in hemelsnaam deze dingen?
Ja, ik zag het later. En ze is autistisch.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klussen betekent meestal geluid. Zal ze wel weer last van hebben.
Ik vraag me vooral af waarom zij een kind wilde om er vervolgens niks mee te doen. Boodschappen doen of een weekend weg om zelf te kunnen shoppen en eten vind ik niet iets met je kind doen.
Positief gezien ze liegt niet! Met haar "ik doe niets" 👌quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
Begrijpt iemand deze opmerking bij Sanneke: “ Waarom moeten sommige mannen elke dag klussen? En dan het liefst buiten en als de zon schijnt. 😓”
Oh never mind, mevrouw heeft geluidsoverlast.
- Iemand op Threads: Waarom niet?
- S: Omdat ik autistisch ben en mijn binkie zijn dutje moet doen.
- De ander: Met alle respect ben ook autistisch maar je zal toch wat wijn bij je water moeten doen. Van 7u tot 22u mag veel.
- S: Ik doe ook niks. Het is gewoon af en toe een beetje vermoeiend.
:’)
Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Hyacinth het volgende:
Mijn kind met autisme gaat juist heel goed op geluid, veel geluid.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:08 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja, ik zag het later. En ze is autistisch.
(Ik parafraseer)
De wereld draait om haar. Dat haar buren dat niet weten..quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
- De ander: Met alle respect ben ook autistisch maar je zal toch wat wijn bij je water moeten doen. Van 7u tot 22u mag veel.
Niet meegekregen, sorry. Kende haar helemaal niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:02 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Er een tijd geleden afgesproken dat wij haar niet bespreken omdat ze een beperking heeft.
Dat had ze kunnen vertellen als ze een buurtborrel had georganiseerd. Ze kreeg toen toch van die kaartjes van de woningbouw? Gemiste kans voor dr🤪quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De wereld draait om haar. Dat haar buren dat niet weten..
Die vrouw wordt geleid door angst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig laat dbm de kinderen niets merken van haar angsten... daarom behandeld ze haar 8 jarige als een 3 jarig meisje 👌
Ik ben geen man, maar klus ook vrijwel dagelijks de laatste tijd, terwijl mijn 'smikkelbinkie' slaapt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
Nee want dan kan ze het niet goed horen en ligt Mijan in bed. Dus liever gewoon nooit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar klus ook vrijwel dagelijks de laatste tijd, terwijl mijn 'smikkelbinkie' slaapt.
Wanneer moeten ze het dan doen Sanne? 'S avonds als jij de bondgenoten wil kijken?
Mijn ervaring is dat kinderen prima slapen met lawaai. Het is ook maar net waar je ze aan went. Sanneke denkt natuurlijk dat alle ouders stil op de bank zitten terwijl hun kind slaapt. Dat is juist een ideaal moment om bijv. te stofzuigen, ook de kinderkamer. Kan gewoon. Zou ze eens moeten proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar klus ook vrijwel dagelijks de laatste tijd, terwijl mijn 'smikkelbinkie' slaapt.
Wanneer moeten ze het dan doen Sanne? 'S avonds als jij de bondgenoten wil kijken?
Kan ook zijn, omdat ze iedereen benoemd had en alleen over Guus niets gezegd heeft. Wat is eigenlijk met hem, heb dat nooit zo meegekregen, behalve dat hij een periode niet op film mocht/ wou. Ooit vertelde ze dat hij in de leerlingenraad van school zat, dan zou die toch zijn mannetje kunnen staan...quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke en stofzuigen, nee, dat kan echt niet hoor. Dan heeft ze helemaal geen me-time meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat kinderen prima slapen met lawaai. Het is ook maar net waar je ze aan went. Sanneke denkt natuurlijk dat alle ouders stil op de bank zitten terwijl hun kind slaapt. Dat is juist een ideaal moment om bijv. te stofzuigen, ook de kinderkamer. Kan gewoon. Zou ze eens moeten proberen.
Die vrouw heeft 24/7 me-time. Zelfs het verjaardagscadeau voor Dion, weekend Antwerpen, draaide om haar. Ze hebben de dingen gedaan die ZIJ wilde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Sanneke en stofzuigen, nee, dat kan echt niet hoor. Dan heeft ze helemaal geen me-time meer.
Dat is ook niet normaal hè? Dat mensen overdag in hun eigen huis gewoon gaan lopen klussen. Belachelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
Misschien denkt Sanneke dat als je gaat verhuizen je een likje verf op de muur smeert en er daarna tot in de eeuwigheid niets meer aan hoeft te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:55 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Nee want dan kan ze het niet goed horen en ligt Mijan in bed. Dus liever gewoon nooit niet.
Hoe kwam ze dan aan foto’s van de kinderen met een kitten? Heeft ze die zelf in elkaar geknutseld ??quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:43 schreef Lodelie het volgende:
Am moet zich wel aan haar eigen script houden.
Eerst al weken van te voren allerlei stories volblaten over hoe ze het allemaal regelt, hoe de kinderen verdeelt zijn, dat er een eindverantwoordelijke is, achterwacht enz enz blabla.
En dan nu zoooo nonchalant doen. Dat er alleen in konten geknepen wordt en er verder geen contact is.
Haha, wat zijn we het weer eens 😅quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gaat Olivia bij MW nou samen met haar broers naar school? Ik heb geen idee van de route, maar die oudste is dus verantwoordelijk dat zijn zusje heelhuids op school komt?
Noem een zeikerd, maar ik vind t onverantwoord
Dat meisje is net vijf, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gaat Olivia bij MW nou samen met haar broers naar school? Ik heb geen idee van de route, maar die oudste is dus verantwoordelijk dat zijn zusje heelhuids op school komt?
En "vandaag kan het niet". Omdat ze Timmie's auto in Parijs op moeten halen? En dat kon natuurlijk niet een half uurtje later? Of op een dag dat ze de kinderen niet heeft? Ik dacht dat die auto in Javea (?) weggesleept was? Sowieso wat doen ze met al die auto's in het buitenland? Had die gast lekker in de TGV gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bizarquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Timmie heeft blijkbaar ook niemand anders die dat samen met hem wilde doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
En "vandaag kan het niet". Omdat ze Timmie's auto in Parijs op moeten halen? En dat kon natuurlijk niet een half uurtje later? Of op een dag dat ze de kinderen niet heeft? Ik dacht dat die auto in Javea (?) weggesleept was? Sowieso wat doen ze met al die auto's in het buitenland? Had die gast lekker in de TGV gezet.
Precies dit, waarom zou ze alles tot in details met voor haar onbekenden delen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?
Speciaal voor jou😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Harper het volgende:
Verhalen over spugende kinderen zijn al niet echt nodig.
Maar een foto van een huilend kind met kotsemmer nog veel minder.
Waarom plaatst Tamara in hemelsnaam deze dingen?
Laatst was ze met Timmie en 1 kind aan het shoppen, toen pastte de oudste ook op de rest thuis. En dat terwijl ze naar eigen zeggen dezelfde omgangsregeling als Tim heeft, wat zou betekenen dat B. van 10 op 4 kinderen!!! (waaronder twee peuters) moest passen. 🤯quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Of:"You are the wind beneath my wings" 🤭quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:07 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
Ik kijk nu al uit naar de vaderdagspost die Mies zondag gaat maken over haar vader én Timmie. Ik zet in op: "not all heroes were capes", om vervolgens een complete "how can I make this about me" post vol te mauwen over hoe Timmie niet alleen voor haar maar ook voor de Klaver koos (voor 't gemak vergeet ze erbij te vermelden: boven z'n eigen kinderen)).
Ja, dat ja. Had hem een vriend/broer/neef laten charteren en dat afgelopen dagen laten oplossen terwijl Mies aan het flaneren/janken/lachen/zuipen/shooten was op Mallorca (waarvoor waren ze daar nou eigenlijk precies? Of moet die reclame nog op haar insta komen? Maudje maakte de foto's, zag ik? Nogal amateuristisch toch als een merk MCW inhuurt en vervolgens de nanny de reclamefoto's laat maken?) met haar entourage.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
[..]
Timmie heeft blijkbaar ook niemand anders die dat samen met hem wilde doen
Ik vind het opvallend dat MCW haar kinderen ineens groot genoeg vindt voor van alles.
Komt wel goed uit, kan zij lekker dingen met Timmie doen.
Het niet willen delen wat er speelt is prima. Maar dan moet je ook niet steeds zeggen dat het moeilijk is of # onder foto’s plaatsen. Onder elke foto of reel wordt er gevraagd wat er speelt omdat zij mensen er steeds aan herinnert dat er iets speelt. Als je het er niet over wilt hebben, heb het er dan ook niet over.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?
Ik ben met stomheid geslagen... whuut? Kind is 5quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haha, wat zijn we het weer eens 😅
Auto ophalen in Parijs heeft meer prioriteit blijkbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂 ... ik rol bijna het bed uit van het lachen. Spot on, deze opmerking 😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
Je ziet bij de Nagelkerkjes, AM en Michelle dat ze op redelijk jonge leeftijd aan een relatie en kinderen zijn begonnen en dat ze dan op een gegeven moment toch een soort van inhaalslag moeten doen wat betreft de hort op gaan. Ze hebben het stuk vrijheid rond hun 20ste gemist en dat moeten ze nu 3 dubbel inhalen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:21 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Had hem een vriend/broer/neef laten charteren en dat afgelopen dagen laten oplossen terwijl Mies aan het flaneren/janken/lachen/zuipen/shooten was op Mallorca (waarvoor waren ze daar nou eigenlijk precies? Of moet die reclame nog op haar insta komen? Maudje maakte de foto's, zag ik? Nogal amateuristisch toch als een merk MCW inhuurt en vervolgens de nanny de reclamefoto's laat maken?) met haar entourage.
Ik denk dat ze nu de kinderen groot gaat kijken zodat ze nog vaker de hort op kunnen. Net zoals die andere Brabantse familie, die hier ook weleens besproken wordt, die daar ook zo'n handje van heeft? Je kunt de klok erop gelijk zetten dat ze binnenkort weer maximaal dramatische jankstories online knalt over "hoe snel de tijd gaat en hoe snel haar klaver groot wordt", maar mentaal zit zij volgens mij ondertussen allang bij haar toekomstige huis in Spanje.
Misschien zijn al die snoep en koekjes die ze koopt wel zwangerschap cravings 😅quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk wel dat Sanne een tweede krijgt en dat dit ook snel gaat gebeuren!
Ik zou als vriendin zijnde en helemaal als je al midden 20 bent daar toch behoorden opdrogen 🫣quote:Op donderdag 18 juni 2026 01:48 schreef Cattolica het volgende:
Wat een "van helemaal niets, iets proberen te maken" content heeft AM weer over "in konten knijpen ter overdracht", "oppas nodig hebben zodat er een biertje kan worden gedronken (vandaag na paardrijden en zaterdag na de barbecue-cursus) en dat Jim komt eten en douchen (want water is afgesloten)". Die dágenlange e-reader saga ging ook helemaal nergens over. En een tafel vol met wederom een bedroevende hoeveelheid en gevarieerd eten. En zou de nieuwe vriendin van Jim niet zo langzamerhand denken "waar ben ik in terechtgekomen"? Met je vriend om de haverklap bij zijn ouders eten, waar hij moet gaan douchen omdat z'n water in het studentenhuis is afgesloten, zijn zusje té hangerig om je nek hangt en zijn moeder die continue met haar telefoon rondloopt en jou gemakshalve op haar Instagram zet (en ook jij indirect haar inkomstenbron bent).
Dan is ze chronisch zwangerquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien zijn al die snoep en koekjes die ze koopt wel zwangerschap cravings 😅
Ze is wel erg lang zwanger.....quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?quote:Op donderdag 18 juni 2026 02:21 schreef Mirp het volgende:
[..]
Auto ophalen in Parijs heeft meer prioriteit blijkbaar.
Ikhad een baby op mijn borst toen ik dit las die schudde er bijna vanaf 😂😂😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
😆quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ikhad een baby op mijn borst toen ik dit las die schudde er bijna vanaf 😂😂😂
Wegens... Te veel gezopen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:15 schreef Loveischocolala het volgende:
Zouden ze zijn aangehouden in parijs, en met vliegtuig terug gegaan zijn?
Timmie had ook gewoon alleen kunnen gaan, of zeg ik nu iets heel geksquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?
Opa/oma/nanny/papa/Sjaak konden niet even inspringen om je 5(!) jarige naar school te brengen?
Haal die auto op als je geen kinderen hebt.
De route naar school is toch ook over zo'n weg zonder fietspad?quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je vijfjarige naar school laten fietsen onder supervisie van je tienjarige kan echt niet. Schaam je, MCW.
Familie Smikkelbeerquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja ik vind dat je hele gekke dingen zegt 😉quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Timmie had ook gewoon alleen kunnen gaan, of zeg ik nu iets heel geks
Die indruk heb ik bij Lotte ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je ziet bij de Nagelkerkjes, AM en Michelle dat ze op redelijk jonge leeftijd aan een relatie en kinderen zijn begonnen en dat ze dan op een gegeven moment toch een soort van inhaalslag moeten doen wat betreft de hort op gaan. Ze hebben het stuk vrijheid rond hun 20ste gemist en dat moeten ze nu 3 dubbel inhalen.
( ik zeg niet dat dit gebeurt bij iedereen die ook vroeg aan kinderen is begonnen)
Wie moet dan z’n hand vasthouden?quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sanneke kan wel boek schrijven ‘ Sanneke en de avonturen van Smikkelbeer’. Heeft ze meteen wat te doenquote:
Dat was echt maximaal cringe. Zou die ex van hem niet stiekem keihard hem hierom uitlachen? Wat zet hij zichzelf toch voor schutquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Of Celine Dion met hem meekrijsen?
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaalquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je vijfjarige naar school laten fietsen onder supervisie van je tienjarige kan echt niet. Schaam je, MCW.
Zo mee eens!quote:Op donderdag 18 juni 2026 01:14 schreef Cattolica het volgende:
Waarom moet MCW Tim's auto ophalen en daarvoor met drie Franse politie-agenten daar naartoe rijden? Geen handige actie van Tim, is ze ook niet blij mee, maar daarentegen laat ze ogenschijnlijk ook haar drie té jonge kinderen alleen naar school fietsen (terwijl ze ook geen geheim maakt van hun woonomgeving en fietsroute).
En dan Jan en Soof in Spanje, die denken dat de huidige huurder (van hun eventueel gewilde pand) hun binnen moet laten om te bezichtigen. Ik heb geen idee wat met hun vorige zakenpartner (Koen?) is voorgevallen, maar net als die huurder, van hun (lagoon) huis, die er niet uit wilde en zij met hun kinderen daar gewoon naartoe gingen, vraag ik me af of zij niet een beetje te naïef zijn. Spanje, en al helemaal hun omgeving, kent genoeg verhalen van "niet zuivere koffie" types en ik snap ook niet zo goed waarom ze Eline hierin meenemen. Eerst met haar zakendoen in Dubai (appartement gekocht terwijl ze er op dat moment nog nooit waren geweest) en nu in Spanje. Volgens mij is dat meisje nog niet eens volwassen qua leeftijd of levenservaring of überhaupt zakelijk opgeleid/ervaren en in Nederland zie ik niet meer, dan dat ze in de winkel(s) werkt, thuis kookt of op haar zusjes en broertje past. En dit alles terwijl Merel, na vier jaar in Amerika, cum laude is afgestudeerd en nu op haar ouders' zolder van haar moeder leert, om de maandelijkse salarisbetalingen te doen en eventueel de administratie van haar moeder over te nemen. Ik heb het idee naar een strategisch pionnenspel te kijken van koning Jan en koningin Soof. Een zakelijk imperium die qua fundering voor mijn gevoel teveel alarmbellen doen afgaan (teveel te snel, in te onbekende zakelijke en uiteenlopende omgeving).
En de foto van Tamara van haar zieke zoontje, met de emmer in zijn handen, is té triest voor woorden en zó onnodig. Traumatiserend gewoon. Op welk moment bepaal je als moeder, dat het een goed idee is, om je telefoon te pakken, die foto te maken en te posten. Bizar.
En dat kan vanaf de bank!quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sanneke kan wel boek schrijven ‘ Sanneke en de avonturen van Smikkelbeer’. Heeft ze meteen wat te doen
Ja maar deed ze al toen ze niet zwanger was.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of laat Tim iemand anders regelen om mee te gaan. Of zou hij echt zoveel aan de kant hebben gezet voor MCW dat hij niemand meer heeft om dat aan te vragen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?
Opa/oma/nanny/papa/Sjaak konden niet even inspringen om je 5(!) jarige naar school te brengen?
Haal die auto op als je geen kinderen hebt.
Die afspraak heb je in een dag gemaakt hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:37 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een afspraak bij de brillenwinkel.
Of ze neemt de opmerkingen hier heel serieus of het was met voorbedachte rade dat ze dat lettertype zo groot had staan.
Te hard rijden, fout parkeren geen idee maar eind mei waren ze in Parijsquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wegens... Te veel gezopen?
Handjes niet aan het stuur maar aan elkaar?
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:37 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een afspraak bij de brillenwinkel.
Of ze neemt de opmerkingen hier heel serieus of het was met voorbedachte rade dat ze dat lettertype zo groot had staan.
Droombaanquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat kan vanaf de bank!
Zolang M geen boeken verscheurd, kasten open-/omtrekt en ze niet voor een gratis croissant naar de Lidl moet.
Waarschijnlijk/ zeer zeker krijgt ze hem gesponsord. #gratisenanderswilikhemnietquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’
Maar daar kun je toch ook even een verpakking pakken om te zien of je de kleine letters kunt lezen?
Hangen er misschien van die ‘kunt u dit niet meer lezen dan heeft u sterkte X nodig’ blaadjes?
The pounds are gone but also is her hair 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nieuwe tiktok van Debbie 🫣
Ze is maar wat trots op haar nieuwe kindermaat en bosje stro
Opbouwende kritiek😝quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM krijgt per uur 200 berichten. Zegt ze.
Met wat dan?
Ik denk dat het gewoon voor het filmpje is geweest, en zij Ollie helemaal niet alleen naar school heeft laten fietsen. Ze heeft meer dan een village aan oppas, maar het levert views en reacties op.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaal
Merel moet haar collegegeld nu wel terugbetalen hè. En een eigen appartementje, dus die moet aan het werk. Ik vermoed dat zij nu thuis de oppas is, de administratie moet gaan doen, en in de winkels moet meedraaien. Die blijft wel hangen in tegenstelling tot Eline.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zo mee eens!
Het lijkt wel of Tim onder toezicht staat, laat die man alleen gaan.
Alles draait om Sofie en Jan. Zoals je zegt is Sofie de koningin, ik zie Jan vooral als de lakei. Belachelijk hoe ze (overigens al vanaf haar 12e) Eline inzetten als oppas, winkelhulp, kok etc. Eline werkt hard maar ik heb de indruk dat ze de arrogantie van haar ouders heeft overgenomen. Dubai en een zaak in Spanje is voor een 18-jarige is natuurlijk niet normaal. Zoals iemand hier eerder zei, is het vooral een reden voor de zeer betrokken ouders om veel naar Spanje te reizen, oranje Teringkoffie te drinken, te eten en teveel alcohol te drinken, met of zonder 'lieve vrienden'.
Ik weet niet wat Merel precies gedaan heeft qua opleiding, maar in elk geval heeft ze vanaf haar 17e vier jaar in Amerika gewoond. Ik verwacht dat ze niet lang in Oudenbosch zal blijven om te worden 'opgeleid' door een moeder die zelf niet al te slim is en vooral met zichzelf bezig is.
Wat een paupers met geld zijn het toch. Klasse en intelligentie is niet te koop, daar zijn zij het levende bewijs van.
Waar haal je dit nu uit? Of heb ik haar stories niet goed geluisterd..quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke geeft soort van toe dat mijan niet meer op beeld mag 👌(en tussen neus en lippen door vang je duidelijk het signaal op dat dit niet haar keuze is)
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:46 schreef Shuri het volgende:
Hoe komen die Nagelkerken aan al dat geld eigenlijk?
Jaren Sanneke volgen en de manier waarop ze het zegtquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:48 schreef Clavis het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu uit? Of heb ik haar stories niet goed geluisterd..
De een heeft het enorm hoog in de bol met haar pand in Dubai en een zaak in Spanje, de ander wordt het sloofje van moeders. Ik hoop echt dat dit is wat ze echt zelf willen en niet wat er verwacht wordt van de ouders, tot nu toe alle kinderen die in de zaak werken en een opleiding doen voor in een van de zaken ik vind dat opvallend. Hoop echt dat dat is wat ze zelf willen en niet is wat de ouders verwachten van de kinderen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Merel moet haar collegegeld nu wel terugbetalen hè. En een eigen appartementje, dus die moet aan het werk. Ik vermoed dat zij nu thuis de oppas is, de administratie moet gaan doen, en in de winkels moet meedraaien. Die blijft wel hangen in tegenstelling tot Eline.
Ze zegt ook dat ze filmpje wilt maken hoe hij praat maar niet weet hoe het werkt met van die stickers... maw hij moet dan afgeschermdquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:51 schreef Clavis het volgende:
Mijan komt inderdaad amper nog in beeld ja.
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’
Maar daar kun je toch ook even een verpakking pakken om te zien of je de kleine letters kunt lezen?
Hangen er misschien van die ‘kunt u dit niet meer lezen dan heeft u sterkte X nodig’ blaadjes?
En als je het dan ook nog gratis krijgt....quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.
Je beide ogen kunnen verschillen, cilinder of niet en een beter kwaliteit van de glazen.
Het is vast een combinatie, ze weten niet beter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De een heeft het enorm hoog in de bol met haar pand in Dubai en een zaak in Spanje, de ander wordt het sloofje van moeders. Ik hoop echt dat dit is wat ze echt zelf willen en niet wat er verwacht wordt van de ouders, tot nu toe alle kinderen die in de zaak werken en een opleiding doen voor in een van de zaken ik vind dat opvallend. Hoop echt dat dat is wat ze zelf willen en niet is wat de ouders verwachten van de kinderen.
Ze hebben ook gewoon winkels he. Kan je van vinden wat je wilt, maar die lopen wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.
Ze koopt ze al jaren in Etos zegt ze.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En de laatste keer dat ze haar ogen liet nakijken was ze 30 zegt ze... Maar ze zegt net ook dat ze haar lenzen uitdeed.
Één van de twee is dus een leugen.
Met lenzen moet je namelijk je ogen minstens 1 x per 2 jaar laten controleren. Tenzij je zo gestoord bent dat je dat niet doet en ze onljne bestelt natuurlijk.
Ze heeft haar ogen voor het laatst laten checken toen ze 30 jaar was, dus bijna 20 jaar geleden. En al die tijd gebruikt ze lenzen van huismerk van de Etos?!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En de laatste keer dat ze haar ogen liet nakijken was ze 30 zegt ze... Maar ze zegt net ook dat ze haar lenzen uitdeed.
Één van de twee is dus een leugen.
Met lenzen moet je namelijk je ogen minstens 1 x per 2 jaar laten controleren. Tenzij je zo gestoord bent dat je dat niet doet en ze onljne bestelt natuurlijk.
Snap ik hoor. Het ging om ‘een willekeurige van de Hema’.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.
Je beide ogen kunnen verschillen, cilinder of niet en een beter kwaliteit van de glazen.
Geld hebben ze.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.
Alleen al voor de (veranderde) sterkte, maar ook de kwaliteit van je ogen zelf. Vaak wordt er een oogfoto gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze koopt ze al jaren in Etos zegt ze.
Ik heb geen lenzen maar ik kan me niet voorstellen dat je je ogen 20 jaar lang niet laat controleren??
Niet van die rare dingen zeggen! Zij zijn maximaal verliefd en zitten maximaal aan elkaar vast geplakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die vrouw doet niets voor niets. En zal nooit zomaar achteloos een merknaam laten vallen. Businessvrouw heh. Wel een onbetrouwbare, want zij neemt het niet zo nauw met de transparantie en eerlijkheid. #pinokkioquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:01 schreef Harper het volgende:
[..]
Overigens zou het me niet verbazen als dit ook een samenwerking is.
Gisteren noemde ze dat ze Bookbeat als tip had gekregen. Bleek een samenwerking. Goh.
Volgens mij bedoelde ze hier iets anders mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat ze filmpje wilt maken hoe hij praat maar niet weet hoe het werkt met van die stickers... maw hij moet dan afgeschermd
Ik vermoed dat Timmie nu in de auto van Sjaak rijdt ( BMW deal) en dat ie dus op naam van MCW staat. Aangezien zij de auto moest ophalen bij de gendarmerie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen zeggen! Zij zijn maximaal verliefd en zitten maximaal aan elkaar vast geplakt.
Iets alleen doen? Hoe verzin je het.
Ik krijg het gevoel dat ze nog niet naar de wc gaan zonder elkaar.
Die hadden zeker gehoopt dat AM ze al gillend op stond te wachten, net als dat ze toen bij Linda deedquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Geld hebben ze.
Beroemd is echter iets anders....
Ik kan me nog herinneren dat ze jaren geleden uitgenodigd waren voor een of andere gala premiere. Het hele gezin werd in gala/bruidsjurkjes gestoken. Ze dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Ter plekke stonden ze in een hoekje te kijken, want niemand had interesse in hen.
Grote kans dat het dit is inderdaad. Want ook wordt het op fora besproken en dus weer nieuwe views en reacties.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:46 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon voor het filmpje is geweest, en zij Ollie helemaal niet alleen naar school heeft laten fietsen. Ze heeft meer dan een village aan oppas, maar het levert views en reacties op.
Dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Timmie nu in de auto van Sjaak rijdt ( BMW deal) en dat ie dus op naam van MCW staat. Aangezien zij de auto moest ophalen bij de gendarmerie.
Als dat zo is dan heeft die man niks meer van/voor zichzelf hè?!
Misschien fietst ze niet echt alleen, maar dat impliceert ze wel...quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaal
Als dat echt zo is, dan is dat toch raar?quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De route naar school is toch ook over zo'n weg zonder fietspad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |