abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221072731
Ik verbaas me erover dat de kinderen van dbm op de foto's van de juf altijd alleen er op staan. Als wij foto's via de schoolapp krijgen staat er nooit een kind alleen op.
Dus misschien vindt flap/flip ook wel echt geen aansluiting met zijn klas.
pi_221072824
Ziet AM haar gezin als kdv ofzo? Met haar " overdracht"🤣🤣🤣
Hoeveel kinderen heeft ze ook alweer thuis? 5, waarvan 3 bijna volwassen.

En dan elke keer weer die paardrij filmpjes uit Kos, waarop vooral te zien is dat ze absoluut geen gevorderde ruiters zijn.

Wat is het toch een weirdo🙈
pi_221072841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Mirjam ook naar het event komen
Tuurlijk. Die krijgt de verantwoordelijkheid over de kinderen.
Zou zij ook overdragen door in billen te knijpen?
pi_221072846
Ik zag op insta mamma_marcella langskomen. Ken haar verder niet.
Ze zegt dat insta haar werk is maar heeft maar 3000 volgers.
In haar bio staat dat ze moeder van 5 is. Maar ze zoekt een huis voor haarzelf en een hond (volgens 1 van haar volgers)
Zouden dan alle kinderen uit huis geplaatst zijn?
Vorige week was ze 6 dagen in Amsterdam in hotels. De laatste nacht in haar lievelingshotel Krasnapolki.
Krasnapolski lijkt eerder bij MCW te passen dan bij Marcella.
Kent iemand haar? Heeft ze een mentale beperking?
pi_221072875
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Tuurlijk. Die krijgt de verantwoordelijkheid over de kinderen.
Zou zij ook overdragen door in billen te knijpen?
Ik vind dit echt een raar iets 🫣
pi_221072890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Latteanais het volgende:
Ik zag op insta mamma_marcella langskomen. Ken haar verder niet.
Ze zegt dat insta haar werk is maar heeft maar 3000 volgers.
In haar bio staat dat ze moeder van 5 is. Maar ze zoekt een huis voor haarzelf en een hond (volgens 1 van haar volgers)
Zouden dan alle kinderen uit huis geplaatst zijn?
Vorige week was ze 6 dagen in Amsterdam in hotels. De laatste nacht in haar lievelingshotel Krasnapolki.
Krasnapolski lijkt eerder bij MCW te passen dan bij Marcella.
Kent iemand haar? Heeft ze een mentale beperking?
Volgens mij is zij beperkt 🫣 en haar kinderen wonen inderdaad niet bij haar
pi_221073002
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind dit echt een raar iets 🫣
Maar zo doen de Geertsen dat
Hihihahahoho, grappige Juul
pi_221073011
Sanneke op Treads: "Twijfelen over een tweede kind is niet een beetje twijfelen. Maar het is het ene moment het 100% wel willen en het andere 100% helemaal niet. 😂"

Ik zie haar echt geen twee kinderen grootbrengen...
pi_221073013
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat weet dus ‘niemand’. Roy lag in het ziekenhuis en inmiddels niet meer maar is het wel allemaal moeilijk moeilijk. Ze is er niet aan toe om het te delen maar dropt wel steeds kleine dingetjes. En ondertussen geeft iemand hier aan dat hij gewoon zijn zoon naar zwemles bracht. Dus idd wat is er aan de hand? Dat is juist de vraag.
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?
pi_221073027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij is zij beperkt 🫣 en haar kinderen wonen inderdaad niet bij haar
Ja, zij is verstandelijk beperkt/laagbegaafd en al jaar kinderen zijn uit huis geplaatst, dieptriest..sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen...
  woensdag 17 juni 2026 @ 20:32:30 #161
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221073065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ja, zij is verstandelijk beperkt/laagbegaafd en al jaar kinderen zijn uit huis geplaatst, dieptriest..sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen...
Ik vraag me dan af waar de vader gebleven is
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221073072
AM heeft geen contact gehad met Julia tijdens haar wereldreis? Ja ja, gelooft ze het zelf... Hihaho kontenknijpen, zó hilarisch 🙄
pi_221073087
quote:

[..]
Heftig zeg
pi_221073115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:41 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nee, wellicht dat de diagnose er niet officieel is? En dat haar 2nd opinie is?
Denk dat het helemaal niet een 2nd opinion was maar gewoon het medicatie informatie gesprek... mens kletst onzin
pi_221073212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:28 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Sanneke op Treads: "Twijfelen over een tweede kind is niet een beetje twijfelen. Maar het is het ene moment het 100% wel willen en het andere 100% helemaal niet. 😂"

Ik zie haar echt geen twee kinderen grootbrengen...
Ik zie het wel gebeuren dat ze er nog 1 neemt... zie het ook nog gebeuren dat ze dan doet alsof het een oeps is... en zo zwaar en moeilijk en zucht... en dat dion dan echt zowel buiten de deur als thuis extra .moet werken
pi_221073236
Am moet zich wel aan haar eigen script houden.

Eerst al weken van te voren allerlei stories volblaten over hoe ze het allemaal regelt, hoe de kinderen verdeelt zijn, dat er een eindverantwoordelijke is, achterwacht enz enz blabla.

En dan nu zoooo nonchalant doen. Dat er alleen in konten geknepen wordt en er verder geen contact is.
pi_221073245
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie het wel gebeuren dat ze er nog 1 neemt... zie het ook nog gebeuren dat ze dan doet alsof het een oeps is... en zo zwaar en moeilijk en zucht... en dat dion dan echt zowel buiten de deur als thuis extra .moet werken
Ben ik ook bang voor
pi_221073286
Annemarie de AI-schrijfster heeft nu heel toepasselijk AI-kunst aan de muur hangen.
pi_221073325
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ziet AM haar gezin als kdv ofzo? Met haar " overdracht"🤣🤣🤣
Hoeveel kinderen heeft ze ook alweer thuis? 5, waarvan 3 bijna volwassen.

En dan elke keer weer die paardrij filmpjes uit Kos, waarop vooral te zien is dat ze absoluut geen gevorderde ruiters zijn.

Wat is het toch een weirdo🙈
Toch ook totaal gestoord om als "overdracht" je moeder én vader in de kont te knijpen? Niet grappig, gewoon alleen heel raar.
En nu zo stoer zeggen; zoek het maar uit, als ze nog leven als we terug komen is het goed. Jaja tuurlijk , maar als Lot een feestje van een klasgenootje heeft in een speeltuin gaat deze "cool mom" vanuit een hoekje zitten gluren of alles goed gaat.
En dat laatste paardij filmpje op Kos, je hoort AM gewoon jammeren; hooohooohooo. Overduidelijk doodsbang, waarom doe je jezelf dat aan vraag ik me af. Maarten rijdt ook echt beroerd, hij is misschien niet zo angstig als zn vrouw maar zn houding en zit is niet best.
pi_221073327
quote:

[..]
2 van haar kinderen zijn overleden en 3 uit huis
pi_221073339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Annemarie de AI-schrijfster heeft nu heel toepasselijk AI-kunst aan de muur hangen.
Ik vind het echt lelijk 🫣
pi_221073384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zat Sanneke niet in een rolstoel bij uitstapjes tijdens de zwangerschap?
Zie haar dan niet echt bij een tweede zwangerschap een peuter/kleuter achter na rennen. Nu ook al niet eigenlijk. :@
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  woensdag 17 juni 2026 @ 20:54:49 #173
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221073409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
2 van haar kinderen zijn overleden en 3 uit huis
Oh wat erg! 5 ook, in zulke gevallen vind ik het, als er al kinderen uit huis geplaatst zijn, zo erg als er nog meer worden geboren...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221073416
Heeft sarah rebecca bij Lotte B op schrijfcursus gezeten ofzo? Meine gute
pi_221073525
Verhalen over spugende kinderen zijn al niet echt nodig.
Maar een foto van een huilend kind met kotsemmer nog veel minder.
Waarom plaatst Tamara in hemelsnaam deze dingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')