abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221071218
Totaal off-topic sorry, maar ik heb als Kobo Plus abonnee de helpdesk van Kobo gevraagd om optie toe te voegen om bladzijdes om te slaan met volume up/down toesten. Dan kun je op je telefoon een simpele Bluetooth remote control gebruiken om pagina’s om te slaan, dus onder de dekens bijvoorbeeld. Maar denk dat ze dat niet gaan doen want ze willen natuurlijk Kobo readers verkopen. Maar wie niet vist, wie niet vangt toch?
pi_221071227
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een pareltje voorbij op insta: wendyberends.mamaguru
Had haar tweeling in de auto gezet om luiers te gaan kopen. Liep terug naar binnen om haar spullen te pakken en voelde toen dat ze behoefte had aan een kopje cacao en om haar lijf te voelen.
En dan is dat blijkbaar genoeg reden om je camera neer te zetten om jezelf te filmen met een kopje cacao en een dansje te doen waarbij het eruitziet alsof je nodig moet poepen.
Behoefte weer bevredigd.
Oi Oi Oi, net als je denkt dat het niet gekker kan. Zag op haar website ook een vermelding over human design. Dat doet Ellen minus Koen toch ook? Zelfde laken en pak dus. Misschien kunnen ze samen een chocomelletje doen en dansen alsof je onder invloed bent van een groen plantje
pi_221071264
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
Nee, wellicht dat de diagnose er niet officieel is? En dat haar 2nd opinie is?
pi_221071313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:15 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik denk dat dus serieus al heel erg lang, en ik gun haar echt het beste maar ik blijf me verbazen dat ze er uberhaubt nog is.
Eerlijk? Het verbaasd me dat haar lichaam nog niet opgeeft
pi_221071318
Zou Mirjam ook naar het event komen
pi_221071334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:56 schreef Odonata het volgende:
En natuurlijk heeft Maentje een blokfluit onderweg.
Wij normale stervelingen begrijpen gewoon niet dat een HB kind altijd haar zin moet krijgen.

Meine Güte, hoe werk je onuitstaanbaar gedrag in de hand?!
Die moeder heeft echt geen ruggengraat. En dat heeft in ieder geval de jongste feilloos door. Maar ze moet zich vooral lekker alles laten aanleunen door dat meisje. De volwassenen zijn daar in ieder geval zeker niet de baas in huis.
pi_221071342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Mirjam ook naar het event komen
Uiteraard. Die is debestievan en wordt zó vaak genoemd en ze mocht ook mee naar het signeren, en samen met AM in de boot en de hottub. BFF voor zolang het duurt.
pi_221071392
Dbm: ik vermoed dat de behandelaren eerst een soort psycho educatie willen daarom haar autistengroepje (hihaho) op vrijdag. En daarna pas medicatie te bespreken. Ze heeft de diagnose volgens eigen zeggen sinds de puberteit en nooit medicatie gehad daarvoor. Want waarom anders de angst ervoor.
En er is natuurlijk ook andere medicatie dan alleen methylfenidaat.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221071433
Sanneke heeft iets gekregen. Waarom verbaast het mij niet dat het chocolade is?

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 17-06-2026 19:57:54 ]
pi_221071477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.

Ik heb Sanneke haar stories bekeken en heb letterlijk het idee dat ik dommer ben geworden.
Ik verdenk AM (en andere fluflu's) er altijd van zelf die vragen te bedenken, dus in dit geval zijn er allerlei scenario's mogelijk....AM vraagt zz ook af of G wel komt. Of ze vraagt zich überhaupt af waar G is. Of ze pepert G alvast in dat niet meegaan geen optie is en is dit haar nieuwe manier van communiceren met haar onzichtbare kind.
pi_221071478
De Nagelkerkjes: Eline wil iets in het Nederlandse gedeelte van Spanje. De Spaanse taal leren, is niet nodig volgens Soof. Bankzaken, belastingdienst, inkopen doen, allemaal in het Nederlands _O- Met vast weer ondersteuning van zo'n zakenman als Koen, dan komt het allemaal goed. Het klinkt meer als een verkapt plan zodat Jan en Soof zelf zoveel mogelijk in Spanje kunnen zijn met de smoes dat ze daar 'een bedrijf' hebben. Want een 19-jarige die haar leven in La Carihuela en het Spaanse huis van pa en ma op wil bouwen, kan het me niet voorstellen.
pi_221071497
Hahaha, die glunderende Sanneke met dat grote stuk chocolade, ik heb haar in tijden niet zo blij gezien. Chocolade en een boekje voor de grote smikkelbeer.
pi_221071499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:27 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ik verdenk AM (en andere fluflu's) er altijd van zelf die vragen te bedenken, dus in dit geval zijn er allerlei scenario's mogelijk....AM vraagt zz ook af of G wel komt. Of ze vraagt zich überhaupt af waar G is. Of ze pepert G alvast in dat niet meegaan geen optie is en is dit haar nieuwe manier van communiceren met haar onzichtbare kind.
Je zou toch maar Guus zijn. Je wil eigenlijk niet op camera en uit stil protest ga je niet op de brommer, maar fiets je nog steeds. En dan moet je alsnog naar de mammavan-dag, want je moeder heeft beloofd aan de volgmoekes dat alle kinderen er zijn. Wat moet hij daar doen? Koffie rondbrengen? Gesprekjes met moekes houden? Ik heb het altijd zo te doen met die jongen.
pi_221071502
Die Smikkelbeer chocolade bij Sanneke 🤣
pi_221071562
Ik vind 2,75 voor één haring tegenwoordig wel een normale prijs? Ik dacht echt dat ze met een super hoog bedrag kwam oO<
pi_221071595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke heeft tijd zat en kan dus zelf mayonaise maken, is goedkoop maar ja ik weet niet of je dat vanaf de bank kunt doen.
Dit vraag ik me sowieso altijd af bij haar. Ik heb zelf in de bijstand gezeten en heb mijn financiële struggles gehad en echt.. er wordt zoveel meuk in de supermarkt verkocht dat je niet nodig hebt en zelf echt zo gemaakt hebt. ÓÓK gezond eten en ÓÓK zoveel goedkoper. En nu ik fulltime werk lukt het me nog steeds. Ik denk dat zij achterover zou slaan als ze ziet wat mijn uitgaven per maand zijn aan boodschappen en wat ik daarvan weet te maken.

Maarja, moet je wel wat doen en kan je niet meer zeuren oO<
pi_221071618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:35 schreef Utopica het volgende:
Ik vind 2,75 voor één haring tegenwoordig wel een normale prijs? Ik dacht echt dat ze met een super hoog bedrag kwam oO<
Ik vond het ook meevallen. Ze zijn ook weleens over de ¤3 geweest.
pi_221071628
quote:
😅 kan aan mij liggen maar ik vind het eigenlijk zelfs goedkoop voor nieuwe haring... 🤷
pi_221071659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vond het ook meevallen. Ze zijn ook weleens over de ¤3 geweest.
Zeker!! Jaren terug toen mijn moeder nog leefde maar erg slecht lag had ze extreme trek in een haring.. na overleg met arts gaan halen bij haar favoriete kraam 😨 4 euro voor een visje.... (natuurlijk gewoon gedaan... maar vond het wel een wauw! Boodschappen waren toen minder duur dan nu ook...) die vrouw is niet goed hoor dat ze doet of ze duur zijn 🤦‍♂️
pi_221071903
Iemand nog vragen over autisme, adhd of medicatie voor de expert?
pi_221072018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand nog vragen over autisme, adhd of medicatie voor de expert?
wie wat en welke expert? _O- _O-
pi_221072096
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:30 schreef AnnArt het volgende:
Hahaha, die glunderende Sanneke met dat grote stuk chocolade, ik heb haar in tijden niet zo blij gezien. Chocolade en een boekje voor de grote smikkelbeer.
Als ze het kadootje geven, zou ze dan ook het Smikkelbeer liedje zingen?
pi_221072249
Bizar dat Pascal het zolang nog volhoud, wat moet dit zwaar zijn voor de ouders.
pi_221072352
quote:
Ik vind heel veel prijzen die Sanneke noemt en laat zien juist heel laag.

Gek genoeg vindt ze vreterij nooit te duur.
pi_221072591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:26 schreef miep123456 het volgende:

[..]
wie wat en welke expert? _O- _O-
Ja duh dbm natuurlijk die weet alles over alles medisch !! (Of stel ze aan chatgpt doet zij ook)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')