Ja natuurlijk, ik denk niet dat veel Spanjaarden zitten te wachten op een bakkerij of ijssalon van de nagelkerkjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:31 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Zitten ze daar niet net als de Jelies in een Nederlandse enclave ?
Dan hoef je de taal niet te leren.
Overigens wel prettig om alle geldende regels eens uit te zoeken, zij denken alles zomaar even te kunnen doen.
Daar is AM een ster in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha ja, het verband tussen die twee zinnen ontgaat mij ook
Geld toe krijgen én de Fok-dames ontmoeten, dan kom ik hoor. Kijken of jullie in het echt ook zo leuk en gevat zijn 😀😍.quote:
Alleen als ze betaald wordt, anders niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos’
Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.
Net zo oninteressant.
Ik heb Sanneke niet gezien, maar daar ging het pas geleden om in de Bondgenoten. Dat is toch haar favoriete programma? Kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.
Die taart was omdat Dion jarig was. Volgens was er geen visite dus een chocoladetaart met 3 personen opeten is best veel calorieën. Die taart was dus heel hard nodig in haar ogen. Ze had ook 3 losse gebakjes kunnen kopen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke vertelt even tussen neus en lippen bij haar visje dat ze gisteren een chocoladetaart heeft gekocht. ( maar vooral niet gisteren met haar boodschappen in beeld gebracht )
En ze heeft gewoon geld. Dus geen tikkies meer vragen dan Sanneke.
Ze laat geen voor en na foto zien...quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
De Bondgenoten ken ik niet en ik weet niet wanneer het daar over mayonaise ging maar Sanneke heeft het er echt al weken druk mee. Het begon toen bepaalde producten in een aantal supermarkten tijdelijk heel goedkoop waren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:02 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik heb Sanneke niet gezien, maar daar ging het pas geleden om in de Bondgenoten. Dat is toch haar favoriete programma? Kan geen toeval zijn
Dat zegt ze niet. Ze zegt: minder haaruitval. Kan zijn dat ze vroeger 1000 haren per dag verloor en nu nog 250 per dag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
Of een viszaak van de almachtige Johan Jelies🤢, die nog steeds niet open is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:38 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik denk niet dat veel Spanjaarden zitten te wachten op een bakkerij of ijssalon van de nagelkerkjes.
De zorg daarvoor word toch wel vergoed?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Waar heeft pascal het geld van haar vinted voor nodig? Ze zou toch in juli opgenomen worden?
Ze heeft ook een dagtaak aan het (negatief) reageren op reacties, echt bizar.
Ja dat vraag ik me af. Misschien moet ze zelf de behandeling betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Waar heeft pascal het geld van haar vinted voor nodig? Ze zou toch in juli opgenomen worden?
Goh, ze zou misschien/mogelijk opgenomen worden. Maar bleef toch al die tijd onzeker of onduidelijk. Waarschijnlijk omdat er toch wel weer wat randvoorwaarden bij komen kijken? (Wat met haar voorgeschiedenis niet onbegrijpelijk is.) Misschien dat ze met meer geld een duurder privé-initiatief wil betalen waar het misschien meer om het geld draait en zij zelf meer voorwaarden kan stellen aan het opname?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef meesterinbreekster het volgende:
Daar kom je toch met een paar behaatjes verkopen niet aan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:18 schreef MonaB het volgende:
[..]
Goh, ze zou misschien/mogelijk opgenomen worden. Maar bleef toch al die tijd onzeker of onduidelijk. Waarschijnlijk omdat er toch wel weer wat randvoorwaarden bij komen kijken? (Wat met haar voorgeschiedenis niet onbegrijpelijk is.) Misschien dat ze met meer geld een duurder privé-initiatief wil betalen waar het misschien meer om het geld draait en zij zelf meer voorwaarden kan stellen aan het opname?
Tuurlijk niet. Maar een kat in het nauw maakt gekke sprongen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:33 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Daar kom je toch met een paar behaatjes verkopen niet aan?
Weet ik ook niet, ze moet ook nog brood bakken vanaf de bank.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke heeft tijd zat en kan dus zelf mayonaise maken, is goedkoop maar ja ik weet niet of je dat vanaf de bank kunt doen.
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een pareltje voorbij op insta: wendyberends.mamaguru
Had haar tweeling in de auto gezet om luiers te gaan kopen. Liep terug naar binnen om haar spullen te pakken en voelde toen dat ze behoefte had aan een kopje cacao en om haar lijf te voelen.
En dan is dat blijkbaar genoeg reden om je camera neer te zetten om jezelf te filmen met een kopje cacao en een dansje te doen waarbij het eruitziet alsof je nodig moet poepen.
Behoefte weer bevredigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |