abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221067132
De alwetende Sanne.
Sanne blijft zich verbazen over alle domme mensen die iets niet weten of wel weten maar niet doen of wel doen. Zij weet alles, overal heeft ze verstand van.

Je zou toch denken dat werkgevers in de rij staan om een aanbod te doen voor een baan.
Ze kan al terecht in iedere supermarkt. Ze weet waar alles staat, of de prijzen kloppen, welke acties er zijn en wat je daarvoor moet doen. Hoe de scankassa werkt en hoe het niet werkt. Hoe mensen zich moeten gedragen in de winkel en hoe mensen zich niet moeten gedragen.

Dion heeft maar geluk met haar, zij is veel ouder dus ze had hem ook gewoon kunnen afwijzen.
Maar ze had een kinderwens die vervult moest worden. Bofkont toch die Dion!

M lijkt niet meer zo in beeld te mogen. Gelukkig maar. Maar daar snapt hij natuurlijk niets van, geen interactie met de camera. Dus dat wordt huilen en dingen doen die Sanne echt niet snapt en niet snapt waarom M dat niet snapt.

Laat die vrouw alsjeblieft toch een zinvolle besteding zoeken buitenshuis.
pi_221067151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik luister ook boeken, maar als ik kies om ze bijv door te gaan lezen gaat het geluid uit, dat is echt onzin. Ik luister meestal als ik iets doe, het huishouden, boodschappen (kan niet tegen prikkels) of wandel etc
Thuis zet ik hem dan weer op leesstand, maar tegelijk wat een onzin en wat een tijdverspilling!

Ik zag alleen een korte zin bij JVP, die wilt zich perfecter voordoen dan ze is. Maar eigenlijk is ze gewoon een normaal mens zonder de glam die ze dacht te krijgen. De kinderen van Koen zijn toch maar eens in de twee weken er 4 dagen? Of is het anders? Ik denk dat ze beter alleen met die jongens kan wonen, ga daar orde in de tent scheppen met het tasje dat overal heen gaat!

Benieuwd wat Sanneke vandaag te klagen heeft! En wat DBM weer Rockt vandaag! Toppers die meiden!

Ik wordt ook een beetje MW moe, zoals ik altijd zeg op insta wordt alles veel mooier neergezet dan in werkelijkheid! Niemands leven is elke dag zo maximaal mooi!
Nee hoor de regeling is vrijwel 50 50
Anders zou Michelle ook niet continue weg kunnen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221067169
Gelukkig start AM de dag weer met een heerlijk neppe WAAAAAAUW. 🥳🥳
pi_221067185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:20 schreef AnnArt het volgende:
Ik heb wel leedvermaak over wat jullie schrijven over de dropshipping-ereader. Ik had verwacht dat AM daar nu vooral veel over praat, om over 2 dagen ineens een linkje te posten. Uiteraard zonder ad/gekregen/samenwerking/partnerschap, natuurlijk. Want zo lang ze daar onderuit kan komen, doet ze dat. Wat een knieperig stel, die twee. Pretenderen samen meermaals bovenmodaal te verdienen en dan door blijven gaan over kraken en illegaal lezen.
Haha ja
Maar wat een raar flutmerk is het ook!

Hoe moeilijk kan het zijn zeg, een e-reader. Poeh poeh gelukkig heeft AM een echte mannelijke man die dit technische hoogstandje voor haar heeft uitgekozen. Het was anders vast niet goed gekomen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221067193
MCW is echt een enorme energiezuiger, vermoeiend mens.
pi_221067199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik luister ook boeken, maar als ik kies om ze bijv door te gaan lezen gaat het geluid uit, dat is echt onzin. Ik luister meestal als ik iets doe, het huishouden, boodschappen (kan niet tegen prikkels) of wandel etc
Thuis zet ik hem dan weer op leesstand, maar tegelijk wat een onzin en wat een tijdverspilling!

Ik zag alleen een korte zin bij JVP, die wilt zich perfecter voordoen dan ze is. Maar eigenlijk is ze gewoon een normaal mens zonder de glam die ze dacht te krijgen. De kinderen van Koen zijn toch maar eens in de twee weken er 4 dagen? Of is het anders? Ik denk dat ze beter alleen met die jongens kan wonen, ga daar orde in de tent scheppen met het tasje dat overal heen gaat!

Benieuwd wat Sanneke vandaag te klagen heeft! En wat DBM weer Rockt vandaag! Toppers die meiden!

Ik wordt ook een beetje MW moe, zoals ik altijd zeg op insta wordt alles veel mooier neergezet dan in werkelijkheid! Niemands leven is elke dag zo maximaal mooi!
Het mee lezen tijdens het luisteren bestaat al heel lang ook.. was onderdeel van de dyslexie behandeling van mijn middelste dus minstens 7 jaar oud al.. (ze hadden het toen niet over een nieuwe techniek dus verwacht dat het al even bestond...)
En voor kinderen vind ik het ook echt top! Maar zelf zou ik niet weten waarom ik het zou doen...
Ik ben zelfs het type dat ik een luisterboek luister (tijdens huishoudelijke activiteiten en als ik op weg ben) en een ander boek op de ereader lees (ook als we weg zijn of in bed)... en weer een ander boek in papierenversie (in de tuin of op de bank)
Ieder leest natuurlijk op zijn eigen manier..
Mijn text staat overigens ook groter maar niet zo groot 😂
pi_221067203
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Gelukkig start AM de dag weer met een heerlijk neppe WAAAAAAUW. 🥳🥳
En ‘dit is de kat’. Bedoelt ze daarmee die op de foto’s stond tijdens hun wereldreis?
Dat was een rood kitten, geen volwassen donkerdere kat.
pi_221067281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:19 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet helemaal volg, alleen dat Roy niet meer in beeld is.
Dat hij niet meer in haar story's verschijnt wil niet zeggen dat hij niet meer in beeld is toch?
pi_221067290
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:42 schreef Fenne het volgende:
Bizar dat AM zo graag een ereader wil kraken, wat zou haar uitgever daar van vinden? Of als ze zelf geen geld zou krijgen voor haar schrijverij?
Nou dat dus, beetje hypocriet is ze wel
pi_221067315
Ik gebruik geen ereader, maar dat "omslaan" van de pagina's zo traag gaat als dikke stront door een trechter is niet naar boven gekomen in Maarten zijn uitgebreide onderzoek?

Zou voor mij echt een reden zijn hem snel weer weg te leggen.
pi_221067395
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gebruik geen ereader, maar dat "omslaan" van de pagina's zo traag gaat als dikke stront door een trechter is niet naar boven gekomen in Maarten zijn uitgebreide onderzoek?

Zou voor mij echt een reden zijn hem snel weer weg te leggen.
Ik zou me er ook suf aan irriteren... zou bij mij echt direct retour gaan als mijn ereader dit deed 😂 ik ben het iig niet gewend en lees echt al heel lang met ereader.. en mijn kind doet het meelezen dus al jaren.. herkent dit ook niet! Dus volgens mij is maart zijn onderzoek niet helemaal goed gegaan
pi_221067441
AM is echt wereldvreemd met die e-reader van haar _O- _O- _O-

Voor een techneut snap ik niet waarom Maarten op dit apparaat is uitgekomen. Mijn techneut zegt altijd dat ik dingen moet kopen die gemaakt zijn voor de functie. Wil je een luisterboek luisteren, dan plug je je koptelefoon in op je telefoon. Die is daar goed geschikt voor. Wil je een e-book lezen, dan neem je een e-reader. Een ding dat alles kan, moet ergens op inleveren. In dit geval is dat dus dat zo'n app van Storytel dus niet zo lekker gaat op een e-reader (duh, daar is ie ook niet voor gemaakt).

Met mijn Kobo kan ik werkelijk van allerlei platforms lezen. Zou AM ook niet weten dat er meer is dan alleen Storytel? En dat er meer is dan alleen Kobo en haar Sway?
pi_221067453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik moet vooral heel erg lachen om het ereader gedoe... ze doet net of het iets heel nieuws is...
Ereaders bestaan al... wat... 20 jaar ofzo?

Ik zou het trouwens wel chill vinden als ik van luisteren naar lezen en weer terug kan. Ik doe dat beide maar wel verschillende boeken.
Maar ik hoef geen dropship vaag merk-ereader.
pi_221067502
Het valt me op dat Zayn van hvk eerder veel vaker naar die ontwikkelingsgroep ging.
Volgens mij nog maar 1 ochtend per week.
Over de school waar hij heengaat straks zegt ze ook niets meer.
Ik mag toch hopen dat ze hem niet steeds thuis houd ivm het heen en weer brengen.
Ze wil niet een school waarbij Zayn in een taxi wordt gehaald en gebracht maar blijkbaar is zelf brengen ook geen optie als dat haar maar 1 keer in de week lukt.
Ze laat ook nooit meer de bende in haar huis zien. Of een in de bakfiets slapende Louay .
Het valt me op, zal er er een melding of iets zijn gedaan?
pi_221067507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ereaders bestaan al... wat... 20 jaar ofzo?

Ik zou het trouwens wel chill vinden als ik van luisteren naar lezen en weer terug kan. Ik doe dat beide maar wel verschillende boeken.
Maar ik hoef geen dropship vaag merk-ereader.
Ik kocht mijn eerste e-reader in 2007 8-)

Ik luister via de online bibliotheek. Als ik wel wil lezen, dan kan ik gemakkelijk kijken op hoeveel procent ik zit of in welk hoofdstuk ik bezig ben. Ik kan dan ook het e-book erbij lenen om evt verder te lezen.

Ik luister totaal andere genres dan dat ik lees, dus ik kan dat goed los van elkaar doen.
pi_221067535
naast alle e-reader ellende (hahaha) is ook de losse ticket verkoop gestart bij AM met alweer hetzelfde programma met die gekke vrouw van Liefslabel en die vreselijke Struijck die komt zingen, hoeveel mensen gaan ernaartoe eigenlijk? Ik vind het raar en fascinerend tegelijkertijd.
pi_221067565
Op bol hebben al die sway readers maar 9 reviews. Uitmuntend onderzoek heeft Maart gedaan.
pi_221067586
Ik ben gek op Stevie Ann / Stephanie Struijk :heart:
pi_221067592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:17 schreef Miepje77 het volgende:
Op bol hebben al die sway readers maar 9 reviews. Uitmuntend onderzoek heeft Maart gedaan.
Hij had onderzoek niet op bol gedaan he... hij heeft hem uiteindelijk op bol gekocht omdat bij amazon een week levertijd was en bij bol de volgende dag
pi_221067597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:11 schreef poohenzo het volgende:
naast alle e-reader ellende (hahaha) is ook de losse ticket verkoop gestart bij AM met alweer hetzelfde programma met die gekke vrouw van Liefslabel en die vreselijke Struijck die komt zingen, hoeveel mensen gaan ernaartoe eigenlijk? Ik vind het raar en fascinerend tegelijkertijd.
En de tickets zijn tijdelijk in prijs verlaagd. Dat doe je niet als het zo goed verkoopt 😂
pi_221067601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:11 schreef poohenzo het volgende:
Ik ga soort van.... 😂🤣 ik heb een feestje verderop in de straat
pi_221067608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, keek toen bij haar n.a.v. hier. Dus wat daar verder speelt, geen idee.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze uit elkaar zijn...
pi_221067631
AM moet zaterdag wéér oppas regelen omdat ze mee moet met met Sam en Maarten want hun (..) moeten op BbQ cursus en daar willen ze wel bier bij drinken 🙄
pi_221067639
Iemand op de site van getyourgift klaagt over de vorige box. De klei was overpriced en de bakwurksjop vreselijk amateuristisch.
Maar er zijn nog weekendjeswegboxen en eventkaarten te koop. Los voor 19 en 29 euro.
pi_221067657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar met een missie!!! Niet zomaar eenvakantie. Nee ze gaan Eline helpen met het zoeken naar een bedrijfspand.
Zou toch eerst eens Spaans gaan leren als ik haar was. En me heel goed verdiepen in alle regels die horen bij het hebben van een zaak daar.
Zitten ze daar niet net als de Jelies in een Nederlandse enclave ?
Dan hoef je de taal niet te leren.
Overigens wel prettig om alle geldende regels eens uit te zoeken, zij denken alles zomaar even te kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')