😢quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:36 schreef IlseMarije het volgende:
Ik lees net dat het jongetje Jelte is overleden, hier werd vanmorgen nog over hem geschreven. 😢
En hij liep nog wel voor zei Sanneke😂quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Rimboequeen het volgende:
De beelden van Sanneke dat M loopt met Dion. Daar zie je aan dat M echt nog niet goed zelfstandig kan lopen. Sanneke liegt dus.
Maar met een missie!!! Niet zomaar eenvakantie. Nee ze gaan Eline helpen met het zoeken naar een bedrijfspand.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:15 schreef Snaky het volgende:
De Nagelkerkjes zijn maar weer eens samen naar Spanje.
Z'n beentjes missen echt nog de kracht. Is niet erg, komt vanzelf. Maar lopen aan 1 hand zie ik hem ook nog niet doen laat staan los lopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:53 schreef Rimboequeen het volgende:
De beelden van Sanneke dat M loopt met Dion. Daar zie je aan dat M echt nog niet goed zelfstandig kan lopen. Sanneke liegt dus.
Wat een goede ouders zijn het toch ook he? Alles voor de kindjes. Waar zouden ze de jongste twee nu weer dumpen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar met een missie!!! Niet zomaar eenvakantie. Nee ze gaan Eline helpen met het zoeken naar een bedrijfspand.
Zou toch eerst eens Spaans gaan leren als ik haar was. En me heel goed verdiepen in alle regels die horen bij het hebben van een zaak daar.
In de LUWTE, zei ze dat echt? Ze is nog gekker dan ik dacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar weer een paar bladzijden in het opstel van AM gelezen. Ik ben bij de geboorte van L, waarbij de volgers eerder wisten dat ze was geboren dan de kinderen.
‘En het gekke is: ik vond dat toen helemaal niet vreemd. Ik deelde het moment zoals het was. Niet strategisch, niet gepland, maar ik wilde zó graag dat iedereen er bij was, omdat het delen zó vanzelfsprekend voelde’ [i]
Toen was ze al zo verslaafd aan haar opnames.
Daarna schrijft over de hysterie (..) van het bekend zijn. Dat mensen aan haar zitten, met haar op de foto willen, er naar ze gestaard wordt en dat er kinderen naar haar kinderen worden gestuurd om samen te spelen in de speeltuin.
En
[i]ik ben in die jaren harder geworden. Dan maar de heks, als ik mijn gezin er maar mee in de luwte kan houden’
Die vrouw geloofd in haar eigen leugens, zolang ze het maar vaak genoeg herhaalt..
En het is nog tenenkrommender dat er zoveel mensen applaus geven voor dit soort berichten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef Weerikier het volgende:
Ah nee, iedere keer dat ik denk; het kan nu niet slijmeriger, infantieler en gênanter bij Michelle en Tim. Dan verassen ze me toch weer.
Die laatste post dat Michelle zo een rondje draait en Tim haar handje vast houdt terwijl hij daar onderuitgezakt voor lul staat met (ja ja daar is ie weer!) zn hand in zak. Hoe kan je dit posten als je ouder bent dan 15 jaar?
En dan nog dat jank filmpje in haar stories. Echt, wat willen ze nou laten zien, stelletje ontzettende moeimakers dat het zijn. En weer Olivia met benen wijd gefilmd op Tim zn schoot begeleid door een uitgebreide beschrijving van de gevoelens van dit 5-jarige meisje door haar moeder.
Werkelijk, hoe kunnen mensen zo zijn?
Schrijft ze dit echt? Zo, zij is echt compleet delulu hoor. Maar fijn dat ze haar gezin zo in de luwte houdt 🤣quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar weer een paar bladzijden in het opstel van AM gelezen. Ik ben nu bij de geboorte van L, waarbij de volgers eerder wisten dat ze was geboren dan de kinderen.
‘En het gekke is: ik vond dat toen helemaal niet vreemd. Ik deelde het moment zoals het was. Niet strategisch, niet gepland, maar ik wilde zó graag dat iedereen er bij was, omdat het delen zó vanzelfsprekend voelde’
Toen was ze al zo verslaafd aan haar opnames.
Daarna schrijft over de hysterie (..) van het bekend zijn. Dat mensen aan haar zitten, met haar op de foto willen, er naar ze gestaard wordt en dat er kinderen naar haar kinderen worden gestuurd om samen te spelen in de speeltuin.
En
ik ben in die jaren harder geworden. Dan maar de heks, als ik mijn gezin er maar mee in de luwte kan houden’
Die vrouw geloofd in haar eigen leugens, zolang ze het maar vaak genoeg herhaalt..
Dat blijft een groot raadsel hoe dat kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:46 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
En het is nog tenenkrommender dat er zoveel mensen applaus geven voor dit soort berichten.
Maar niemand weet toch ook wat daar dan wel aan de hand is? Ja er zijn wat vage foto’s gedeeld vanuit het ziekenhuis een tijd terug maar verder niet toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Annick Velthuis maar gewoon blijft posten alsof er niets aan de hand is.
Kon toen eigenlijk ook niet. Moesten steeds naar school en voetbal rijden meer dan een half uur verderopquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:02 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Naar aanleiding van de 'voorstelpost' van JvP:
Weet iemand waarom ze met de poly wel konden samenwonen, maar dat ze nu met Koen niet kan samenwonen door verschillende scholen? Heeft ze haar kinderen dan meteen na het uit elkaar gaan van de poly op een andere school gezet? Dat zou dan weer een teken zijn dat het op dat moment ook echt klaar was tussen haar en Koen.
Dat vroeg ik me ook af. Wat er ook achter deze voorstelpost zit, zij lijkt echt alles te zijn wat MCW niet is (en omgekeerd). Niet verrassend dat de poly op de klippen is gelopen als je zó verschillend in het leven staat. Wel grappig dat in heel veel reacties gezegd wordt, dat ze JvP sinds de poly (of 'het mooiste meisje..') volgen. Het lijkt de grootste faux pas van haar leven te zijn geweest maar het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd (en ze heeft er KB aan over gehouden natuurlijk). Op die sneertjes enkele maanden terug na, geeft ze geen enkele hint over de poly (misschien iets van "als ik niets positiefs kan zeggen, dan zeg ik liever niets") terwijl MCW in haar stories maar weer eens benoemd hoe eenzaam ze schijnbaar was in de poly ('dat ik gewoon mag huilen in die armen en dat het er mag zijn. En dat we dat dan samen doen. Nooit meer alleen.')quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:02 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Weet iemand waarom ze met de poly wel konden samenwonen, maar dat ze nu met Koen niet kan samenwonen door verschillende scholen? Heeft ze haar kinderen dan meteen na het uit elkaar gaan van de poly op een andere school gezet? Dat zou dan weer een teken zijn dat het op dat moment ook echt klaar was tussen haar en Koen.
Wat zal er aan de hand kunnen zijn? Want ze maakt het nu juist “spannend” of dat juist haar doelquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Annick Velthuis maar gewoon blijft posten alsof er niets aan de hand is.
Als je die stuiterbal maar hard genoeg gooit komt die huil er vanzelf uitquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heerlijk 😂😂😂.
Zit er dan geen huil in z’n buik vast als hij boeken verscheurt? Die emoties moeten er nou eenmaal uit he.
Haar kinderen zaten al op een andere school, ook tijdens de poly.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:02 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je die stuiterbal maar hard genoeg gooit komt die huil er vanzelf uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |