Ze moet wel even in haar boekje noteren welke leugens ze de afgelopen jaren allemaal heeft verteld of aangedikt. Blijf bij je verhaal Mies. Of is dat net zo opgelost ineens als de liefde voor de poly.....quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Waarom loopt MCW weer op blote voeten over de boulevard in haar stories, eerder ook al door de straten van Mallorca.
Knap voor iemand met zogenaamd zulke smetvrees heeft, wat ze weleens benoemde
En toch moest ik ook wel even slikken hoor. Dit is zo’n herkenbaar moment, zo voor de zomervakantie het besef dat er alweer een jaar voorbij is. En helemaal zoals haar zoon naar groep 8 gaat.quote:
Ik heb gisteren een kwartier moeten zoeken om de wk emblemen op kind zijn juichjack te strijken... ik heb hem vooral voor strijkkraal projectenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:03 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkbout meer 🫣
Ik ben heel benieuwd naar hoeveel inkomen ze hierdoor nu misloopt, en hoe ze dit in haar excelsheet opvangtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Oh huhh
Ik zie haar ook reageren bij anderen ja. Maar dan zou ze dus niks meer plaatsen? Dan loopt ze inkomen mis. Misschien een crowdfunding starten?
🤣🤣 en hoe reageerde hijquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben geinfluenced. Door Sanneke nota bene.. 🤪
Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.
Kan ik ergens in therapie hiervoor? 😳
Het is bij ons een gebbetje om elkaar de meest rare bijnamen te geven, dus het maakte weinig indruk 😁quote:
Ik zit ook al enige tijd naar L'tje (ligt het aan mij of noemt AM haar steeds zo, sinds ze terug is van Kos) te kijken en denk dat ze zo langzamerhand te groot is (wordt) voor de dreinende toon, die ze vaak heeft. Ook heb ik het idee, dat AM al een tijd een paar tandjes harder gaat met posten en niet alleen maar zelfbetaalde samenwerkingen, omdat ze letterlijk nog maar een paar jaar heeft voordat (helemaal) J en L niet meer bruikbaar zijn voor 95% van haar dagelijkse content.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:06 schreef poohenzo het volgende:
ik kan er de vinger niet op leggen maar de ontwikkeling van L bij AM....ik vind het bijzonder. Ik vind oprecht dat ze gedrag laat zien wat past bij veel jongere kinderen dan dat zij is en dat is natuurlijk omdat controle freak feeks AM het meisje voortdurend behandeld alsof ze ook nog maar 2/3 jaar is.
Zou haar dat als moeder van een groot gezin nou niet opvallen? Of is dat juist haar plan? Triest.
Nog even en je gooit stuiterballen naar hem...😱quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben geinfluenced. Door Sanneke nota bene.. 🤪
Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.
Kan ik ergens in therapie hiervoor? 😳
Alleen als hij boeken verscheurt!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:00 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nog even en je gooit stuiterballen naar hem...😱
zelfs Jet spreekt haar zus aan op haar gedrag....en Jet is volgens mij echt een heel tolerant kindquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zit ook al enige tijd naar L'tje (ligt het aan mij of noemt AM haar steeds zo, sinds ze terug is van Kos) te kijken en denk dat ze zo langzamerhand te groot is (wordt) voor de dreinende toon, die ze vaak heeft. Ook heb ik het idee, dat AM al een tijd een paar tandjes harder gaat met posten en niet alleen maar zelfbetaalde samenwerkingen, omdat ze letterlijk nog maar een paar jaar heeft voordat (helemaal) J en L niet meer bruikbaar zijn voor 95% van haar content.
Het is ook maar net wat ze vroeger altijd zeiden denk ik, wij hadden vroeger alleen roomboter met de kerst en Pasen , omdat mijn moeder daarvan zei dat je er dik van werd, ik ben nu 57 maar krijg dat stemmetje niet uit mijn hoofd , als ik roomboter wil halen. Dus je raad het al ik heb het vaak alleen met … 😂😂quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee, stom hè. Dat drink ik uit zelfbescherming niet elke dag, maar anders; heerlijk! Fristi heeft dan voor mij een nog wat kinderlijker imago ofzo 🤷🏼♀.
Ik denk dat ze zich steeds meer bewust wordt van de camera en het de hele dag gefilmd worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:02 schreef poohenzo het volgende:
[..]
zelfs J spreekt haar zus aan op haar gedrag....en J is volgens mij echt een heel tolerant kind
En terecht!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alleen als hij boeken verscheurt!
🤣quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:00 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nog even en je gooit stuiterballen naar hem...😱
Kom een keertje bij ons eten, wij hebben alleen roomboter. Soms van de boer, soms uit de winkel. En ik ben wel dik 🙈, maar dat is niet van die ene boterham waar roomboter op gaat 😇😬.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat ze vroeger altijd zeiden denk ik, wij hadden vroeger alleen roomboter met de kerst en Pasen , omdat mijn moeder daarvan zei dat je er dik van werd, ik ben nu 57 maar krijg dat stemmetje niet uit mijn hoofd , als ik roomboter wil halen. Dus je raad het al ik heb het vaak alleen met … 😂😂
Heerlijk 😂😂😂.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alleen als hij boeken verscheurt!
T jochie doet helemaal niks extreems idd. Zit overal aan en lekker te babbelen. Maar ze moet wel af en toe van der gat afkomen, poeh zwaar heequote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke vind het ouderschap toch wel zwaar... tja neem er nog 1 zou ik zeggen 👌 te bedenken dat kind eigenlijk nog niets echt stoutste doet of rent ofzo 🤣😂 nog half jaartje denk ik dan word Sanneke echt helemaal verdrietig van het ouderschap
Bij ons is met 8 jaar echt alleen nog van een voetbalclub of gewoon een Nike of Adidas bijvoorbeeld, maar echt geen poezenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
dbm.... een beige poezen
Tas voor flip...
Echt.... kind is 8... en dan kijk ik naar mijn 8 jarige ... die zou me echt voor gek verklaren als ik zo een kleuter tasje voor hem kocht...
Ik vind het echt gewoon bizar.. is er verder wat mis met dat kind dat hij functioneert op niveau van een 4 jarige? Kijk als dat zo is heb ik niets gezegd 🤐 maar waarom vind hij niets leuk wat bij een 8 jarige hoort (jongen of meisje... meisjes van 8 zijn ook niet meer met kleuter speeltjes bezig)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |