abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221060762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We zijn een groepje! 🫸🫷
En de toeren van je wasmachine iets lager zetten 😀
pi_221060778
Ik ben geinfluenced. Door Sanneke nota bene.. 🤪

Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.

Kan ik ergens in therapie hiervoor? 😳
pi_221060835
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

Gisteren heb ik tegen mijn man, die zat te genieten van een simpel raketje ‘ouwe smikkelbeer van me 😂’ gezegd.

Je kan bij ons je ei kwijt ( of je huil)😚

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 16-06-2026 14:40:39 ]
pi_221060862
quote:

geen idee maar hoe is het met je man nu? _O-
pi_221060882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:25 schreef poohenzo het volgende:

[..]
geen idee maar hoe is het met je man nu? _O-
Prima, heeft er niks aan over gehouden 😂
pi_221060940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:06 schreef poohenzo het volgende:
ik kan er de vinger niet op leggen maar de ontwikkeling van L bij AM....ik vind het bijzonder. Ik vind oprecht dat ze gedrag laat zien wat past bij veel jongere kinderen dan dat zij is en dat is natuurlijk omdat controle freak feeks AM het meisje voortdurend behandeld alsof ze ook nog maar 2/3 jaar is.

Zou haar dat als moeder van een groot gezin nou niet opvallen? Of is dat juist haar plan? Triest.
Lot is wel nog het meest kneedbaar in het gezin en "schattig" in haar gedrag. Daar zal ze wel de meeste reacties op krijgen. Zelf Jet maakt nu af en toe opmerkingen op camera over het gedrag van haar moeder. Volgens mij zei ze laatst tegen AM zoiets als "moet je niet even rust pakken". AM zou toch een andere manier moeten vinden om met haar kanaal door te gaan ook met zicht op de plannen van de minister. Ik denk dat ook Sanneke geschrokken is, want ze laat M minder prominent zien de laatste dagen. Als je bij storynavigation kijkt naar het aantal volgers en de schommelingen, zijn bij AM ook volgers afgehaakt of nepfollowers automatisch verwijderd de laatste maand?
pi_221060963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.

Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.

Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
Zoveel reclame als AM maakt ze ook niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221061030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Oh echt? Voelt voor mij alsof iemand dan in zijn kindertijd is blijven hangen. Al is daar op zich niks mis mee, ik zou maar wat graag weer kinderlijk onbezorgd willen zijn.
Dan drinkt hij vast geen koffie/bier/wijn?
Vind je dat ook van chocomelk. Ik drink dat nl elke dag bij mijn brood
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221061054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:27 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik wil niemand triggeren en niet beweren dat dit bij Michelle zo is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leer hier elke keer wel wat anders, nooit geweten (en voel ook geen behoefte om dat ooit te gaan proberen
pi_221061065
quote:

😂😂
pi_221061069
Denk dat Sanneke echt moet gaan beginnen met Mijan corrigeren. Hij leert nu dat als hij stoute dingen doet zn moeder moet lachen. Actie/ reactie.
Hij is niet aan het boeven maar zn grenzen aan het verkennen. En die zijn er denk niet voor hem. Ga met hem naar buiten, laat hem daar zn energie kwijtraken.
En ze heeft een jasje voor hem gekocht voor als het waait... Dus dan kan hij alleen naar buiten en ze blijft zelf binnen?
pi_221061071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:05 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat wat opbouw conditie en fysiek profijt hebben van haar dwingende karakter (en goede genen).
, ze heeft vast meer getraind dan ze laat zien
pi_221061080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zou dat echt kunnen als we om de 7.5 minuut een story geserveerd krijgen? Dan zijn we toch echt mee met elke activiteit van haar leven? Ik denk niet dat ze iets doet dat wij niet weten. Toch geen sport.
pi_221061099
quote:

😂😂

Zeg maar tegen je man: "zo doen wij dat hier bij huisopdehoek. Komt goed"

En als hij dat niet accepteert kun je hem altijd nog blokkeren tijdelijk.
pi_221061101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We zijn een groepje! 🫸🫷
Me too ( de tijd dat ik ook nog de theedoeken streek ligt lang achter mij 😁
pi_221061121
Ik ben ook door Sanneke in de AH app een gratis blikje gaan scoren 😂😂

Maar ff hè die tassen bij DBM dat is toch voor peuters of tot 5 jaar niet voor een jongen in groep? 5?? Straks
pi_221061126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
😂😂

Zeg maar tegen je man: "zo doen wij dat hier bij huisopdehoek. Komt goed"

En als hij dat niet accepteert kun je hem altijd nog blokkeren tijdelijk.
ik dacht dat alleen AM haar MG blokkeerde als hij het ergens niet mee eens was haha
pi_221061195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Me too ( de tijd dat ik ook nog de theedoeken streek ligt lang achter mij 😁
Ik heb niet eens een strijkbout meer 🫣
pi_221061233
Waarom loopt MCW weer op blote voeten over de boulevard in haar stories, eerder ook al door de straten van Mallorca.
Knap voor iemand met zogenaamd zulke smetvrees heeft, wat ze weleens benoemde
pi_221061239
quote:

🤣🤣🤣🤣
pi_221061244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:03 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik heb niet eens een strijkbout meer 🫣
Nog beter😁
pi_221061268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Vind je dat ook van chocomelk. Ik drink dat nl elke dag bij mijn brood
Nee, stom hè. Dat drink ik uit zelfbescherming niet elke dag, maar anders; heerlijk! Fristi heeft dan voor mij een nog wat kinderlijker imago ofzo 🤷🏼♀.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:16:25 #173
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221061271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Waarom loopt MCW weer op blote voeten over de boulevard in haar stories, eerder ook al door de straten van Mallorca.
Knap voor iemand met zogenaamd zulke smetvrees heeft, wat ze weleens benoemde
Ze kan haar hoge hakken dragen niet meer aan (zou ik ook hebben als ik overal en altijd op die plateau's liep)...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221061348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben ook door Sanneke in de AH app een gratis blikje gaan scoren 😂😂

Maar ff hè die tassen bij DBM dat is toch voor peuters of tot 5 jaar niet voor een jongen in groep? 5?? Straks
Gewoon zielig een jongen op die leeftijd met een poezentas😢
pi_221061350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat gepland stond. Ik verwacht wel dat ze vanaf nu gas gaat geven. Met haar goede genen kan ze, vlgs mij, wel snel fysiek resultaat boeken. Nu haar psyche nog....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')