abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221056388
Met zo’n crowdfunding zou ik als schuldeiser denken van goh lekker bezig. Dan nog 2 jaar erbij en dan hoef ik er ook niet meer wakker van te liggen.
Het voelt heel dubbel. Al zijn die schuldeisers vast grotere instellingen. Maar een beetje bijzonder is het wel.

Maar fijn voor haar als het wel geaccepteerd wordt. Het zou voor haar en haar kinderen mooi zijn als ze echt een nieuwe start kan maken.

Het valt me wel op dat er steeds meer crowdfundings zijn voor allerhande zaken. Terwijl voor de meeste mensen gewoon werken ook een goede oplossing zou zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
pi_221056760
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:22 schreef PizzaMens het volgende:
Met zo’n crowdfunding zou ik als schuldeiser denken van goh lekker bezig. Dan nog 2 jaar erbij en dan hoef ik er ook niet meer wakker van te liggen.
Het voelt heel dubbel. Al zijn die schuldeisers vast grotere instellingen. Maar een beetje bijzonder is het wel.

Maar fijn voor haar als het wel geaccepteerd wordt. Het zou voor haar en haar kinderen mooi zijn als ze echt een nieuwe start kan maken.

Het valt me wel op dat er steeds meer crowdfundings zijn voor allerhande zaken. Terwijl voor de meeste mensen gewoon werken ook een goede oplossing zou zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Nou dit! Schuldeisers hebben een mega verlies. Dus ikbzou het alleen accepteren als ze als nog schuldhulp in moet voor 2 jaar, en anders niet accepteren.
Ik zou woest worden als ik dit als schuldeiser online zag gebeuren.
pi_221057043
Mcw;
Hoe cringe die thats the way it is in de auto 🤣
pi_221057179
Hoe lang zou het duren, als de schuldeisers akkoord gaan met het voorstel bij Tatiana, voor ze weer in de schulden komt?
Want het lijkt mij eigenlijk iets van:
“Zo ik ben nu van de schulden af, hoef niet in de wsnp, ik ga maar weer een nieuw bedrijf beginnen.”

Weet iemand overigens of iemand die uit de wsnp komt leningen aan mag gaan? Of heb je dan ook een BKR registratie en wordt lenen heel moeilijk?
pi_221057301
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Staat de jongste van tim nu op een foto?
Nee, is kindje van vriendin.
pi_221057919
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:13 schreef AnnArt het volgende:
Gaan die dansjes op TikTok werkelijk zo? Wat is dat voor genre (waar ik te oud voor ben....hoewel, als ik tegenwoordig een nieuwe move doe, gaat mijn been ook ongeveer zo...)
K-pop heten deze dansjes.
pi_221058027
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Mcw;
Hoe cringe die thats the way it is in de auto 🤣
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.

Mocht je nog twijfelen of Tim haar huissloof is? Hij bood uit zichzelf aan de benen van hare Koninklijke hoogheid in te smeren en oh hij mocht ook een paar keer met haar op de foto: Zij vol in de glam, hij zoals altijd in korte broek en wit of zwart t shirt en met rugzak op.

Dit wordt met de dag meer cringe. Dit is toch gewoon puur narcisme en een scheve relatie die vanuit Tim bestaat uit bediening?
pi_221058105
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 03:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.

Mocht je nog twijfelen of Tim haar huissloof is? Hij bood uit zichzelf aan de benen van hare Koninklijke hoogheid in te smeren en oh hij mocht ook een paar keer met haar op de foto: Zij vol in de glam, hij zoals altijd in korte broek en wit of zwart t shirt en met rugzak op.

Dit wordt met de dag meer cringe. Dit is toch gewoon puur narcisme en een scheve relatie die vanuit Tim bestaat uit bediening?
'Zoek een man die uit zichzelf je benen insmeert'. Ik wil helemaal geen man die ineens mijn benen begint in te smeren. Ik ben ook geen klein kind, ik kan mijn benen prima zelf insmeren.

Ik heb liever een man die me (onder andere) steunt in mijn psychische/mentale/emotionele behoeften en mij remt als ik als een dolle mina roofbouw op mijn lichaam pleeg. Zoek die maar eens Michelle.
pi_221058115
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.

De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
pi_221058152
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Spaarne word toch vergoed?
pi_221058186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Ja en zo niet, dan kan ze altijd nog een crowdfunding doen (serieus)
Van die paar euro van Vinted zal ze ook niet veel wijzer worden
I can't help it, if I'm lucky
pi_221058195
quote:
Ze gaat er van uit dat ze die oplossing kan kopen.
Je zou verwachten dat als het De Oplossing is, het wel vergoed wordt?

Ben benieuwd wat het is. Naar een (ver) buitenland misschien? Zou ze die reis alleen al aankunnen?
pi_221058206
Wanneer zal de jongvan Minibelle dr roze blokfluit krijgen? Want dat ze gem krijgt is denk ik een feit. Nu klagen erover maar als ik de driftbuien zie weet ik wie er gaat winnen😅
pi_221058207
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:57 schreef Maretakje het volgende:
Hoe lang zou het duren, als de schuldeisers akkoord gaan met het voorstel bij Tatiana, voor ze weer in de schulden komt?
Want het lijkt mij eigenlijk iets van:
“Zo ik ben nu van de schulden af, hoef niet in de wsnp, ik ga maar weer een nieuw bedrijf beginnen.”

Weet iemand overigens of iemand die uit de wsnp komt leningen aan mag gaan? Of heb je dan ook een BKR registratie en wordt lenen heel moeilijk?
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.

Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.

Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221058228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.

Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
Een paar t-shirts verkopen?
pi_221058229
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:19 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Die volgers hebben kortsluiting. Sowieso als je al geeft, ja ze is heel zielig dat ze zoveel schulden heeft. Ze was er zelf bij toen ze in de schulden kwam, naïef of niet.

Ik krijg jeuk van al die crowdfunding oproepen.
Als je rond deze datum al aan het wachten bent op je nieuwe salaris (waar ik verder begrip voor heb, voor veel mensen is het lastig rondkomen) lijkt het me verstandig om niet te gaan doneren aan een onbekende vrouw die in de schulden is gekomen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221058230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.

De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
Wat ontzettend triest.. 😢
pi_221058233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Ik volg haar verder niet, alleen als ik kijk dan zie je haar niet veel doen. Wat jij zegt, beetje reclame maken op insta.

Zal ze nu wel belasting betalen over haar insta kosten? Ze geeft mij het gevoel dat ze eigenlijk al bezig is met nieuwe schulden opbouwen.

Haar vechten en achter de schermen hard werken. Ik heb er geen hoge pet van op.
pi_221058301
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 01:12 schreef Latteanais het volgende:

[..]
K-pop heten deze dansjes.
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!
pi_221058309
quote:
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeft
pi_221058311
Ik las het meer in de zin van algemeen eetstoornissen/anorexia.
pi_221058345
quote:
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.

Wat dat is verteld ze dan niet.
pi_221058348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!
Toen ik 12 was genoot ik van Abbaliedjes zingen met een vriendin terwijl ik geen Engels kon, met een microfoon van aluminiumfolie. Nu kon dat toen nog niet, maar ik ben heel blij dat mijn moeder dat niet dagelijks deelde met 100.000 mensen, dat had mijn leven op school geen goed gedaan. Het is een andere tijd, maar Annemarie hoort haar kinderen te beschermen in plaats van te etaleren.
pi_221058354
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
pi_221058402
Nou zeggen we vaak dat AM een mannelijke bouw heeft. Maar zoals MCW nu is heeft ze dat ook. Als ze ipv een bikini een zwemshort aantrekt zou het niet misstaan? En maar voor de vorm al dat eten blijven showen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')