Nou dit! Schuldeisers hebben een mega verlies. Dus ikbzou het alleen accepteren als ze als nog schuldhulp in moet voor 2 jaar, en anders niet accepteren.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:22 schreef PizzaMens het volgende:
Met zo’n crowdfunding zou ik als schuldeiser denken van goh lekker bezig. Dan nog 2 jaar erbij en dan hoef ik er ook niet meer wakker van te liggen.
Het voelt heel dubbel. Al zijn die schuldeisers vast grotere instellingen. Maar een beetje bijzonder is het wel.
Maar fijn voor haar als het wel geaccepteerd wordt. Het zou voor haar en haar kinderen mooi zijn als ze echt een nieuwe start kan maken.
Het valt me wel op dat er steeds meer crowdfundings zijn voor allerhande zaken. Terwijl voor de meeste mensen gewoon werken ook een goede oplossing zou zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Nee, is kindje van vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:05 schreef Loveischocolala het volgende:
Staat de jongste van tim nu op een foto?
K-pop heten deze dansjes.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:13 schreef AnnArt het volgende:
Gaan die dansjes op TikTok werkelijk zo? Wat is dat voor genre (waar ik te oud voor ben....hoewel, als ik tegenwoordig een nieuwe move doe, gaat mijn been ook ongeveer zo...)
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:50 schreef Iris2.0 het volgende:
Mcw;
Hoe cringe die thats the way it is in de auto 🤣
'Zoek een man die uit zichzelf je benen insmeert'. Ik wil helemaal geen man die ineens mijn benen begint in te smeren. Ik ben ook geen klein kind, ik kan mijn benen prima zelf insmeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 03:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar Timmer is al 20 jaar haar beste vriend hoor… Dat we dat ff niet vergeten.
Mocht je nog twijfelen of Tim haar huissloof is? Hij bood uit zichzelf aan de benen van hare Koninklijke hoogheid in te smeren en oh hij mocht ook een paar keer met haar op de foto: Zij vol in de glam, hij zoals altijd in korte broek en wit of zwart t shirt en met rugzak op.
Dit wordt met de dag meer cringe. Dit is toch gewoon puur narcisme en een scheve relatie die vanuit Tim bestaat uit bediening?
Ja en zo niet, dan kan ze altijd nog een crowdfunding doen (serieus)quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Spaarne word toch vergoed?
Ze gaat er van uit dat ze die oplossing kan kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal verkoopt zoveel op vinted want probeert oplossing te krijgen voor haar ziekte omdat enorm slecht gaat..
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:57 schreef Maretakje het volgende:
Hoe lang zou het duren, als de schuldeisers akkoord gaan met het voorstel bij Tatiana, voor ze weer in de schulden komt?
Want het lijkt mij eigenlijk iets van:
“Zo ik ben nu van de schulden af, hoef niet in de wsnp, ik ga maar weer een nieuw bedrijf beginnen.”
Weet iemand overigens of iemand die uit de wsnp komt leningen aan mag gaan? Of heb je dan ook een BKR registratie en wordt lenen heel moeilijk?
Een paar t-shirts verkopen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.
Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.
Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
Als je rond deze datum al aan het wachten bent op je nieuwe salaris (waar ik verder begrip voor heb, voor veel mensen is het lastig rondkomen) lijkt het me verstandig om niet te gaan doneren aan een onbekende vrouw die in de schulden is gekomen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:19 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Die volgers hebben kortsluiting. Sowieso als je al geeft, ja ze is heel zielig dat ze zoveel schulden heeft. Ze was er zelf bij toen ze in de schulden kwam, naïef of niet.
Ik krijg jeuk van al die crowdfunding oproepen.
Wat ontzettend triest.. 😢quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.
De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
Ik volg haar verder niet, alleen als ik kijk dan zie je haar niet veel doen. Wat jij zegt, beetje reclame maken op insta.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:23 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je hebt een BKR registratie voor een X aantal jaar.
Maar je mag prima een nieuw bedrijf beginnen en als je dan alsnog je belastingen niet betaalt, kom je gezellig weer in de shit.
Tatiana benadrukt altijd dat ze kei en kei hard werkt. Oprecht, wat doet ze dan behalve wat reclames maken op insta?
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!quote:
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Toen ik 12 was genoot ik van Abbaliedjes zingen met een vriendin terwijl ik geen Engels kon, met een microfoon van aluminiumfolie. Nu kon dat toen nog niet, maar ik ben heel blij dat mijn moeder dat niet dagelijks deelde met 100.000 mensen, dat had mijn leven op school geen goed gedaan. Het is een andere tijd, maar Annemarie hoort haar kinderen te beschermen in plaats van te etaleren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:56 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wel heel mooi om te zien hoe die meiden ervan genieten. Ze hebben de motoriek van hun moeder, maar dat houdt ze niet tegen. Geweldig!!!
Haar hele doen en laten komt uit die tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
Ze drinkt meer dan dat ze eet volgens mijquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nou zeggen we vaak dat AM een mannelijke bouw heeft. Maar zoals MCW nu is heeft ze dat ook. Als ze ipv een bikini een zwemshort aantrekt zou het niet misstaan? En maar voor de vorm al dat eten blijven showen?
Ja, 1 boek verkopen en dan weer boeken kopen. Maar die krijgt ze toch toegestuurd voor recensies?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeft
Heel af en toe vind ik dat weleens lekker 🫣quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Heel mannelijk fysiek heeft Michelle nu idd. Komt ook omdat ze echt een totaal platte borst heeft.
En zo stom ook weer die nieuwste post van haar. Ze post 11 fotos maar de eerste foto moet er weer één zijn van Tim in een innige omhelzing met haar jongste dochter. (Waarbij iedereen overigens weer vol tussen de benen kan kijken van het meisje maar Michelle schijnt het geen probleem te vinden haar zo online te zetten). Ze had die foto ook als 2e of 5e kunnen zetten. Maar nee hoor, weer laten zien hoe goed Tim is met haar kinderen en wat een geweldig gezinnetje ze vormen. Ik heb altijd het idee dat als iets er zo dik bovenop moet worden gelegd op social media, dat het dan in real life vaak juist het omgekeerde is..
Ik moet vooral puberaal gniffelen om de term 'goede beurt'quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.
Oh echt? Voelt voor mij alsof iemand dan in zijn kindertijd is blijven hangen. Al is daar op zich niks mis mee, ik zou maar wat graag weer kinderlijk onbezorgd willen zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef miep123456 het volgende:
Ik verbaas me toch over het feit hoe weinig AM geoefend heeft voor de reis naar IJsland.
Ze heeft wel gesport zodat haar core spieren sterker zijn, maar dat staat los van iets spannend vinden.
Hardlopen en de core spieren helpen dragen ook niet bij je uithoudingsvermogen daar heb je echt wel duurlopen voor nodig.
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.
Ja vind ik dus ook. En ook logisch, welke vent krijgt hier vroeger of later geen genoeg van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.
Ik wil niemand triggeren en niet beweren dat dit bij Michelle zo is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb bij haar vaker hetbidee gehad dat ze niet helemaal open en eerlijk verteld hoe het zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:14 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.
Wat dat is verteld ze dan niet.
Nee precies, en zegt even snel lopen, doet het ook niet, maar goed is AM he.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.
100%. MCW is verder heel vrouwelijk door haar kleding, kapsel, make up enz. Ik kan me haar ook niet voorstellen in de kleren van AM 😂.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:31 schreef Snaky het volgende:
Ik vind dat MCW er vrouwelijker uitziet, ook door haar kleding. Maar goed smaken van kleding verschillen en aan je natuurlijke lichaamsbouw kun je niets veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |