Haar hele doen en laten komt uit die tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
Ze drinkt meer dan dat ze eet volgens mijquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nou zeggen we vaak dat AM een mannelijke bouw heeft. Maar zoals MCW nu is heeft ze dat ook. Als ze ipv een bikini een zwemshort aantrekt zou het niet misstaan? En maar voor de vorm al dat eten blijven showen?
Ja, 1 boek verkopen en dan weer boeken kopen. Maar die krijgt ze toch toegestuurd voor recensies?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Eerder zei ze dat ze met het geld zichzelf wil belonen wanneer het beter gaat. Met nieuwe kleding, boeken etc wanneer ze een gezond gewicht heeft
Heel af en toe vind ik dat weleens lekker 🫣quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Heel mannelijk fysiek heeft Michelle nu idd. Komt ook omdat ze echt een totaal platte borst heeft.
En zo stom ook weer die nieuwste post van haar. Ze post 11 fotos maar de eerste foto moet er weer één zijn van Tim in een innige omhelzing met haar jongste dochter. (Waarbij iedereen overigens weer vol tussen de benen kan kijken van het meisje maar Michelle schijnt het geen probleem te vinden haar zo online te zetten). Ze had die foto ook als 2e of 5e kunnen zetten. Maar nee hoor, weer laten zien hoe goed Tim is met haar kinderen en wat een geweldig gezinnetje ze vormen. Ik heb altijd het idee dat als iets er zo dik bovenop moet worden gelegd op social media, dat het dan in real life vaak juist het omgekeerde is..
Ik moet vooral puberaal gniffelen om de term 'goede beurt'quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:16 schreef Snaky het volgende:
Oh en jammer dat ik zo moet gaan werken anders kon ik de keuken een goede beurt geven. Dst huishoudschema van Willine komt toch uit de jaren 50?
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of die glazen leeg gaan vraag ik me inderdaad niet af. Een dieet van alcohol, redbull en fristi. Daar stond ik trouwens van te kijken. Ik vind dat zelf zo vies zoet, zijn er veel volwassenen die fristi drinken?
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.
De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
Oh echt? Voelt voor mij alsof iemand dan in zijn kindertijd is blijven hangen. Al is daar op zich niks mis mee, ik zou maar wat graag weer kinderlijk onbezorgd willen zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het ook elke pauze drinkt. Ook als we uit eten zijn drinkt hij dat erbij ipv een frisje of een biertje. Afgewisseld met chocomel.
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef miep123456 het volgende:
Ik verbaas me toch over het feit hoe weinig AM geoefend heeft voor de reis naar IJsland.
Ze heeft wel gesport zodat haar core spieren sterker zijn, maar dat staat los van iets spannend vinden.
Hardlopen en de core spieren helpen dragen ook niet bij je uithoudingsvermogen daar heb je echt wel duurlopen voor nodig.
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:13 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen met een bepaalde eetstoornis vaak fristi drinken.
Ja vind ik dus ook. En ook logisch, welke vent krijgt hier vroeger of later geen genoeg van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind Tim op de 'onbewaakte moment' foto's vaak wat geïrriteerd of chagrijnig overkomen. Maar dat kan misschien ook zijn stoere look zijn ofzo haha.
Ik wil niemand triggeren en niet beweren dat dit bij Michelle zo is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:18 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Oh echt? Vanwege de vele suikers dan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt iemand liefdevoorjelte?
Jelte is een jongetje met een metabole ziekte en die hebben ze nu in slaap gebracht en hij zal dus binnenkort komen te overlijden. Ik kan echt verdrietig worden als ik zo'n bericht lees.
En ik weet dat je dat niet moet vergelijken, maar als ik dan van die B-influencers alleen maar overal over zie klagen denk ik; je moest eens weten hoe oneerlijk het leven daadwerkelijk is voor sommige mensen.
De vader van Jelte heeft ook nog leukemie.
Ik heb bij haar vaker hetbidee gehad dat ze niet helemaal open en eerlijk verteld hoe het zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:14 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze schreef een aantal dagen geleden dat ze niet weet of ze opgenomen wordt omdat er nu allerlei zaken ineens nodig zijn.
Wat dat is verteld ze dan niet.
Nee precies, en zegt even snel lopen, doet het ook niet, maar goed is AM he.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En die 2x offroad training (waarvan 1x maar 1 rondje op die elektrische motor) zetten ook niet veel zoden aan de dijk.
100%. MCW is verder heel vrouwelijk door haar kleding, kapsel, make up enz. Ik kan me haar ook niet voorstellen in de kleren van AM 😂.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:31 schreef Snaky het volgende:
Ik vind dat MCW er vrouwelijker uitziet, ook door haar kleding. Maar goed smaken van kleding verschillen en aan je natuurlijke lichaamsbouw kun je niets veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |