En alsof elk ander Leek niet weet dat je kan luisteren en lezen zonder probleem! Kan bij Storytel ook gewoon hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:42 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is de e-reader aan het promoten. Zelf gekocht was ie toch?
Maar dat vindt ze echt vrees ik. Zij verwacht dat ze hem zittend op kan voeden. Straks zit ze met een waterpistool of nerf (zo’n ding waar jongens van 8 graag mee spelen DBM) op de bank om hem te waarschuwen. Of ze gaat eindelijk opruimen zodat hij nergens aan kan zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:16 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
T jochie doet helemaal niks extreems idd. Zit overal aan en lekker te babbelen. Maar ze moet wel af en toe van der gat afkomen, poeh zwaar hee
Zou dit werken / effectief zijn? Ik vraag dit voor een vriend 😂quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Maar dat vindt ze echt vrees ik. Zij verwacht dat ze hem zittend op kan voeden. Straks zit ze met een waterpistool of nerf (zo’n ding waar jongens van 8 graag mee spelen DBM) op de bank om hem te waarschuwen. Of ze gaat eindelijk opruimen zodat hij nergens aan kan zitten?
Het geen roomboter heeft mij ook niet geholpen 😂😂quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Kom een keertje bij ons eten, wij hebben alleen roomboter. Soms van de boer, soms uit de winkel. En ik ben wel dik 🙈, maar dat is niet van die ene boterham waar roomboter op gaat 😇😬.
Ze vraagt mensen zich voor te stellen maar je kunt al niet meer reageren. De reacties waren vast niet zo naar haar zin. Vermoeiendquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:39 schreef Moondance het volgende:
Jacqueline heeft een soort voorstelpost op haar feed staan. Daar is MCW ook vakkundig weggepoetst. Ze heeft het over dat ze 4 jaar geleden gescheiden is en vervolgens over Koen ‘haar liefde na de scheiding’.
Haha wat cringe! Dit lijkt wel zo'n typische post die door haar management is bedacht want 'volgers voelen zich verbonden en reacties zorgen voor engagement'. Ik krijg steeds meer de indruk dat Jacqueline zichzelf helemaal heeft weggecijferd tijdens de poly. En dus niet zo van de glam en het perfecte plaatje was als Michelle maar zich daar wel helemaal aan heeft overgegeven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:39 schreef Moondance het volgende:
Jacqueline heeft een soort voorstelpost op haar feed staan. Daar is MCW ook vakkundig weggepoetst. Ze heeft het over dat ze 4 jaar geleden gescheiden is en vervolgens over Koen ‘haar liefde na de scheiding’.
Kan gewoon nog reageren hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:11 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Ze vraagt mensen zich voor te stellen maar je kunt al niet meer reageren. De reacties waren vast niet zo naar haar zin. Vermoeiend
Timmie is figurant in zijn eigen leven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Raradefayee het volgende:
Kom timmie, houd jij de camera vast. Dan ga ik even in je nek staan huilen, en dan moet jij heel teder kijken. Wel zorgen dat alles goed in beeld is he. Dan kan ik dat daarna posten met een melodramatische tekst, zodat al mijn volgers kunnen zeggen dat ik straal en dat de liefde me zo mooi staat.
🌼
Vorig jaar nog moest ze opnieuw in therapie vanwege haar angststoornis. Ze durfde niet eens meer alleen naar de wc in de nacht. Dat is plotseling verdwenen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:26 schreef Nieuwnestje het volgende:
JEMIG wat is MW toch vol van zichzelf. Abnormaal hoeveel foto's en filmpjes dat mens deelt van haarzelf.
En de 'spreekbeurt' over dat hotel met zwembad waar ze andere gasten altijd tot last waren. Dan ga je toch lekker naar een ander hotel.. Niet doen of was je hele leven zo slecht voor Timmie 20 years of bestfriendship. Maar vaak genoeg tegen jezelf zeggen Mies, dan geloof je het vast. Iemand die nog nooit voorbij was gekomen, hahaha.
Ik volg Mies al in de tijd dat ze nog maar 1 kindje had, en niet in het donker over straat durfde, Koen haar rots en verboden liefde was want leeftijdsverschil en hij de trainer van haar broertje. Ze had toen geen vrienden hoor, stootte ze allemaal af. En toen was Timmie dus blijkbaar al in beeld? 20 jaar, toen was ze 13? Mens deugt niet.
Echt wat vreselijk zij met die jankbek in z’n nek en dan te bedenken dat dit is hoe dit gegaan moet zijn. En leuke humble brag ook over dat ze altijd het bed zelf afhaalt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Raradefayee het volgende:
Kom timmie, houd jij de camera vast. Dan ga ik even in je nek staan huilen, en dan moet jij heel teder kijken. Wel zorgen dat alles goed in beeld is he. Dan kan ik dat daarna posten met een melodramatische tekst, zodat al mijn volgers kunnen zeggen dat ik straal en dat de liefde me zo mooi staat.
🌼🐶
Dit gevoel heb ik bij Eline Zwitser ook de laatste tijd. Komt zo ‘gemaakt’ over.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haha wat cringe! Dit lijkt wel zo'n typische post die door haar management is bedacht want 'volgers voelen zich verbonden en reacties zorgen voor engagement'.
Echt bah.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Moondance het volgende:
[..]
Echt wat vreselijk zij met die jankbek in z’n nek en dan te bedenken dat dit is hoe dit gegaan moet zijn. En leuke humble brag ook over dat ze altijd het bed zelf afhaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |