abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221066090
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Vorig jaar nog moest ze opnieuw in therapie vanwege haar angststoornis. Ze durfde niet eens meer alleen naar de wc in de nacht. Dat is plotseling verdwenen?
Was hele effectieve therapie🤭
pi_221066157
Ik word simpel van dat geneuzel van AM over die ereader. Alsof ze een weet-ik-veel wat voor ingewikkeld apparaat heeft gekocht zeg. Zou ze nu echt zo dom zijn?
En wie switcht er nu tussen luisteren en lezen bij eenzelfde boek?
En dan die koeienletters op het scherm. Zo kun je toch niet lekker lezen?
Hoe leest zij een papieren boek, met een loep?
pi_221066233
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat Annick Velthuis maar gewoon blijft posten alsof er niets aan de hand is.
Wat is er aan de hand dan volgens jou?
pi_221066290
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 00:03 schreef Harper het volgende:
Ik word simpel van dat geneuzel van AM over die ereader. Alsof ze een weet-ik-veel wat voor ingewikkeld apparaat heeft gekocht zeg. Zou ze nu echt zo dom zijn?
En wie switcht er nu tussen luisteren en lezen bij eenzelfde boek?
En dan die koeienletters op het scherm. Zo kun je toch niet lekker lezen?
Hoe leest zij een papieren boek, met een loep?
Haha ik dacht precies hetzelfde. Misschien moet AM eens een samenwerking met Pearl aangaan…. Niet normaal hoe groot die letters staan.
pi_221066784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 00:37 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Haha ik dacht precies hetzelfde. Misschien moet AM eens een samenwerking met Pearl aangaan…. Niet normaal hoe groot die letters staan.
En ze heeft gewoon een branded dropshipping exemplaar. Vond het al zo'n bijzonder merk. Maar het bedrijf gebruikt het kvk nummer van een andere onderneming op een adres wat lijkt op een studentenhuis.
pi_221066785
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:46 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En ze heeft gewoon een branded dropshipping exemplaar. Vond het al zo'n bijzonder merk. Maar het bedrijf gebruikt het kvk nummer van een andere onderneming op een adres wat lijkt op een studentenhuis.
Maar Maarten heeft uitgebreid onderzoek gedaan hoor....
pi_221066800
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik moet vooral heel erg lachen om het ereader gedoe... ze doet net of het iets heel nieuws is...
pi_221066801
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond dit binnen 2 minuten. _O- die website is via shopify met nep reviews, dan weet je al dat het niet helemaal zuiver is. Ze verkopen ook via bol, dus dan is Maarten daar gaan *kuch* onderzoeken.
pi_221066817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:57 schreef Didadedi het volgende:

[..]
Maar niemand weet toch ook wat daar dan wel aan de hand is? Ja er zijn wat vage foto’s gedeeld vanuit het ziekenhuis een tijd terug maar verder niet toch?
Ik weet iig wel dat vorige week, tijdens de inhaalzwemles van mijn kind, Roy gewoon hun zoontje naar zwemles bracht (of mag ik dat niet zeggen, hoe zat het ook alweer met als je ze in het wild tegen kwam)
Volgens mij mag je dit wel vertellen omdat je dit gezien hebt, het is niet van horen zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat er niks meer over Roy gezegd word, ik ging ervanuit dat hij ergens opgenomen was.
pi_221066833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik moet vooral heel erg lachen om het ereader gedoe... ze doet net of het iets heel nieuws is...
Onze pioneer.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:59 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik vond dit binnen 2 minuten. _O- die website is via shopify met nep reviews, dan weet je al dat het niet helemaal zuiver is. Ze verkopen ook via bol, dus dan is Maarten daar gaan *kuch* onderzoeken.
_O-
pi_221066841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:48 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Schrijft ze dit echt? Zo, zij is echt compleet delulu hoor. Maar fijn dat ze haar gezin zo in de luwte houdt 🤣
Ja, het cursieve deel is letterlijk het citaat uit haar AI-opstel
pi_221066843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:04 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Volgens mij mag je dit wel vertellen omdat je dit gezien hebt, het is niet van horen zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat er niks meer over Roy gezegd word, ik ging ervanuit dat hij ergens opgenomen was.
Een aantal weken terug werd hier ook over haar geschreven en toen heb ik haar account opgezocht. Ze schreef toen dat Roy ergens anders verbleef.
pi_221066851
En Ellenzondeekoen is wel kampioen wauwelen hoor.
‘De wereld wordt in een keer groter.. én kleiner als je alleen kunt reizen’

En omdat ze een paar dagen naar Bali is geweest ‘durft ze nu overal naar toe te reizen’ en ‘dat geeft zó veel vrijheid.. echt bizar’
Meid, you ain’t seen nothing yet..
pi_221066857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een aantal weken terug werd hier ook over haar geschreven en toen heb ik haar account opgezocht. Ze schreef toen dat Roy ergens anders verbleef.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet helemaal volg, alleen dat Roy niet meer in beeld is.
pi_221066938
Bizar dat AM zo graag een ereader wil kraken, wat zou haar uitgever daar van vinden? Of als ze zelf geen geld zou krijgen voor haar schrijverij?
pi_221066951
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En een week geleden wilde ze er absoluut geen, want toen was een echt boek was zoveel beter.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221067005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:42 schreef Fenne het volgende:
Bizar dat AM zo graag een ereader wil kraken, wat zou haar uitgever daar van vinden? Of als ze zelf geen geld zou krijgen voor haar schrijverij?
En dat zij dat ‘promoot’ als bestsellerauteur zijnde.
pi_221067007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:42 schreef Fenne het volgende:
Dit echt! Ik heb een aantal schrijvers in mijn vrienden/kennissen kring en het is nou echt geen vetpot.. hoeveel tijd en energie in een boek gaat zitten (en daarna de trots in hun werk... ) dus bizar dat deze bestseller auteur vind dat het OK is om te kraken.... vertelt ook wel weer hoeveel werk ze er zelf in stopt
pi_221067025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit echt! Ik heb een aantal schrijvers in mijn vrienden/kennissen kring en het is nou echt geen vetpot.. hoeveel tijd en energie in een boek gaat zitten (en daarna de trots in hun werk... ) dus bizar dat deze bestseller auteur vind dat het OK is om te kraken.... vertelt ook wel weer hoeveel werk ze er zelf in stopt
En hoe serieus ze het neemt.
pi_221067045
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En hoe serieus ze het neemt.
Lekker naar het boekenbal volgend jaar om mensen te vertellen dat je hun boek illegaal gelezen hebt 👌
pi_221067051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar met een missie!!! Niet zomaar eenvakantie. Nee ze gaan Eline helpen met het zoeken naar een bedrijfspand.
Zou toch eerst eens Spaans gaan leren als ik haar was. En me heel goed verdiepen in alle regels die horen bij het hebben van een zaak daar.
Jammer dat Ome Koen ze niet meer kan helpen 🫣
pi_221067062
Ik luister ook boeken, maar als ik kies om ze bijv door te gaan lezen gaat het geluid uit, dat is echt onzin. Ik luister meestal als ik iets doe, het huishouden, boodschappen (kan niet tegen prikkels) of wandel etc
Thuis zet ik hem dan weer op leesstand, maar tegelijk wat een onzin en wat een tijdverspilling!

Ik zag alleen een korte zin bij JVP, die wilt zich perfecter voordoen dan ze is. Maar eigenlijk is ze gewoon een normaal mens zonder de glam die ze dacht te krijgen. De kinderen van Koen zijn toch maar eens in de twee weken er 4 dagen? Of is het anders? Ik denk dat ze beter alleen met die jongens kan wonen, ga daar orde in de tent scheppen met het tasje dat overal heen gaat!

Benieuwd wat Sanneke vandaag te klagen heeft! En wat DBM weer Rockt vandaag! Toppers die meiden!

Ik wordt ook een beetje MW moe, zoals ik altijd zeg op insta wordt alles veel mooier neergezet dan in werkelijkheid! Niemands leven is elke dag zo maximaal mooi!
pi_221067075
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:46 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omg.
pi_221067109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:19 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet helemaal volg, alleen dat Roy niet meer in beeld is.
Ik volg haar niet, keek toen bij haar n.a.v. hier. Dus wat daar verder speelt, geen idee.
pi_221067128
Ik heb wel leedvermaak over wat jullie schrijven over de dropshipping-ereader. Ik had verwacht dat AM daar nu vooral veel over praat, om over 2 dagen ineens een linkje te posten. Uiteraard zonder ad/gekregen/samenwerking/partnerschap, natuurlijk. Want zo lang ze daar onderuit kan komen, doet ze dat. Wat een knieperig stel, die twee. Pretenderen samen meermaals bovenmodaal te verdienen en dan door blijven gaan over kraken en illegaal lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')