Ik denk dat ze het second opinion noemt maar dat haar arts ze niet wil geven en ze nu gaat shoppen bij een andere arts.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
Thanx! Ik was me al aan het oriënteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:11 schreef Anniek88 het volgende:
[..]
Ben je lid van de bieb? Dan kan je vaak via de online bibliotheek ook gratis lezen. Die hebben ook veel luister boeken.
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Ik zie een huifkar met gieberende volgmoekes voor mequote:Op woensdag 17 juni 2026 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens AM zijn er nog maar een paar tickets te koop voor het live event. Getyourgift: ‘de tickets zijn tijdelijk in prijs verlaagd!’
Waarom zou je dat doen als er nog maar een paar tickets te koop zijn?
En de wurksjops/activiteiten moet je ook nog in 2,5 uur proppen want tijdsloten, dus voor ¤29,95 moet je ook nog een keuze maken want geen tijd om alles te doen/zien/meemaken.
Je kunt niet in de buurt parkeren, maar vanaf het station gaat ieder half uur (..) een huifkar. Hoeveel mensen kunnen daar in? Die hun tijdslot willen halen om zo veel mogelijk te kunnen doen?
Ze ziet ze vliegenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
Volgens mij hebben ze altijd veel gedeeld. Lijkt het nu ook niet echt medisch te zijn …quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?
Er is in dit forum vaak kritiek geweest op medische aandoeningen en dat iedereen dat zomaar benoemt.
Zij kiezen er voor om niet alles te delen.
Die weten niet beter, komen ook vrijwel nooit uit de gezins/scouting Paulus bubbel. Dit is hun normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Forummeet op het event? Kunnen we het hele gezin ontmoeten 😆
Echt, dat dit hele gezin hier ook in meegaat
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.
Toen kwam ze er 1 x per week met Dion. Nu dagelijks. Er is een wereld is voor dr opengegaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:03 schreef Shuri het volgende:
Was dat eigenlijk eerder ook al zo, dat Sanneke zo gefixeerd is op eten?
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer van. Dan denkt ze dat we dat echt gaan doen.
Haha ja, het verband tussen die twee zinnen ontgaat mij ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos’
Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.
Net zo oninteressant.
Al zou ik geld toe krijgen..quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |