abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221068683
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
Ik denk dat ze het second opinion noemt maar dat haar arts ze niet wil geven en ze nu gaat shoppen bij een andere arts.
Zij maakt er heel interessant een second opinion van
pi_221068692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:11 schreef Anniek88 het volgende:

[..]
Ben je lid van de bieb? Dan kan je vaak via de online bibliotheek ook gratis lezen. Die hebben ook veel luister boeken.
Thanx! Ik was me al aan het oriënteren.
pi_221068702
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?
Er is in dit forum vaak kritiek geweest op medische aandoeningen en dat iedereen dat zomaar benoemt.
Zij kiezen er voor om niet alles te delen.
pi_221068711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens AM zijn er nog maar een paar tickets te koop voor het live event. Getyourgift: ‘de tickets zijn tijdelijk in prijs verlaagd!’

Waarom zou je dat doen als er nog maar een paar tickets te koop zijn?

En de wurksjops/activiteiten moet je ook nog in 2,5 uur proppen want tijdsloten, dus voor ¤29,95 moet je ook nog een keuze maken want geen tijd om alles te doen/zien/meemaken.

Je kunt niet in de buurt parkeren, maar vanaf het station gaat ieder half uur (..) een huifkar. Hoeveel mensen kunnen daar in? Die hun tijdslot willen halen om zo veel mogelijk te kunnen doen?
Ik zie een huifkar met gieberende volgmoekes voor me
pi_221068714
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
pi_221068720
Forummeet op het event? Kunnen we het hele gezin ontmoeten 😆
Echt, dat dit hele gezin hier ook in meegaat
pi_221068729
Een Kobo reader kun je ook kraken, heb ik ook gedaan met die van mij. Niet om er gratis boeken op te zetten want het gewoon een Kobo Plus abonnement maar ik heb een oude Klara om een zwarte achtergrond te kunnen krijgen met zwart letters voor in het donker. Maar asociaal dat zij dat wil om er gratis boeken op te kunnen zitten. Zou ze zelf ook niet willen dat mensen die bestsellers van haar gratis kunnen lezen lijkt me. Maar voor andere auteurs (echte dan) geen probleem blijkbaar. Het zijn echt tokkies met geld.
pi_221068747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie en haar haarpillen, ze ziet echt verschil 🫣 hoe dan
Ze ziet ze vliegen
pi_221068777
Ik hoefde helemaal niks te kraken (op geen enkele e-reader) om illegaal-verkregen/gekregen boeken erop te zetten.

Maar wat vooral gek is dat je als schrijver zelf het helemaal oke vindt om een e-reader te willen die illegaal-verkregen boeken erop kan hebben.
pi_221068778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:15 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Omdat sommige dingen, vooral medisch niet aan de grote klok hoeven worden gehangen?
Er is in dit forum vaak kritiek geweest op medische aandoeningen en dat iedereen dat zomaar benoemt.
Zij kiezen er voor om niet alles te delen.
Volgens mij hebben ze altijd veel gedeeld. Lijkt het nu ook niet echt medisch te zijn …
pi_221068856
Sanneke moet gaan werken in een supermarkt. Ze weet precies hoe alles moet, een aanwinst!
Wat een geneuzel zeg, niet te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sstt1993 op 17-06-2026 13:02:45 (Aangevuld) ]
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:54:33 #62
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221068906
Ik heb ook al jaren een kobo, wat bij mij dan wel een vereiste was, was dat die ook een knopje had om de bladzijdes om te slaan.
En sinds een tijdje heeft kobo daar ook een afstandsbediening voor, dat is pas een uitvinding.
Ik lees sowieso elke avond in bed, en in de winter leg ik hem dan zo neer dat ik lekker met m’n handen onder de dekens kan blijven en dan lekker met de afstandsbediening de pagina’s omslaan.
Nooit geen koude handen meer(wij hebben altijd een raam open)
Voor luisteren heb ik gewoon Podimo op de telefoon want die heb ik altijd bij me en hoef ik niet de e-reader mee te slepen.
W
Z
E
pi_221068911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die weten niet beter, komen ook vrijwel nooit uit de gezins/scouting Paulus bubbel. Dit is hun normaal.
pi_221068932
Jemig, Sanneke, hoeveel stories kun je vullen met eten?!
  woensdag 17 juni 2026 @ 13:00:10 #65
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221068944
quote:
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.
pi_221068969
Was dat eigenlijk eerder ook al zo, dat Sanneke zo gefixeerd is op eten?
pi_221068981
quote:
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer van :X . Dan denkt ze dat we dat echt gaan doen.
pi_221068983
Ik hoop niet ze die meiden opjut om ook werkelijk dansjesles te geven die middag. Zou dat sneu voor ze vinden. Wmb mogen zij ook wel beschermd worden tegen het megalomane gedachtengoed van AM en MG
pi_221069135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Kan Koen ons mooi brengen met zijn touringbus, kan niet wachten. Soort down the road.
😂
pi_221069205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:03 schreef Shuri het volgende:
Was dat eigenlijk eerder ook al zo, dat Sanneke zo gefixeerd is op eten?
Toen kwam ze er 1 x per week met Dion. Nu dagelijks. Er is een wereld is voor dr opengegaan.
pi_221069206
‘De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos’

Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.

Net zo oninteressant.
pi_221069227
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef Shuri het volgende:

[..]
Oh ssst! Daar flipt Annemarie weer van :X . Dan denkt ze dat we dat echt gaan doen.
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?
pi_221069267
L: wil je met me spelen?
AM: ik?? Daar heb je je zusje voor.

🙄
Ze zal eens een keer met haar kinderen spelen in plaats van filmen van een afstand.
pi_221069271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
De ereader van Mirjam gaat ook weer terug. Vorige week vertrokken we in de nacht naar Kos

Oké…. 🙄
Misschien kan ze ook nog vermelden dat de croissants in de aanbieding zijn bij de Lidl, dat je je auto 1x per jaar moet laten keuren en de munteenheid van Thailand de Bath is.

Net zo oninteressant.
Haha ja, het verband tussen die twee zinnen ontgaat mij ook
I can't help it, if I'm lucky
pi_221069293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die voelt zich meteen bedreigd. Terwijl, welk weldenkend mens zou in godsnaam betalen voor zo'n event?
Al zou ik geld toe krijgen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')