Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichtenquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:47 schreef Miepje77 het volgende:
@:louca de enige echte: je hebt gelijk wat betreft het speurwerk van maart.
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
Dbm eet een broodje salami i.p.v. pindakaas omdat Flap op schoolreis is?
De logica is weer eens onnavolgbaar!quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
Dbm eet een broodje salami i.p.v. pindakaas omdat Flap op schoolreis is?
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Een fotografieworkshop, waarbij het niet uitmaakt of je een dure spiegelreflexcamera hebt of je mobiel’
Dat zal dan wel een heel algemeen praatje zijn, want het gebruik en de instellingen zijn beduidend anders?
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:11 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁
Kleine correctie 😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷quote:
Kleine correctie 😉quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Ik dacht dat ze een keer geschreven had dat Roy in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijn
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef Shuri het volgende:
Die kat bij J.'s vissen was niet de kat van de foto. Dat was een kitten.
En wie wil nou naar dat event? Nou ja, vast wel volgers die dat willen.
Ik heb een 13 jaar oude Kobo en die slaat de blaadjes niet eens zo langzaam om. Dat kraken van die e-reader is een idioot criterium. Maar ja het zijn de Geertsen, die hebben andere prioriteiten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷
Ik ben niet bekend met het kraken van ereaders... misschien is deze daar wel het beste voor 🤷 als dat je zoek criterium is dan snap ik zijn keuze (als deze daarin dus het beste is... ik heb andere functies die ik belangrijk vind)
Tja je verwacht het niet... maar ik heb vrienden die verwachten dat ik sociaal doe op een feestje 🤣😂 ik zeg ook niet dat ik geen verslag doe he! 🫶 alleen live kan ik niet belovenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!
😂
Hoho ze wil wel een soort speed he, vandaar dat een second opinion natuurlijk zeer nodig is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
.. maar de kat geeft niet op en denkt ‘een vers visje is me die natte poten wel waard’quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:43 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?
Ik als beelddenker zie die kat nu naar binnen lopen, gaat regelrecht de trap op naar J haar kamer, duwt met het rechterpootje de deur open, springt op bed om vervolgens met zijn voorpootjes op het kastje te gaan staan en de vissen bewonderen. Die vissen zien er lekker uit, kat zet achterpootjes ook op het kastje en duwt zich langzaam omhoog tegen de vissenkom. Hij staat stevig, rechtervoorpootje gaat de vissenkom in, kat trekt hem even terug, water is nat en niet fijn. AM komt boven met haar camera filmt het ritueel en jaagt de kat het huis uit.
Sorry, ik liet mij even gaan, slaaptekort doet rare dingen met je. Ik geloof er niks van dat die kat in huis was, al zeker niet in de kamer van J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |