Haar tekst:quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?
Oh my god dat klinkt als enorme irritaiment iddquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar tekst:
Niemand werd er slechter van. Ik dronk mijn cacao, de jongens vielen in slaap, en ik voelde mezelf weer even.
Ha, nog niet misschien dat AM met een van haar kinderen gaat spelenquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:
Laat AM zich zelf eens bemoeien met een kind wat graag samen wil spelen ipv dat dwingende gekoppel. J is een lief meisje, hoor, maar wil ook heel graag L vertellen hoe ze iets moet doen. (Al dan niet bewust van het gefilm van moeder AM.)
Auto rijden als je verlamd bent is ook lastig natuurlijk, dan moeten de kindjes even wachten 😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de tweeling wachtte geduldig in de auto totdat ma haar lijf weer voelde?
Uiteraard meteen even gaan kijken 🫣 wat een gekkie 😂quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Er kwam net een pareltje voorbij op insta: wendyberends.mamaguru
Had haar tweeling in de auto gezet om luiers te gaan kopen. Liep terug naar binnen om haar spullen te pakken en voelde toen dat ze behoefte had aan een kopje cacao en om haar lijf te voelen.
En dan is dat blijkbaar genoeg reden om je camera neer te zetten om jezelf te filmen met een kopje cacao en een dansje te doen waarbij het eruitziet alsof je nodig moet poepen.
Behoefte weer bevredigd.
Ik weet niet precies wat en hoe je het bedoelt. Dus wat ik nu zeg is misschien niet de juiste reactie, zeg ik maar vastquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:
Laat AM zich zelf eens bemoeien met een kind wat graag samen wil spelen ipv dat dwingende gekoppel. J is een lief meisje, hoor, maar wil ook heel graag L vertellen hoe ze iets moet doen. (Al dan niet bewust van het gefilm van moeder AM.)
Sowieso vreemd dat er van J. verwacht wordt dat ze met L. optrekt. Het leeftijdsverschil is behoorlijk groot. Natuurlijk kun je in de vakantie verwachten dat kinderen binnen het gezin dingen met elkaar doen, maar Annemarie verwacht het elke dag. Zowel J. als L. worden benaderd alsof ze jaren jonger zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:50 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat en hoe je het bedoelt. Dus wat ik nu zeg is misschien niet de juiste reactie, zeg ik maar vast.
Ik denk dat beide meisjes tekort wordt gedaan. J. wordt alsmaar gedwongen om vrijwel alles samen met haar jongere zusje te doen. Ik denk dat zij meestal het onderspit delft want mama durft geen nee te zeggen/grenzen te trekken tegen/bij L.
Waar mama wel nee tegen zegt bij L., of eigenlijk wat mama L. ontzegt, is speelafspraakjes met leeftijd/klasgenootjes. Daar wordt L. tekort meegedaan.
Dit alles imho natuurlijk.
Nu slechts nog neusgatfilmpjes, de kruisfilmpjes zijn (vooralsnog) verdwenen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het trouwens opvallend dat Sanneke zich al even niet meer vanaf de bank filmt, maar vanuit de keuken
Wat een interessante plek om je bank neer te zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het trouwens opvallend dat Sanneke zich al even niet meer vanaf de bank filmt, maar vanuit de keuken
Bank voor het aanrecht zetten. Kan ze gelijk haar zuurdesem brood gaan bakkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke heeft tijd zat en kan dus zelf mayonaise maken, is goedkoop maar ja ik weet niet of je dat vanaf de bank kunt doen.
Dat weet dus ‘niemand’. Roy lag in het ziekenhuis en inmiddels niet meer maar is het wel allemaal moeilijk moeilijk. Ze is er niet aan toe om het te delen maar dropt wel steeds kleine dingetjes. En ondertussen geeft iemand hier aan dat hij gewoon zijn zoon naar zwemles bracht. Dus idd wat is er aan de hand? Dat is juist de vraag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:21 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan volgens jou?
Sowieso: waarom moeten je kinderen als aapjes in een circus tentoongesteld worden?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is.
En zou ze die handige dweil inmiddels al gebruikt hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nu slechts nog neusgatfilmpjes, de kruisfilmpjes zijn (vooralsnog) verdwenen.
Zou ze al lekker met M op het gras in de tuin hebben gespeeld? Ondertussen wat heermoes en ander onkruid verwijderd hebben?
#retorischevraaghoor
Vreemd dat iemand dit vraagtquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.
Ik heb Sanneke haar stories bekeken en heb letterlijk het idee dat ik dommer ben geworden.
Die vragende volgmoeke heeft vast een 16 jarige dochter die ze wil koppelen aan Guus.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.
Ik heb Sanneke haar stories bekeken en heb letterlijk het idee dat ik dommer ben geworden.
Daar zal dievanIJsland vast voor ingezet worden. Net als a.s. zaterdag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sowieso: waarom moeten je kinderen als aapjes in een circus tentoongesteld worden?
Krijgen de ouderen weer de taak om op de jongeren te letten want vrouw ‘ik wilde geen kinderen en nu heb ik er 8’ heeft het te druk met op de foto gaan met het dozijn volgmoekes?
ik denk dat dus serieus al heel erg lang, en ik gun haar echt het beste maar ik blijf me verbazen dat ze er uberhaubt nog is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vrees dat Pascal op zeer korte termijn de strijd gaat verliezen.
ik reageer nooit naar fluflu's maar deze vraag heb ik wel gesteld.....of ze het niet akelig vindt dat er zo naar haar kind gevraagd wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |