abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221076017
Gaat Olivia bij MW nou samen met haar broers naar school? Ik heb geen idee van de route, maar die oudste is dus verantwoordelijk dat zijn zusje heelhuids op school komt?
Noem een zeikerd, maar ik vind t onverantwoord
pi_221076029
Hoe oud is Ollie van MCW? Geen idee hoe ver ze naar school moeten fietsen en wat voor wegen, maar ze lijkt me nog best jong? En de verantwoordelijkheid bij haar broers leggen is ook niet iets wat ik zou doen.

Oh, en ben ik de enige die sta te kijken van zóveel spullen in je badkamerkast?
pi_221076034
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gaat Olivia bij MW nou samen met haar broers naar school? Ik heb geen idee van de route, maar die oudste is dus verantwoordelijk dat zijn zusje heelhuids op school komt?
Haha, wat zijn we het weer eens 😅
pi_221076076
quote:
Dat meisje is net vijf, toch?
Niet normaal. Ook handig om dat op social media te zetten.
En hoe die kinderen van MCW in en op iedereen klimmen om te knuffelen.
Ook daar krijg ik af en toe een naar gevoel bij.
pi_221076140
quote:
En "vandaag kan het niet". Omdat ze Timmie's auto in Parijs op moeten halen? En dat kon natuurlijk niet een half uurtje later? Of op een dag dat ze de kinderen niet heeft? Ik dacht dat die auto in Javea (?) weggesleept was? Sowieso wat doen ze met al die auto's in het buitenland? Had die gast lekker in de TGV gezet.
pi_221076176
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
pi_221076183
quote:
Bizar
pi_221076194
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
En "vandaag kan het niet". Omdat ze Timmie's auto in Parijs op moeten halen? En dat kon natuurlijk niet een half uurtje later? Of op een dag dat ze de kinderen niet heeft? Ik dacht dat die auto in Javea (?) weggesleept was? Sowieso wat doen ze met al die auto's in het buitenland? Had die gast lekker in de TGV gezet.
Timmie heeft blijkbaar ook niemand anders die dat samen met hem wilde doen
Ik vind het opvallend dat MCW haar kinderen ineens groot genoeg vindt voor van alles.
Komt wel goed uit, kan zij lekker dingen met Timmie doen.
pi_221076344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?
Precies dit, waarom zou ze alles tot in details met voor haar onbekenden delen?
Het siert haar juist door niet alles te vertellen vind ik.
pi_221076348
MCW
Ik kijk nu al uit naar de vaderdagspost die Mies zondag gaat maken over haar vader én Timmie. Ik zet in op: "not all heroes were capes", om vervolgens een complete "how can I make this about me" post vol te mauwen over hoe Timmie niet alleen voor haar maar ook voor de Klaver koos (voor 't gemak vergeet ze erbij te vermelden: boven z'n eigen kinderen)).
pi_221076363
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Harper het volgende:
Verhalen over spugende kinderen zijn al niet echt nodig.
Maar een foto van een huilend kind met kotsemmer nog veel minder.
Waarom plaatst Tamara in hemelsnaam deze dingen?
Speciaal voor jou😉
pi_221076395
quote:
Laatst was ze met Timmie en 1 kind aan het shoppen, toen pastte de oudste ook op de rest thuis. En dat terwijl ze naar eigen zeggen dezelfde omgangsregeling als Tim heeft, wat zou betekenen dat B. van 10 op 4 kinderen!!! (waaronder twee peuters) moest passen. 🤯

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-06-2026 00:18:35 (Fout) ]
pi_221076406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:07 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
Ik kijk nu al uit naar de vaderdagspost die Mies zondag gaat maken over haar vader én Timmie. Ik zet in op: "not all heroes were capes", om vervolgens een complete "how can I make this about me" post vol te mauwen over hoe Timmie niet alleen voor haar maar ook voor de Klaver koos (voor 't gemak vergeet ze erbij te vermelden: boven z'n eigen kinderen)).
Of:"You are the wind beneath my wings" 🤭
pi_221076408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:

[..]
Timmie heeft blijkbaar ook niemand anders die dat samen met hem wilde doen
Ik vind het opvallend dat MCW haar kinderen ineens groot genoeg vindt voor van alles.
Komt wel goed uit, kan zij lekker dingen met Timmie doen.
Ja, dat ja. Had hem een vriend/broer/neef laten charteren en dat afgelopen dagen laten oplossen terwijl Mies aan het flaneren/janken/lachen/zuipen/shooten was op Mallorca (waarvoor waren ze daar nou eigenlijk precies? Of moet die reclame nog op haar insta komen? Maudje maakte de foto's, zag ik? Nogal amateuristisch toch als een merk MCW inhuurt en vervolgens de nanny de reclamefoto's laat maken?) met haar entourage.
Ik denk dat ze nu de kinderen groot gaat kijken zodat ze nog vaker de hort op kunnen. Net zoals die andere Brabantse familie, die hier ook weleens besproken wordt, die daar ook zo'n handje van heeft? Je kunt de klok erop gelijk zetten dat ze binnenkort weer maximaal dramatische jankstories online knalt over "hoe snel de tijd gaat en hoe snel haar klaver groot wordt", maar mentaal zit zij volgens mij ondertussen allang bij haar toekomstige huis in Spanje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 18-06-2026 00:30:09 ]
pi_221076426
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Maar dit heeft ze laatst toch benoemd. Roy is niet thuis maar op een fijne andere plek. Ze doen. Of wel dingen samen en het ventje ziet zijn vader dus nog . Verdere informatie geeft ze niet omdat de situatie moeilijk is. Dat is dan toch voldoende en niet mysterieus?
Het niet willen delen wat er speelt is prima. Maar dan moet je ook niet steeds zeggen dat het moeilijk is of # onder foto’s plaatsen. Onder elke foto of reel wordt er gevraagd wat er speelt omdat zij mensen er steeds aan herinnert dat er iets speelt. Als je het er niet over wilt hebben, heb het er dan ook niet over.
pi_221076436
Heeft MCW inmiddels al eens gedeeld wat er nu precies was gebeurd met die auto? Want leuk die IYKYK. Maar ik dont know nog altijd.
pi_221076499
Waarom moet MCW Tim's auto ophalen en daarvoor met drie Franse politie-agenten daar naartoe rijden? Geen handige actie van Tim, is ze ook niet blij mee, maar daarentegen laat ze ogenschijnlijk ook haar drie té jonge kinderen alleen naar school fietsen (terwijl ze ook geen geheim maakt van hun woonomgeving en fietsroute).

En dan Jan en Soof in Spanje, die denken dat de huidige huurder (van hun eventueel gewilde pand) hun binnen moet laten om te bezichtigen. Ik heb geen idee wat met hun vorige zakenpartner (Koen?) is voorgevallen, maar net als die huurder, van hun (lagoon) huis, die er niet uit wilde en zij met hun kinderen daar gewoon naartoe gingen, vraag ik me af of zij niet een beetje te naďef zijn. Spanje, en al helemaal hun omgeving, kent genoeg verhalen van "niet zuivere koffie" types en ik snap ook niet zo goed waarom ze Eline hierin meenemen. Eerst met haar zakendoen in Dubai (appartement gekocht terwijl ze er op dat moment nog nooit waren geweest) en nu in Spanje. Volgens mij is dat meisje nog niet eens volwassen qua leeftijd of levenservaring of überhaupt zakelijk opgeleid/ervaren en in Nederland zie ik niet meer, dan dat ze in de winkel(s) werkt, thuis kookt of op haar zusjes en broertje past. En dit alles terwijl Merel, na vier jaar in Amerika, cum laude is afgestudeerd en nu op haar ouders' zolder van haar moeder leert, om de maandelijkse salarisbetalingen te doen en eventueel de administratie van haar moeder over te nemen. Ik heb het idee naar een strategisch pionnenspel te kijken van koning Jan en koningin Soof. Een zakelijk imperium die qua fundering voor mijn gevoel teveel alarmbellen doen afgaan (teveel te snel, in te onbekende zakelijke en uiteenlopende omgeving).

En de foto van Tamara van haar zieke zoontje, met de emmer in zijn handen, is té triest voor woorden en zó onnodig. Traumatiserend gewoon. Op welk moment bepaal je als moeder, dat het een goed idee is, om je telefoon te pakken, die foto te maken en te posten. Bizar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 18-06-2026 02:07:23 ]
pi_221076518
Wat een "van helemaal niets, iets proberen te maken" content heeft AM weer over "in konten knijpen ter overdracht", "oppas nodig hebben zodat er een biertje kan worden gedronken (vandaag na paardrijden en zaterdag na de barbecue-cursus) en dat Jim komt eten en douchen (want water is afgesloten)". Die dágenlange e-reader saga ging ook helemaal nergens over. En een tafel vol met wederom een bedroevende hoeveelheid en gevarieerd eten. En zou de nieuwe vriendin van Jim niet zo langzamerhand denken "waar ben ik in terechtgekomen"? Met je vriend om de haverklap bij zijn ouders eten, waar hij moet gaan douchen omdat z'n water in het studentenhuis is afgesloten, zijn zusje té hangerig om je nek hangt en zijn moeder die continue met haar telefoon rondloopt en jou gemakshalve op haar Instagram zet (en ook jij indirect haar inkomstenbron bent).

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 18-06-2026 01:57:31 ]
pi_221076525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Haha, wat zijn we het weer eens 😅
Ik ben met stomheid geslagen... whuut? Kind is 5
pi_221076530
quote:
Auto ophalen in Parijs heeft meer prioriteit blijkbaar.
pi_221076725
Ik denk wel dat Sanne een tweede krijgt en dat dit ook snel gaat gebeuren!
pi_221076747
Zouden ze zijn aangehouden in parijs, en met vliegtuig terug gegaan zijn?
pi_221076780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
😂😂 ... ik rol bijna het bed uit van het lachen. Spot on, deze opmerking 😂
pi_221076799
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ja, dat ja. Had hem een vriend/broer/neef laten charteren en dat afgelopen dagen laten oplossen terwijl Mies aan het flaneren/janken/lachen/zuipen/shooten was op Mallorca (waarvoor waren ze daar nou eigenlijk precies? Of moet die reclame nog op haar insta komen? Maudje maakte de foto's, zag ik? Nogal amateuristisch toch als een merk MCW inhuurt en vervolgens de nanny de reclamefoto's laat maken?) met haar entourage.
Ik denk dat ze nu de kinderen groot gaat kijken zodat ze nog vaker de hort op kunnen. Net zoals die andere Brabantse familie, die hier ook weleens besproken wordt, die daar ook zo'n handje van heeft? Je kunt de klok erop gelijk zetten dat ze binnenkort weer maximaal dramatische jankstories online knalt over "hoe snel de tijd gaat en hoe snel haar klaver groot wordt", maar mentaal zit zij volgens mij ondertussen allang bij haar toekomstige huis in Spanje.
Je ziet bij de Nagelkerkjes, AM en Michelle dat ze op redelijk jonge leeftijd aan een relatie en kinderen zijn begonnen en dat ze dan op een gegeven moment toch een soort van inhaalslag moeten doen wat betreft de hort op gaan. Ze hebben het stuk vrijheid rond hun 20ste gemist en dat moeten ze nu 3 dubbel inhalen.
( ik zeg niet dat dit gebeurt bij iedereen die ook vroeg aan kinderen is begonnen)
pi_221076803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 06:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk wel dat Sanne een tweede krijgt en dat dit ook snel gaat gebeuren!
Misschien zijn al die snoep en koekjes die ze koopt wel zwangerschap cravings 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')