abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221077540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:01 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.
Je beide ogen kunnen verschillen, cilinder of niet en een beter kwaliteit van de glazen.
En als je het dan ook nog gratis krijgt....

Nou ja, gratis? In ruil voor je privacy natuurlijk.
pi_221077555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De een heeft het enorm hoog in de bol met haar pand in Dubai en een zaak in Spanje, de ander wordt het sloofje van moeders. Ik hoop echt dat dit is wat ze echt zelf willen en niet wat er verwacht wordt van de ouders, tot nu toe alle kinderen die in de zaak werken en een opleiding doen voor in een van de zaken ik vind dat opvallend. Hoop echt dat dat is wat ze zelf willen en niet is wat de ouders verwachten van de kinderen.
Het is vast een combinatie, ze weten niet beter.
Sofie roept namelijk al jaren: Voor elk kind een zaak.
pi_221077566
En de laatste keer dat ze haar ogen liet nakijken was ze 30 zegt ze... Maar ze zegt net ook dat ze haar lenzen uitdeed.
Één van de twee is dus een leugen.
Met lenzen moet je namelijk je ogen minstens 1 x per 2 jaar laten controleren. Tenzij je zo gestoord bent dat je dat niet doet en ze onljne bestelt natuurlijk.
pi_221077567
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.
Ze hebben ook gewoon winkels he. Kan je van vinden wat je wilt, maar die lopen wel goed.
pi_221077574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En de laatste keer dat ze haar ogen liet nakijken was ze 30 zegt ze... Maar ze zegt net ook dat ze haar lenzen uitdeed.
Met lenzen moet je namelijk je ogen minstens 1 x per 2 jaar laten controleren. Tenzij je zo gestoord bent dat je dat niet doet en ze onljne bestelt natuurlijk.
Ze koopt ze al jaren in Etos zegt ze.
Ik heb geen lenzen maar ik kan me niet voorstellen dat je je ogen 20 jaar lang niet laat controleren??
pi_221077580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ze heeft haar ogen voor het laatst laten checken toen ze 30 jaar was, dus bijna 20 jaar geleden. En al die tijd gebruikt ze lenzen van huismerk van de Etos?!

Die vrouw is echt niet goed hoor.
pi_221077581
quote:

[..]
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.
Je beide ogen kunnen verschillen, cilinder of niet en een beter kwaliteit van de glazen.
Snap ik hoor. Het ging om ‘een willekeurige van de Hema’.

Dank denk ik aan ‘deze kleur staat me aan, die koop ik’. Ongeacht de sterkte.

Ze heeft nu haar lenzen uit voor de oogmeting. Gaat ze dan een bril met een leesdeel kopen? Want met je lenzen in heb je een andere leesbrilsterkte nodig?
pi_221077594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:50 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.
Geld hebben ze.
Beroemd is echter iets anders....
Ik kan me nog herinneren dat ze jaren geleden uitgenodigd waren voor een of andere gala premiere. Het hele gezin werd in gala/bruidsjurkjes gestoken. Ze dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Ter plekke stonden ze in een hoekje te kijken, want niemand had interesse in hen.
pi_221077667
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze koopt ze al jaren in Etos zegt ze.
Ik heb geen lenzen maar ik kan me niet voorstellen dat je je ogen 20 jaar lang niet laat controleren??
Alleen al voor de (veranderde) sterkte, maar ook de kwaliteit van je ogen zelf. Vaak wordt er een oogfoto gemaakt.
pi_221077687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Timmie had ook gewoon alleen kunnen gaan, of zeg ik nu iets heel geks
Niet van die rare dingen zeggen! Zij zijn maximaal verliefd en zitten maximaal aan elkaar vast geplakt.
Iets alleen doen? Hoe verzin je het.

Ik krijg het gevoel dat ze nog niet naar de wc gaan zonder elkaar.
pi_221077705
quote:

[..]

Overigens zou het me niet verbazen als dit ook een samenwerking is.
Gisteren noemde ze dat ze Bookbeat als tip had gekregen. Bleek een samenwerking. Goh.
Dat bedoel ik, die vrouw doet niets voor niets. En zal nooit zomaar achteloos een merknaam laten vallen. Businessvrouw heh. Wel een onbetrouwbare, want zij neemt het niet zo nauw met de transparantie en eerlijkheid. #pinokkio
pi_221077710
Ik wil zo graag dat iemand zo’n vraag eens onder een post zet van haar; hoezo laat je je 5 jarige alleen naar school fietsen?? Wat voor ouder ben je dan om de verantwoordelijkheid aan je kind van net 10 te geven. Mag toch hopen dat de omgeving hier iets van vindt. En ik geloof niet dat het alleen het filmpje was want ze snapt blijkbaar niet dat ze zichzelf nu neerzet als slechte ouder. Dat beeld wil ze absoluut niet creëeren.
pi_221077714
Sanneke is nu ook al geklééd als moppersmurf.
pi_221077717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat ze filmpje wilt maken hoe hij praat maar niet weet hoe het werkt met van die stickers... maw hij moet dan afgeschermd
Volgens mij bedoelde ze hier iets anders mee.
Een tijdje geleden is het een trend(je) geweest dat je een bijv een plaatje zag van een bal, dan kwam het gezicht van het kind met zo'n filter dat je mond heel breed wordt in beeld en die zei dan het woord bal op een leuke of grappige manier.
Ik voel me een boomer nu na mijn uitleg _O- maar hoop dat het duidelijk genoeg is 🙈😂
pi_221077753
Sanneke moest huilen omdat iemand het in haar hoofd kreeg om te zeggen dat ze op het voetpad moest lopen ipv op het fietspad. Die meid kan niet veel hebben zeg, dat wordt nog wat als haar kind straks op school zit dan krijg je ook dingen te horen die je niet wilt horen.
pi_221077754
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet van die rare dingen zeggen! Zij zijn maximaal verliefd en zitten maximaal aan elkaar vast geplakt.
Iets alleen doen? Hoe verzin je het.

Ik krijg het gevoel dat ze nog niet naar de wc gaan zonder elkaar.
Ik vermoed dat Timmie nu in de auto van Sjaak rijdt ( BMW deal) en dat ie dus op naam van MCW staat. Aangezien zij de auto moest ophalen bij de gendarmerie.

Als dat zo is dan heeft die man niks meer van/voor zichzelf hè?!
pi_221077763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Geld hebben ze.
Beroemd is echter iets anders....
Ik kan me nog herinneren dat ze jaren geleden uitgenodigd waren voor een of andere gala premiere. Het hele gezin werd in gala/bruidsjurkjes gestoken. Ze dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Ter plekke stonden ze in een hoekje te kijken, want niemand had interesse in hen.
Die hadden zeker gehoopt dat AM ze al gillend op stond te wachten, net als dat ze toen bij Linda deed
pi_221077776
Yentl heeft alweer een nieuwe motor. Ze gaat haar vader vragen om de DB-killer te verwijderen want nu klinkt hij als een grasmaaier.

Leuk voor de buren en de mensen waar je langs rijdt.
pi_221077782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:46 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik denk dat het gewoon voor het filmpje is geweest, en zij Ollie helemaal niet alleen naar school heeft laten fietsen. Ze heeft meer dan een village aan oppas, maar het levert views en reacties op.
Grote kans dat het dit is inderdaad. Want ook wordt het op fora besproken en dus weer nieuwe views en reacties.

Het blijft toch wel wat als je je kinderen in moet zetten voor content.
pi_221077809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:33 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik vermoed dat Timmie nu in de auto van Sjaak rijdt ( BMW deal) en dat ie dus op naam van MCW staat. Aangezien zij de auto moest ophalen bij de gendarmerie.

Als dat zo is dan heeft die man niks meer van/voor zichzelf hè?!
Dat zou kunnen idd.

Dan nog zouden mijn kinderen voorgaan op de auto voor Timmie. Dan gaat ie maar op, een gesponsorde, fiets.
En dan hadden ze ook een half uurtje later kunnen vertrekken 🤷‍♀️.
Maar goed, ik ben geen fluflu, dus ik denk er vast veel te makkelijk over🙈
pi_221077816
zonder lenzen in naar de oogmeting gegaan, ik had meteen een algehele ogen test gedaan. Ik begrijp niet waarom je lenzen bij de etos koopt.goedkoper zeker maar weet zij zeker dat haar ogen niet achteruit zijn gegaan.
pi_221077838
Als ze echt altijd lenzen draagt is je oogbolling aangepast aan je lenzen. Dit duurt een paar dagen voordat ze weer hun bolling hebben bijgesteld naar "normaal". Vaak geeft de meting dan ook een andere sterkte weer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:58:11 #298
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221077858
AM haar bedelactie voor een leesbril bij de opticien is mislukt 🤣🤣🤣
pi_221077891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaal
Misschien fietst ze niet echt alleen, maar dat impliceert ze wel...
pi_221077896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De route naar school is toch ook over zo'n weg zonder fietspad?
Als dat echt zo is, dan is dat toch raar?
En hoeveel tijd kost het je nou...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')