abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221076805
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:48 schreef Cattolica het volgende:
Wat een "van helemaal niets, iets proberen te maken" content heeft AM weer over "in konten knijpen ter overdracht", "oppas nodig hebben zodat er een biertje kan worden gedronken (vandaag na paardrijden en zaterdag na de barbecue-cursus) en dat Jim komt eten en douchen (want water is afgesloten)". Die dágenlange e-reader saga ging ook helemaal nergens over. En een tafel vol met wederom een bedroevende hoeveelheid en gevarieerd eten. En zou de nieuwe vriendin van Jim niet zo langzamerhand denken "waar ben ik in terechtgekomen"? Met je vriend om de haverklap bij zijn ouders eten, waar hij moet gaan douchen omdat z'n water in het studentenhuis is afgesloten, zijn zusje té hangerig om je nek hangt en zijn moeder die continue met haar telefoon rondloopt en jou gemakshalve op haar Instagram zet (en ook jij indirect haar inkomstenbron bent).
Ik zou als vriendin zijnde en helemaal als je al midden 20 bent daar toch behoorden opdrogen 🫣
pi_221076819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien zijn al die snoep en koekjes die ze koopt wel zwangerschap cravings 😅
Dan is ze chronisch zwanger
pi_221076862
quote:

[..]
Ze is wel erg lang zwanger.....
pi_221076904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 02:21 schreef Mirp het volgende:

[..]
Auto ophalen in Parijs heeft meer prioriteit blijkbaar.
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?
Opa/oma/nanny/papa/Sjaak konden niet even inspringen om je 5(!) jarige naar school te brengen?
Haal die auto op als je geen kinderen hebt.
pi_221076906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
Ikhad een baby op mijn borst toen ik dit las die schudde er bijna vanaf 😂😂😂
pi_221076922
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ikhad een baby op mijn borst toen ik dit las die schudde er bijna vanaf 😂😂😂
😆
pi_221076924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 06:15 schreef Loveischocolala het volgende:
Zouden ze zijn aangehouden in parijs, en met vliegtuig terug gegaan zijn?
Wegens... Te veel gezopen?
Handjes niet aan het stuur maar aan elkaar?
pi_221076926
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?
Opa/oma/nanny/papa/Sjaak konden niet even inspringen om je 5(!) jarige naar school te brengen?
Haal die auto op als je geen kinderen hebt.
Timmie had ook gewoon alleen kunnen gaan, of zeg ik nu iets heel geks
pi_221076928
Je vijfjarige naar school laten fietsen onder supervisie van je tienjarige kan echt niet. Schaam je, MCW.
pi_221076947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je vijfjarige naar school laten fietsen onder supervisie van je tienjarige kan echt niet. Schaam je, MCW.
De route naar school is toch ook over zo'n weg zonder fietspad?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221076951
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke noemt Mijan en Peppie Smikkelbeer, maar volgens mij is zij daar thuis de grootste smikkelbeer
Familie Smikkelbeer
pi_221076952
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja ik vind dat je hele gekke dingen zegt 😉
pi_221076956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Je ziet bij de Nagelkerkjes, AM en Michelle dat ze op redelijk jonge leeftijd aan een relatie en kinderen zijn begonnen en dat ze dan op een gegeven moment toch een soort van inhaalslag moeten doen wat betreft de hort op gaan. Ze hebben het stuk vrijheid rond hun 20ste gemist en dat moeten ze nu 3 dubbel inhalen.
( ik zeg niet dat dit gebeurt bij iedereen die ook vroeg aan kinderen is begonnen)
Die indruk heb ik bij Lotte ook
Alhoewel die volgens mij een paar jaar ouder was bij de eerste.
pi_221076976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie moet dan z’n hand vasthouden?
pi_221076987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oja, dom van me 🤦♀
pi_221076988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of Celine Dion met hem meekrijsen?
pi_221076991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:00 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Familie Smikkelbeer
Sanneke kan wel boek schrijven ‘ Sanneke en de avonturen van Smikkelbeer’. Heeft ze meteen wat te doen
pi_221076994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Of Celine Dion met hem meekrijsen?
Dat was echt maximaal cringe. Zou die ex van hem niet stiekem keihard hem hierom uitlachen? Wat zet hij zichzelf toch voor schut
pi_221076995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaal
pi_221077000
Outfitje van dbm ook weer 🫣 dat shirt ziet er echt gewoon smoezelig uit
pi_221077018
Jullie hebben alles al gezegd over MCW waar ik het roerend mee eens ben. Wat een vrouw zeg. Die grootste wordt weer in de ouderrol gezet zodat moeders weer de hort op kan. En zij wil nog een baby?
pi_221077021
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:14 schreef Cattolica het volgende:
Waarom moet MCW Tim's auto ophalen en daarvoor met drie Franse politie-agenten daar naartoe rijden? Geen handige actie van Tim, is ze ook niet blij mee, maar daarentegen laat ze ogenschijnlijk ook haar drie té jonge kinderen alleen naar school fietsen (terwijl ze ook geen geheim maakt van hun woonomgeving en fietsroute).

En dan Jan en Soof in Spanje, die denken dat de huidige huurder (van hun eventueel gewilde pand) hun binnen moet laten om te bezichtigen. Ik heb geen idee wat met hun vorige zakenpartner (Koen?) is voorgevallen, maar net als die huurder, van hun (lagoon) huis, die er niet uit wilde en zij met hun kinderen daar gewoon naartoe gingen, vraag ik me af of zij niet een beetje te naïef zijn. Spanje, en al helemaal hun omgeving, kent genoeg verhalen van "niet zuivere koffie" types en ik snap ook niet zo goed waarom ze Eline hierin meenemen. Eerst met haar zakendoen in Dubai (appartement gekocht terwijl ze er op dat moment nog nooit waren geweest) en nu in Spanje. Volgens mij is dat meisje nog niet eens volwassen qua leeftijd of levenservaring of überhaupt zakelijk opgeleid/ervaren en in Nederland zie ik niet meer, dan dat ze in de winkel(s) werkt, thuis kookt of op haar zusjes en broertje past. En dit alles terwijl Merel, na vier jaar in Amerika, cum laude is afgestudeerd en nu op haar ouders' zolder van haar moeder leert, om de maandelijkse salarisbetalingen te doen en eventueel de administratie van haar moeder over te nemen. Ik heb het idee naar een strategisch pionnenspel te kijken van koning Jan en koningin Soof. Een zakelijk imperium die qua fundering voor mijn gevoel teveel alarmbellen doen afgaan (teveel te snel, in te onbekende zakelijke en uiteenlopende omgeving).

En de foto van Tamara van haar zieke zoontje, met de emmer in zijn handen, is té triest voor woorden en zó onnodig. Traumatiserend gewoon. Op welk moment bepaal je als moeder, dat het een goed idee is, om je telefoon te pakken, die foto te maken en te posten. Bizar.
Zo mee eens!
Het lijkt wel of Tim onder toezicht staat, laat die man alleen gaan.

Alles draait om Sofie en Jan. Zoals je zegt is Sofie de koningin, ik zie Jan vooral als de lakei. Belachelijk hoe ze (overigens al vanaf haar 12e) Eline inzetten als oppas, winkelhulp, kok etc. Eline werkt hard maar ik heb de indruk dat ze de arrogantie van haar ouders heeft overgenomen. Dubai en een zaak in Spanje is voor een 18-jarige is natuurlijk niet normaal. Zoals iemand hier eerder zei, is het vooral een reden voor de zeer betrokken ouders om veel naar Spanje te reizen, oranje Teringkoffie te drinken, te eten en teveel alcohol te drinken, met of zonder 'lieve vrienden'.

Ik weet niet wat Merel precies gedaan heeft qua opleiding, maar in elk geval heeft ze vanaf haar 17e vier jaar in Amerika gewoond. Ik verwacht dat ze niet lang in Oudenbosch zal blijven om te worden 'opgeleid' door een moeder die zelf niet al te slim is en vooral met zichzelf bezig is.
Wat een paupers met geld zijn het toch. Klasse en intelligentie is niet te koop, daar zijn zij het levende bewijs van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 18-06-2026 08:38:50 ]
pi_221077027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sanneke kan wel boek schrijven ‘ Sanneke en de avonturen van Smikkelbeer’. Heeft ze meteen wat te doen
En dat kan vanaf de bank!
Zolang M geen boeken verscheurd, kasten open-/omtrekt en ze niet voor een gratis croissant naar de Lidl moet.
pi_221077038
quote:

[..]
Ja maar deed ze al toen ze niet zwanger was.
pi_221077039
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Snaky op 18-06-2026 08:37:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')