Of laat Tim iemand anders regelen om mee te gaan. Of zou hij echt zoveel aan de kant hebben gezet voor MCW dat hij niemand meer heeft om dat aan te vragen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, want dat kan niet zodra de kinderen op school zitten?
Opa/oma/nanny/papa/Sjaak konden niet even inspringen om je 5(!) jarige naar school te brengen?
Haal die auto op als je geen kinderen hebt.
Die afspraak heb je in een dag gemaakt hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:37 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een afspraak bij de brillenwinkel.
Of ze neemt de opmerkingen hier heel serieus of het was met voorbedachte rade dat ze dat lettertype zo groot had staan.
Te hard rijden, fout parkeren geen idee maar eind mei waren ze in Parijsquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:48 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wegens... Te veel gezopen?
Handjes niet aan het stuur maar aan elkaar?
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:37 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een afspraak bij de brillenwinkel.
Of ze neemt de opmerkingen hier heel serieus of het was met voorbedachte rade dat ze dat lettertype zo groot had staan.
Droombaanquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat kan vanaf de bank!
Zolang M geen boeken verscheurd, kasten open-/omtrekt en ze niet voor een gratis croissant naar de Lidl moet.
Waarschijnlijk/ zeer zeker krijgt ze hem gesponsord. #gratisenanderswilikhemnietquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’
Maar daar kun je toch ook even een verpakking pakken om te zien of je de kleine letters kunt lezen?
Hangen er misschien van die ‘kunt u dit niet meer lezen dan heeft u sterkte X nodig’ blaadjes?
The pounds are gone but also is her hair 🤣quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nieuwe tiktok van Debbie 🫣
Ze is maar wat trots op haar nieuwe kindermaat en bosje stro
Opbouwende kritiek😝quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM krijgt per uur 200 berichten. Zegt ze.
Met wat dan?
Ik denk dat het gewoon voor het filmpje is geweest, en zij Ollie helemaal niet alleen naar school heeft laten fietsen. Ze heeft meer dan een village aan oppas, maar het levert views en reacties op.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als ik Koen was zou ik haar daar op aanspreken eigenlijk, ik vind dat echt niet normaal
Merel moet haar collegegeld nu wel terugbetalen hè. En een eigen appartementje, dus die moet aan het werk. Ik vermoed dat zij nu thuis de oppas is, de administratie moet gaan doen, en in de winkels moet meedraaien. Die blijft wel hangen in tegenstelling tot Eline.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zo mee eens!
Het lijkt wel of Tim onder toezicht staat, laat die man alleen gaan.
Alles draait om Sofie en Jan. Zoals je zegt is Sofie de koningin, ik zie Jan vooral als de lakei. Belachelijk hoe ze (overigens al vanaf haar 12e) Eline inzetten als oppas, winkelhulp, kok etc. Eline werkt hard maar ik heb de indruk dat ze de arrogantie van haar ouders heeft overgenomen. Dubai en een zaak in Spanje is voor een 18-jarige is natuurlijk niet normaal. Zoals iemand hier eerder zei, is het vooral een reden voor de zeer betrokken ouders om veel naar Spanje te reizen, oranje Teringkoffie te drinken, te eten en teveel alcohol te drinken, met of zonder 'lieve vrienden'.
Ik weet niet wat Merel precies gedaan heeft qua opleiding, maar in elk geval heeft ze vanaf haar 17e vier jaar in Amerika gewoond. Ik verwacht dat ze niet lang in Oudenbosch zal blijven om te worden 'opgeleid' door een moeder die zelf niet al te slim is en vooral met zichzelf bezig is.
Wat een paupers met geld zijn het toch. Klasse en intelligentie is niet te koop, daar zijn zij het levende bewijs van.
Waar haal je dit nu uit? Of heb ik haar stories niet goed geluisterd..quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke geeft soort van toe dat mijan niet meer op beeld mag 👌(en tussen neus en lippen door vang je duidelijk het signaal op dat dit niet haar keuze is)
Oud geld vanuit Pa Nagelkerke, en ik denk een aantal goede sponsordeals en lange tijd veel inkomsten uit hun dagvlogs op youtube. Daardoor gedragen ze zich alsof ze rijk & beroemd zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:46 schreef Shuri het volgende:
Hoe komen die Nagelkerken aan al dat geld eigenlijk?
Jaren Sanneke volgen en de manier waarop ze het zegtquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:48 schreef Clavis het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu uit? Of heb ik haar stories niet goed geluisterd..
De een heeft het enorm hoog in de bol met haar pand in Dubai en een zaak in Spanje, de ander wordt het sloofje van moeders. Ik hoop echt dat dit is wat ze echt zelf willen en niet wat er verwacht wordt van de ouders, tot nu toe alle kinderen die in de zaak werken en een opleiding doen voor in een van de zaken ik vind dat opvallend. Hoop echt dat dat is wat ze zelf willen en niet is wat de ouders verwachten van de kinderen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Merel moet haar collegegeld nu wel terugbetalen hè. En een eigen appartementje, dus die moet aan het werk. Ik vermoed dat zij nu thuis de oppas is, de administratie moet gaan doen, en in de winkels moet meedraaien. Die blijft wel hangen in tegenstelling tot Eline.
Ze zegt ook dat ze filmpje wilt maken hoe hij praat maar niet weet hoe het werkt met van die stickers... maw hij moet dan afgeschermdquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:51 schreef Clavis het volgende:
Mijan komt inderdaad amper nog in beeld ja.
Dat snap ik wel. Als je m veel gebruikt is een leesbril afgesteld op jouw ogen veel fijner.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘En ik koop niet meer een willekeurige bij de HEMA’
Maar daar kun je toch ook even een verpakking pakken om te zien of je de kleine letters kunt lezen?
Hangen er misschien van die ‘kunt u dit niet meer lezen dan heeft u sterkte X nodig’ blaadjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |