abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221073550
Ik snap sowieso nooit dat mensen zeggen dat ze niet op ongevraagd advies zitten te wachten aka reacties die niet in hun straatje passen.

Op threads post Sanneke dan dat ze twijfelt over nog eentje, en als mensen zeggen “bij twijfel niet doen” is het ongevraagd advies. Maar waarom plaats je dan zoiets überhaupt op Threads.

Als ik op kantoor, bij vriendje, bij familie, bij whatever zo’n zin uitspreek, zou ik zo’n reactie óók kunnen verwachten. Of tegen wie praat je dan.

Maar het kan ook goed zijn dat ik influencers niet snap. En ja, je krijgt waarschijnlijk 100x dezelfde reactie, maar je kiest ook voor het roepen naar iets. Vooral als je je posts zo openbaar maakt.
pi_221073570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef popje het volgende:

[..]
Oh wat erg! 5 ook, in zulke gevallen vind ik het, als er al kinderen uit huis geplaatst zijn, zo erg als er nog meer worden geboren...
Er een tijd geleden afgesproken dat wij haar niet bespreken omdat ze een beperking heeft.
pi_221073605
Begrijpt iemand deze opmerking bij Sanneke: “ Waarom moeten sommige mannen elke dag klussen? En dan het liefst buiten en als de zon schijnt. 😓”

Oh never mind, mevrouw heeft geluidsoverlast.

- Iemand op Threads: Waarom niet?
- S: Omdat ik autistisch ben en mijn binkie zijn dutje moet doen.
- De ander: Met alle respect ben ook autistisch maar je zal toch wat wijn bij je water moeten doen. Van 7u tot 22u mag veel.
- S: Ik doe ook niks. Het is gewoon af en toe een beetje vermoeiend.

:’)

[ Bericht 59% gewijzigd door Utopica op 17-06-2026 21:10:15 (Kwartje viel) ]
pi_221073632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef Post-its het volgende:
Ik verbaas me erover dat de kinderen van dbm op de foto's van de juf altijd alleen er op staan. Als wij foto's via de schoolapp krijgen staat er nooit een kind alleen op.
Dus misschien vindt flap/flip ook wel echt geen aansluiting met zijn klas.
Wij krijgen wel eens foto's met alleen ons kind erop, die worden dan niet via de groep gedeeld maar in een prive bericht in parro
pi_221073642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:
Begrijpt iemand deze opmerking bij Sanneke: “ Waarom moeten sommige mannen elke dag klussen? En dan het liefst buiten en als de zon schijnt. 😓”
Klussen betekent meestal geluid. Zal ze wel weer last van hebben.

Ik vraag me vooral af waarom zij een kind wilde om er vervolgens niks mee te doen. Boodschappen doen of een weekend weg om zelf te kunnen shoppen en eten vind ik niet iets met je kind doen.
pi_221073646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Harper het volgende:
Verhalen over spugende kinderen zijn al niet echt nodig.
Maar een foto van een huilend kind met kotsemmer nog veel minder.
Waarom plaatst Tamara in hemelsnaam deze dingen?
Omdat zij ook alles doet voor de aandacht! Snap dit ook niet zo! Ook vertellen wie er ziek zijn geweest enzo! Beetje jammer dit

DBM is genezen van PTTS dan heeft ze het toch niet meer
pi_221073662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klussen betekent meestal geluid. Zal ze wel weer last van hebben.

Ik vraag me vooral af waarom zij een kind wilde om er vervolgens niks mee te doen. Boodschappen doen of een weekend weg om zelf te kunnen shoppen en eten vind ik niet iets met je kind doen.
Ja, ik zag het later. En ze is autistisch.
(Ik parafraseer)
pi_221073751
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef Utopica het volgende:

- De ander: Met alle respect ben ook autistisch maar je zal toch wat wijn bij je water moeten doen. Van 7u tot 22u mag veel.

Positief gezien ze liegt niet! Met haar "ik doe niets" 👌
pi_221073754
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Hyacinth het volgende:
Heeft sarah rebecca bij Lotte B op schrijfcursus gezeten ofzo? Meine gute
[/quote]

Is dat ook niet allemaal chatgpt? Verdenk ik MCW ook van. Ik zou die woordenkots echt niet zo op papier kunnen krijgen zonder hulp van DBM's grootste vriend...
pi_221073828
Gelukkig laat dbm de kinderen niets merken van haar angsten... daarom behandeld ze haar 8 jarige als een 3 jarig meisje 👌
pi_221073850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:08 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ja, ik zag het later. En ze is autistisch.
(Ik parafraseer)
Mijn kind met autisme gaat juist heel goed op geluid, veel geluid.
Maar Sanneke stoort zich overal aan en haar autisme is de oorzaak van alles. Die diagnose vindt ze echt fijn.
pi_221073877
quote:

De wereld draait om haar. Dat haar buren dat niet weten..
pi_221073905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:02 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Er een tijd geleden afgesproken dat wij haar niet bespreken omdat ze een beperking heeft.
Niet meegekregen, sorry. Kende haar helemaal niet.
pi_221073912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De wereld draait om haar. Dat haar buren dat niet weten..
Dat had ze kunnen vertellen als ze een buurtborrel had georganiseerd. Ze kreeg toen toch van die kaartjes van de woningbouw? Gemiste kans voor dr🤪
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:43:10 #190
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221073965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig laat dbm de kinderen niets merken van haar angsten... daarom behandeld ze haar 8 jarige als een 3 jarig meisje 👌
Die vrouw wordt geleid door angst.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221074069
quote:

Ik ben geen man, maar klus ook vrijwel dagelijks de laatste tijd, terwijl mijn 'smikkelbinkie' slaapt.
Wanneer moeten ze het dan doen Sanne? 'S avonds als jij de bondgenoten wil kijken?
pi_221074090
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben geen man, maar klus ook vrijwel dagelijks de laatste tijd, terwijl mijn 'smikkelbinkie' slaapt.
Wanneer moeten ze het dan doen Sanne? 'S avonds als jij de bondgenoten wil kijken?
Nee want dan kan ze het niet goed horen en ligt Mijan in bed. Dus liever gewoon nooit niet.
pi_221074125
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat kinderen prima slapen met lawaai. Het is ook maar net waar je ze aan went. Sanneke denkt natuurlijk dat alle ouders stil op de bank zitten terwijl hun kind slaapt. Dat is juist een ideaal moment om bijv. te stofzuigen, ook de kinderkamer. Kan gewoon. Zou ze eens moeten proberen.
pi_221074248
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Die vragen sticker bij AM; heeft er nou serieus een van de volgmoekes van AM gevraagd of Guus komt.. Jakkes, als ik Guus was zou ik nu helemáál niet meer naar dat event komen. Hoezo vraagt zo een muizige AM volger van hoogstwaarschijnlijk middelbare leeftijd of de 16-jarige zoon erbij is. En wat je voor je dure kaartje krijgt is wel sneu hoor. Drie workshops, een bingo en er gaat een vrouwtje staan zingen. En die rare non is er.

Kan ook zijn, omdat ze iedereen benoemd had en alleen over Guus niets gezegd heeft. Wat is eigenlijk met hem, heb dat nooit zo meegekregen, behalve dat hij een periode niet op film mocht/ wou. Ooit vertelde ze dat hij in de leerlingenraad van school zat, dan zou die toch zijn mannetje kunnen staan...

Het wordt een event wat om hun familie draait met als middelpunt AM en georganiseerd door getyourgift. Kan mij alleen niet voorstellen dat iedereen alles kan doen, omdat de tijdsloten veel te beperkt zijn.
pi_221074250
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat kinderen prima slapen met lawaai. Het is ook maar net waar je ze aan went. Sanneke denkt natuurlijk dat alle ouders stil op de bank zitten terwijl hun kind slaapt. Dat is juist een ideaal moment om bijv. te stofzuigen, ook de kinderkamer. Kan gewoon. Zou ze eens moeten proberen.
Sanneke en stofzuigen, nee, dat kan echt niet hoor. Dan heeft ze helemaal geen me-time meer.
pi_221074622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Sanneke en stofzuigen, nee, dat kan echt niet hoor. Dan heeft ze helemaal geen me-time meer.
Die vrouw heeft 24/7 me-time. Zelfs het verjaardagscadeau voor Dion, weekend Antwerpen, draaide om haar. Ze hebben de dingen gedaan die ZIJ wilde.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 17-06-2026 22:29:23 ]
pi_221074855
Wat kan MCW eigenlijk vaak de hort op. Ze heef toch nog een kleintje die nog niet naar school gaat?
Als ze bij papa zijn dan snap ik het, maar nu gingen de anderen op de fiets en ging zij weer met Tim op pad. Zorgt ze niet zelf voor het kleinste ventje ofzo? Zo sneu, ziet ze de kinderen al weinig door co-ouderschap.. gaat ze gewoon lanterfanteren ipv voor hem zorgen.

Ik zie nog die filmpjes van toen Morris zo klein was en ze vanalles deed.. wat een wereld van verschil!
pi_221075060
quote:

Dat is ook niet normaal hè? Dat mensen overdag in hun eigen huis gewoon gaan lopen klussen. Belachelijk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221075145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:55 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee want dan kan ze het niet goed horen en ligt Mijan in bed. Dus liever gewoon nooit niet.
Misschien denkt Sanneke dat als je gaat verhuizen je een likje verf op de muur smeert en er daarna tot in de eeuwigheid niets meer aan hoeft te doen.
Onderhoud is overrated.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221075199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:43 schreef Lodelie het volgende:
Am moet zich wel aan haar eigen script houden.

Eerst al weken van te voren allerlei stories volblaten over hoe ze het allemaal regelt, hoe de kinderen verdeelt zijn, dat er een eindverantwoordelijke is, achterwacht enz enz blabla.

En dan nu zoooo nonchalant doen. Dat er alleen in konten geknepen wordt en er verder geen contact is.
Hoe kwam ze dan aan foto’s van de kinderen met een kitten? Heeft ze die zelf in elkaar geknutseld ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')