abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220974403
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220974451
Dievanhiernaast _O_
pi_220974541
Een heel bericht voor veertjes in de botoxloze bips van dbm... "zo spannend zou jij het durven??"

Ik kan me niet bedenken waarom ik het niet zou durven... het zijn ook gewoon mijn kinderen 🤷 ik functioneer uitstekend zonder mijn man 🤷 ook leuk... hij (mijn man) neemt de kinderen ook wel eens mee voor een lang weekend 🤷 nooit bedacht dat dit spannend zou zijn 😂 ik ga eerstvolgende mooie weekend met mijn jongste en de bakfiets naar een camping hier in de buurt om samen te kamperen (had hij gevraagd...)
pi_220974627
Ik heb eens de site van dat Zwier bekeken, maar hoe komen zij bij AM voor reclame? Dit is een verblijf om ‘tot jezelf te komen en te vertragen. 24 uur offline, geen telefoon, geen Wi-Fi en geen tablet’. En wat doe je? Reclame laten maken door de vrouw die een telefoon aan haar lijf vastgegroeid heeft zitten. Hele concept om zeep zo toch?
pi_220974649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb eens de site van dat Zwier bekeken, maar hoe komen zij bij AM voor reclame? Dit is een verblijf om ‘tot jezelf te komen en te vertragen. 24 uur offline, geen telefoon, geen Wi-Fi en geen tablet’. En wat doe je? Reclame laten maken door de vrouw die een telefoon aan haar lijf vastgegroeid heeft zitten. Hele concept om zeep zo toch?
Weer een bewijs dat ze alleen naar het aantal volgers kijken en niet verder kijken op het account
pi_220974657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Een heel bericht voor veertjes in de botoxloze bips van dbm... "zo spannend zou jij het durven??"

Ik kan me niet bedenken waarom ik het niet zou durven... het zijn ook gewoon mijn kinderen 🤷 ik functioneer uitstekend zonder mijn man 🤷 ook leuk... hij (mijn man) neemt de kinderen ook wel eens mee voor een lang weekend 🤷 nooit bedacht dat dit spannend zou zijn 😂 ik ga eerstvolgende mooie weekend met mijn jongste en de bakfiets naar een camping hier in de buurt om samen te kamperen (had hij gevraagd...)
En dr dochter durft niet alleen op een kappersstoel te zitten? Ik heb nog nooit mn kinderen op schoot gehad bij de kapper.
pi_220974659
Ik snap dat spannende ook niet zo goed, maar laten we niet vergeten dat DBM werkelijk overal beren op de weg ziet. Wat een hysterica is dat zeg!

Ben een aantal jaren geleden een lang weekend weg geweest met onze toen 3-jarige. Partner was met vrienden weg. Heb het geen moment spannend gevonden. Hebben het super gehad en zou het wel weer willen doen. Maar goed ik ben dan ook niet zo laag belastbaar als DBM. Hopelijk werpen al die therapietjes van haar snel hun vruchten af. Gun ik haar kinderen!
pi_220974753
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dr dochter durft niet alleen op een kappersstoel te zitten? Ik heb nog nooit mn kinderen op schoot gehad bij de kapper.
Ik wel, onze middelste was helemaal panisch voor de kapper. Vraag me niet waarom, heb meermaals met het zweet in mijn (botoxloze) bilnaad gezeten bij de kapper met het kind. Gelukkig was het van het een op het andere moment een stuk beter en is er nu niks meer aan de hand.
Om de scherpe randjes eraf te halen mocht ie dan ff tiktak kijken, nu (5j) maakt ie een gezellig praatje met de kapster en komt ze bijna niet meer van hem af haha.
pi_220974805
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Danielle_ het volgende:
En begrijp ik nu dat het ‘eten wat de pot schaft’ is?
pi_220974852
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Maremare het volgende:
Ik snap dat spannende ook niet zo goed, maar laten we niet vergeten dat DBM werkelijk overal beren op de weg ziet. Wat een hysterica is dat zeg!

Ben een aantal jaren geleden een lang weekend weg geweest met onze toen 3-jarige. Partner was met vrienden weg. Heb het geen moment spannend gevonden. Hebben het super gehad en zou het wel weer willen doen. Maar goed ik ben dan ook niet zo laag belastbaar als DBM. Hopelijk werpen al die therapietjes van haar snel hun vruchten af. Gun ik haar kinderen!
Ik heb niks met Kim maar zij mag toch wel zeggen dat ze het spannend vind, ook al vinden het niet spannend. Het is haar gevoel en dat is toch prima.
pi_220974902
quote:

[..]
Mijn jongste en de kapper was een klasse apart. Was onhandelbaar in de kappersstoel en uiteindelijk besloten om het jaren zelf te doen. Dat hij dit had kwam door medische handelingen die bij zijn oren gedaan waardoor er een klein trauma was.

Inmiddels is ie 20 en gaat ie zonder problemen naar de kapper
pi_220974941
In het artikel van Vrouw over AM en Cynthia lees ik dat het de grote droom van AM was om financieel onafhankelijk van Maarten te zijn. _O- _O- _O- En daarom blijf je thuis zodra je zwanger bent? 8)7 Om er vervolgens 19 jaar over te doen om te starten met werken.

Die zin over: Als ik iemand met 1 kind zie hannessen, dan zeg ik altijd dat ze er meer moeten nemen. Hoe meer, hoe makkelijker. Wat een godscomplex. Omdat zij meer dan 1 heeft, vindt ze dat ze dat moet verkondigen als een soort jehovagetuige als je even staat te hannessen met een kind?

En zo gemakkelijk was het allemaal niet na nummer 4 (volgens haar 2 vingers in de neus). Toen moest er een kraamverzorger aan te pas komen om haar leven op orde te krijgen.
pi_220975005
Maarten (en de man van een de zon van die van IJsland) mag komen opdraven als opvulling voor een boottochtje en als de rest weg is, dan krijgt hij qualitytime met de ceo.

Is toch te belachelijk voor woorden hoe dit weekend is ingedeeld en opgevuld?

Maarten moet de boel thuis draaiende houden en mag komen opdraven als dat allemaal gelukt is. Dan moet hij nog tijd doorbrengen voor de sponser deal en content en als hij dat allemaal braaf heeft gedaan, strijkt de CEO met haar voet tegen de zijne en dan zet ze haar camera uit.
pi_220975043
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
In het artikel van Vrouw over AM en Cynthia lees ik dat het de grote droom van AM was om financieel onafhankelijk van Maarten te zijn. _O- _O- _O- En daarom blijf je thuis zodra je zwanger bent? 8)7 Om er vervolgens 19 jaar over te doen om te starten met werken.

Die zin over: Als ik iemand met 1 kind zie hannessen, dan zeg ik altijd dat ze er meer moeten nemen. Hoe meer, hoe makkelijker. Wat een godscomplex. Omdat zij meer dan 1 heeft, vindt ze dat ze dat moet verkondigen als een soort jehovagetuige als je even staat te hannessen met een kind?

En zo gemakkelijk was het allemaal niet na nummer 4 (volgens haar 2 vingers in de neus). Toen moest er een kraamverzorger aan te pas komen om haar leven op orde te krijgen.
Hoe meer, hoe makkelijker ja zolang ze maar alles doen wat AM wil en allemaal in de Geertsen mal past.
Ik hoop dat er eens 1 lekker gaat rebelleren, geen paardrijden, geen scouting. Gaan freerunnen of 4maanden op wereldreis.
pi_220975045
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef Lodelie het volgende:
Maarten (en de man van een de zon van die van IJsland) mag komen opdraven als opvulling voor een boottochtje en als de rest weg is, dan krijgt hij qualitytime met de ceo.

Is toch te belachelijk voor woorden hoe dit weekend is ingedeeld en opgevuld?

Maarten moet de boel thuis draaiende houden en mag komen opdraven als dat allemaal gelukt is. Dan moet hij nog tijd doorbrengen voor de sponser deal en content en als hij dat allemaal braaf heeft gedaan, strijkt de CEO met haar voet tegen de zijne en dan zet ze haar camera uit.
Die doorsmeerbeurten verdienen zich niet vanzelf he.
pi_220975104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo duur is het ook weer niet. Volgens mij heb ik 20 euro per videoband betaald.
Als ze al die onzin en zooi kan kopen, kan ze hier prima voor sparen. Moet ze maar leren prioriteiten te stellen.
pi_220975141
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Als ze al die onzin en zooi kan kopen, kan ze hier prima voor sparen. Moet ze maar leren prioriteiten te stellen.
Niet van die rare dingen zeggen. Ze is heel goed in prioriteiten stellen: geld uitgeven is prioriteit nummer 1.
pi_220975164
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet van die rare dingen zeggen. Ze is heel goed in prioriteiten stellen: geld uitgeven is prioriteit nummer 1.
Hoe haal ik het in mijn hoofd ja, mijn fout. 😂

Hopelijk kan Sanneke een beter passende matrashoes vinden in haar shopsessies, want deze lijkt niet te passen. Denk dat ze er een voor een topper heeft, niet voor een matras.
pi_220975436
quote:

[..]
Die dochter durft dat wel, het is weer de angst van moeders.
Zo voed je ze toch op tot onzekere kinderen?
pi_220975683
Het lijkt echt alsof AM&Mirjam (en zoon die in zwemkleding op insta staat) in een pan vol urine zitten. Waarom is dat water zo smerig?
pi_220975693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Kun je nagaan hoe groot haar wil is om nu veel geld te verdienen. Ten koste van veel. Alle ethiek moet ervoor wijken. Dat is 19 jaar frustratie die zich opgebouwd heeft.
  zondag 7 juni 2026 @ 05:03:35 #22
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220976160
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het lijkt echt alsof AM&Mirjam (en zoon die in zwemkleding op insta staat) in een pan vol urine zitten. Waarom is dat water zo smerig?
Mijn thee lag over tafel
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220976274
Michelle toegegeven wel eens pilletje heeft gebruikt, maar daarvoor was dat ze er enoooorm op tegen was omdat haar ouders ook erop tegen zijn.. heel dubbel weer. En ze drinkt nu minder omdat ze nu geen partner heeft veel/vaak drinkt.
Iris is wel lekker to the point over drugs en veel alcohol heeerlijk hahah
pi_220976302
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:01 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik heb niks met Kim maar zij mag toch wel zeggen dat ze het spannend vind, ook al vinden het niet spannend. Het is haar gevoel en dat is toch prima.
Iets spannend vinden is geen probleem, maar bij haar is alles in extremen. FF-ing spannend, extreme hoofdpijn (maar wel gamen en stories posten), vreselijk ziek (snotneus), onvoorstelbaar moe (van een rondje lopen) etcetera.

Overdrijven in het kwadraat.
pi_220976305
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Maremare het volgende:

Die kerel van haar denkt vast: GAAA! Even op adem komen van een heel jaar gezeik 🤣
pi_220976320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En begrijp ik nu dat het ‘eten wat de pot schaft’ is?
Ja, op gezette tijden en vegan. Dat past ook heeeel erg bij Annemarie, geen vlees…
pi_220976335
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Iets spannend vinden is geen probleem, maar bij haar is alles in extremen. FF-ing spannend, extreme hoofdpijn (maar wel gamen en stories posten), vreselijk ziek (snotneus), onvoorstelbaar moe (van een rondje lopen) etcetera.

Overdrijven in het kwadraat.
Precies. En als ze hetzelfde taalgebruik heeft tegen de doktersassistente dan snap ik wel waarom ze steeds mag langskomen op de HAP.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220976344
Ik ga het ook nog een keer zeggen hoor; gatver dat water in het bubbelbad bij AM! Ik hoop maar dat dit komt omdat het bad aangesloten is op het meertje, anders wil ik al helemaal niet weten waarin ze hebben lopen sudderen 🫣
pi_220976347
Wat ik las op site van verblijf dat er water in zit uit de vinkenveense plassen.
pi_220976353
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, op gezette tijden en vegan. Dat past ook heeeel erg bij Annemarie, geen vlees…
Jottem. En die saus op het bord leek ook al behoorlijk uitgedroogd.
Plus die serveerster die geen idee had van wat ze uitserveerde. Topplek.
pi_220976377
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat ik las op site van verblijf dat er water in zit uit de vinkenveense plassen.
Ja dat verklaart het.
Alsnog ziet het er bepaald niet appetijtelijk uit.
pi_220976407
Heeft Ellen maar 1 jurkje bij eigenlijk?
pi_220976460
Dat drone filmpje waarbij de zoon van Mirjam ondersteboven in de hottub hangt.. Vreselijk, zoiets plaats je toch niet?! Dat die Mirjam+man daar allemaal maar oke mee zijn, of zouden ze bang zijn dat ze anders nooit meer mee mogen op een gesponsord uitje? Ik zou mijn kinderen zo absoluut niet op het www willen! Zoiets gaat regelrecht naar het darkweb🤮
pi_220976466
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat verklaart het.
Alsnog ziet het er bepaald niet appetijtelijk uit.
Klopt mee eens haha… maar zo natuurlijk mogelijk willen ze het ipv met allemaal chemische spul erin.
Je kan zelf leeg laten lopen en vullen maar dan duurt het 2 uur voor weer warm is.
Nutteloos dat ik het heb onthouden hahahah
pi_220976585
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 07:54 schreef Loveischocolala het volgende:
Michelle toegegeven wel eens pilletje heeft gebruikt, maar daarvoor was dat ze er enoooorm op tegen was omdat haar ouders ook erop tegen zijn.. heel dubbel weer. En ze drinkt nu minder omdat ze nu geen partner heeft veel/vaak drinkt.
Iris is wel lekker to the point over drugs en veel alcohol heeerlijk hahah
Oh die nieuwe podcast? In de vorige gaf ze aan nog een kind te willen, ben er nog steeds verbaasd over hoe iemand kan veranderen als een blad aan een boom 🤣 Wel fijn overigens dat ze eens wat anders vindt dan haar ouders
pi_220976634
Ricardo is jaar geleden overleden. Zou Curlymom ook maar een moment hierbij stil hebben gestaan. Het blijft een bizar verhaal. Curly en Pim nemen het ervan
pi_220976658
De podcast, sinds weken weer een poging gewaagd maar ook deze keer weer afgehaakt. MCW die, heel goor, om de seconde haar neus ophaalt alsof ze 24/7 aan de coke zit, Iris die de chauffeur van de uber laat weten wat haar broek heeft gekost, Iris die niet aan haar ‘vriendin’ zag dat ze ogen op steeltjes had door een pammetje en die nu al weet dat haar dochters NOOIT zullen gaan roken of drugs zullen proberen. En MCW die nog steeds geen volzinnen maakt. Tot 23 min. kunnen luisteren. Toen was ik klaar met strijken en was het tijd om de podcast uit te zetten.
pi_220976672
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh die nieuwe podcast? In de vorige gaf ze aan nog een kind te willen, ben er nog steeds verbaasd over hoe iemand kan veranderen als een blad aan een boom 🤣 Wel fijn overigens dat ze eens wat anders vindt dan haar ouders
Yes de nieuwe..
mies haar psyg had eens gezegd dat ze misschien eens uit het bandje moet springen, en het proberen…. omdat haar ouders zo tegen drugs waren, was mies dat ook en ze had er zelf geen mening over toen..
rond de 13 minuten mocht je willen opzoeken hahaha!
pi_220976691
Volgens mij doet Sanneke alleen de hoes over haar topper ipv over de topper en het matras.
Daarom ziet het er zo vreemd uit 🤣

DBM is wel een baddie hoor 5 dagen met haar kinderen alleen weg! Is gewoon net als thuis maar een andere omgeving, als je man een paar dagen weggaat precies hetzelfde verhaal maar ja.

Ik vind die hele huisjes bij de vinkeveense plassen geen reclame, maar ik ken de Vinkeveense plassen meer als het luxe dan als het alternatieve zoals ik hier zie!
pi_220976704
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:47 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Yes de nieuwe..
mies haar psyg had eens gezegd dat ze misschien eens uit het bandje moet springen, en het proberen…. omdat haar ouders zo tegen drugs waren, was mies dat ook en ze had er zelf geen mening over toen..
rond de 13 minuten mocht je willen opzoeken hahaha!
Tuurlijk, een psycholoog gaat je aanraden om eens aan de harddrugs te gaan.
pi_220976829
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tuurlijk, een psycholoog gaat je aanraden om eens aan de harddrugs te gaan.
Het was de psychiater. Die deed natuurlijk aan klantenbinding. Waarschijnlijk een inschatting gemaakt hoe groot de kans zou zijn dat drugs verkeerd zou vallen en dat ze terug zou moeten komen voor medicatie.

Maar goed, ook weer zoiets waarvan ik denk: nooit gebeurd. En dat denk ik regelmatig bij MCW, mede doordat zij haar zinnen niet afmaakt en nadenkt over haar verhalen. Ik heb het idee dat zij een hele dikke duim heeft.
pi_220976921
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het was de psychiater. Die deed natuurlijk aan klantenbinding. Waarschijnlijk een inschatting gemaakt hoe groot de kans zou zijn dat drugs verkeerd zou vallen en dat ze terug zou moeten komen voor medicatie.

Maar goed, ook weer zoiets waarvan ik denk: nooit gebeurd. En dat denk ik regelmatig bij MCW, mede doordat zij haar zinnen niet afmaakt en nadenkt over haar verhalen. Ik heb het idee dat zij een hele dikke duim heeft.
Ik denk dat ze veel dingen mooier, groter, spannender maakt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220976956
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
pi_220976983
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
Ik vind het persoonlijk veel te hard en geschreeuw, zij denken grappig kind denkt wtf en dan die camera op zijn snuit
pi_220976998
Volledige aanname, want ik ken MCW niet, maar van wat ik van haar zie is dat een type mens waar ik hard van weg zou rennen, terwijl zij al rennend blijft praten. Oversharing, info waar ik niet op zit te wachten, maar die zij perse wil delen, blind voor de ontvanger. Weg uit mijn aura.
Haar stem klinkt ook gewoon overbelast.
Ondertussen omringt zij zich met mensen die wel een fractie van haar fake-glam kunnen gebruiken of dènken dat ze dat nodig hebben. Totdat zij ook volledig leeggezogen zich van haar afkeren. Ze zuigt energie. Vlgs mij zitten die ex-en van haar op veilige afstand te herstellen en bij te laden. Simpelweg gelukkig te zijn.
Wat een energievampier, deze vrouw.
pi_220976999
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk veel te hard en geschreeuw, zij denken grappig kind denkt wtf en dan die camera op zijn snuit
Volgens mij denkt het kind dat helemaal niet, hij is niks anders gewend. En hij reageert niet eens.
pi_220977052
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jottem. En die saus op het bord leek ook al behoorlijk uitgedroogd.
Plus die serveerster die geen idee had van wat ze uitserveerde. Topplek.
Ik had het idee dat dat geen serveerster was, maar Mirjam of Annemarie zelf die het opgehaald had bij de keuken. Daar heeft een van de twee een korte uitleg gehad, maar omdat het ze niet boeit onthouden ze niks. Die chocolademousse of saus bij het dessert zag er inderdaad lekker oud en ingedroogd uit gister.
Ik vind die beelden van het zoontje van Mirjam ook om te janken, echt niet oke. En het is net zo om te janken dat ze dit weer verder uitmelkt via haar subscribers kanaal. Alles voor het geld…
pi_220977062
Echt goor die slakken bij Tamara op de bank. Laat die diertjes lekker buiten
pi_220977064
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Volgens mij doet Sanneke alleen de hoes over haar topper ipv over de topper en het matras.
Daarom ziet het er zo vreemd uit 🤣

DBM is wel een baddie hoor 5 dagen met haar kinderen alleen weg! Is gewoon net als thuis maar een andere omgeving, als je man een paar dagen weggaat precies hetzelfde verhaal maar ja.

Ik vind die hele huisjes bij de vinkeveense plassen geen reclame, maar ik ken de Vinkeveense plassen meer als het luxe dan als het alternatieve zoals ik hier zie!
Ik vind het best een mooi concept voor de mensen die op zoek zijn naar een rustgevende plek waar ze kunnen mediteren of bijvoorbeeld deelnemen aan workshops, daar is op zich wel een markt voor. Maar die mensen ga je niet vinden tussen de 80.000 chinezen, 10.000 volgmoekes en 10.000 ramptoeristen van Annemarie Geerts.
pi_220977075
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ga het ook nog een keer zeggen hoor; gatver dat water in het bubbelbad bij AM! Ik hoop maar dat dit komt omdat het bad aangesloten is op het meertje, anders wil ik al helemaal niet weten waarin ze hebben lopen sudderen 🫣
Ik heb bij die hottub beelden van Judith’s badwater, waar zij en Bob in hebben gemarineerd
pi_220977140
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het best een mooi concept voor de mensen die op zoek zijn naar een rustgevende plek waar ze kunnen mediteren of bijvoorbeeld deelnemen aan workshops, daar is op zich wel een markt voor. Maar die mensen ga je niet vinden tussen de 80.000 chinezen, 10.000 volgmoekes en 10.000 ramptoeristen van Annemarie Geerts.
Is het vast ook, maar de Vinkeveense plassen is wel een beetje jetset, en niet alle AM volgmoekes en Mirjam typjes. Al is dit een ander concept, maar rustig varen op de Vinkeveense plassen? Nu toevallig door het weer, ga er varen met 25 graden. Maar net wat je zegt voor wie maak je reclame idd
pi_220977145
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Nog veel ranziger: in die beslagkom zaten gisteren de snacks bij het avondeten. Morgen als kotsbak?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220977155
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij denkt het kind dat helemaal niet, hij is niks anders gewend. En hij reageert niet eens.
Nee true haha
pi_220977156
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:05 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft Ellen maar 1 jurkje bij eigenlijk?

O ik dacht het net, die ging met 1 tasje.
Wanneer gaat ze echt vakantie vieren daarvoor alleen maar in die camera kletsen. Ze had net zo goed thuis kunnen blijven.
pi_220977173
Ik mag hopen dat AM en die ander geen jeuk hebben opgelopen van dat water. Hoewel.... jeuk en te korte armpjes 🤭
pi_220977175
quote:
Maar gelukkig heeft ze schone ramen! Gatverdamme dit doe je toch niet op je bank! Lekker slakkenspoor
pi_220977202
quote:
Interactief voorlezen met stemmetjes kan heel leuk zijn, maar dit volume is meer geschikt voor het voorleesuurtje bij de bieb. Zat ineens te denken, kan Sanneke niet met hvk mee? Ik zag hvk van de week met een kar boodschappen die ze onmogelijk in de bakfiets heeft kunnen proppen, dus die heeft zoals al vaker gezegd gewoon ergens een auto of kan die lenen. Dus die kan Sanneke dan ook wel even ophalen, is maar 50km. Prima te doen!
pi_220977209
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Ricardo is jaar geleden overleden. Zou Curlymom ook maar een moment hierbij stil hebben gestaan. Het blijft een bizar verhaal. Curly en Pim nemen het ervan
Vast wel , hij is wel de vader van haar kinderen.
Iedereen herdenkt op zijn /haar manier.
Mijn vriendin werd ook weduwe en had al snel weer een relatie.
Vaak weten we de echte situatie ook niet.
pi_220977248
quote:
Tsja de een vangt lieveheersbeestjes of kikker visjes, hier zijn het slakken.
Kinderen in hun ontdekkingsfase, leuker dan hele dag op een tablet .
Sorry maar ik liep vroeger altijd buiten, klom in bomen, ving kikkervisjes, maakte parfum van bloemen ,liep door moerassen .
Bouwde hutten enz.
Ik vind het juist heerlijk om kinderen zo bezig te zien zijn, dat is wat ik tegenwoordig zo jammer bind( ja ben oud)
Hvk onderneemt ook regelmatig uitstspjes in de natuur, lekker naar buiten.
Ik zie dit 1000 keer liever dan een Mijan die altijd binnen zit, of Flip en Flap op hun tablet.
Je haalt een doekje over de bank en wast de handen van de kids, bak in de vaatwasser slakken in de tuin terug.

[ Bericht 30% gewijzigd door Lipisu op 07-06-2026 11:05:48 ]
pi_220977298
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef AnnArt het volgende:
Volledige aanname, want ik ken MCW niet, maar van wat ik van haar zie is dat een type mens waar ik hard van weg zou rennen, terwijl zij al rennend blijft praten. Oversharing, info waar ik niet op zit te wachten, maar die zij perse wil delen, blind voor de ontvanger. Weg uit mijn aura.
Haar stem klinkt ook gewoon overbelast.
Ondertussen omringt zij zich met mensen die wel een fractie van haar fake-glam kunnen gebruiken of dènken dat ze dat nodig hebben. Totdat zij ook volledig leeggezogen zich van haar afkeren. Ze zuigt energie. Vlgs mij zitten die ex-en van haar op veilige afstand te herstellen en bij te laden. Simpelweg gelukkig te zijn.
Wat een energievampier, deze vrouw.
Waarschijnlijk zijn haar vriendinnen net zo, je moet daar wel tegen kunnen. Ik zou er ook moe van worden
pi_220977308
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:54 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Tsja de een vangt lieveheersbeestjes of kikker visjes, hier zijn het slakken.
Kinderen in hun ontdekkingsfase, leuker dan hele dag op een tablet .
Sorry maar ik liep vroeger altijd buiten, klom in bomen, ving kikkervisjes, maakte parfum van bloemen ,liep door moerassen .
Bouwde hutten enz.
Ik vind het juist heerlijk om kinderen zo bezig te zien zijn, dat is wat ik tegenwoordig zo jammer bind( ja ben oud)
Hvk onderneemt ook regelmatig uitstspjes in de natuur, lekker naar buiten.
Ik zie dit 1000 keer liever dan een Mijan die altijd binnen zit, of Flip en Flap op hun tablet.
Je haalt een doekje over de bank en wast de handen van de kids, bak in de vaatwasser slakken in de tuin terug.

Hoe sta jij tegenover de knd van Michelle? Die zien er altijd tip top uit. Zouden zij ook slakken in huis mogen hebben? In de beslagkom waar Michelle 's ochtends nog wafelbeslag in maakte?
pi_220977318
Ik zie nu het filmpje van Gierigegerda met haar 5 euro die nog in dr broekzak zat van vorig jaar. Ik heb nooit geweten dat ze een kunstbeen had😅. (Niet dat dat wat uitmaakt)
pi_220977340
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:45 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nog veel ranziger: in die beslagkom zaten gisteren de snacks bij het avondeten. Morgen als kotsbak?
Iewl
pi_220977363
quote:

[..]
Verkeerd gelezen , ik doe ook geen slakken in een beslagkom
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220977388
Tjonge jonge, Sanneke kreeg een vraag en reageerde maar gaf geen antwoord op de vraag. Diegene die de vraag stelde stuurde dat terug. Mis! Maar het ligt weer niet aan Sanneke hoor.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 07-06-2026 11:47:30 ]
pi_220977402
Sanneke die een vraag van een volger niet beantwoord en daar (ok tikje lullig maar ook wel begrijpelijk) op gewezen word weer helemaal gepikeerd 😂 maar goed als iemand vraag waar iets van is en dan alleen vertellen wat het is is gewoon raar 😂🤷 je kan dan vollediger zijn... "dat is een zoutkamp! Ik heb hem gekregen dus geen idee waar vandaan misschien kan google je verder helpen?"

(Moet Sanneke ook vaker doen... google!)

Dbm is van "ik moet alles altijd alleen doen!!" Naar "mijn man en ik doen alles samen!!" Gegaan 😂👍
pi_220977424
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind de situatie ook bijzonder.
Maar je weet hun volledige situatie niet. De keuze die Ricardo genomen heeft is wss echt niet alleen uit het vreemdgaan gekomen. Als je zo'n keuze maakt zit je echt heel diep. Beide kennen we totaal niet.

En voor de bühne verdient dit idd geen schoonheidsprijs. Maar waarschijnlijk kunnen ze het toch nooit goed doen.
pi_220977462
Sanneke "haal ik de hele week boodschappen haalt Dion op zondag ook boodschappen!" Dus ik denk... misschien haalt hij wel normaal eten... helaas... hij haalt ook meuk
pi_220977480
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "haal ik de hele week boodschappen haalt Dion op zondag ook boodschappen!" Dus ik denk... misschien haalt hij wel normaal eten... helaas... hij haalt ook meuk
Helemaal happy met haar smeerkaas. Van mij had ze smeerkaas gekregen en pot augurken. Maar zo gek he we weten echt niet waar ons boodschappengeld blijft elke maand :')
pi_220977522
quote:
Hij haalt z’n eigen dingen zegt ze. Ik hoor haar toch regelmatig, vooral bij ongezonde dingen, zeggen dat het voor Dion is.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:16:54 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220977530
quote:

[..]
Jij hebt geen (kokend) water en afwasmiddel?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220977557
quote:
Wie ze vader?
pi_220977568
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Jij hebt geen (kokend) water en afwasmiddel?
Zeker wel, maar dit vind ik nou goor. Er zijn hier vrouwen die een broek na een uur dragen in de was gooien, die letterlijk walgen van vieze keukenlaatjes. Jij behoort niet tot deze groep begrijp ik?
Ik walg niet van een vieze keukenla, en leg een broek na een uur dragen rustig terug in de kast. Maar mijn beslagkom gebruik ik waar deze voor bedoeld is.
Noem mij maar raar.
pi_220977579
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat laatste is best zorgelijk.
pi_220977636
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:26 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste is best zorgelijk.
Ik zie hem niet zo vaak reageren, eigenlijk maar zelden. En ja, ik vind dat ook zorgelijk.
pi_220977645
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb bij die hottub beelden van Judith’s badwater, waar zij en Bob in hebben gemarineerd
😂😂😂
pi_220977680
Die podcast op youtube... MCW zit continu te snuiven, want snotverkouden en ze blijft maar
met die lipgloss klooien en aan haar haren plukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 07-06-2026 12:58:02 ]
pi_220977824
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Zeker wel, maar dit vind ik nou goor. Er zijn hier vrouwen die een broek na een uur dragen in de was gooien, die letterlijk walgen van vieze keukenlaatjes. Jij behoort niet tot deze groep begrijp ik?
Ik walg niet van een vieze keukenla, en leg een broek na een uur dragen rustig terug in de kast. Maar mijn beslagkom gebruik ik waar deze voor bedoeld is.
Noem mij maar raar.
Ik hoef dat ook niet hoor, ze mogen best een oude bak voor de zandbak gebruiken, maar die komt dan de keuken niet meer in 🙈
pi_220977854
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:48 schreef lila01 het volgende:
Die podcast op youtube... MCW zit continu te snuiven, want snotverkouden en ze blijft maar
met die lipgloss klooien en aan haar haren plukken.
Ik luister/kijk de podcast niet maar erger me al aan dat gefriemel aan MCW's haren in de snippets. Ze probeert een serieus onderwerp aan te snijden (balans moeder/werk en hoeveel (weinig) tijd je eigenlijk met je kinderen hebt) maar dan zit ze continue alleen maar die extensions goed te leggen. Het lijdt enorm af, en mede daardoor (zie ik er wel goed uit? Ben ik goed in beeld?) geloof ik niets van wat zij zegt.
pi_220978110
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Hoe sta jij tegenover de knd van Michelle? Die zien er altijd tip top uit. Zouden zij ook slakken in huis mogen hebben? In de beslagkom waar Michelle 's ochtends nog wafelbeslag in maakte?
Dat denk ik wel, ze mogen ook op hun rolschaatsen door het huis, voetballen op het grasveld.
Het ene kind is het andere niet, je hebt van die kleine Freek Vonkjes.
En die beslagkom? Volgens Tamara is het een andere en zo niet wat dan nog?
Eerder ging het hier over iemand die het vies vond dat een gedragen broek terug in de kast ging en een ander heeft daar geen problemen mee.
Dat is net waar je jezelf goed bij voelt.
En dat is ook prima, we zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_220978114
quote:
Niet zo gek he?! Ze gaat zelf ook minimaal dagelijks naar de winkel. Dus die weekboodschappen is een wassenneus.
pi_220978182
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:59 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat denk ik wel, ze mogen ook op hun rolschaatsen door het huis, voetballen op het grasveld.
Het ene kind is het andere niet, je hebt van die kleine Freek Vonkjes.
En die beslagkom? Volgens Tamara is het een andere en zo niet wat dan nog?
Eerder ging het hier over iemand die het vies vond dat een gedragen broek terug in de kast ging en een ander heeft daar geen problemen mee.
Dat is net waar je jezelf goed bij voelt.
En dat is ook prima, we zijn niet allemaal hetzelfde.
O maar dat laatste, daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar betekent dat dat ik me niet mag uitspreken over dingen die me verbazen of verwonderen? Als alle influencers gaan laten zien dat wat we hier schrijven onzin is.
Van mij hoeft dat niet. Ik zie korte beelden, trek een conclusie en ventileer. Volgens mij doen de meesten dat hier. Heb totaal geen behoefte om eerst een influencer te gaan bestuderen om te zien of de conclusie die ik trek wel klopt.
Je kan bij Gierige Gerda denken ieuw, broek is ongewassen de kast ingegaan. Je kan ook denken o ja, geld blijft goed in de wasmachine. Of: misschien 1x even aangehad en daarna weer in de kast gelegd.
Iedereen kijkt op zijn eigen manier met zijn eigen normen en waarden.
Ik vind 17 uur belachelijk vroeg om te gaan eten, merendeel vd meeschrijvers hier vond dat een volstrekt normale tijd.
Ik kijk vanuit mijn eigen leven: ik ben niet voor 17.30 thuis uit mijn werk.

Toevoeging: ik zie dat de stories waarbij ik werd aangehaald zijn verwijderd. Zo lijkt het alsof ik enorm offtopic ga.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geertje_G op 07-06-2026 14:40:37 ]
  Moderator / Colorchick zondag 7 juni 2026 @ 14:56:33 #83
382129 crew  Donna
pi_220978675
quote:
Is stemmen wel anoniem 😬
  Moderator / Colorchick zondag 7 juni 2026 @ 15:06:45 #85
382129 crew  Donna
pi_220978761
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:03 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Is stemmen wel anoniem 😬
Jazeker.
pi_220978810
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Jazeker.
Pfew
pi_220978887
HVK:wildplukken en eten. Straks hebben ze weer wormpjes. En ik zie de tweeling niet!
pi_220978998
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
HVK:wildplukken en eten. Straks hebben ze weer wormpjes. En ik zie de tweeling niet!
Die miste ik gister geloof ik ook al. Was weer een dag vol gratis uitjes, op zich heerlijk natuurlijk. Maar toen zag ik ook alleen Jayda en de jongens. De tweeling is misschien bij die geheimzinnige man in haar leven? De vader van Jayda of wie moest dat zijn..?
pi_220979412
Lepelt DBM nou gewoon een bakje cottage cheese leeg zonder cracker ofzo 😱😱 die sokken ook 😂
pi_220979505
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Lepelt DBM nou gewoon een bakje cottage cheese leeg zonder cracker ofzo 😱😱 die sokken ook 😂
🥴🥴 en die post over die muziek, het krabt op de juiste plek?? Misschien in die droge put?? Sowieso die woorden die ze weer gebruikt, error!! Amazeballs?? Why??
pi_220979549
quote:
Er staan bij haar zoon van 8/9 zelfs alleen maar peuter- en kleuterboeken op z’n kamer. Gonnie & Gijsje, Dikkie Dik, een dansboekje… Mijn kleuter zegt inmiddels al dat Gonnie en Gijsje voor de baby is. Tot mijn grote spijt want op kleuterleeftijd echt nog een prima boek, maar toch niet voor een kind met de leeftijd van Flip? 😅
pi_220979709
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:23 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die miste ik gister geloof ik ook al. Was weer een dag vol gratis uitjes, op zich heerlijk natuurlijk. Maar toen zag ik ook alleen Jayda en de jongens. De tweeling is misschien bij die geheimzinnige man in haar leven? De vader van Jayda of wie moest dat zijn..?
De tweeling heeft wel contact met hun vader dus wellicht zijn ze bij hem. Ze doet er altijd nogal geheimzinnig over. Voor zover ik weet woont de vader van de oudste in Turkije, gaat ze wel eens heen. Jayda weet ik niet of ze contact heeft. De jongste twee volgens mij geen contact met papa.
pi_220979716
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Er staan bij haar zoon van 8/9 zelfs alleen maar peuter- en kleuterboeken op z’n kamer. Gonnie & Gijsje, Dikkie Dik, een dansboekje… Mijn kleuter zegt inmiddels al dat Gonnie en Gijsje voor de baby is. Tot mijn grote spijt want op kleuterleeftijd echt nog een prima boek, maar toch niet voor een kind met de leeftijd van Flip? 😅
En hij liep zo voor op school, ondanks alle afwezigheid. Hij kan dit leuk vinden he, net als zijn kleuter poppenwagen, maar kom op zeg, hij is 8, geen 4.
pi_220980585
quote:

[..]
Ze houdt ze graag klein🙃 Net als die avond1daagse! In de buggy🥲 De jongste van Lieke vm is 3 die liep 4 avonden 3km…
pi_220980848
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:05 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
🥴🥴 en die post over die muziek, het krabt op de juiste plek?? Misschien in die droge put?? Sowieso die woorden die ze weer gebruikt, error!! Amazeballs?? Why??
Ik denk dat DBM gewoon eigenlijk ook nog een klein meisje is, en niet weet hoe ze iets moet doen.. kom op dikkie dik.. voor een jongen van 8?
pi_220980852
quote:

[..]
Ze heeft zelf ook het denkvermogen van een kleuter nog
pi_220980865
quote:
Oh heerlijk juist! Ik gooi er wel eens een lepel 0% jam in, dan heb je echt een lekker toetje.
pi_220980888
quote:

[..]
Ik zou voor haar zoon eerder boeken als Dogman en Kapitein Onderbroek verwachten. Dat is wat mijn 7-jarige o.a. leest. Maar ze houdt ze met zoveel dingen klein. Echt sneu voor die kids.
pi_220980889
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Oh heerlijk juist! Ik gooi er wel eens een lepel 0% jam in, dan heb je echt een lekker toetje.
Echt! Hahah ken ik niet, naja dan is het niet vreemd 😂
pi_220980915
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:42 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft zelf ook het denkvermogen van een kleuter nog
Dat. Ik ben heel benieuwd naar haar avontuur naar cap fun over een paar weken. Zou ze nog een dakkoffer gaan kopen, want die mistte ze vorig jaar zo erg qua ruimte. Ben benieuwd of het weer zo'n show gaat worden als vorig jaar.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:12:26 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220981062
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Noem mij maar raar.
Haha nee, ik denk dat ik eerder een “viezerik” ben dan een neat freak. En tuurlijk, idealiter pak je voor zoiets een emmer en geen beslagkom. Maar ik heb echt wel eens in een beker geplast die na een rondje vaatwasser ook weer op tafel belande met vruchtensap.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220981134
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat. Ik ben heel benieuwd naar haar avontuur naar cap fun over een paar weken. Zou ze nog een dakkoffer gaan kopen, want die mistte ze vorig jaar zo erg qua ruimte. Ben benieuwd of het weer zo'n show gaat worden als vorig jaar.
Kijk er nu al naar uit 🤡🤡
pi_220981177
Hvk was vanmiddag bij paarden. 1 story is ze zelf in beeld en houdt haar arm/hand hoog. Meestal zie je er in die houding slanker uit maar zij lijkt op die foto haast zwanger. Kan natuurlijk ook aan liggen hoe het lila shirt valt.
pi_220981219
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:30 schreef Latteanais het volgende:
Hvk was vanmiddag bij paarden. 1 story is ze zelf in beeld en houdt haar arm/hand hoog. Meestal zie je er in die houding slanker uit maar zij lijkt op die foto haast zwanger. Kan natuurlijk ook aan liggen hoe het lila shirt valt.
Dat idee had ik ook. Maar ik hoop dat haar shirt slechts opbolde..

Bijzonder ook, dat wildplukken en meteen eten. En er hebben geen dieren op geplast? Het was op een (kinder) boerderij?
Alsof die jochies snappen wat ze wel en niet kunnen eten, waar en wanneer.
pi_220981222
quote:
Ze lijkt idd een rondere buik te tonen. Hoop dat ze te veel heeft gegeten en niet dat baby nr 7
  zondag 7 juni 2026 @ 18:50:04 #106
428 bibi
Oldbie
pi_220981295
quote:
Precies dat dacht ik ook!
pi_220981328
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze lijkt idd een rondere buik te tonen. Hoop dat ze te veel heeft gegeten en niet dat baby nr 7
Dit moet wel nummer 7 zijn. Het shirt staat best strak en het is best een buikje. We hadden hier toch een insider die haar vaker ziet?
pi_220981335
Ik zag het ook, alhoewel ik dat vorig jaar ook dacht toen ze een jurk aanhad.
pi_220981471
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja lekker! Of alleen met aardbeien, heerlijk!
pi_220981548
Bzzonder Jeanine maakt reclame voor Hema.
Wat volgens sommigen never de nooit gebeurt.
Dus reken maar dat AM dat ook doet, zonder het te vermelden.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:23:25 #111
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220981593
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan af , welke vader wil graag baby nr 7 hebben bij een vrouw ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220981645
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zal ze vertellen dat ze kinderen heeft? Of dat ze überhaupt graag weer zwanger wil worden?
pi_220981658
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Laatst was er toch een man met een blonde paardenstaart bij haar? En de hele tijd dat blonde meisje. Wie weet heeft ze een nieuwe partner en direct een nieuw kind. Gebeurt vaker in flu flu land
pi_220981707
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Drie keer per dag wassen en om de dag naar de plaatselijke HAP als uitje!
pi_220981709
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:28 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Laatst was er toch een man met een blonde paardenstaart bij haar? En de hele tijd dat blonde meisje. Wie weet heeft ze een nieuwe partner en direct een nieuw kind. Gebeurt vaker in flu flu land
Heeft zij ooit een partner gehad eigenlijk? Mijn indruk is dat ze nooit echt een relatie had met de vaders van haar kinderen.
pi_220981784
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Alsof die jochies snappen wat ze wel en niet kunnen eten, waar en wanneer.
Nou ik vind het ook echt gevaarlijk dat die jochies nu misschien denken dat je zomaar alles kunt eten uit de natuur.
Er zijn ook echt veel (zeer) giftige planten, bessen en bloemen. Die kinderen kunnen toch nooit dat onderscheid maken?
Ik ga er ook vanuit dat die 'workshop' gericht was op volwassenen en niet op (zulke jonge) kinderen.
pi_220981785
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Drie keer per dag wassen en om de dag naar de plaatselijke HAP als uitje!
En nieuwe kleren en knuffels kopen

Enne mensen er zijn genoeg gekken die vrouwen bezwangeren hoor
pi_220981788
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik heb de story nu net gezien trouwens en het is volgens mij helemaal geen linde waarvan zij bladeren laat eten door de jongste. 😂
pi_220981789
Eerlijk ze is te slank voor zo een buikje dus ik gok nog voor haar 40e nog een baby idd 😭😭
pi_220981823
Aan die hoge hartslag bij het rennen bij DBM zie je wel echt dat zij 0 conditie heeft..wat met gewichten gooien is leuk en aardig, maar cardio heeft zij duidelijk nooit gedaan..
pi_220981853
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:57 schreef opwegnaar het volgende:
Aan die hoge hartslag bij het rennen bij DBM zie je wel echt dat zij 0 conditie heeft..wat met gewichten gooien is leuk en aardig, maar cardio heeft zij duidelijk nooit gedaan..
Dat komt door haar hoge spiermassa :') . Owja en ze is wonderbaarlijk, binnen 1,5 week, hersteld van hielspoor :+
pi_220981857
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef Harper het volgende:
Het gebeurt wel, maar Hema verwacht wel de juiste vermeldingen bij de reclames als er samenwerkingen zijn. Misschien flauw, maar ik heb eerder contact gehad met Hema over of er wel of geen samenwerking was met Annemarie. Die was er toen niet, is me bevestigd inclusief wat toelichting over campagnes en vereisten vanuit de Hema. Is overigens al wel een paar jaar geleden.

Edit: de stories van Bzzzonder zijn ‘affiliate’, dat programma is er al heel lang en gooit iedereen altijd insta mee vol. Bijvoorbeeld Sanneke, Judith en soms ook LiekeVM dacht ik. Is iets anders dan betaald partnerschap.
Via https://www.hema.nl/i/affiliate kun je zelfs je eigen links maken en delen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielle_ op 07-06-2026 20:08:26 ]
pi_220981874
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk ze is te slank voor zo een buikje dus ik gok nog voor haar 40e nog een baby idd 😭😭
Ik hoop zó dat dit gewoon een buikje is wat gebleven is na 6 kinderen. Als daar echt nog een kindje komt dan zou ik dat heel verdrietig en verontrustend vinden.
pi_220981898
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik hoop zó dat dit gewoon een buikje is wat gebleven is na 6 kinderen. Als daar echt nog een kindje komt dan zou ik dat heel verdrietig en verontrustend vinden.
Ik ook! Eens hoor

Wie weet welk wondermiddel DBM heeft gebruikt voor haar super snel herstellende hielspoor
pi_220981945
Een blond iemand met hvk kan me niet voorstellen ze houd van gemixte kindjes…
pi_220981946
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ook! Eens hoor

Wie weet welk wondermiddel DBM heeft gebruikt voor haar super snel herstellende hielspoor
Ik weet echt niks van hardlopen, hartslag etc maar is er iemand die mij kan vertellen dat het logisch is dat haar hartslag zo hoog is? Ik dacht altijd dat een hartslag die zo omhoog schiet bij inspanning een teken van een slechte conditie was.
pi_220982015
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef Harper het volgende:
Ik volg Baukjesnieder (heel leuk voor diegene die niet van sad beige houden haha) en zij maakt ook reclame voor hema.
Bij AM lag het er ook best dik bovenop toendertijd met al die takkie spullen.
pi_220982028
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik weet echt niks van hardlopen, hartslag etc maar is er iemand die mij kan vertellen dat het logisch is dat haar hartslag zo hoog is? Ik dacht altijd dat een hartslag die zo omhoog schiet bij inspanning een teken van een slechte conditie was.
220 minus leeftijd is max. hartslag. Dit is trouwens niet helemaal nauwkeurig. Dan zijn er nog verschillende hartslagzones, afhankelijk van bijv. de intensiteit van je training (rustige duurloop, interval, tempotraining etc.) Een herstelloop doe je bijv. in een lagere zone en dus ook met lagere hartslag.
pi_220982098
Wat vreselijk dat timmie er weer bijhangt tijdens een borrel/etentje met vriendinnen..zou hij dat zelf ook niet vreemd vinden
pi_220982130
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is allang de 40 gepasseerd
pi_220982157
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:43 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat vreselijk dat timmie er weer bijhangt tijdens een borrel/etentje met vriendinnen..zou hij dat zelf ook niet vreemd vinden
Ik zat daar ook weer met verbazing naar te kijken. Een oud wijf met kl*ten noemen wij dat.
pi_220982213
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:43 schreef Babbelaertje het volgende:
Afschuwelijk.
Waarom wil hij dat. Waarom wil zij dat. Waarom vinden haar vriendinnen dat oké.

Dit is gewoon zwaar ongezond gedrag van die vrouw. Nergens alleen heen kunnen en niets alleen kunnen doen.
En hoe ze Timmie ook inzet naar haar kinderen toe is helemaal ziekelijk.
pi_220982232
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Afschuwelijk.
Waarom wil hij dat. Waarom wil zij dat. Waarom vinden haar vriendinnen dat oké.

Dit is gewoon zwaar ongezond gedrag van die vrouw. Nergens alleen heen kunnen en niets alleen kunnen doen.
En hoe ze Timmie ook inzet naar haar kinderen toe is helemaal ziekelijk.
Zijn gedrag vind ik ook niet normaal. Als een hond achter je baas aanlopen, vreselijk.
pi_220982246
Hvk: dat vroeg ik me ook af, is het de bolling vd blouse of is nr 7 onderweg? Ook hoe ze stond bij het paard. Oei ik wou het niet zeggen maar ik dacht het wel; die lijkt zwanger.
pi_220982376
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zijn gedrag vind ik ook niet normaal. Als een hond achter je baas aanlopen, vreselijk.
Zeker niet. Hij moet aan geld komen en dit is waarschijnlijk zijn enige optie.
Nieuwe opdrachten in het voetbal krijgt hij duidelijk niet aangeboden. Wat jammer is. Dan kon er wat afstand komen tussen hem en de kinderen van Michelle en kon zij zelf ook eens leren om wat meer op eigen beentjes te doen.
pi_220982385
Tim wou nu toch geen opdrachten aannemen omdat hij dan zoveel van huis was…
pi_220982409
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hvk: dat vroeg ik me ook af, is het de bolling vd blouse of is nr 7 onderweg? Ook hoe ze stond bij het paard. Oei ik wou het niet zeggen maar ik dacht het wel; die lijkt zwanger.
Een tijd terug dacht ik dat ook te zien. Was toen minder. Maar zie dat niet meer terug op haar insta.
pi_220982415
Junootdzij vanaf morgen 10 dagen alleen met kids en honden... Beniwuwd of het dragen of klagen wordt
pi_220982424
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik heb eerder het idee dat er geen opdrachten worden aangeboden. En dus staat hij plastic slippers met figuurtjes te promoten.
pi_220982451
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb eerder het idee dat er geen opdrachten worden aangeboden. En dus staat hij plastic slippers met figuurtjes te promoten.
Een jaar geleden zag zijn leven er heel anders uit. Een nieuwe uitdaging maar eerst op vakantie met gezin.
pi_220982539
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Een jaar geleden zag zijn leven er heel anders uit. Een nieuwe uitdaging maar eerst op vakantie met gezin.
Het kan verkeren.
Een leven met MCW lijkt mij ook een flinke uitdaging.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:16:48 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220982555
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Bedoel je Aeroob (met zuurstof) of Anaeroob trainen (zonder zuurstof)?
Die eerste is prima als je basis conditie wil bouwen die tweede is wat gerichter op explosiever trainen.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220982585
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
Hahaha, het is echt gieren met die vrouw!!
pi_220982590
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:28 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Volgens haar is dat meisje een nichtje
pi_220982610
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb de story nu net gezien trouwens en het is volgens mij helemaal geen linde waarvan zij bladeren laat eten door de jongste. 😂
Oh echt! 😅
Edit: ik heb het gegoogled en het lijkt idd niet op een blad van een lindeboom haha.
Ja gewoon gevaarlijk dit. L denkt straks echt dat alle blaadjes eetbaar zijn. Ik zie het niet voor me dat HVK dit gaat uitleggen.

[ Bericht 16% gewijzigd door brilduiker1973 op 07-06-2026 22:31:10 ]
pi_220982642
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef AnnArt het volgende:
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
En natuurlijk doet zij de boodschappenlijstjes! Dat is ook het enige waar ze aan kan denken. En 50/50 zal misschien 15/85 zijn, waarbij 15 voor Sanneke is. Bij 50/50 mag ze zich al schamen met een man die fulltime werkt.
pi_220982763
Wat voor mental load bedoeld Sanneke?🤔

Wat ik laatst begreep dat doet hij ook de was en kookt regelmatig.

Dus 50/50. Ik ben dan benieuwd hoe ze hem heeft ingevuld
pi_220982909
Pascal die de gekregen (en volgens haar gelezen, want ze leest verschillende boeken per week) boeken verkoopt als ‘nieuw met prijskaartje’
En weer zo veel kleding, BH’s (nieuw zonder prijskaartje), sieraden, Nijntje knuffels.

Woont ze in zo’n groot huis dat ze dat allemaal heeft kunnen opbergen?
pi_220982965
quote:
Dion doet 95% van alles en 5% bank zitten.
Sanneke doet 95% bank zitten en 5% winkel rondjes.
Is het toch nog eerlijk verdeeld...
pi_220983026
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:46 schreef huisjehier121 het volgende:
Junootdzij vanaf morgen 10 dagen alleen met kids en honden... Beniwuwd of het dragen of klagen wordt
Dat wordt klagen, ze doet weinig anders de laatste tijd.
Hondjes naar de oppas, baby naar opvang en oudste naar school zal t wel worden.
pi_220983039
En Ellen zonder Koen heeft inderdaad alleen dat beige jurkje mee zo te zien. En haar beige te kleine bikini. Maar ze vind het maar vreemd dat er zoveel mannen reageren op haar. Hahaha tuuuuurlijk Ellen
pi_220983075
quote:
Zou ze het zelf geloven
pi_220983122
Sanneke en huishouden 50/50 🤣😂🤣 dit is toch wel DE grap van de dag 🤣😂🤣 zij doet de mentalload zoals boodschappenlijstjes maken en cadeautjes kopen 🤣😂🤣 ja man... super zwaar werk... iedere dag boodschappen doen is ook heftig 🤣😂 veel zwaarder dan wat Dion doet naast zijn werk...
pi_220983321
Zou MCW echte vrienden hebben? Echte vrienden die proberen in te grijpen in haar manie? Ik heb ook wel eens een ietwat ongezonde afslag genomen in mijn leven en toen was ik zo ontzettend blij dat ik goede vrienden had die me waarschuwden en streng toespraken (en daarna opvingen want ik was natuurlijk eigenwijs). Zij lijkt zo ver van de realiteit te staat dat ik me afvraag of ze nog ‘echte’ mensen om zich heen heeft. Ik zou het niet meer aan kunnen zien, als vriendin.
pi_220983354
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 04:10 schreef Xmuis het volgende:
Zou MCW echte vrienden hebben? Echte vrienden die proberen in te grijpen in haar manie? Ik heb ook wel eens een ietwat ongezonde afslag genomen in mijn leven en toen was ik zo ontzettend blij dat ik goede vrienden had die me waarschuwden en streng toespraken (en daarna opvingen want ik was natuurlijk eigenwijs). Zij lijkt zo ver van de realiteit te staat dat ik me afvraag of ze nog ‘echte’ mensen om zich heen heeft. Ik zou het niet meer aan kunnen zien, als vriendin.
Ik vraag me af of Michelle openstaat voor zoiets en het überhaupt zou horeals iemand streng tegen haar zou zijn.
Haar leven lijkt een grote Michelle façade. Sommige vriendinnen zie je wat langer voorbij komen, maar het feit dat iedereen en zijn moeder (inclusief dr kapper, de slager etc) altijd meteen de liefste zijn vind ik echt veelzeggend.

Ik denk dat Michelle vooral openstaat voor reacties van haar vader, maar gezien het feit dat hij zo trots was op zijn dochter als pitspoes heb ik daar ook niet per se een hoge pet van op.
pi_220983409
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik geloof er weinig van.
Hij trainde jaren de jeugd, was assistent trainer bij PSV.
Toen heeft hij een overstap gemaakt als hoofdtrainer naar Brugge. Hij wilde dichter bij zijn gezin zijn.
Daar heeft hij het niet lang volgehouden en in die tijd was hij schijnbaar met Michelle.
Had dus en geen huwelijk meer en geen baan.
En nergens is er een nieuw aanbod gekomen vanuit andere clubs tot op heden.
Ik geloof nooit dat dat intrekken bij Michelle en zich laten inzetten als haar assistent op alle vlakken en als oppas/surrogaatpapa, nu echt zo'n vrije keuze was. Zeker niet als je ook nog bekijkt hoe hij zijn privéleven altijd privé was en nu volop meedoet in het influencer leven van Michelle. En dat terwijl je huwelijk en gezin nog maar recent is opgebroken.
Ik vind het heel typisch allemaal en volgens mij hebben die twee elkaar vooral heel hard nodig.
pi_220983475
Michelle heeft het over de zuidas en hoeveel daar gesnoven wordt.
En ondertussen zit ze continu d'r neus op te halen 😂

Als ze zelf geen drugs gebruikt zou ze er verstandig aan doen eens naar de huisarts te gaan met dat gesnuif en geschraap.

[ Bericht 33% gewijzigd door Kaatje35 op 08-06-2026 07:27:19 ]
pi_220983528
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:07 schreef Kaatje35 het volgende:
Michelle heeft het over de zuidas en hoeveel daar gesnoven wordt.
En ondertussen zit ze continu d'r neus op te halen 😂

Als ze zelf geen drugs gebruikt zou ze er verstandig aan doen eens naar de huisarts te gaan met dat gesnuif en geschraap.

Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.
Die reacties zie ik nu trouwens niet meer.
pi_220983547
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.
Die reacties zie ik nu trouwens niet meer.
Zou ze zelf ook niet wat anders gebruiken dan neusspray?
pi_220983569
Te lang gewone neusspray gebruiken is ook niet echt goed voor je slijmvliezen. Familielid had dit en die liep non-stop met een dichte neus rond of een loopneus en dus lekker opsnuiven. 🤔
pi_220983581
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:46 schreef Maremare het volgende:
Te lang gewone neusspray gebruiken is ook niet echt goed voor je slijmvliezen. Familielid had dit en die liep non-stop met een dichte neus rond of een loopneus en dus lekker opsnuiven. 🤔
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.
pi_220983622
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??

Maar zij mag wel weer iemand open en bloot met account zo te kakken zetten!

Want zij wordt er verdrietig van, en benadeeld

Egoïstische kleuter is het
pi_220983625
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.
Mijn broertje ook
pi_220983649
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??

DBM heeft echt geen hielspoor want dan laat je het wel dat lopen, daarbij had ze ook geen longontsteking en als je de griep hebt gehad merk je dat echt wel bij het lopen, zij loopt nu ook weer op slecht schoeisel, dus echt serieus kun je de zelf diagnoses niet nemen.
pi_220983657
LET ME TELL YOU: er is dus wel wat mis met schermgebruik bij kinderen.

Dat dbm dit doet bij haar kinderen, betekent niet dat het goed is. En voor alle andere ouders die dit ook doen, you do you zou een wijze oermoeder zeggen.
pi_220983683
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:

Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.
pi_220983684
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
pi_220983738
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.
Ze moet zelf zonder scherm gaan leven 😂 beste! Die meid praat haar zelf zoveel trauma aan, niet normaal

En ja ik weet dat ze geen hielspoor heeft want dan ben je minimaal 1 jaar zoet
pi_220983745
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinny
pi_220983755
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:19 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
LET ME TELL YOU: er is dus wel wat mis met schermgebruik bij kinderen.

Dat dbm dit doet bij haar kinderen, betekent niet dat het goed is. En voor alle andere ouders die dit ook doen, you do you zou een wijze oermoeder zeggen.
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?
En helemaal eens met jou.
pi_220983758
Debbie in de LC groep: Liejum huilde 10 uur per dag, het duurde 2 weken voor ze uit bed kon (en het liefst ligt ze er nu nog steeds in 🫣)
pi_220983760
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:52 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinny
Dat vind ik ook. Die eeuwige broek met shirt erin gepropt staat gewoon echt niet, jurken staan haar leuker
pi_220983770
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.

Maar het is weer gelukt om de week klagend te beginnen.
pi_220983792
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke en huishouden 50/50 🤣😂🤣 dit is toch wel DE grap van de dag 🤣😂🤣 zij doet de mentalload zoals boodschappenlijstjes maken en cadeautjes kopen 🤣😂🤣 ja man... super zwaar werk... iedere dag boodschappen doen is ook heftig 🤣😂 veel zwaarder dan wat Dion doet naast zijn werk...
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.
pi_220983808
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:54 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?
En helemaal eens met jou.
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
pi_220983821
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.

Ze komt echt weer zo lekker dom en belerend uit de hoek. Ik moest stoppen met me inlezen, dus ik ben gestopt. Ja en niemand had je ooit verteld dat er ook keizersnedes bestaan ? Lekker opgelet op school ook. Als ik haar zeg dat ze in de sloot moet springen, dan doet ze dat ook of ?
pi_220983856
Ik ben nu toch echt geïnfluenceerd door Sanneke: wij hebben ook die test gedaan!
pi_220983858
quote:

Alsof iedere bevalling en keizersnee hetzelfde zijn 🤦‍♂️ dan lees je je in en loopt het nog steeds anders en ben je boos omdat het anders was dan in het verhaal... vind dit altijd zulke domme dingen... als je in een kamer zit met 12 keizersnede verhalen zijn ze allemaal anders!
pi_220983859
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.
pi_220983864
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ben geblokkeerd, kijk via Molly 😅. Jammer, kan ik ook haar reacties niet lezen.
pi_220983918
Am heeft echt geen sociale contacten he, ze heeft als achterwacht: de ouders van Rens en Mirjam.

Gelukkig legt ze weer even uitgebreid uit hoe het geregeld is allemaal. Het moet natuurlijk wel lijken alsof zij het altijd enorm druk heeft met de kinderen en dat er heel veel anderen voor nodig zijn om dat over te nemen.

Julia had natuurlijk prima gewoon met Rens daar in huis kunnen komen en dan had iedereen gewoon thuis kunnen blijven. Wat een toneelstuk weer
pi_220983942
quote:

Waarom heeft ze het hierover? Zou ze bezig zijn (mentaal) met een tweede?
pi_220983983
Zit ze nou al die bekers vol te stouwen met laxeermiddel?? (Dbm)
En niemand bedenkt zich dat je iemand probeert te outen of te treiteren... iedere wel denkende ouder denkt dat jij jezelf voor lul zet met je ouders willen 5 minuten rust...
Overigens zelf ook een mega hekel aan in een restaurant zitten met je kinderen en al de andere kinderen op een tablet zien zitten... dit levert bij mij namelijk ook irritante kinderen op die zich "ineens" vervelen... en 1000x vragen of ze op mijn telefoon mogen en gaan drammen en miepen terwijl ze dit normaal niet zouden doen...
pi_220983992
Waarom niet Juul en Rens in het huis idd? En gaat Jet in dat studentenhuis wonen?

[ Bericht 29% gewijzigd door brilduiker1973 op 08-06-2026 09:35:44 (Wijziging) ]
pi_220984021
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:29 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft echt geen sociale contacten he, ze heeft als achterwacht: de ouders van Rens en Mirjam.

Gelukkig legt ze weer even uitgebreid uit hoe het geregeld is allemaal. Het moet natuurlijk wel lijken alsof zij het altijd enorm druk heeft met de kinderen en dat er heel veel anderen voor nodig zijn om dat over te nemen.

Julia had natuurlijk prima gewoon met Rens daar in huis kunnen komen en dan had iedereen gewoon thuis kunnen blijven. Wat een toneelstuk weer
Zoals ik begrijp is dat ook wat er gebeurt.
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
pi_220984040
Sam let op de tweeling? Maar die kunnen toch zelf naar alles?
pi_220984051
Er staat toch ook dat juul in het huis komt? 🤔
pi_220984056
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
Oh ik begreep dat Jet en de tweeling daadwerkelijk naar Jim en Sam gingen.
pi_220984066
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Of zoiets.
Zo begrijp ik het ook...
pi_220984084
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zit ze nou al die bekers vol te stouwen met laxeermiddel?? (Dbm)
En niemand bedenkt zich dat je iemand probeert te outen of te treiteren... iedere wel denkende ouder denkt dat jij jezelf voor lul zet met je ouders willen 5 minuten rust...
Overigens zelf ook een mega hekel aan in een restaurant zitten met je kinderen en al de andere kinderen op een tablet zien zitten... dit levert bij mij namelijk ook irritante kinderen op die zich "ineens" vervelen... en 1000x vragen of ze op mijn telefoon mogen en gaan drammen en miepen terwijl ze dit normaal niet zouden doen...
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.

Verder eens over die tablets. Wij kiezen wel bewust voor kindvriendelijke restaurants waar ze tussendoor lekker kunnen spelen of we nemen een spelletje mee. Maar daar heeft DBM natuurlijk geen puf voor aangezien ze tegen een burn-out aan zit 😆
pi_220984088
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
AM is nooit zo duidelijk.
De tweeling naar Sam: wie weet. Misschien een nachtje? Ik geloof er weinig van dat ze daar 4 nachten gaan slapen.
En Jet al helemaal niet bij Jim.
pi_220984109
Is er niemand in die sportschool die tegen dbm kan vertellen dat haar riem zo hoog enkel voor de sier zal zijn??
Straks weer fijn een blessure
pi_220984115
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ja zo vaag schrijft die vrouw
Maar gelukkig hebben ze het niet zo extreem omslachtig geregeld als hoe ze het brengt
pi_220984179
Maar gelukkig hebben AM en MG de plannen doorgesproken en hun bagagelijst gemaakt.
Voor 3 daagjes Kos 8)7
pi_220984180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.
Ja, dat was ik die reageerde. Ik kwam op haar profiel via hier, wat een ontzettende onzin praat zij allemaal zeg. Alles om haar eigen onvermogen goed te praten.
pi_220984181
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:40 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.

Verder eens over die tablets. Wij kiezen wel bewust voor kindvriendelijke restaurants waar ze tussendoor lekker kunnen spelen of we nemen een spelletje mee. Maar daar heeft DBM natuurlijk geen puf voor aangezien ze tegen een burn-out aan zit 😆
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦‍♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...
Als we naar een restaurant gaat zonder speelhoek nemen we een klein spel en teken spullen mee 👌 zijn ze gewoon ook helemaal zoet
En soms doen we gewoon lekker kletsen 😂 zoveel mogelijk wat niet op een scherm hoeft
pi_220984270
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦‍♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...
Als we naar een restaurant gaat zonder speelhoek nemen we een klein spel en teken spullen mee 👌 zijn ze gewoon ook helemaal zoet
En soms doen we gewoon lekker kletsen 😂 zoveel mogelijk wat niet op een scherm hoeft
Precies dit! Hoe moeilijk kan het toch zijn?! En dan in een reactie op mij op insta zeggen dat sommige kinderen het nodig hebben want die zijn overprikkeld, zoals die van haar. Ja meid, waarom DENK je? Omdat ze van hun moeder continue een scherm of koptelefoon opkrijgen en ze bij voorbaat worden behandeld alsof ze de wereld niet aankunnen. Je maakt je kind gewoon weerloos.
pi_220984271
Wouw... Sanneke over anna... wouw.. anna is alleen maar negatief over het moederschap 🤔 ze heeft echt alleen de achterflap gelezen van het boek ofzo 😂🤦‍♂️ en wanneer is Sanneke positief over het moederschap dan? Ze zegt non stop "ik wist niet" maar als een ander dit zegt is het ineens fout 😂🤣 vrouw kijk je eigen gezwam terug!!! En uit alles blijkt dat je ook geen idee hebt wat een kind nodig heeft of hoe opvoeden werkt...
pi_220984278
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:09 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.
Gaat niet helpen, hoe meer zij ontzorgd wordt, hoe minder zij gaat doen, terwijl het gevoel van overbelast zijn bij haar niet afneemt.
pi_220984290
Bij Sanneke is altijd alles de schuld van anderen. Nu weer; zij was zichzelf helemaal fantastisch aan het inlezen over zwanger zijn en bevallen. Anderen zeiden toen dat ze daarmee moest stoppen. En dat deed ze. En toen had ze net het hoofdstuk keizersnede gemist... ja hoor meid. Ze wou zeker net daarover gaan lezen en toen moest ze van anderen stoppen met lezen. Zij deed alles goed maar altijd die andere mensen hè.

DBM houdt even een heel betoog over dat ouders niet mogen zeggen dat zij in een restaurant hun kinderen niet met een ipad voor hun neus parkeren. Dat mag niet! Daar wordt DBM namelijk verdrietig van. Want zij doet dat wel. En wat een gedoe over die paar dagen dat ze met haar kinderen weg gaat. Fucking spannend!
En ik vind het raar dat een jongen van 8 jaar oud Dikkie Dik boeken op zijn kamer heeft en My Little Pony verzameld en met dezelfde poppenwagen als zijn 5 jarige zusje op straat loopt en maar 1 avondje mee kan lopen met de avond vierdaagse. Mijn jongens fietste op die leeftijd zelf naar voetbaltraining door de regen en de wind. En niet alle kinderen zijn hetzelfde natuurlijk maar ik vind het een hele rare situatie daar.
pi_220984291
Sanneke leest zich het liefste altijd helemaal in wat te verwachten. Heel handig tijdens haar avonturen van bed naar bank en bank naar de Wibra en weer terug naar de bank en dan naar bed. Het liefste bekijkt ze van tevoren ook de lay-out van de Wibra, zodat ze niet voor verrassingen komt te staan in de winkel wanneer ze iets niet kan vinden. Ze is dan de hele dag van de leg. Dion moet dan eerder thuiskomen van werk, zodat hij in de tuin kan gaan werken terwijl Sanneke vanaf de bank kan zeggen in welk hoekje nog onkruid staat. Dan is alles weer overzichtelijk.
pi_220984292
O jongens nu dbm weer met haat "sporten is het enige wat ik voor mezelf heb.. het maakt me gelukkig en toegeven aan de vermoeidheid kan niet" ofzo... ze zegt daarvoor dat ze 2 weken niet geweest is want moe zwak misselijk en een lijstje aandoeningen van chatgpt...
En dit is het enige voor haarzelf he!!!! Dat serietjes kijken en op de Nintendo zitten de rest van de dag is voor de buurman ofzo 🤷
pi_220984294
Ik ben bewust kindvrij maar weet al 40+ jaar dat een zwangerschap gepland of ongepland kan eindigen in een keizersnee. Waarom wist zij, de zwangere, dat dan niet?
pi_220984295
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:56 schreef Riveressie1 het volgende:

[..]
Precies dit! Hoe moeilijk kan het toch zijn?! En dan in een reactie op mij op insta zeggen dat sommige kinderen het nodig hebben want die zijn overprikkeld, zoals die van haar. Ja meid, waarom DENK je? Omdat ze van hun moeder continue een scherm of koptelefoon opkrijgen en ze bij voorbaat worden behandeld alsof ze de wereld niet aankunnen. Je maakt je kind gewoon weerloos.
Ik krijg altijd een beetje jeuk van die opmerking. Scherm zorgt juist voor overprikkeling, wetenschappelijk bewezen 🤪. Wij hebben geluk dat we lezers hebben (en ook zelf zijn, goed voorbeeld doet goed volgen?), dus als we uit eten gaan nemen ze ook weleens wat te lezen mee. Tijdje terug met familie uit eten geweest, en dan kletsen ze gewoon gezellig mee.
Zou me niet verbazen als DBM en haar man ook allebei op hun telefoon zitten.
Ik kan bij studio_blij (of vrij?) het filmpje niet vinden. Wel de beelden, maar dan gaat het over dat het meisje zo goed kan kiezen wat ze wil ofzo. Dus nu heb ik te veel schermtijd gehad met stom scrollen naar dat filmpje 🫣.
pi_220984436
Mijn god/allah/buddah.. dat schema van AM. Staan er ook plaspauzes ingepland? Bedtijd? Ontbijten van-tot?
pi_220984443
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wouw... Sanneke over anna... wouw.. anna is alleen maar negatief over het moederschap 🤔 ze heeft echt alleen de achterflap gelezen van het boek ofzo 😂🤦‍♂️ en wanneer is Sanneke positief over het moederschap dan? Ze zegt non stop "ik wist niet" maar als een ander dit zegt is het ineens fout 😂🤣 vrouw kijk je eigen gezwam terug!!! En uit alles blijkt dat je ook geen idee hebt wat een kind nodig heeft of hoe opvoeden werkt...
Ik heb geen letter gelezen over zwangerschap, bevallen, baby’s en opvoeden. Waarom niet? Omdat ik zelf kon bedenken dat het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Een slechte nacht was gewoon een slechte nacht, een extra poepluier was een extra poepluier. Alles tot in den treuren analyseren? Daar is nog geen ouder of kind beter van geworden.
Misschien moet Sanneke gewoon eens gaan doen i.p.v. denken.

Opvallend: ze noemt zichzelf autist i.p.v. iemand met autisme. Daar gaat het al mis. Dat is haar identiteit, daar hangt ze alles aan op. Ook haar onkunde. Slachtoffer van het leven zijn bevalt haar prima.
pi_220984557
Sanneke heeft blijkbaar wel de memo gemist dat opvoeden vanaf een bank niet gaat.

Is al zo vaak gezegd dat deze mensen gewoon goede begeleiding nodig hebben bij het dagelijks leven, maar denk ook echt dat Sanneke denkt dat ze het echt heel goed doen, en dat maakt het zo treurig.

Wij hebben er vier, en man man man wij leren elke dag, en hebben ook echt genoeg (later grappige) fouten gemaakt en er zijn zoveel dingen die wij anders zouden hebben gedaan bij de eerste met de kennis van nu 😅
pi_220984566
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen letter gelezen over zwangerschap, bevallen, baby’s en opvoeden. Waarom niet? Omdat ik zelf kon bedenken dat het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Een slechte nacht was gewoon een slechte nacht, een extra poepluier was een extra poepluier. Alles tot in den treuren analyseren? Daar is nog geen ouder of kind beter van geworden.
Misschien moet Sanneke gewoon eens gaan doen i.p.v. denken.

Opvallend: ze noemt zichzelf autist i.p.v. iemand met autisme. Daar gaat het al mis. Dat is haar identiteit, daar hangt ze alles aan op. Ook haar onkunde. Slachtoffer van het leven zijn bevalt haar prima.
Toen ik zwanger was van de oudste kreeg ik van schoonmoeders echt een extreem vol boekenpakket... deze heb ik wat door gebladerd.. en kwam tot de conclusie dat ieder boek een ander verhaal vertelde 🤣👍 ik heb bij mijn oudste ook netjes het bevalplan ingevuld.. hebben we letterlijk niets mee gedaan 🤣 het liep nou eenmaal anders 👍 ik heb er 3.. en 3x "normaal" bevallen en 3x volledig anders dus geen idee wat dan normaal is...
Enige wat ik geleerd heb is dat niets je echt voor kan bereiden.. ook bv cursus gedaan... en uiteindelijk kon ik geen bv geven 🤷👍 tja...
Voorbereiden is leuk.. maar geen heilige graal! En ook voorbereid kan het allemaal tegen vallen
pi_220984568
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O jongens nu dbm weer met haat "sporten is het enige wat ik voor mezelf heb.. het maakt me gelukkig en toegeven aan de vermoeidheid kan niet" ofzo... ze zegt daarvoor dat ze 2 weken niet geweest is want moe zwak misselijk en een lijstje aandoeningen van chatgpt...
En dit is het enige voor haarzelf he!!!! Dat serietjes kijken en op de Nintendo zitten de rest van de dag is voor de buurman ofzo 🤷
Nou dat dus. Naast sporten ligt ze op de bank series te kijken of zit ze op de spelcomputer spelletjes te doen. En ja mens , je hebt nu eenmaal voor 2 kinderen gekozen. Dan moet je wat dingen voor jezelf laten en voor die kinderen zorgen. Zo apart is dat niet. Dat doen miljoenen moeders en veel hebben er gewoon nog een baan naast. Dan heb je helemaal niets meer "voor jezelf".
pi_220984576
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:30 schreef Ramonkel het volgende:
Sanneke heeft blijkbaar wel de memo gemist dat opvoeden vanaf een bank niet gaat.

Is al zo vaak gezegd dat deze mensen gewoon goede begeleiding nodig hebben bij het dagelijks leven, maar denk ook echt dat Sanneke denkt dat ze het echt heel goed doen, en dat maakt het zo treurig.

Wij hebben er vier, en man man man wij leren elke dag, en hebben ook echt genoeg (later grappige) fouten gemaakt en er zijn zoveel dingen die wij anders zouden hebben gedaan bij de eerste met de kennis van nu 😅

Dit! Wij hebben er 3 waarbij de jongste een echt nakomertje is! Mijn oudste grapt wel eens dat zij en zus de oefen kinderen zijn zodat de jongste straks perfect de maatschappij in kan rollen 🤣
pi_220984590
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou dat dus. Naast sporten ligt ze op de bank series te kijken of zit ze op de spelcomputer spelletjes te doen. En ja mens , je hebt nu eenmaal voor 2 kinderen gekozen. Dan moet je wat dingen voor jezelf laten en voor die kinderen zorgen. Zo apart is dat niet. Dat doen miljoenen moeders en veel hebben er gewoon nog een baan naast. Dan heb je helemaal niets meer "voor jezelf".
Volgens mij heeft ze ook helemaal geen moeilijke kinderen... als je nou kinderen hebt die totaal niet stil kunnen zitten...
  maandag 8 juni 2026 @ 10:39:51 #212
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220984603
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben bewust kindvrij maar weet al 40+ jaar dat een zwangerschap gepland of ongepland kan eindigen in een keizersnee. Waarom wist zij, de zwangere, dat dan niet?
En de verloskundige heeft het vast ook niet vermeld :{w
W
Z
E
pi_220984705
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:39 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
En de verloskundige heeft het vast ook niet vermeld :{w
Vraag niet waarom, maar ik herinner mij van Sanneke echt nog meerdere rants tijdens haar zwangerschap over de VK, over haar hoog risico wegens leeftijd en overgewicht en zelfs een eventuele keizersnede. Maar prima Sanneke zal dat vast vergeten zijn, want ze het waaide en ze was vooral bezig met haar boosheid omdat haar veel te hoge BMI als risico werd gezien voor de zwangerschap en gezondheid van de baby.
pi_220984710
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toen ik zwanger was van de oudste kreeg ik van schoonmoeders echt een extreem vol boekenpakket... deze heb ik wat door gebladerd.. en kwam tot de conclusie dat ieder boek een ander verhaal vertelde 🤣👍 ik heb bij mijn oudste ook netjes het bevalplan ingevuld.. hebben we letterlijk niets mee gedaan 🤣 het liep nou eenmaal anders 👍 ik heb er 3.. en 3x "normaal" bevallen en 3x volledig anders dus geen idee wat dan normaal is...
Enige wat ik geleerd heb is dat niets je echt voor kan bereiden.. ook bv cursus gedaan... en uiteindelijk kon ik geen bv geven 🤷👍 tja...
Voorbereiden is leuk.. maar geen heilige graal! En ook voorbereid kan het allemaal tegen vallen
Ik kreeg destijds het boek ‘Oei ik groei’ van mijn schoonzus. En juist hun gezin was voor mij een voorbeeld van hoe ik hoopte dat ik het anders zou doen. Dat boek is in de papierbak beland. En een bevalplan bestond toen nog niet. En al had het bestaan dan had ik mijn bevallingen nooit kunnen plannen.
pi_220984712
Omygawd Debbie... geen woord gehoord over wat ze te vertellen had.... wat de F heeft die kapper haar aangedaan....
pi_220984726
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:46 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Vraag niet waarom, maar ik herinner mij van Sanneke echt nog meerdere rants tijdens haar zwangerschap over de VK, over haar hoog risico wegens leeftijd en overgewicht en zelfs een eventuele keizersnede. Maar prima Sanneke zal dat vast vergeten zijn, want ze het waaide en ze was vooral bezig met haar boosheid omdat haar veel te hoge BMI als risico werd gezien voor de zwangerschap en gezondheid van de baby.
Dit!!! Het komt ineens weer boven nu je het zegt 🤣😂
Ze was toen heel boos over dat ze gewezen werd op de risico's!
pi_220984765
Zo.... Sanneke die het ouderschap makkelijk vind.. niet dat ze echt iets met het kind doet.. stimuleert het totaal niet (nee Sanneke er tegen schreeuwen vanaf de bank en stuiterballen naar zijn hoofd gooien is niet stimuleren)
Ze geeft hem ongeschikte boekjes zodat hij deze kan scheuren en ze lachend boos kan doen... stimuleert zijn taal door 20 soortgelijke woordjes naar hem te schreeuwen zonder context 👍🤣🤷

En ze had zwangerschapsdiabetis en niemand had haar verteld over de kans op spoed keizersnede? Gelooft ze zichzelf?
pi_220984771
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Oei ik groei heb ik destijds gekregen en al snel verkocht, mijn zoon was een huilbaby en dus klopte er niks van wat in dat boek stond. Dus verkocht en niet gewacht tot nr 2 kwam want ook die hield zich ook niet aan "het boekje". En als wij uit eten gingen, gingen we ergens heen waar de kinderen konden spelen en waar ze zelf op mochten scheppen. Zo'n buffet restaurant, maar in die tijd waren tablets nog niet een oppas middel en hadden we er zeker geen 2.
pi_220984779
Bijzondere planning voor de vakantie weekendje weg van AM.
Ze komen om 11.20u aan maar moeten om 20.00u hun huurauto op de luchthaven ophalen?
En waarom transfers als je een huurauto hebt?
pi_220984829
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zo.... Sanneke die het ouderschap makkelijk vind.. niet dat ze echt iets met het kind doet.. stimuleert het totaal niet (nee Sanneke er tegen schreeuwen vanaf de bank en stuiterballen naar zijn hoofd gooien is niet stimuleren)
Ze geeft hem ongeschikte boekjes zodat hij deze kan scheuren en ze lachend boos kan doen... stimuleert zijn taal door 20 soortgelijke woordjes naar hem te schreeuwen zonder context 👍🤣🤷

En ze had zwangerschapsdiabetis en niemand had haar verteld over de kans op spoed keizersnede? Gelooft ze zichzelf?
Gelukkig doet ze veel aan zelfontwikkeling en is hun huis altijd op orde en kookt ze gezond voor haar gezin… oh wacht.
pi_220984864
Ik denk eerder dat de kinderen van dbm onderprikkelt zijn dan overprikkelt.
Ze moeten telkens bijna verplicht rond 16.00 tot bedtijd schermtijd met tussendoor avondeten en oja douchen om te ontprikkelen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220984891
quote:

Had jij wat anders verwacht?
pi_220984896
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:07 schreef Harper het volgende:
Ze komen om 11.20u aan maar moeten om 20.00u hun huurauto op de luchthaven ophalen?
Goed gepland! Dan heb je de 2 dagen dat je naar Kos gaat alles van uur tot uur laten vastleggen door een of andere reisleidster en dan regelen ze de huurauto zo.
Wat een ge-emmer ook over de kinderen. AM en Maarten zijn 2 dagen weg. Julia is "hoofd familie" en "trekt in" hun huis, Sam zorgt voor de tweeling, Jim die amper kan lopen en zn nieuwe scharrel moeten Jet "verzorgen". Weer zo overdreven allemaal. Hoezo moet ieder volwassen kind een minderjarige zogenaamd onder hun hoede nemen? Julia slaapt met Rens in dat huis, laat Lot en Jet gewoon lekker daar die 2 dagen met hun en de tweeling die zijn 12 jaar. Die redden zich wel die hoeven echt niet apart "verzorgt" te worden door Sam.
Dom gedoe weer voor 2 dagen. Sowieso compleet gestoord om voor 2 dagen naar Kos te vliegen om paardje te hobbelen en in een bubbelbad te zitten.
pi_220984899
Wat zien die haren van Debbie eruit bij die Storytel reclame 😱
pi_220984903
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Had jij wat anders verwacht?
Nee. Het is steeds weer een bevestiging van hoe ze is.
pi_220984921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...
Ik zie een zeer ziek persoon op mijn scherm ... eindelijk past het beeld bij haar beweringen... maar weet niet of ze daar zo blij mee moet zijn
pi_220984923
En hoe slecht heeft Sanneke zich ingelezen als ze niet wist dat een bevalling ook met een keizersnede kan eindigen? Ze zegt zelf namelijk dat ze zich over alles inlas.
En dat borstvoeding pittig kan zijn en hoe lang een voeding of dat nu fles is of borst lang duurt.

En dat haar kind al na 8 weken doorsliep. Op zich is dat ook niet heel bijzonder.
Mijn 1e deed dat voor de 8 weken en de 2e rond de 6 maanden en is altijd een vroege vogel gebleven.
De derde is nu nog maar 5 weken maar sliep vannacht 7 uur. Ik schrok wakker na 5 uur slaap en kon dus niet meer slapen 😅 heb je dat weer....
pi_220984924
quote:
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.
pi_220984945
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...
Ik zie een zeer ziek persoon op mijn scherm ... eindelijk past het beeld bij haar beweringen... maar weet niet of ze daar zo blij mee moet zijn
Zou Roy haar nog steeds doen 🫣
pi_220984952
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.
Geen reclame voor die kapper, die ze volgens mij (gelukkig voor de kapper!) niet getagd heeft
pi_220984981
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Roy haar nog steeds doen 🫣
Iemand moet het doen... laat roy het dan maar doen toch 👍
pi_220984982
Ah, Sanneke zat vanochtend weer op haar high horse.
Beetje minachtend doen over Anna Nooshin die naast haar ouderschap ook gewoon werkt en een leven heeft.
Bovendien kun je je inlezen wat je wil, maar hoe je het ouderschap ervaart is heel persoonlijk, daar kun je je simpelweg niet op voorbereiden. Daarnaast heb je ook te maken met het kindje dat je krijgt. Huilbaby, kindje met gezondheidsproblemen, temperamentvol kindje etc etc.
Ze heeft zelf naast het moederschap 0,0 verplichtingen en zegt zelf dat ze een heel makkelijk kind heeft en daar moet ze dan ook gewoon een punt zetten in haar rant want de rest is dan al weinig relevant meer.

Ik zag van de week een docu over 3 moeders van jonge kinderen die suïcide hebben gepleegd omdat oa de druk op het moederschap, de hormonale schommelingen en alle ballen die je voor de rest ook nog omhoog moet houden icm perfectionisme zelfs een dodelijke combinatie kunnen zijn. Die vrouwen hadden zich vast niet goed ingelezen! Heel gauw van je high horse komen dus, Sanneke.
pi_220985018
Zou dit niet de podcast zijn die opgenomen was toen MCW zoooo ziek was en toen heel verstandig maar 1 ipv 2 afleveringen op ging nemen? Ze had beter gewoon even niets op kunnen nemen. Wie wil nu horen hoe iemand zijn/haar neus tig keer ophaalt?
pi_220985022
En waarom moet ik weten dat een kind koorts heeft en 2 keer heeft gespuugd. Wie verzint dat dat content is?
pi_220985028
Sanneke is gewoon jaloers! Dat Anna wel een carrière heeft als oa influencer en een leuke man die ook goed geld binnenbrengt!
Een leuk sociaal leven hebben en leuke trips kado krijgen!

Daarbij inlezen in een bevalling.. geen een is hetzelfde
Zelf mijn eigen bevallingen niet, ik heb ook twee spoed keizersnedes gehad, ja so be it!
pi_220985031
Sanneke heeft ‘veel mensen met kinderen’ in haar omgeving, maar wist niet dat een newborn om de 3 uur voor voeding komt.
WANT DAT WAS HAAR NIET GEZEGD EN ZE WIST OOK NIET DAT ZE DAT MOEST VRAGEN.
pi_220985039
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarbij inlezen in een bevalling.. geen een is hetzelfde
Zelf mijn eigen bevallingen niet, ik heb ook twee spoed keizersnedes gehad, ja so be it!
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?
pi_220985058
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.
Maar dat hebben ze haar dan vast allemaal niet verteld dat het ook anders kan zijn!
pi_220985097
Sanneke heeft volgens mij echt het waanbeeld dat zij meer doet dan Dion. Ze is de test namelijk nog even na gaan kijken en je krijgt voor bijv. de auto wassen wat misschien 1-2 keer per jaar is 1 punt en voor de dingen die dagelijks zijn ook 1 punt!!!!

Ze heeft hier op zich wel gelijk in want dat vind ik ook het mankement van deze test, dat de frequentie niet meegenomen wordt. Dus voor cadeautjes kopen, de auto repareren en thuis blijven voor een monteur krijg je 3 punten en voor koken, stofzuigen en het huis opruimen krijg je ook 3 punten.

En dan zegt ze nog zoiets als “maar Dion doet ook best wel wat hoor”. Ja duh hij werkt bijna fulltime en doet daarnaast een heleboel terwijl jij alleen maar elke dag op de bank zit en meuk koopt. En je zorgt natuurlijk voor jullie (naar eigen zeggen) super makkelijke kind. En dan ook nog klagen dat de mental load vooral bij haar ligt. Dat geloof ik wel want zij commandeert vooral graag en ligt dan zelf op de bank. En het is ook heel zwaar, want ze moet elke dag beslissen wat Mijan aan moet en nu ook alweer beslissen wat ze moeten lunchen. Het enige waarmee ze wel de spijker op z’n kop slaat is dat het ook aan zichzelf ligt omdat ze alles overdenkt.
pi_220985118
Sanneke heeft ook lekker veel koolhydraten gekocht trouwens voor iemand die zwangerschapsdiabetes heeft gehad en dus 50 procent kans heeft op diabetes de komende jaren. En je dit risico met een dieet kan verlagen.

Niemand die haar dit verteld heeft zeker.
Wat gek is want ik werd op bijna alle risico's gewezen bij de verloskundige, diabetes verpleegkundige en gynacoloog.
Maar kan mij nog goed herinneren dat Sanneke vond dat elke zorgverlener negatief was. I.p.v. ze willen moeder en kind gezond houden betrekt zij het weet negatief.
pi_220985134
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.
Maar dat hebben ze haar dan vast allemaal niet verteld dat het ook anders kan zijn!
Ik ben eigenlijk al helemaal aan het uitkijken naar de "2=nee" fase en ik kan lopen dus ren fase ... of de seffdoen fase 👍 of de ik papagaai na wat ik thuis hoor in publieke ruimtes fase... och zoveel waar ik naar uit kijk nog voor hij naar school gaat! Als hij dan naar school gaat word het vast ook heel leuk
pi_220985152
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iemand moet het doen... laat roy het dan maar doen toch 👍
😆
pi_220985180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?
Natuurlijk wel, 😂😂maar daar hoef je je niet voor in te lezen!
pi_220985263
Ik moet wel een beetje gniffelen om G. Hij wordt niet genoemd in de vakantie-oppas-planning van AM. Ik hoop voor hem dat na 4 dagen hij van zijn kamer komt en een game-marathon gehouden heeft....'s nachts.. terwijl hij fijn zijn dag- en nachtritme omgedraaid heeft en lekker zijn eigen gang gegaan is.
Die achterlijke bemoei- en regelzucht van AM gaat echt ver met dat onzinnige opsplitsen en gekoppel, terwijl het vervangende familiehoofd gewoon weer een paar dagen thuis komt.
pi_220985273
De shoplog van Sanneke, 2 gezonde dingen en de rest redelijk meuk 🥲
pi_220985297
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En waarom moet ik weten dat een kind koorts heeft en 2 keer heeft gespuugd. Wie verzint dat dat content is?
Denk dat de beslagkom bij de afwas stond 🤣
pi_220985299
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ik zat ook vol verbazing te kijken naar alle zooi die ze heeft gekocht.
pi_220985311
Sanneke, Sanneke toch.
Inderdaad die fucking high horse waar mevrouw op zit.

Je had jezelf niet eens voorbereid op een keizersnede. Je had jezelf niet eens voorbereid op zwanger zijn zelf, ik ben je zeikstories niet vergeten en je " niemand heeft mij verteld dat... "
Je bent ook straks echt niet voorbereid als hij naar school moet, want niemand heeft jou straks verteld hoe moeilijk het is dat je zo vroeg moet opstaan om hem weg te brengen en daarna weer te vegeteren op de bank, nadat je hebt geshopt!

En niemand heeft jou dan vertelt dat je beter je bakfiets had kunnen houden.

Ugh. Sanneke moet echt een spreekverbod krijgen. Haar zoon is een ontzettend makkelijk kind geweest tot nu toe. Hoeveel vrouwen hebben wel niet een huilbaby? Hoeveel vrouwen werken er wel niet ontzettend hard naast? Echt Sanneke is de laatste die haar grote mond open mag zetten hierover.

En altijd maar roepen dat niemand haar mag beoordelen. Maar gelukkig mag ze dat wel altijd bij een ander!
pi_220985314
Hoeveel beschimmelde was en muren zullen er zijn als AM terug is van vakantie?
pi_220985318
Ik snap echt geen bal van dat rara verhaal van Annemarie met Sam en Jim die "zorgen voor". Annemarie was toch van mening dat meer kinderen minder werk was? En waarom moet Sam voor twee 12-jarigen zorgen? Wat een ingewikkeld gedoe.
pi_220985328
quote:
Ik dacht hetzelfde en denk dat met transfers alleen de verplaatsing bedoeld wordt. Verder snap ik ook geen bal van die planning en ziet het er niet als reclame uit. Wie heeft er nou zin om om 20 uur nog een huurauto te gaan halen? En voor 3 nachten ga je, op een klein eiland, ook nog naar een ander hotel? Of zag ik dat nou verkeerd?
pi_220985347
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Op het vloerkleed.
(stond de bak nog buiten? ;) )
pi_220985352
quote:
Ik kan er geen menu van maken. Denk/ hoop dat er een hoop uit de voorraad komt😅
pi_220985365
Sanneke zegt, Anna praat alleen negatief over het moederschap en dan denk ik, heb je je iet voorbereid. Even later zegt ze dat de verloskundigen er vanuit gingen dat ze alles wisten en dat wisten ze niet, dan heeft zij zich dus ook niet voorbereid anders wist ze toch alles. Dat van die 3u tussen een voeding wist ze ook niet en dan verwijt ze die Anna dat ze zich niet voorbereid heeft.

Ik kreeg een huilbaby en och jee daar was ik niet op voorbereid, dat ik op een gegeven moment boven aan de trap stond en dacht als ik mijn baby nu laat vallen is het uit, nee daar was ik ook niet op voorbereid. (Maar toen ging er wel een lampje branden dat het zo niet ging en ben ik hulp gaan zoeken) Toen mijn baby allang doorsliep en 1,5 was kreeg hij nachtangst, och jee dat wist ik ook niet dat dat kon, bij wie kan ik klagen. En dat nu we voor de zoveelste keer op gesprek moeten op school, zelfs nu hij 19 is daar was ik ook niet op voorbereid. (Maar schrik ik niet meer van 🫣)

Ik heb geen handleiding gekregen bij mijn 2 kinderen en ook op internet is die niet te vinden.
pi_220985374
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
.....

Ugh. Sanneke moet echt een spreekverbod krijgen. Haar zoon is een ontzettend makkelijk kind geweest tot nu toe. Hoeveel vrouwen hebben wel niet een huilbaby? Hoeveel vrouwen werken er wel niet ontzettend hard naast? Echt Sanneke is de laatste die haar grote mond open mag zetten hierover.

En altijd maar roepen dat niemand haar mag beoordelen. Maar gelukkig mag ze dat wel altijd bij een ander!
Tijd voor de ontvlog-knop denk ik.
pi_220985380
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:51 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap echt geen bal van dat rara verhaal van Annemarie met Sam en Jim die "zorgen voor". Annemarie was toch van mening dat meer kinderen minder werk was? En waarom moet Sam voor twee 12-jarigen zorgen? Wat een ingewikkeld gedoe.
Ik vind het ook een hele vreemde constructie. Wat is daar de bedoeling van? Julia kookt dan bv voor Lot, dan komt Jim en die kookt voor Jet. En dan komt Sam om te eten met de tweeling, zoiets? Of als de tweeling een broek wil wassen dan komt Sam dat doen. Of als Jet iets uit de snoep la wil dan belt ze Jim om dat te vragen? En dan ook nog dat slome Ijsland vrouwtje én de ouders van Rens als back-up. Want het is me allemaal wat, twee meisjes van 5 en 9 jaar en een tweeling van 12 die "verzorgt" moeten worden.
Wat een onzin weer. Gewoon interessant doen voor de content. En volgens mij vindt AM het allemaal maar doodeng dat ze alleen met Maarten een paar daagjes weg is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Weerikier op 08-06-2026 13:13:43 ]
pi_220985403
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:04 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik vind het ook een hele vreemde constructie. Wat is daar de bedoeling van? Julia kookt dan bv voor Lot, dan komt Jim en die kookt voor Jet. En dan komt Sam om te eten met de tweeling, zoiets? Of als de tweeling een broek wil wassen dan komt Sam dat doen. Of als Jet iets uit de snoep la wil dan belt ze Jim om dat te vragen?
Wat een onzin weer. Gewoon interessant doen voor de content. En volgens mij vindt AM het allemaal maar doodeng dat ze alleen met Maarten een paar daagjes weg is.
Nee ze gaan ook echt bij sam logeren en Jet bij Jim zo begrijp ik uit het verhaal.
pi_220985420
quote:
Ik miste de reclame omdat ik bleef steken bij haar uiterlijk.
pi_220985426
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:07 schreef Moondance het volgende:
Sanneke heeft volgens mij echt het waanbeeld dat zij meer doet dan Dion. Ze is de test namelijk nog even na gaan kijken en je krijgt voor bijv. de auto wassen wat misschien 1-2 keer per jaar is 1 punt en voor de dingen die dagelijks zijn ook 1 punt!!!!

Ze heeft hier op zich wel gelijk in want dat vind ik ook het mankement van deze test, dat de frequentie niet meegenomen wordt. Dus voor cadeautjes kopen, de auto repareren en thuis blijven voor een monteur krijg je 3 punten en voor koken, stofzuigen en het huis opruimen krijg je ook 3 punten.

En dan zegt ze nog zoiets als “maar Dion doet ook best wel wat hoor”. Ja duh hij werkt bijna fulltime en doet daarnaast een heleboel terwijl jij alleen maar elke dag op de bank zit en meuk koopt. En je zorgt natuurlijk voor jullie (naar eigen zeggen) super makkelijke kind. En dan ook nog klagen dat de mental load vooral bij haar ligt. Dat geloof ik wel want zij commandeert vooral graag en ligt dan zelf op de bank. En het is ook heel zwaar, want ze moet elke dag beslissen wat Mijan aan moet en nu ook alweer beslissen wat ze moeten lunchen. Het enige waarmee ze wel de spijker op z’n kop slaat is dat het ook aan zichzelf ligt omdat ze alles overdenkt.
Ze probeert zichzelf te overtuigen dat ze meer doet dan Dion. Ze kan lullen wat ze wil maar dat is gewoon niet zo. Hoeveel punten krijgt Dion voor het leveren van geld zodat zij op de bank kan zitten tot ze doorligplekken heeft?
pi_220985437
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:10 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee ze gaan ook echt bij sam logeren en Jet bij Jim zo begrijp ik uit het verhaal.
Aha, dan is het idd wat logischer allemaal. Alleen wat is dan het nut van Julia als hoofd familie? Die heeft alleen Lot daar. Nou ja, het is weer typisch een hoop AM geneuzel allemaal.
pi_220985442
quote:
Maar ik kan er ook niet echt uit opmaken wat ze vanavond eten 🤷 dus waarschijnlijk moet ze nog langs de jumbo ofzo
pi_220985470
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
Waarom niet Juul en Rens in het huis idd? En gaat Jet in dat studentenhuis wonen?
Ze mogen denk ik niet in het bed van AM en Maarten slapen , en er mogen daar ook geen luchtbedden liggen
pi_220985520
Maar gaat Jet dan logeren in een studentenhuis?
Waarom niet gewoon 1 of 2 oudere kinderen in huis om voor Jet/Lot te zorgen?
De tweeling kan veel zelf, zorg desnoods dat er wat malkelijk op te warmen maaltijden zijn en geld om een avond pizza te bestellen.
Ok heb het idee dat AM het zich moeilijk maakt om het zichzelf moeilijk te maken.
pi_220985612
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:10 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Wat komt het opperhoofd doen dan?
pi_220985720
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wat komt het opperhoofd doen dan?
Het hoofd van de familie past op het huis, om het te behoeden tegen al die stalkende volgmoekes.
#leesmaarinhetboek
pi_220985799
Ik weet niet hoeveel zakjes DBM daar nou leeg staat te schudden met laxeermiddel, maar wat is dit voor aandachttrekkerij op beeld. De jongste mag deze troep uberhaupt nog niet volgens de handleiding. En mee op school in een fles heeft sowieso geen nut. Ach, als ze er maar een medicijn in kan duwen. Zou ze dit op recept krijgen, of het gewoon zelf kopen?
pi_220985825
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar ik kan er ook niet echt uit opmaken wat ze vanavond eten 🤷 dus waarschijnlijk moet ze nog langs de jumbo ofzo
Ik denk dat Dion wat aardappelkrokketten in de oven/airfryer gooit.
Sanneke is de hele dag druk geweest met een dreumes vermaken en ze heeft ook al te veel nagedacht over de lunch dus nu mag Dion nadenken over het avondeten.
  maandag 8 juni 2026 @ 13:57:56 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220985835
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:54 schreef papierentas het volgende:
Ik weet niet hoeveel zakjes DBM daar nou leeg staat te schudden met laxeermiddel, maar wat is dit voor aandachttrekkerij op beeld. De jongste mag deze troep uberhaupt nog niet volgens de handleiding. En mee op school in een fles heeft sowieso geen nut. Ach, als ze er maar een medicijn in kan duwen. Zou ze dit op recept krijgen, of het gewoon zelf kopen?
Laxeermiddel? Zijn vezels waarschijnlijk en die mag de jongste ook. Maar mee naar school geven dat is zeker raar.
pi_220985841
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:04 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik vind het ook een hele vreemde constructie. Wat is daar de bedoeling van? Julia kookt dan bv voor Lot, dan komt Jim en die kookt voor Jet. En dan komt Sam om te eten met de tweeling, zoiets? Of als de tweeling een broek wil wassen dan komt Sam dat doen. Of als Jet iets uit de snoep la wil dan belt ze Jim om dat te vragen? En dan ook nog dat slome Ijsland vrouwtje én de ouders van Rens als back-up. Want het is me allemaal wat, twee meisjes van 5 en 9 jaar en een tweeling van 12 die "verzorgt" moeten worden.
Had je nu maar grootouders die bij kunnen en willen springen....
pi_220985851
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:56 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik denk dat Dion wat aardappelkrokketten in de oven/airfryer gooit.
Sanneke is de hele dag druk geweest met een dreumes vermaken en ze heeft ook al te veel nagedacht over de lunch dus nu mag Dion nadenken over het avondeten.
Ja... maar ik heb hier nogsteeds heel veel vragen bij.. eet je dan aardappel kroketten met komkommer? En dan kaas er over ofzo?
Denk dat mijn puber dit zou bedenken als het in de vriezer/koelkast ligt en wij last minute besluiten ergens anders te eten en zeggen "kijk even wat er in de koelkast ligt" 😂🤣 raap voer bij elkaar maaltijd 🤷

Maar goed kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn en ze gaat nog langs jumbo/lidl/appie voor de rest
pi_220985857
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Laxeermiddel? Zijn vezels waarschijnlijk en die mag de jongste ook. Maar mee naar school geven dat is zeker raar.
Deze zakjes heb ik ook ooit gekregen toen zoon een verstopping had.. is echt laxeermiddel
pi_220985860
quote:
Mijn zusje had en heeft ook altijd al sinds jongs af aan problemen met haar buik gehad met meerdere ziekenhuisopnames,speciale dieeten, onderzoeken, medicatie enzo aan toe en zat ook al vanaf heel jong aan zulk poeder
Hoeveelheid schrik ik niet echt van.

Mijn zusje had op een bepaald punt gewoon een emmer met dat spul :P en toen was ze nog niet eens puber.
Twiddel
pi_220985947
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Tijd voor de ontvlog-knop denk ik.
Zeg je dat tegen iedereen hier? En tegen jezelf ook? Daarbij hoef je niet iemand te volgen om iemand zijn content te zien.

Altijd dat gewijs en gezeik naar mij ben ik ook wel een beetje beu.

Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Je post hier zelf ook mee he? Praat ook over mensen hier he?
pi_220985959
Wat zegt Sanneke nu eigenlijk? Ze oordeelt bijna over mensen die zich niet goed voorbereiden op het ouderschap. En vervolgens zegt ze dat je je eigenlijk niet kunt voorbereiden. Ja wat is het nou dan :wtf:
pi_220986014
quote:
Dit is geen laxeermiddel maar psylliumvezels. Houdt de stoelgang zacht . En deze zakjes mag je sowieso wel op die leeftijd. Maar om het nu mee te geven naar school… ik snap met die hoeveelheid ook wel waarom flip of flap steeds buikpijn heeft.
pi_220986038
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zeg je dat tegen iedereen hier? En tegen jezelf ook? Daarbij hoef je niet iemand te volgen om iemand zijn content te zien.

Altijd dat gewijs en gezeik naar mij ben ik ook wel een beetje beu.

Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Je post hier zelf ook mee he? Praat ook over mensen hier he?
Je weet wat een spreekverbod is?
Best wel vreemd om te vinden dat iemand dat moet krijgen. Dan valt er niks meer om over te praten namelijk.
En daarvoor zijn we nu net allemaal hier ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 14:34:42 #277
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220986065
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Deze zakjes heb ik ook ooit gekregen toen zoon een verstopping had.. is echt laxeermiddel
Het is Forlax idd ...
pi_220986098
Waarom mogen mensen niet zeggen wat ze willen van Sanneke en DBM, kunnen hun tere zieltjes het niet aan? Woorden als gewoon, triggeren Queen S en oh wee als je iets zegt over Queen DBM en haar kindjes maar zelf wel alles en iedereen afkraken bah!
pi_220986113
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Je weet wat een spreekverbod is?
Best wel vreemd om te vinden dat iemand dat moet krijgen. Dan valt er niks meer om over te praten namelijk.
En daarvoor zijn we nu net allemaal hier ;)
Moet zeggen dat ik dat ook beetje heb bij mensen die zeggen ".... moet van insta af is veel beter" 🤔 klopt vaak wel ... maar stel dat iedereen waarvoor het beter is ook echt offline gaat moeten wij ook allemaal een andere hobby zoeken 🤷
(En als we dan heel eerlijk zijn is het kijken naar die dingen die ons frustreren natuurlijk ook weer niet helemaal ok 🤣 dus fijne cirkel 👌)
pi_220986152
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Het is Forlax idd ...
Ook als het forlax is snap ik de buikpijn wel.. zeker als de dosis te hoog is. Arm kind.
pi_220986161
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die jurkjes die ze gisteren aanpaste stonden haar goed. Maar die slimme jeans en wijde shirts doen echt he-le-maal niets voor haar figuur. Die shirts die ze altijd aanheeft, vind ik ook onverzorgd ogen
  maandag 8 juni 2026 @ 14:57:29 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220986164
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ook als het forlax is snap ik de buikpijn wel.. zeker als de dosis te hoog is. Arm kind.
Forlax is in 10 mg zonder recept vrij te verkrijgen. En aangezien ze vaak 'zelf doktert' .. ;(
pi_220986169
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja... maar ik heb hier nogsteeds heel veel vragen bij.. eet je dan aardappel kroketten met komkommer? En dan kaas er over ofzo?
Denk dat mijn puber dit zou bedenken als het in de vriezer/koelkast ligt en wij last minute besluiten ergens anders te eten en zeggen "kijk even wat er in de koelkast ligt" 😂🤣 raap voer bij elkaar maaltijd 🤷

Maar goed kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn en ze gaat nog langs jumbo/lidl/appie voor de rest
smeerkaas met augurk, natuurlijk.
pi_220986177
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat zegt Sanneke nu eigenlijk? Ze oordeelt bijna over mensen die zich niet goed voorbereiden op het ouderschap. En vervolgens zegt ze dat je je eigenlijk niet kunt voorbereiden. Ja wat is het nou dan :wtf:
Ze is autist. Daarom lult ze maar wat in de ruimte. En nee, ze heeft geen autisme, ze IS autist.*

Niet ik die zo denkt over mensen met autisme maar zij verschuilt zich er maar wat graag achter.
pi_220986180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom mogen mensen niet zeggen wat ze willen van Sanneke en DBM, kunnen hun tere zieltjes het niet aan? Woorden als gewoon, triggeren Queen S en oh wee als je iets zegt over Queen DBM en haar kindjes maar zelf wel alles en iedereen afkraken bah!
"En dan kan je dingen zeggen waarvan ik denk doe nou niet"

Nou Sanneke... dat dacht ik nou ook vanmorgen toen je begon te zeiken over Anna en haar struggles tijdens de zwangerschap en eerste periode na haar bevalling.. toen dacht ik ook... doe nou niet!
En toen je weer vertelde dat dion ook wel wat doet hoor... toen dacht ik ook... doe nou niet....
En jezelf een autist noemen omdat dit je persoonlijkheid is en niet iets is waar je mee moet leven..
Overigens zijn er ook echt heel veel mensen met een ziekte die nu van jou te horen hebben gekregen dat ze daar gewoon beter van kunnen worden!! Hoezee hoera!!
Wederom... doe maar niet!
pi_220986201
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:54 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde en denk dat met transfers alleen de verplaatsing bedoeld wordt. Verder snap ik ook geen bal van die planning en ziet het er niet als reclame uit. Wie heeft er nou zin om om 20 uur nog een huurauto te gaan halen? En voor 3 nachten ga je, op een klein eiland, ook nog naar een ander hotel? Of zag ik dat nou verkeerd?
Misschien heeft de reismevrouw de planning door chatgpt laten maken
Want een mens zou snappen dat je meteen op het vliegveld je huurauto wil
pi_220986203
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is autist. Daarom lult ze maar wat in de ruimte. En nee, ze heeft geen autisme, ze IS autist.*

Niet ik die zo denkt over mensen met autisme maar zij verschuilt zich er maar wat graag achter.
Ik ken best wat mensen met autisme.. ook in vele degradatie.. van gewoon functionerend (bv mijn man. Heeft autisme maar ook een zeer goed lopend eigen bedrijf.) Tot niveau "kees gaat echt huis" (maar ook die functioneren nog prima met wat begeleiding en aanpassingen)
Ik hoor iedereen zeggen (als ze het al zeggen) "ik heb autisme" en niemand "ik ben autist"
Ik hoor dat alleen als "grap" bij mensen..
Ik kan daarom iemand zie zich autist noemt nooit serieus nemen
pi_220986206
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En dan de hele dag door? Uit een fles? Het is heel raar.
pi_220986209
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:

[..]
smeerkaas met augurk, natuurlijk.
Ze had ook pizza kaas genomen maar zei erbij dat ze dat niet op de pizza deed 🤷 dus dacht...
pi_220986215
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan de hele dag door? Uit een fles? Het is heel raar.
Laten we wel 1 positief ding zeggen.. het vermoeden is hierdoor wel dat flip en flap naar school zijn.. morgen wel weer met buikpijn thuis... maar toch weer een dagje school
pi_220986227
quote:
Ja, vond ik ook een rare planning. Heb maar heel vluchtig overheen gekeken, maar ik zag precies ook twee verschillende modellen van auto's staan? De huurauto die opgehaald kan worden uren na aankomst is een Corsa of gelijkaardig, en de 'transfers' zijn in een 'private car' type Passat of vergelijkbaar? Ik snap er niks van. Hebben ze dan een Corsa voor één/anderhalve dag en worden ze de tweede of derde dag met chauffeur vervoerd? Dan staat het terugbrengen van die Corsa precies niet op de planning. Vreemd. Enfin, ze doen maar. Ik ga het niet in mijn hoofd steken allemaal haha.
pi_220986230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze had ook pizza kaas genomen maar zei erbij dat ze dat niet op de pizza deed 🤷 dus dacht...
Ooh, maar dan weet ik het ook niet meer.... #raadsels
pi_220986288
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ken best wat mensen met autisme.. ook in vele degradatie.. van gewoon functionerend (bv mijn man. Heeft autisme maar ook een zeer goed lopend eigen bedrijf.) Tot niveau "kees gaat echt huis" (maar ook die functioneren nog prima met wat begeleiding en aanpassingen)
Ik hoor iedereen zeggen (als ze het al zeggen) "ik heb autisme" en niemand "ik ben autist"
Ik hoor dat alleen als "grap" bij mensen..
Ik kan daarom iemand zie zich autist noemt nooit serieus nemen
Hier net zo. Dochter met autisme. Dat ze autisme heeft maakt haar geen autist.
pi_220986356
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Nou Sanneke... dat dacht ik nou ook vanmorgen toen je begon te zeiken over Anna en haar struggles tijdens de zwangerschap en eerste periode na haar bevalling.. toen dacht ik ook... doe nou niet!
En toen je weer vertelde dat dion ook wel wat doet hoor... toen dacht ik ook... doe nou niet....
En jezelf een autist noemen omdat dit je persoonlijkheid is en niet iets is waar je mee moet leven..
Overigens zijn er ook echt heel veel mensen met een ziekte die nu van jou te horen hebben gekregen dat ze daar gewoon beter van kunnen worden!! Hoezee hoera!!
Bij 99 van de 100 stories van Sanneke denk ik: doe nou niet.
pi_220986362
Nee joh de kinderen van AM gaan niet bij Jim en Sam logeren. Moeten ook gewoon naar school. AM doet heel ingewikkeld maar is niet.
pi_220986385
Is toch super onhandig een houten snijplank met al die priegel tekeningetjes erin gegraveerd.
pi_220986450
Krijg net een melding van RTL nieuws, nou AM gaat vast weer 300 story’s er vol lullen! Maar haar denktank heeft niets geholpen! Ze willen strengere regels betreft kinderen van influencers

Minister wil verbod op kidfluencers onder 16 jaar: 'Dit is in feite kinderarbeid'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wordt-aangemerkt-als
pi_220986451
Let op, AM gaat in de overdrive. Als 22-jarige vond ze kinderen niet alleen niet leuk, ze vond ze verschrikkelijk!
pi_220986455
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Vind Sanneke altijd veel praten, maar niets zeggen!
pi_220986458
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:41 schreef AnnArt het volgende:
Let op, AM gaat in de overdrive. Als 22-jarige vond ze kinderen niet alleen niet leuk, ze vond ze verschrikkelijk!
Vind dat zo naar om te lezen altijd hè! Dat je eigenlijk niet welkom bent als kind!
pi_220986461
DBM is weer op dieet? Met haar popcorn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')