abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220983821
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.

Maar het is weer gelukt om de week klagend te beginnen.
Ze komt echt weer zo lekker dom en belerend uit de hoek. Ik moest stoppen met me inlezen, dus ik ben gestopt. Ja en niemand had je ooit verteld dat er ook keizersnedes bestaan ? Lekker opgelet op school ook. Als ik haar zeg dat ze in de sloot moet springen, dan doet ze dat ook of ?
pi_220983856
Ik ben nu toch echt geïnfluenceerd door Sanneke: wij hebben ook die test gedaan!
pi_220983858
quote:
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.

Alsof iedere bevalling en keizersnee hetzelfde zijn 🤦‍♂️ dan lees je je in en loopt het nog steeds anders en ben je boos omdat het anders was dan in het verhaal... vind dit altijd zulke domme dingen... als je in een kamer zit met 12 keizersnede verhalen zijn ze allemaal anders!
pi_220983859
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.
pi_220983864
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
Ik ben geblokkeerd, kijk via Molly 😅. Jammer, kan ik ook haar reacties niet lezen.
pi_220983918
Am heeft echt geen sociale contacten he, ze heeft als achterwacht: de ouders van Rens en Mirjam.

Gelukkig legt ze weer even uitgebreid uit hoe het geregeld is allemaal. Het moet natuurlijk wel lijken alsof zij het altijd enorm druk heeft met de kinderen en dat er heel veel anderen voor nodig zijn om dat over te nemen.

Julia had natuurlijk prima gewoon met Rens daar in huis kunnen komen en dan had iedereen gewoon thuis kunnen blijven. Wat een toneelstuk weer
pi_220983942
quote:

Waarom heeft ze het hierover? Zou ze bezig zijn (mentaal) met een tweede?
pi_220983983
Zit ze nou al die bekers vol te stouwen met laxeermiddel?? (Dbm)
En niemand bedenkt zich dat je iemand probeert te outen of te treiteren... iedere wel denkende ouder denkt dat jij jezelf voor lul zet met je ouders willen 5 minuten rust...
Overigens zelf ook een mega hekel aan in een restaurant zitten met je kinderen en al de andere kinderen op een tablet zien zitten... dit levert bij mij namelijk ook irritante kinderen op die zich "ineens" vervelen... en 1000x vragen of ze op mijn telefoon mogen en gaan drammen en miepen terwijl ze dit normaal niet zouden doen...
pi_220983992
Waarom niet Juul en Rens in het huis idd? En gaat Jet in dat studentenhuis wonen?

[ Bericht 29% gewijzigd door brilduiker1973 op 08-06-2026 09:35:44 (Wijziging) ]
pi_220984021
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:29 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft echt geen sociale contacten he, ze heeft als achterwacht: de ouders van Rens en Mirjam.

Gelukkig legt ze weer even uitgebreid uit hoe het geregeld is allemaal. Het moet natuurlijk wel lijken alsof zij het altijd enorm druk heeft met de kinderen en dat er heel veel anderen voor nodig zijn om dat over te nemen.

Julia had natuurlijk prima gewoon met Rens daar in huis kunnen komen en dan had iedereen gewoon thuis kunnen blijven. Wat een toneelstuk weer
Zoals ik begrijp is dat ook wat er gebeurt.
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
pi_220984040
Sam let op de tweeling? Maar die kunnen toch zelf naar alles?
pi_220984051
Er staat toch ook dat juul in het huis komt? 🤔
pi_220984056
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
Oh ik begreep dat Jet en de tweeling daadwerkelijk naar Jim en Sam gingen.
pi_220984066
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Of zoiets.
Zo begrijp ik het ook...
pi_220984084
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zit ze nou al die bekers vol te stouwen met laxeermiddel?? (Dbm)
En niemand bedenkt zich dat je iemand probeert te outen of te treiteren... iedere wel denkende ouder denkt dat jij jezelf voor lul zet met je ouders willen 5 minuten rust...
Overigens zelf ook een mega hekel aan in een restaurant zitten met je kinderen en al de andere kinderen op een tablet zien zitten... dit levert bij mij namelijk ook irritante kinderen op die zich "ineens" vervelen... en 1000x vragen of ze op mijn telefoon mogen en gaan drammen en miepen terwijl ze dit normaal niet zouden doen...
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.

Verder eens over die tablets. Wij kiezen wel bewust voor kindvriendelijke restaurants waar ze tussendoor lekker kunnen spelen of we nemen een spelletje mee. Maar daar heeft DBM natuurlijk geen puf voor aangezien ze tegen een burn-out aan zit 😆
pi_220984088
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
AM is nooit zo duidelijk.
De tweeling naar Sam: wie weet. Misschien een nachtje? Ik geloof er weinig van dat ze daar 4 nachten gaan slapen.
En Jet al helemaal niet bij Jim.
pi_220984109
Is er niemand in die sportschool die tegen dbm kan vertellen dat haar riem zo hoog enkel voor de sier zal zijn??
Straks weer fijn een blessure
pi_220984115
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ja zo vaag schrijft die vrouw
Maar gelukkig hebben ze het niet zo extreem omslachtig geregeld als hoe ze het brengt
I can't help it, if I'm lucky
pi_220984179
Maar gelukkig hebben AM en MG de plannen doorgesproken en hun bagagelijst gemaakt.
Voor 3 daagjes Kos 8)7
pi_220984180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.
Ja, dat was ik die reageerde. Ik kwam op haar profiel via hier, wat een ontzettende onzin praat zij allemaal zeg. Alles om haar eigen onvermogen goed te praten.
pi_220984181
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:40 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.

Verder eens over die tablets. Wij kiezen wel bewust voor kindvriendelijke restaurants waar ze tussendoor lekker kunnen spelen of we nemen een spelletje mee. Maar daar heeft DBM natuurlijk geen puf voor aangezien ze tegen een burn-out aan zit 😆
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦‍♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...
Als we naar een restaurant gaat zonder speelhoek nemen we een klein spel en teken spullen mee 👌 zijn ze gewoon ook helemaal zoet
En soms doen we gewoon lekker kletsen 😂 zoveel mogelijk wat niet op een scherm hoeft
pi_220984270
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦‍♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...
Als we naar een restaurant gaat zonder speelhoek nemen we een klein spel en teken spullen mee 👌 zijn ze gewoon ook helemaal zoet
En soms doen we gewoon lekker kletsen 😂 zoveel mogelijk wat niet op een scherm hoeft
Precies dit! Hoe moeilijk kan het toch zijn?! En dan in een reactie op mij op insta zeggen dat sommige kinderen het nodig hebben want die zijn overprikkeld, zoals die van haar. Ja meid, waarom DENK je? Omdat ze van hun moeder continue een scherm of koptelefoon opkrijgen en ze bij voorbaat worden behandeld alsof ze de wereld niet aankunnen. Je maakt je kind gewoon weerloos.
pi_220984271
Wouw... Sanneke over anna... wouw.. anna is alleen maar negatief over het moederschap 🤔 ze heeft echt alleen de achterflap gelezen van het boek ofzo 😂🤦‍♂️ en wanneer is Sanneke positief over het moederschap dan? Ze zegt non stop "ik wist niet" maar als een ander dit zegt is het ineens fout 😂🤣 vrouw kijk je eigen gezwam terug!!! En uit alles blijkt dat je ook geen idee hebt wat een kind nodig heeft of hoe opvoeden werkt...
pi_220984278
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:09 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.
Gaat niet helpen, hoe meer zij ontzorgd wordt, hoe minder zij gaat doen, terwijl het gevoel van overbelast zijn bij haar niet afneemt.
pi_220984290
Bij Sanneke is altijd alles de schuld van anderen. Nu weer; zij was zichzelf helemaal fantastisch aan het inlezen over zwanger zijn en bevallen. Anderen zeiden toen dat ze daarmee moest stoppen. En dat deed ze. En toen had ze net het hoofdstuk keizersnede gemist... ja hoor meid. Ze wou zeker net daarover gaan lezen en toen moest ze van anderen stoppen met lezen. Zij deed alles goed maar altijd die andere mensen hè.

DBM houdt even een heel betoog over dat ouders niet mogen zeggen dat zij in een restaurant hun kinderen niet met een ipad voor hun neus parkeren. Dat mag niet! Daar wordt DBM namelijk verdrietig van. Want zij doet dat wel. En wat een gedoe over die paar dagen dat ze met haar kinderen weg gaat. Fucking spannend!
En ik vind het raar dat een jongen van 8 jaar oud Dikkie Dik boeken op zijn kamer heeft en My Little Pony verzameld en met dezelfde poppenwagen als zijn 5 jarige zusje op straat loopt en maar 1 avondje mee kan lopen met de avond vierdaagse. Mijn jongens fietste op die leeftijd zelf naar voetbaltraining door de regen en de wind. En niet alle kinderen zijn hetzelfde natuurlijk maar ik vind het een hele rare situatie daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')