Ze komt echt weer zo lekker dom en belerend uit de hoek. Ik moest stoppen met me inlezen, dus ik ben gestopt. Ja en niemand had je ooit verteld dat er ook keizersnedes bestaan ? Lekker opgelet op school ook. Als ik haar zeg dat ze in de sloot moet springen, dan doet ze dat ook of ?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.
Maar het is weer gelukt om de week klagend te beginnen.
Alsof iedere bevalling en keizersnee hetzelfde zijn 🤦♂️ dan lees je je in en loopt het nog steeds anders en ben je boos omdat het anders was dan in het verhaal... vind dit altijd zulke domme dingen... als je in een kamer zit met 12 keizersnede verhalen zijn ze allemaal anders!quote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
Ik ben geblokkeerd, kijk via Molly 😅. Jammer, kan ik ook haar reacties niet lezen.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
Waarom heeft ze het hierover? Zou ze bezig zijn (mentaal) met een tweede?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Zoals ik begrijp is dat ook wat er gebeurt.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:29 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft echt geen sociale contacten he, ze heeft als achterwacht: de ouders van Rens en Mirjam.
Gelukkig legt ze weer even uitgebreid uit hoe het geregeld is allemaal. Het moet natuurlijk wel lijken alsof zij het altijd enorm druk heeft met de kinderen en dat er heel veel anderen voor nodig zijn om dat over te nemen.
Julia had natuurlijk prima gewoon met Rens daar in huis kunnen komen en dan had iedereen gewoon thuis kunnen blijven. Wat een toneelstuk weer
Oh ik begreep dat Jet en de tweeling daadwerkelijk naar Jim en Sam gingen.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp is dat ook wat er gebeurt.
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
Zo begrijp ik het ook...quote:Op maandag 8 juni 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp is dat ook wat er gebeurt.
En komt Jim even langs van de bank om Jet naar scouting te brengen en Sam brengt met de tweeling.
Of zoiets.
En op zondag zijn AM en MG weer thuis om "met de hele familie" vlees van de bbq met verse friet te eten.
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zit ze nou al die bekers vol te stouwen met laxeermiddel?? (Dbm)
En niemand bedenkt zich dat je iemand probeert te outen of te treiteren... iedere wel denkende ouder denkt dat jij jezelf voor lul zet met je ouders willen 5 minuten rust...
Overigens zelf ook een mega hekel aan in een restaurant zitten met je kinderen en al de andere kinderen op een tablet zien zitten... dit levert bij mij namelijk ook irritante kinderen op die zich "ineens" vervelen... en 1000x vragen of ze op mijn telefoon mogen en gaan drammen en miepen terwijl ze dit normaal niet zouden doen...
AM is nooit zo duidelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat Jet en de tweeling daadwerkelijk naar Jim en Sam gingen.
Ja zo vaag schrijft die vrouwquote:Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat Jet en de tweeling daadwerkelijk naar Jim en Sam gingen.
Ja, dat was ik die reageerde. Ik kwam op haar profiel via hier, wat een ontzettende onzin praat zij allemaal zeg. Alles om haar eigen onvermogen goed te praten.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ach wat zet ze zichzelf weer voor aap.
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...quote:Op maandag 8 juni 2026 09:40 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Haar kind zal wel weer bijzonder zijn maar over het algemeen heeft het geen nut om macrogol te verdelen over de dag, zeker niet dat ene zakje in een fles. Dosis in de ochtend en dosis in de avond is normaal gesproken het advies.
Verder eens over die tablets. Wij kiezen wel bewust voor kindvriendelijke restaurants waar ze tussendoor lekker kunnen spelen of we nemen een spelletje mee. Maar daar heeft DBM natuurlijk geen puf voor aangezien ze tegen een burn-out aan zit 😆
Precies dit! Hoe moeilijk kan het toch zijn?! En dan in een reactie op mij op insta zeggen dat sommige kinderen het nodig hebben want die zijn overprikkeld, zoals die van haar. Ja meid, waarom DENK je? Omdat ze van hun moeder continue een scherm of koptelefoon opkrijgen en ze bij voorbaat worden behandeld alsof ze de wereld niet aankunnen. Je maakt je kind gewoon weerloos.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja wij vaak ook... en dan nog zitten veel kinderen op een scherm 🤦♂️ en verliezen die van mij ook hun wil tot spelen...
Als we naar een restaurant gaat zonder speelhoek nemen we een klein spel en teken spullen mee 👌 zijn ze gewoon ook helemaal zoet
En soms doen we gewoon lekker kletsen 😂 zoveel mogelijk wat niet op een scherm hoeft
Gaat niet helpen, hoe meer zij ontzorgd wordt, hoe minder zij gaat doen, terwijl het gevoel van overbelast zijn bij haar niet afneemt.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:09 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |