Zou ze het zelf gelovenquote:Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef AnnArt het volgende:
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
Hahaha, het is echt gieren met die vrouw!!
Ik vraag me af of Michelle openstaat voor zoiets en het überhaupt zou horeals iemand streng tegen haar zou zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 04:10 schreef Xmuis het volgende:
Zou MCW echte vrienden hebben? Echte vrienden die proberen in te grijpen in haar manie? Ik heb ook wel eens een ietwat ongezonde afslag genomen in mijn leven en toen was ik zo ontzettend blij dat ik goede vrienden had die me waarschuwden en streng toespraken (en daarna opvingen want ik was natuurlijk eigenwijs). Zij lijkt zo ver van de realiteit te staat dat ik me afvraag of ze nog ‘echte’ mensen om zich heen heeft. Ik zou het niet meer aan kunnen zien, als vriendin.
Ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Tim wou nu toch geen opdrachten aannemen omdat hij dan zoveel van huis was…
Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:07 schreef Kaatje35 het volgende:
Michelle heeft het over de zuidas en hoeveel daar gesnoven wordt.
En ondertussen zit ze continu d'r neus op te halen 😂
Als ze zelf geen drugs gebruikt zou ze er verstandig aan doen eens naar de huisarts te gaan met dat gesnuif en geschraap.
Zou ze zelf ook niet wat anders gebruiken dan neusspray?quote:Op maandag 8 juni 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.
Die reacties zie ik nu trouwens niet meer.
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:46 schreef Maremare het volgende:
Te lang gewone neusspray gebruiken is ook niet echt goed voor je slijmvliezen. Familielid had dit en die liep non-stop met een dichte neus rond of een loopneus en dus lekker opsnuiven. 🤔
Mijn broertje ookquote:Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.
DBM heeft echt geen hielspoor want dan laat je het wel dat lopen, daarbij had ze ook geen longontsteking en als je de griep hebt gehad merk je dat echt wel bij het lopen, zij loopt nu ook weer op slecht schoeisel, dus echt serieus kun je de zelf diagnoses niet nemen.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??
Maar zij mag wel weer iemand open en bloot met account zo te kakken zetten!
Want zij wordt er verdrietig van, en benadeeld
Egoïstische kleuter is het
Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??
Maar zij mag wel weer iemand open en bloot met account zo te kakken zetten!
Want zij wordt er verdrietig van, en benadeeld
Egoïstische kleuter is het
Ze moet zelf zonder scherm gaan leven 😂 beste! Die meid praat haar zelf zoveel trauma aan, niet normaalquote:Op maandag 8 juni 2026 08:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinnyquote:Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:19 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
LET ME TELL YOU: er is dus wel wat mis met schermgebruik bij kinderen.
Dat dbm dit doet bij haar kinderen, betekent niet dat het goed is. En voor alle andere ouders die dit ook doen, you do you zou een wijze oermoeder zeggen.
Dat vind ik ook. Die eeuwige broek met shirt erin gepropt staat gewoon echt niet, jurken staan haar leukerquote:Op maandag 8 juni 2026 08:52 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinny
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke en huishouden 50/50 🤣😂🤣 dit is toch wel DE grap van de dag 🤣😂🤣 zij doet de mentalload zoals boodschappenlijstjes maken en cadeautjes kopen 🤣😂🤣 ja man... super zwaar werk... iedere dag boodschappen doen is ook heftig 🤣😂 veel zwaarder dan wat Dion doet naast zijn werk...
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂quote:Op maandag 8 juni 2026 08:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?
En helemaal eens met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |