abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220983039
En Ellen zonder Koen heeft inderdaad alleen dat beige jurkje mee zo te zien. En haar beige te kleine bikini. Maar ze vind het maar vreemd dat er zoveel mannen reageren op haar. Hahaha tuuuuurlijk Ellen
pi_220983075
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef AnnArt het volgende:
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
Hahaha, het is echt gieren met die vrouw!!
Zou ze het zelf geloven
pi_220983122
Sanneke en huishouden 50/50 🤣😂🤣 dit is toch wel DE grap van de dag 🤣😂🤣 zij doet de mentalload zoals boodschappenlijstjes maken en cadeautjes kopen 🤣😂🤣 ja man... super zwaar werk... iedere dag boodschappen doen is ook heftig 🤣😂 veel zwaarder dan wat Dion doet naast zijn werk...
pi_220983321
Zou MCW echte vrienden hebben? Echte vrienden die proberen in te grijpen in haar manie? Ik heb ook wel eens een ietwat ongezonde afslag genomen in mijn leven en toen was ik zo ontzettend blij dat ik goede vrienden had die me waarschuwden en streng toespraken (en daarna opvingen want ik was natuurlijk eigenwijs). Zij lijkt zo ver van de realiteit te staat dat ik me afvraag of ze nog ‘echte’ mensen om zich heen heeft. Ik zou het niet meer aan kunnen zien, als vriendin.
pi_220983354
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 04:10 schreef Xmuis het volgende:
Zou MCW echte vrienden hebben? Echte vrienden die proberen in te grijpen in haar manie? Ik heb ook wel eens een ietwat ongezonde afslag genomen in mijn leven en toen was ik zo ontzettend blij dat ik goede vrienden had die me waarschuwden en streng toespraken (en daarna opvingen want ik was natuurlijk eigenwijs). Zij lijkt zo ver van de realiteit te staat dat ik me afvraag of ze nog ‘echte’ mensen om zich heen heeft. Ik zou het niet meer aan kunnen zien, als vriendin.
Ik vraag me af of Michelle openstaat voor zoiets en het überhaupt zou horeals iemand streng tegen haar zou zijn.
Haar leven lijkt een grote Michelle façade. Sommige vriendinnen zie je wat langer voorbij komen, maar het feit dat iedereen en zijn moeder (inclusief dr kapper, de slager etc) altijd meteen de liefste zijn vind ik echt veelzeggend.

Ik denk dat Michelle vooral openstaat voor reacties van haar vader, maar gezien het feit dat hij zo trots was op zijn dochter als pitspoes heb ik daar ook niet per se een hoge pet van op.
pi_220983409
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Tim wou nu toch geen opdrachten aannemen omdat hij dan zoveel van huis was…
Ik geloof er weinig van.
Hij trainde jaren de jeugd, was assistent trainer bij PSV.
Toen heeft hij een overstap gemaakt als hoofdtrainer naar Brugge. Hij wilde dichter bij zijn gezin zijn.
Daar heeft hij het niet lang volgehouden en in die tijd was hij schijnbaar met Michelle.
Had dus en geen huwelijk meer en geen baan.
En nergens is er een nieuw aanbod gekomen vanuit andere clubs tot op heden.
Ik geloof nooit dat dat intrekken bij Michelle en zich laten inzetten als haar assistent op alle vlakken en als oppas/surrogaatpapa, nu echt zo'n vrije keuze was. Zeker niet als je ook nog bekijkt hoe hij zijn privéleven altijd privé was en nu volop meedoet in het influencer leven van Michelle. En dat terwijl je huwelijk en gezin nog maar recent is opgebroken.
Ik vind het heel typisch allemaal en volgens mij hebben die twee elkaar vooral heel hard nodig.
pi_220983475
Michelle heeft het over de zuidas en hoeveel daar gesnoven wordt.
En ondertussen zit ze continu d'r neus op te halen 😂

Als ze zelf geen drugs gebruikt zou ze er verstandig aan doen eens naar de huisarts te gaan met dat gesnuif en geschraap.

[ Bericht 33% gewijzigd door Kaatje35 op 08-06-2026 07:27:19 ]
pi_220983528
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:07 schreef Kaatje35 het volgende:
Michelle heeft het over de zuidas en hoeveel daar gesnoven wordt.
En ondertussen zit ze continu d'r neus op te halen 😂

Als ze zelf geen drugs gebruikt zou ze er verstandig aan doen eens naar de huisarts te gaan met dat gesnuif en geschraap.

Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.
Die reacties zie ik nu trouwens niet meer.
pi_220983547
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op insta reageerde gisteren iemand dat ze beter neusspray kan gebruiken omdat dat snuiven nogal afleidt. Daar reageerde haar moeder op: dat doet ze al.
Die reacties zie ik nu trouwens niet meer.
Zou ze zelf ook niet wat anders gebruiken dan neusspray?
pi_220983569
Te lang gewone neusspray gebruiken is ook niet echt goed voor je slijmvliezen. Familielid had dit en die liep non-stop met een dichte neus rond of een loopneus en dus lekker opsnuiven. 🤔
pi_220983581
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:46 schreef Maremare het volgende:
Te lang gewone neusspray gebruiken is ook niet echt goed voor je slijmvliezen. Familielid had dit en die liep non-stop met een dichte neus rond of een loopneus en dus lekker opsnuiven. 🤔
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.
pi_220983622
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??

Maar zij mag wel weer iemand open en bloot met account zo te kakken zetten!

Want zij wordt er verdrietig van, en benadeeld

Egoïstische kleuter is het
pi_220983625
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder is verslaafd aan neusspray en zij haalt ook constant haar neus op.
Mijn broertje ook
pi_220983649
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus niemand mag wat over DBM zeggen, want haar burn-out, hielspoor adhd brein kan het niet aan??

DBM heeft echt geen hielspoor want dan laat je het wel dat lopen, daarbij had ze ook geen longontsteking en als je de griep hebt gehad merk je dat echt wel bij het lopen, zij loopt nu ook weer op slecht schoeisel, dus echt serieus kun je de zelf diagnoses niet nemen.
pi_220983657
LET ME TELL YOU: er is dus wel wat mis met schermgebruik bij kinderen.

Dat dbm dit doet bij haar kinderen, betekent niet dat het goed is. En voor alle andere ouders die dit ook doen, you do you zou een wijze oermoeder zeggen.
pi_220983683
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:08 schreef Moppie1982 het volgende:

Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.
pi_220983684
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
pi_220983738
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Maar zulke filmpjes doen haar niks meer hoor, echt waar. Ze barst nog net niet in janken uit, wat zij moet doen is van Instagram af gaan, als het allemaal zo zwaar voor haar is.
Ze moet zelf zonder scherm gaan leven 😂 beste! Die meid praat haar zelf zoveel trauma aan, niet normaal

En ja ik weet dat ze geen hielspoor heeft want dan ben je minimaal 1 jaar zoet
pi_220983745
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinny
I can't help it, if I'm lucky
pi_220983755
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:19 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
LET ME TELL YOU: er is dus wel wat mis met schermgebruik bij kinderen.

Dat dbm dit doet bij haar kinderen, betekent niet dat het goed is. En voor alle andere ouders die dit ook doen, you do you zou een wijze oermoeder zeggen.
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?
En helemaal eens met jou.
pi_220983758
Debbie in de LC groep: Liejum huilde 10 uur per dag, het duurde 2 weken voor ze uit bed kon (en het liefst ligt ze er nu nog steeds in 🫣)
pi_220983760
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:52 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die jurken van gister stonden haar wel leuk, 100x beter dan een skinny
Dat vind ik ook. Die eeuwige broek met shirt erin gepropt staat gewoon echt niet, jurken staan haar leuker
pi_220983770
Sanneke las alles over baby’s en bevallingen totdar mensen zeiden dat ze daarmee moest stoppen. Dat deed ze en dus heeft ze niks gelezen over keizersnedes. Alsof ze zich anders ook iets aantrekt van wat anderen zeggen.

Maar het is weer gelukt om de week klagend te beginnen.
pi_220983792
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke en huishouden 50/50 🤣😂🤣 dit is toch wel DE grap van de dag 🤣😂🤣 zij doet de mentalload zoals boodschappenlijstjes maken en cadeautjes kopen 🤣😂🤣 ja man... super zwaar werk... iedere dag boodschappen doen is ook heftig 🤣😂 veel zwaarder dan wat Dion doet naast zijn werk...
Zij heeft/ krijgt het nog zo zwaar. Beste oplossing is dat Dion 1 of 2 dagen minder gaat werken denk ik.
pi_220983808
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:54 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik kan het filmpje bij studio_jij niet vinden, kijk ik niet goed of zouden de Lisannes en Nio’s eronder los zijn gegaan?
En helemaal eens met jou.
Als je op de story van DBM klikt kom je op de reel! Ze heeft al weer lopen stampen omdat iemand de wetenschap erbij haalt 😂😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')