Ik weet echt niks van hardlopen, hartslag etc maar is er iemand die mij kan vertellen dat het logisch is dat haar hartslag zo hoog is? Ik dacht altijd dat een hartslag die zo omhoog schiet bij inspanning een teken van een slechte conditie was.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Eens hoor
Wie weet welk wondermiddel DBM heeft gebruikt voor haar super snel herstellende hielspoor
Ik volg Baukjesnieder (heel leuk voor diegene die niet van sad beige houden haha) en zij maakt ook reclame voor hema.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine maakt reclame voor Hema.
Wat volgens sommigen never de nooit gebeurt.
Dus reken maar dat AM dat ook doet, zonder het te vermelden.
220 minus leeftijd is max. hartslag. Dit is trouwens niet helemaal nauwkeurig. Dan zijn er nog verschillende hartslagzones, afhankelijk van bijv. de intensiteit van je training (rustige duurloop, interval, tempotraining etc.) Een herstelloop doe je bijv. in een lagere zone en dus ook met lagere hartslag.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van hardlopen, hartslag etc maar is er iemand die mij kan vertellen dat het logisch is dat haar hartslag zo hoog is? Ik dacht altijd dat een hartslag die zo omhoog schiet bij inspanning een teken van een slechte conditie was.
Ze is allang de 40 gepasseerdquote:Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk ze is te slank voor zo een buikje dus ik gok nog voor haar 40e nog een baby idd 😭😭
Ik zat daar ook weer met verbazing naar te kijken. Een oud wijf met kl*ten noemen wij dat.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:43 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat vreselijk dat timmie er weer bijhangt tijdens een borrel/etentje met vriendinnen..zou hij dat zelf ook niet vreemd vinden
Afschuwelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:43 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat vreselijk dat timmie er weer bijhangt tijdens een borrel/etentje met vriendinnen..zou hij dat zelf ook niet vreemd vinden
Zijn gedrag vind ik ook niet normaal. Als een hond achter je baas aanlopen, vreselijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
Waarom wil hij dat. Waarom wil zij dat. Waarom vinden haar vriendinnen dat oké.
Dit is gewoon zwaar ongezond gedrag van die vrouw. Nergens alleen heen kunnen en niets alleen kunnen doen.
En hoe ze Timmie ook inzet naar haar kinderen toe is helemaal ziekelijk.
Zeker niet. Hij moet aan geld komen en dit is waarschijnlijk zijn enige optie.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zijn gedrag vind ik ook niet normaal. Als een hond achter je baas aanlopen, vreselijk.
Een tijd terug dacht ik dat ook te zien. Was toen minder. Maar zie dat niet meer terug op haar insta.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hvk: dat vroeg ik me ook af, is het de bolling vd blouse of is nr 7 onderweg? Ook hoe ze stond bij het paard. Oei ik wou het niet zeggen maar ik dacht het wel; die lijkt zwanger.
Ik heb eerder het idee dat er geen opdrachten worden aangeboden. En dus staat hij plastic slippers met figuurtjes te promoten.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Tim wou nu toch geen opdrachten aannemen omdat hij dan zoveel van huis was…
Een jaar geleden zag zijn leven er heel anders uit. Een nieuwe uitdaging maar eerst op vakantie met gezin.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat er geen opdrachten worden aangeboden. En dus staat hij plastic slippers met figuurtjes te promoten.
Het kan verkeren.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Een jaar geleden zag zijn leven er heel anders uit. Een nieuwe uitdaging maar eerst op vakantie met gezin.
Bedoel je Aeroob (met zuurstof) of Anaeroob trainen (zonder zuurstof)?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van hardlopen, hartslag etc maar is er iemand die mij kan vertellen dat het logisch is dat haar hartslag zo hoog is? Ik dacht altijd dat een hartslag die zo omhoog schiet bij inspanning een teken van een slechte conditie was.
Volgens haar is dat meisje een nichtjequote:Op zondag 7 juni 2026 19:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Laatst was er toch een man met een blonde paardenstaart bij haar? En de hele tijd dat blonde meisje. Wie weet heeft ze een nieuwe partner en direct een nieuw kind. Gebeurt vaker in flu flu land
Oh echt! 😅quote:Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik heb de story nu net gezien trouwens en het is volgens mij helemaal geen linde waarvan zij bladeren laat eten door de jongste. 😂
En natuurlijk doet zij de boodschappenlijstjes! Dat is ook het enige waar ze aan kan denken. En 50/50 zal misschien 15/85 zijn, waarbij 15 voor Sanneke is. Bij 50/50 mag ze zich al schamen met een man die fulltime werkt.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef AnnArt het volgende:
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
Hahaha, het is echt gieren met die vrouw!!
Dion doet 95% van alles en 5% bank zitten.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef AnnArt het volgende:
Die huishoudbattle die Sanneke met droge ogen post. En daar waar wij D altijd bezig zien, terwijl Sanneke als een vetvlek op de bank zit te vegeteren, beweert zij doodleuk dat het bij hen 50/50 is.
Hahaha, het is echt gieren met die vrouw!!
Dat wordt klagen, ze doet weinig anders de laatste tijd.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:46 schreef huisjehier121 het volgende:
Junootdzij vanaf morgen 10 dagen alleen met kids en honden... Beniwuwd of het dragen of klagen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |