abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2026 @ 18:12:26 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220981062
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Zeker wel, maar dit vind ik nou goor. Er zijn hier vrouwen die een broek na een uur dragen in de was gooien, die letterlijk walgen van vieze keukenlaatjes. Jij behoort niet tot deze groep begrijp ik?
Ik walg niet van een vieze keukenla, en leg een broek na een uur dragen rustig terug in de kast. Maar mijn beslagkom gebruik ik waar deze voor bedoeld is.
Noem mij maar raar.
Haha nee, ik denk dat ik eerder een “viezerik” ben dan een neat freak. En tuurlijk, idealiter pak je voor zoiets een emmer en geen beslagkom. Maar ik heb echt wel eens in een beker geplast die na een rondje vaatwasser ook weer op tafel belande met vruchtensap.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220981134
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat. Ik ben heel benieuwd naar haar avontuur naar cap fun over een paar weken. Zou ze nog een dakkoffer gaan kopen, want die mistte ze vorig jaar zo erg qua ruimte. Ben benieuwd of het weer zo'n show gaat worden als vorig jaar.
Kijk er nu al naar uit 🤡🤡
pi_220981177
Hvk was vanmiddag bij paarden. 1 story is ze zelf in beeld en houdt haar arm/hand hoog. Meestal zie je er in die houding slanker uit maar zij lijkt op die foto haast zwanger. Kan natuurlijk ook aan liggen hoe het lila shirt valt.
pi_220981219
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:30 schreef Latteanais het volgende:
Hvk was vanmiddag bij paarden. 1 story is ze zelf in beeld en houdt haar arm/hand hoog. Meestal zie je er in die houding slanker uit maar zij lijkt op die foto haast zwanger. Kan natuurlijk ook aan liggen hoe het lila shirt valt.
Dat idee had ik ook. Maar ik hoop dat haar shirt slechts opbolde..

Bijzonder ook, dat wildplukken en meteen eten. En er hebben geen dieren op geplast? Het was op een (kinder) boerderij?
Alsof die jochies snappen wat ze wel en niet kunnen eten, waar en wanneer.
pi_220981222
quote:
Ze lijkt idd een rondere buik te tonen. Hoop dat ze te veel heeft gegeten en niet dat baby nr 7
  zondag 7 juni 2026 @ 18:50:04 #106
428 bibi
Oldbie
pi_220981295
quote:
Precies dat dacht ik ook!
pi_220981328
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze lijkt idd een rondere buik te tonen. Hoop dat ze te veel heeft gegeten en niet dat baby nr 7
Dit moet wel nummer 7 zijn. Het shirt staat best strak en het is best een buikje. We hadden hier toch een insider die haar vaker ziet?
pi_220981335
Ik zag het ook, alhoewel ik dat vorig jaar ook dacht toen ze een jurk aanhad.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220981471
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Oh heerlijk juist! Ik gooi er wel eens een lepel 0% jam in, dan heb je echt een lekker toetje.
Ja lekker! Of alleen met aardbeien, heerlijk!
pi_220981548
Bzzonder Jeanine maakt reclame voor Hema.
Wat volgens sommigen never de nooit gebeurt.
Dus reken maar dat AM dat ook doet, zonder het te vermelden.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:23:25 #111
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220981593
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan af , welke vader wil graag baby nr 7 hebben bij een vrouw ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220981645
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zal ze vertellen dat ze kinderen heeft? Of dat ze überhaupt graag weer zwanger wil worden?
pi_220981658
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Laatst was er toch een man met een blonde paardenstaart bij haar? En de hele tijd dat blonde meisje. Wie weet heeft ze een nieuwe partner en direct een nieuw kind. Gebeurt vaker in flu flu land
pi_220981707
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat. Ik ben heel benieuwd naar haar avontuur naar cap fun over een paar weken. Zou ze nog een dakkoffer gaan kopen, want die mistte ze vorig jaar zo erg qua ruimte. Ben benieuwd of het weer zo'n show gaat worden als vorig jaar.
Drie keer per dag wassen en om de dag naar de plaatselijke HAP als uitje!
pi_220981709
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:28 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Laatst was er toch een man met een blonde paardenstaart bij haar? En de hele tijd dat blonde meisje. Wie weet heeft ze een nieuwe partner en direct een nieuw kind. Gebeurt vaker in flu flu land
Heeft zij ooit een partner gehad eigenlijk? Mijn indruk is dat ze nooit echt een relatie had met de vaders van haar kinderen.
pi_220981784
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Alsof die jochies snappen wat ze wel en niet kunnen eten, waar en wanneer.
Nou ik vind het ook echt gevaarlijk dat die jochies nu misschien denken dat je zomaar alles kunt eten uit de natuur.
Er zijn ook echt veel (zeer) giftige planten, bessen en bloemen. Die kinderen kunnen toch nooit dat onderscheid maken?
Ik ga er ook vanuit dat die 'workshop' gericht was op volwassenen en niet op (zulke jonge) kinderen.
pi_220981785
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Drie keer per dag wassen en om de dag naar de plaatselijke HAP als uitje!
En nieuwe kleren en knuffels kopen

Enne mensen er zijn genoeg gekken die vrouwen bezwangeren hoor
pi_220981788
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
HVK:wildplukken en eten. Straks hebben ze weer wormpjes. En ik zie de tweeling niet!
Ik heb de story nu net gezien trouwens en het is volgens mij helemaal geen linde waarvan zij bladeren laat eten door de jongste. 😂
pi_220981789
Eerlijk ze is te slank voor zo een buikje dus ik gok nog voor haar 40e nog een baby idd 😭😭
pi_220981823
Aan die hoge hartslag bij het rennen bij DBM zie je wel echt dat zij 0 conditie heeft..wat met gewichten gooien is leuk en aardig, maar cardio heeft zij duidelijk nooit gedaan..
pi_220981853
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:57 schreef opwegnaar het volgende:
Aan die hoge hartslag bij het rennen bij DBM zie je wel echt dat zij 0 conditie heeft..wat met gewichten gooien is leuk en aardig, maar cardio heeft zij duidelijk nooit gedaan..
Dat komt door haar hoge spiermassa :') . Owja en ze is wonderbaarlijk, binnen 1,5 week, hersteld van hielspoor :+
pi_220981857
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine maakt reclame voor Hema.
Wat volgens sommigen never de nooit gebeurt.
Dus reken maar dat AM dat ook doet, zonder het te vermelden.
Het gebeurt wel, maar Hema verwacht wel de juiste vermeldingen bij de reclames als er samenwerkingen zijn. Misschien flauw, maar ik heb eerder contact gehad met Hema over of er wel of geen samenwerking was met Annemarie. Die was er toen niet, is me bevestigd inclusief wat toelichting over campagnes en vereisten vanuit de Hema. Is overigens al wel een paar jaar geleden.

Edit: de stories van Bzzzonder zijn ‘affiliate’, dat programma is er al heel lang en gooit iedereen altijd insta mee vol. Bijvoorbeeld Sanneke, Judith en soms ook LiekeVM dacht ik. Is iets anders dan betaald partnerschap.
Via https://www.hema.nl/i/affiliate kun je zelfs je eigen links maken en delen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielle_ op 07-06-2026 20:08:26 ]
pi_220981874
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk ze is te slank voor zo een buikje dus ik gok nog voor haar 40e nog een baby idd 😭😭
Ik hoop zó dat dit gewoon een buikje is wat gebleven is na 6 kinderen. Als daar echt nog een kindje komt dan zou ik dat heel verdrietig en verontrustend vinden.
pi_220981898
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik hoop zó dat dit gewoon een buikje is wat gebleven is na 6 kinderen. Als daar echt nog een kindje komt dan zou ik dat heel verdrietig en verontrustend vinden.
Ik ook! Eens hoor

Wie weet welk wondermiddel DBM heeft gebruikt voor haar super snel herstellende hielspoor
pi_220981945
Een blond iemand met hvk kan me niet voorstellen ze houd van gemixte kindjes…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')