abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220977645
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb bij die hottub beelden van Judith’s badwater, waar zij en Bob in hebben gemarineerd
😂😂😂
pi_220977680
Die podcast op youtube... MCW zit continu te snuiven, want snotverkouden en ze blijft maar
met die lipgloss klooien en aan haar haren plukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 07-06-2026 12:58:02 ]
pi_220977824
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Zeker wel, maar dit vind ik nou goor. Er zijn hier vrouwen die een broek na een uur dragen in de was gooien, die letterlijk walgen van vieze keukenlaatjes. Jij behoort niet tot deze groep begrijp ik?
Ik walg niet van een vieze keukenla, en leg een broek na een uur dragen rustig terug in de kast. Maar mijn beslagkom gebruik ik waar deze voor bedoeld is.
Noem mij maar raar.
Ik hoef dat ook niet hoor, ze mogen best een oude bak voor de zandbak gebruiken, maar die komt dan de keuken niet meer in 🙈
pi_220977854
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:48 schreef lila01 het volgende:
Die podcast op youtube... MCW zit continu te snuiven, want snotverkouden en ze blijft maar
met die lipgloss klooien en aan haar haren plukken.
Ik luister/kijk de podcast niet maar erger me al aan dat gefriemel aan MCW's haren in de snippets. Ze probeert een serieus onderwerp aan te snijden (balans moeder/werk en hoeveel (weinig) tijd je eigenlijk met je kinderen hebt) maar dan zit ze continue alleen maar die extensions goed te leggen. Het lijdt enorm af, en mede daardoor (zie ik er wel goed uit? Ben ik goed in beeld?) geloof ik niets van wat zij zegt.
pi_220978110
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Hoe sta jij tegenover de knd van Michelle? Die zien er altijd tip top uit. Zouden zij ook slakken in huis mogen hebben? In de beslagkom waar Michelle 's ochtends nog wafelbeslag in maakte?
Dat denk ik wel, ze mogen ook op hun rolschaatsen door het huis, voetballen op het grasveld.
Het ene kind is het andere niet, je hebt van die kleine Freek Vonkjes.
En die beslagkom? Volgens Tamara is het een andere en zo niet wat dan nog?
Eerder ging het hier over iemand die het vies vond dat een gedragen broek terug in de kast ging en een ander heeft daar geen problemen mee.
Dat is net waar je jezelf goed bij voelt.
En dat is ook prima, we zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_220978114
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "haal ik de hele week boodschappen haalt Dion op zondag ook boodschappen!" Dus ik denk... misschien haalt hij wel normaal eten... helaas... hij haalt ook meuk
Niet zo gek he?! Ze gaat zelf ook minimaal dagelijks naar de winkel. Dus die weekboodschappen is een wassenneus.
pi_220978182
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:59 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat denk ik wel, ze mogen ook op hun rolschaatsen door het huis, voetballen op het grasveld.
Het ene kind is het andere niet, je hebt van die kleine Freek Vonkjes.
En die beslagkom? Volgens Tamara is het een andere en zo niet wat dan nog?
Eerder ging het hier over iemand die het vies vond dat een gedragen broek terug in de kast ging en een ander heeft daar geen problemen mee.
Dat is net waar je jezelf goed bij voelt.
En dat is ook prima, we zijn niet allemaal hetzelfde.
O maar dat laatste, daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar betekent dat dat ik me niet mag uitspreken over dingen die me verbazen of verwonderen? Als alle influencers gaan laten zien dat wat we hier schrijven onzin is.
Van mij hoeft dat niet. Ik zie korte beelden, trek een conclusie en ventileer. Volgens mij doen de meesten dat hier. Heb totaal geen behoefte om eerst een influencer te gaan bestuderen om te zien of de conclusie die ik trek wel klopt.
Je kan bij Gierige Gerda denken ieuw, broek is ongewassen de kast ingegaan. Je kan ook denken o ja, geld blijft goed in de wasmachine. Of: misschien 1x even aangehad en daarna weer in de kast gelegd.
Iedereen kijkt op zijn eigen manier met zijn eigen normen en waarden.
Ik vind 17 uur belachelijk vroeg om te gaan eten, merendeel vd meeschrijvers hier vond dat een volstrekt normale tijd.
Ik kijk vanuit mijn eigen leven: ik ben niet voor 17.30 thuis uit mijn werk.

Toevoeging: ik zie dat de stories waarbij ik werd aangehaald zijn verwijderd. Zo lijkt het alsof ik enorm offtopic ga.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geertje_G op 07-06-2026 14:40:37 ]
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
  Moderator / Colorchick zondag 7 juni 2026 @ 14:56:33 #83
382129 crew  Donna
pi_220978675
quote:
Is stemmen wel anoniem 😬
  Moderator / Colorchick zondag 7 juni 2026 @ 15:06:45 #85
382129 crew  Donna
pi_220978761
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:03 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Is stemmen wel anoniem 😬
Jazeker.
pi_220978810
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Jazeker.
Pfew
pi_220978887
HVK:wildplukken en eten. Straks hebben ze weer wormpjes. En ik zie de tweeling niet!
pi_220978998
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
HVK:wildplukken en eten. Straks hebben ze weer wormpjes. En ik zie de tweeling niet!
Die miste ik gister geloof ik ook al. Was weer een dag vol gratis uitjes, op zich heerlijk natuurlijk. Maar toen zag ik ook alleen Jayda en de jongens. De tweeling is misschien bij die geheimzinnige man in haar leven? De vader van Jayda of wie moest dat zijn..?
pi_220979412
Lepelt DBM nou gewoon een bakje cottage cheese leeg zonder cracker ofzo 😱😱 die sokken ook 😂
pi_220979505
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:58 schreef Moppie1982 het volgende:
Lepelt DBM nou gewoon een bakje cottage cheese leeg zonder cracker ofzo 😱😱 die sokken ook 😂
🥴🥴 en die post over die muziek, het krabt op de juiste plek?? Misschien in die droge put?? Sowieso die woorden die ze weer gebruikt, error!! Amazeballs?? Why??
pi_220979549
quote:
Er staan bij haar zoon van 8/9 zelfs alleen maar peuter- en kleuterboeken op z’n kamer. Gonnie & Gijsje, Dikkie Dik, een dansboekje… Mijn kleuter zegt inmiddels al dat Gonnie en Gijsje voor de baby is. Tot mijn grote spijt want op kleuterleeftijd echt nog een prima boek, maar toch niet voor een kind met de leeftijd van Flip? 😅
pi_220979709
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:23 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die miste ik gister geloof ik ook al. Was weer een dag vol gratis uitjes, op zich heerlijk natuurlijk. Maar toen zag ik ook alleen Jayda en de jongens. De tweeling is misschien bij die geheimzinnige man in haar leven? De vader van Jayda of wie moest dat zijn..?
De tweeling heeft wel contact met hun vader dus wellicht zijn ze bij hem. Ze doet er altijd nogal geheimzinnig over. Voor zover ik weet woont de vader van de oudste in Turkije, gaat ze wel eens heen. Jayda weet ik niet of ze contact heeft. De jongste twee volgens mij geen contact met papa.
pi_220979716
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Er staan bij haar zoon van 8/9 zelfs alleen maar peuter- en kleuterboeken op z’n kamer. Gonnie & Gijsje, Dikkie Dik, een dansboekje… Mijn kleuter zegt inmiddels al dat Gonnie en Gijsje voor de baby is. Tot mijn grote spijt want op kleuterleeftijd echt nog een prima boek, maar toch niet voor een kind met de leeftijd van Flip? 😅
En hij liep zo voor op school, ondanks alle afwezigheid. Hij kan dit leuk vinden he, net als zijn kleuter poppenwagen, maar kom op zeg, hij is 8, geen 4.
pi_220980585
quote:

[..]
Ze houdt ze graag klein🙃 Net als die avond1daagse! In de buggy🥲 De jongste van Lieke vm is 3 die liep 4 avonden 3km…
pi_220980848
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:05 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
🥴🥴 en die post over die muziek, het krabt op de juiste plek?? Misschien in die droge put?? Sowieso die woorden die ze weer gebruikt, error!! Amazeballs?? Why??
Ik denk dat DBM gewoon eigenlijk ook nog een klein meisje is, en niet weet hoe ze iets moet doen.. kom op dikkie dik.. voor een jongen van 8?
pi_220980852
quote:

[..]
Ze heeft zelf ook het denkvermogen van een kleuter nog
pi_220980865
quote:
Oh heerlijk juist! Ik gooi er wel eens een lepel 0% jam in, dan heb je echt een lekker toetje.
pi_220980888
quote:

[..]
Ik zou voor haar zoon eerder boeken als Dogman en Kapitein Onderbroek verwachten. Dat is wat mijn 7-jarige o.a. leest. Maar ze houdt ze met zoveel dingen klein. Echt sneu voor die kids.
pi_220980889
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Oh heerlijk juist! Ik gooi er wel eens een lepel 0% jam in, dan heb je echt een lekker toetje.
Echt! Hahah ken ik niet, naja dan is het niet vreemd 😂
pi_220980915
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:42 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft zelf ook het denkvermogen van een kleuter nog
Dat. Ik ben heel benieuwd naar haar avontuur naar cap fun over een paar weken. Zou ze nog een dakkoffer gaan kopen, want die mistte ze vorig jaar zo erg qua ruimte. Ben benieuwd of het weer zo'n show gaat worden als vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')