Is het vast ook, maar de Vinkeveense plassen is wel een beetje jetset, en niet alle AM volgmoekes en Mirjam typjes. Al is dit een ander concept, maar rustig varen op de Vinkeveense plassen? Nu toevallig door het weer, ga er varen met 25 graden. Maar net wat je zegt voor wie maak je reclame iddquote:Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind het best een mooi concept voor de mensen die op zoek zijn naar een rustgevende plek waar ze kunnen mediteren of bijvoorbeeld deelnemen aan workshops, daar is op zich wel een markt voor. Maar die mensen ga je niet vinden tussen de 80.000 chinezen, 10.000 volgmoekes en 10.000 ramptoeristen van Annemarie Geerts.
Nog veel ranziger: in die beslagkom zaten gisteren de snacks bij het avondeten. Morgen als kotsbak?quote:Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Echt goor die slakken bij Tamara op de bank. Laat die diertjes lekker buiten
Nee true hahaquote:Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het kind dat helemaal niet, hij is niks anders gewend. En hij reageert niet eens.
O ik dacht het net, die ging met 1 tasje.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:05 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft Ellen maar 1 jurkje bij eigenlijk?
Maar gelukkig heeft ze schone ramen! Gatverdamme dit doe je toch niet op je bank! Lekker slakkenspoorquote:Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Interactief voorlezen met stemmetjes kan heel leuk zijn, maar dit volume is meer geschikt voor het voorleesuurtje bij de bieb. Zat ineens te denken, kan Sanneke niet met hvk mee? Ik zag hvk van de week met een kar boodschappen die ze onmogelijk in de bakfiets heeft kunnen proppen, dus die heeft zoals al vaker gezegd gewoon ergens een auto of kan die lenen. Dus die kan Sanneke dan ook wel even ophalen, is maar 50km. Prima te doen!quote:Op zondag 7 juni 2026 10:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
Vast wel , hij is wel de vader van haar kinderen.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Ricardo is jaar geleden overleden. Zou Curlymom ook maar een moment hierbij stil hebben gestaan. Het blijft een bizar verhaal. Curly en Pim nemen het ervan
Tsja de een vangt lieveheersbeestjes of kikker visjes, hier zijn het slakken.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Waarschijnlijk zijn haar vriendinnen net zo, je moet daar wel tegen kunnen. Ik zou er ook moe van wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef AnnArt het volgende:
Volledige aanname, want ik ken MCW niet, maar van wat ik van haar zie is dat een type mens waar ik hard van weg zou rennen, terwijl zij al rennend blijft praten. Oversharing, info waar ik niet op zit te wachten, maar die zij perse wil delen, blind voor de ontvanger. Weg uit mijn aura.
Haar stem klinkt ook gewoon overbelast.
Ondertussen omringt zij zich met mensen die wel een fractie van haar fake-glam kunnen gebruiken of dènken dat ze dat nodig hebben. Totdat zij ook volledig leeggezogen zich van haar afkeren. Ze zuigt energie. Vlgs mij zitten die ex-en van haar op veilige afstand te herstellen en bij te laden. Simpelweg gelukkig te zijn.
Wat een energievampier, deze vrouw.
Hoe sta jij tegenover de knd van Michelle? Die zien er altijd tip top uit. Zouden zij ook slakken in huis mogen hebben? In de beslagkom waar Michelle 's ochtends nog wafelbeslag in maakte?quote:Op zondag 7 juni 2026 10:54 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja de een vangt lieveheersbeestjes of kikker visjes, hier zijn het slakken.
Kinderen in hun ontdekkingsfase, leuker dan hele dag op een tablet .
Sorry maar ik liep vroeger altijd buiten, klom in bomen, ving kikkervisjes, maakte parfum van bloemen ,liep door moerassen .
Bouwde hutten enz.
Ik vind het juist heerlijk om kinderen zo bezig te zien zijn, dat is wat ik tegenwoordig zo jammer bind( ja ben oud)
Hvk onderneemt ook regelmatig uitstspjes in de natuur, lekker naar buiten.
Ik zie dit 1000 keer liever dan een Mijan die altijd binnen zit, of Flip en Flap op hun tablet.
Je haalt een doekje over de bank en wast de handen van de kids, bak in de vaatwasser slakken in de tuin terug.
Iewlquote:Op zondag 7 juni 2026 10:45 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nog veel ranziger: in die beslagkom zaten gisteren de snacks bij het avondeten. Morgen als kotsbak?
Verkeerd gelezen , ik doe ook geen slakken in een beslagkomquote:Op zondag 7 juni 2026 10:45 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nog veel ranziger: in die beslagkom zaten gisteren de snacks bij het avondeten. Morgen als kotsbak?
Ik vind de situatie ook bijzonder.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Ricardo is jaar geleden overleden. Zou Curlymom ook maar een moment hierbij stil hebben gestaan. Het blijft een bizar verhaal. Curly en Pim nemen het ervan
Helemaal happy met haar smeerkaas. Van mij had ze smeerkaas gekregen en pot augurken. Maar zo gek he we weten echt niet waar ons boodschappengeld blijft elke maandquote:Op zondag 7 juni 2026 12:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "haal ik de hele week boodschappen haalt Dion op zondag ook boodschappen!" Dus ik denk... misschien haalt hij wel normaal eten... helaas... hij haalt ook meuk
Hij haalt z’n eigen dingen zegt ze. Ik hoor haar toch regelmatig, vooral bij ongezonde dingen, zeggen dat het voor Dion is.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "haal ik de hele week boodschappen haalt Dion op zondag ook boodschappen!" Dus ik denk... misschien haalt hij wel normaal eten... helaas... hij haalt ook meuk
Jij hebt geen (kokend) water en afwasmiddel?quote:Op zondag 7 juni 2026 10:45 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Wie ze vader?quote:Op zondag 7 juni 2026 10:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
Zeker wel, maar dit vind ik nou goor. Er zijn hier vrouwen die een broek na een uur dragen in de was gooien, die letterlijk walgen van vieze keukenlaatjes. Jij behoort niet tot deze groep begrijp ik?quote:Op zondag 7 juni 2026 12:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt geen (kokend) water en afwasmiddel?
Dat laatste is best zorgelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij denkt het kind dat helemaal niet, hij is niks anders gewend. En hij reageert niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |