abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220974403
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220974451
Dievanhiernaast _O_
pi_220974541
Een heel bericht voor veertjes in de botoxloze bips van dbm... "zo spannend zou jij het durven??"

Ik kan me niet bedenken waarom ik het niet zou durven... het zijn ook gewoon mijn kinderen 🤷 ik functioneer uitstekend zonder mijn man 🤷 ook leuk... hij (mijn man) neemt de kinderen ook wel eens mee voor een lang weekend 🤷 nooit bedacht dat dit spannend zou zijn 😂 ik ga eerstvolgende mooie weekend met mijn jongste en de bakfiets naar een camping hier in de buurt om samen te kamperen (had hij gevraagd...)
pi_220974627
Ik heb eens de site van dat Zwier bekeken, maar hoe komen zij bij AM voor reclame? Dit is een verblijf om ‘tot jezelf te komen en te vertragen. 24 uur offline, geen telefoon, geen Wi-Fi en geen tablet’. En wat doe je? Reclame laten maken door de vrouw die een telefoon aan haar lijf vastgegroeid heeft zitten. Hele concept om zeep zo toch?
pi_220974649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb eens de site van dat Zwier bekeken, maar hoe komen zij bij AM voor reclame? Dit is een verblijf om ‘tot jezelf te komen en te vertragen. 24 uur offline, geen telefoon, geen Wi-Fi en geen tablet’. En wat doe je? Reclame laten maken door de vrouw die een telefoon aan haar lijf vastgegroeid heeft zitten. Hele concept om zeep zo toch?
Weer een bewijs dat ze alleen naar het aantal volgers kijken en niet verder kijken op het account
pi_220974657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Een heel bericht voor veertjes in de botoxloze bips van dbm... "zo spannend zou jij het durven??"

Ik kan me niet bedenken waarom ik het niet zou durven... het zijn ook gewoon mijn kinderen 🤷 ik functioneer uitstekend zonder mijn man 🤷 ook leuk... hij (mijn man) neemt de kinderen ook wel eens mee voor een lang weekend 🤷 nooit bedacht dat dit spannend zou zijn 😂 ik ga eerstvolgende mooie weekend met mijn jongste en de bakfiets naar een camping hier in de buurt om samen te kamperen (had hij gevraagd...)
En dr dochter durft niet alleen op een kappersstoel te zitten? Ik heb nog nooit mn kinderen op schoot gehad bij de kapper.
pi_220974659
Ik snap dat spannende ook niet zo goed, maar laten we niet vergeten dat DBM werkelijk overal beren op de weg ziet. Wat een hysterica is dat zeg!

Ben een aantal jaren geleden een lang weekend weg geweest met onze toen 3-jarige. Partner was met vrienden weg. Heb het geen moment spannend gevonden. Hebben het super gehad en zou het wel weer willen doen. Maar goed ik ben dan ook niet zo laag belastbaar als DBM. Hopelijk werpen al die therapietjes van haar snel hun vruchten af. Gun ik haar kinderen!
pi_220974753
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dr dochter durft niet alleen op een kappersstoel te zitten? Ik heb nog nooit mn kinderen op schoot gehad bij de kapper.
Ik wel, onze middelste was helemaal panisch voor de kapper. Vraag me niet waarom, heb meermaals met het zweet in mijn (botoxloze) bilnaad gezeten bij de kapper met het kind. Gelukkig was het van het een op het andere moment een stuk beter en is er nu niks meer aan de hand.
Om de scherpe randjes eraf te halen mocht ie dan ff tiktak kijken, nu (5j) maakt ie een gezellig praatje met de kapster en komt ze bijna niet meer van hem af haha.
pi_220974805
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Danielle_ het volgende:
En begrijp ik nu dat het ‘eten wat de pot schaft’ is?
pi_220974852
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Maremare het volgende:
Ik snap dat spannende ook niet zo goed, maar laten we niet vergeten dat DBM werkelijk overal beren op de weg ziet. Wat een hysterica is dat zeg!

Ben een aantal jaren geleden een lang weekend weg geweest met onze toen 3-jarige. Partner was met vrienden weg. Heb het geen moment spannend gevonden. Hebben het super gehad en zou het wel weer willen doen. Maar goed ik ben dan ook niet zo laag belastbaar als DBM. Hopelijk werpen al die therapietjes van haar snel hun vruchten af. Gun ik haar kinderen!
Ik heb niks met Kim maar zij mag toch wel zeggen dat ze het spannend vind, ook al vinden het niet spannend. Het is haar gevoel en dat is toch prima.
pi_220974902
quote:

[..]
Mijn jongste en de kapper was een klasse apart. Was onhandelbaar in de kappersstoel en uiteindelijk besloten om het jaren zelf te doen. Dat hij dit had kwam door medische handelingen die bij zijn oren gedaan waardoor er een klein trauma was.

Inmiddels is ie 20 en gaat ie zonder problemen naar de kapper
pi_220974941
In het artikel van Vrouw over AM en Cynthia lees ik dat het de grote droom van AM was om financieel onafhankelijk van Maarten te zijn. _O- _O- _O- En daarom blijf je thuis zodra je zwanger bent? 8)7 Om er vervolgens 19 jaar over te doen om te starten met werken.

Die zin over: Als ik iemand met 1 kind zie hannessen, dan zeg ik altijd dat ze er meer moeten nemen. Hoe meer, hoe makkelijker. Wat een godscomplex. Omdat zij meer dan 1 heeft, vindt ze dat ze dat moet verkondigen als een soort jehovagetuige als je even staat te hannessen met een kind?

En zo gemakkelijk was het allemaal niet na nummer 4 (volgens haar 2 vingers in de neus). Toen moest er een kraamverzorger aan te pas komen om haar leven op orde te krijgen.
pi_220975005
Maarten (en de man van een de zon van die van IJsland) mag komen opdraven als opvulling voor een boottochtje en als de rest weg is, dan krijgt hij qualitytime met de ceo.

Is toch te belachelijk voor woorden hoe dit weekend is ingedeeld en opgevuld?

Maarten moet de boel thuis draaiende houden en mag komen opdraven als dat allemaal gelukt is. Dan moet hij nog tijd doorbrengen voor de sponser deal en content en als hij dat allemaal braaf heeft gedaan, strijkt de CEO met haar voet tegen de zijne en dan zet ze haar camera uit.
pi_220975043
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
In het artikel van Vrouw over AM en Cynthia lees ik dat het de grote droom van AM was om financieel onafhankelijk van Maarten te zijn. _O- _O- _O- En daarom blijf je thuis zodra je zwanger bent? 8)7 Om er vervolgens 19 jaar over te doen om te starten met werken.

Die zin over: Als ik iemand met 1 kind zie hannessen, dan zeg ik altijd dat ze er meer moeten nemen. Hoe meer, hoe makkelijker. Wat een godscomplex. Omdat zij meer dan 1 heeft, vindt ze dat ze dat moet verkondigen als een soort jehovagetuige als je even staat te hannessen met een kind?

En zo gemakkelijk was het allemaal niet na nummer 4 (volgens haar 2 vingers in de neus). Toen moest er een kraamverzorger aan te pas komen om haar leven op orde te krijgen.
Hoe meer, hoe makkelijker ja zolang ze maar alles doen wat AM wil en allemaal in de Geertsen mal past.
Ik hoop dat er eens 1 lekker gaat rebelleren, geen paardrijden, geen scouting. Gaan freerunnen of 4maanden op wereldreis.
pi_220975045
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef Lodelie het volgende:
Maarten (en de man van een de zon van die van IJsland) mag komen opdraven als opvulling voor een boottochtje en als de rest weg is, dan krijgt hij qualitytime met de ceo.

Is toch te belachelijk voor woorden hoe dit weekend is ingedeeld en opgevuld?

Maarten moet de boel thuis draaiende houden en mag komen opdraven als dat allemaal gelukt is. Dan moet hij nog tijd doorbrengen voor de sponser deal en content en als hij dat allemaal braaf heeft gedaan, strijkt de CEO met haar voet tegen de zijne en dan zet ze haar camera uit.
Die doorsmeerbeurten verdienen zich niet vanzelf he.
pi_220975104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo duur is het ook weer niet. Volgens mij heb ik 20 euro per videoband betaald.
Als ze al die onzin en zooi kan kopen, kan ze hier prima voor sparen. Moet ze maar leren prioriteiten te stellen.
pi_220975141
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Als ze al die onzin en zooi kan kopen, kan ze hier prima voor sparen. Moet ze maar leren prioriteiten te stellen.
Niet van die rare dingen zeggen. Ze is heel goed in prioriteiten stellen: geld uitgeven is prioriteit nummer 1.
pi_220975164
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet van die rare dingen zeggen. Ze is heel goed in prioriteiten stellen: geld uitgeven is prioriteit nummer 1.
Hoe haal ik het in mijn hoofd ja, mijn fout. 😂

Hopelijk kan Sanneke een beter passende matrashoes vinden in haar shopsessies, want deze lijkt niet te passen. Denk dat ze er een voor een topper heeft, niet voor een matras.
pi_220975436
quote:

[..]
Die dochter durft dat wel, het is weer de angst van moeders.
Zo voed je ze toch op tot onzekere kinderen?
pi_220975683
Het lijkt echt alsof AM&Mirjam (en zoon die in zwemkleding op insta staat) in een pan vol urine zitten. Waarom is dat water zo smerig?
pi_220975693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Kun je nagaan hoe groot haar wil is om nu veel geld te verdienen. Ten koste van veel. Alle ethiek moet ervoor wijken. Dat is 19 jaar frustratie die zich opgebouwd heeft.
  zondag 7 juni 2026 @ 05:03:35 #22
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220976160
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het lijkt echt alsof AM&Mirjam (en zoon die in zwemkleding op insta staat) in een pan vol urine zitten. Waarom is dat water zo smerig?
Mijn thee lag over tafel
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220976274
Michelle toegegeven wel eens pilletje heeft gebruikt, maar daarvoor was dat ze er enoooorm op tegen was omdat haar ouders ook erop tegen zijn.. heel dubbel weer. En ze drinkt nu minder omdat ze nu geen partner heeft veel/vaak drinkt.
Iris is wel lekker to the point over drugs en veel alcohol heeerlijk hahah
pi_220976302
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:01 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik heb niks met Kim maar zij mag toch wel zeggen dat ze het spannend vind, ook al vinden het niet spannend. Het is haar gevoel en dat is toch prima.
Iets spannend vinden is geen probleem, maar bij haar is alles in extremen. FF-ing spannend, extreme hoofdpijn (maar wel gamen en stories posten), vreselijk ziek (snotneus), onvoorstelbaar moe (van een rondje lopen) etcetera.

Overdrijven in het kwadraat.
pi_220976305
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef Maremare het volgende:

Die kerel van haar denkt vast: GAAA! Even op adem komen van een heel jaar gezeik 🤣
pi_220976320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En begrijp ik nu dat het ‘eten wat de pot schaft’ is?
Ja, op gezette tijden en vegan. Dat past ook heeeel erg bij Annemarie, geen vlees…
pi_220976335
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Iets spannend vinden is geen probleem, maar bij haar is alles in extremen. FF-ing spannend, extreme hoofdpijn (maar wel gamen en stories posten), vreselijk ziek (snotneus), onvoorstelbaar moe (van een rondje lopen) etcetera.

Overdrijven in het kwadraat.
Precies. En als ze hetzelfde taalgebruik heeft tegen de doktersassistente dan snap ik wel waarom ze steeds mag langskomen op de HAP.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220976344
Ik ga het ook nog een keer zeggen hoor; gatver dat water in het bubbelbad bij AM! Ik hoop maar dat dit komt omdat het bad aangesloten is op het meertje, anders wil ik al helemaal niet weten waarin ze hebben lopen sudderen 🫣
pi_220976347
Wat ik las op site van verblijf dat er water in zit uit de vinkenveense plassen.
pi_220976353
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, op gezette tijden en vegan. Dat past ook heeeel erg bij Annemarie, geen vlees…
Jottem. En die saus op het bord leek ook al behoorlijk uitgedroogd.
Plus die serveerster die geen idee had van wat ze uitserveerde. Topplek.
pi_220976377
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat ik las op site van verblijf dat er water in zit uit de vinkenveense plassen.
Ja dat verklaart het.
Alsnog ziet het er bepaald niet appetijtelijk uit.
pi_220976407
Heeft Ellen maar 1 jurkje bij eigenlijk?
pi_220976460
Dat drone filmpje waarbij de zoon van Mirjam ondersteboven in de hottub hangt.. Vreselijk, zoiets plaats je toch niet?! Dat die Mirjam+man daar allemaal maar oke mee zijn, of zouden ze bang zijn dat ze anders nooit meer mee mogen op een gesponsord uitje? Ik zou mijn kinderen zo absoluut niet op het www willen! Zoiets gaat regelrecht naar het darkweb🤮
pi_220976466
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat verklaart het.
Alsnog ziet het er bepaald niet appetijtelijk uit.
Klopt mee eens haha… maar zo natuurlijk mogelijk willen ze het ipv met allemaal chemische spul erin.
Je kan zelf leeg laten lopen en vullen maar dan duurt het 2 uur voor weer warm is.
Nutteloos dat ik het heb onthouden hahahah
pi_220976585
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 07:54 schreef Loveischocolala het volgende:
Michelle toegegeven wel eens pilletje heeft gebruikt, maar daarvoor was dat ze er enoooorm op tegen was omdat haar ouders ook erop tegen zijn.. heel dubbel weer. En ze drinkt nu minder omdat ze nu geen partner heeft veel/vaak drinkt.
Iris is wel lekker to the point over drugs en veel alcohol heeerlijk hahah
Oh die nieuwe podcast? In de vorige gaf ze aan nog een kind te willen, ben er nog steeds verbaasd over hoe iemand kan veranderen als een blad aan een boom 🤣 Wel fijn overigens dat ze eens wat anders vindt dan haar ouders
pi_220976634
Ricardo is jaar geleden overleden. Zou Curlymom ook maar een moment hierbij stil hebben gestaan. Het blijft een bizar verhaal. Curly en Pim nemen het ervan
pi_220976658
De podcast, sinds weken weer een poging gewaagd maar ook deze keer weer afgehaakt. MCW die, heel goor, om de seconde haar neus ophaalt alsof ze 24/7 aan de coke zit, Iris die de chauffeur van de uber laat weten wat haar broek heeft gekost, Iris die niet aan haar ‘vriendin’ zag dat ze ogen op steeltjes had door een pammetje en die nu al weet dat haar dochters NOOIT zullen gaan roken of drugs zullen proberen. En MCW die nog steeds geen volzinnen maakt. Tot 23 min. kunnen luisteren. Toen was ik klaar met strijken en was het tijd om de podcast uit te zetten.
pi_220976672
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh die nieuwe podcast? In de vorige gaf ze aan nog een kind te willen, ben er nog steeds verbaasd over hoe iemand kan veranderen als een blad aan een boom 🤣 Wel fijn overigens dat ze eens wat anders vindt dan haar ouders
Yes de nieuwe..
mies haar psyg had eens gezegd dat ze misschien eens uit het bandje moet springen, en het proberen…. omdat haar ouders zo tegen drugs waren, was mies dat ook en ze had er zelf geen mening over toen..
rond de 13 minuten mocht je willen opzoeken hahaha!
pi_220976691
Volgens mij doet Sanneke alleen de hoes over haar topper ipv over de topper en het matras.
Daarom ziet het er zo vreemd uit 🤣

DBM is wel een baddie hoor 5 dagen met haar kinderen alleen weg! Is gewoon net als thuis maar een andere omgeving, als je man een paar dagen weggaat precies hetzelfde verhaal maar ja.

Ik vind die hele huisjes bij de vinkeveense plassen geen reclame, maar ik ken de Vinkeveense plassen meer als het luxe dan als het alternatieve zoals ik hier zie!
pi_220976704
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:47 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Yes de nieuwe..
mies haar psyg had eens gezegd dat ze misschien eens uit het bandje moet springen, en het proberen…. omdat haar ouders zo tegen drugs waren, was mies dat ook en ze had er zelf geen mening over toen..
rond de 13 minuten mocht je willen opzoeken hahaha!
Tuurlijk, een psycholoog gaat je aanraden om eens aan de harddrugs te gaan.
pi_220976829
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tuurlijk, een psycholoog gaat je aanraden om eens aan de harddrugs te gaan.
Het was de psychiater. Die deed natuurlijk aan klantenbinding. Waarschijnlijk een inschatting gemaakt hoe groot de kans zou zijn dat drugs verkeerd zou vallen en dat ze terug zou moeten komen voor medicatie.

Maar goed, ook weer zoiets waarvan ik denk: nooit gebeurd. En dat denk ik regelmatig bij MCW, mede doordat zij haar zinnen niet afmaakt en nadenkt over haar verhalen. Ik heb het idee dat zij een hele dikke duim heeft.
pi_220976921
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het was de psychiater. Die deed natuurlijk aan klantenbinding. Waarschijnlijk een inschatting gemaakt hoe groot de kans zou zijn dat drugs verkeerd zou vallen en dat ze terug zou moeten komen voor medicatie.

Maar goed, ook weer zoiets waarvan ik denk: nooit gebeurd. En dat denk ik regelmatig bij MCW, mede doordat zij haar zinnen niet afmaakt en nadenkt over haar verhalen. Ik heb het idee dat zij een hele dikke duim heeft.
Ik denk dat ze veel dingen mooier, groter, spannender maakt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220976956
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
pi_220976983
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Volgens mij vindt M het helemaal niet grappig de manier waarop ze vader een boekje voorleest 🥲
Ik vind het persoonlijk veel te hard en geschreeuw, zij denken grappig kind denkt wtf en dan die camera op zijn snuit
pi_220976998
Volledige aanname, want ik ken MCW niet, maar van wat ik van haar zie is dat een type mens waar ik hard van weg zou rennen, terwijl zij al rennend blijft praten. Oversharing, info waar ik niet op zit te wachten, maar die zij perse wil delen, blind voor de ontvanger. Weg uit mijn aura.
Haar stem klinkt ook gewoon overbelast.
Ondertussen omringt zij zich met mensen die wel een fractie van haar fake-glam kunnen gebruiken of dènken dat ze dat nodig hebben. Totdat zij ook volledig leeggezogen zich van haar afkeren. Ze zuigt energie. Vlgs mij zitten die ex-en van haar op veilige afstand te herstellen en bij te laden. Simpelweg gelukkig te zijn.
Wat een energievampier, deze vrouw.
pi_220976999
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk veel te hard en geschreeuw, zij denken grappig kind denkt wtf en dan die camera op zijn snuit
Volgens mij denkt het kind dat helemaal niet, hij is niks anders gewend. En hij reageert niet eens.
pi_220977052
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jottem. En die saus op het bord leek ook al behoorlijk uitgedroogd.
Plus die serveerster die geen idee had van wat ze uitserveerde. Topplek.
Ik had het idee dat dat geen serveerster was, maar Mirjam of Annemarie zelf die het opgehaald had bij de keuken. Daar heeft een van de twee een korte uitleg gehad, maar omdat het ze niet boeit onthouden ze niks. Die chocolademousse of saus bij het dessert zag er inderdaad lekker oud en ingedroogd uit gister.
Ik vind die beelden van het zoontje van Mirjam ook om te janken, echt niet oke. En het is net zo om te janken dat ze dit weer verder uitmelkt via haar subscribers kanaal. Alles voor het geld…
pi_220977062
Echt goor die slakken bij Tamara op de bank. Laat die diertjes lekker buiten
pi_220977064
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:48 schreef Moppie1982 het volgende:
Volgens mij doet Sanneke alleen de hoes over haar topper ipv over de topper en het matras.
Daarom ziet het er zo vreemd uit 🤣

DBM is wel een baddie hoor 5 dagen met haar kinderen alleen weg! Is gewoon net als thuis maar een andere omgeving, als je man een paar dagen weggaat precies hetzelfde verhaal maar ja.

Ik vind die hele huisjes bij de vinkeveense plassen geen reclame, maar ik ken de Vinkeveense plassen meer als het luxe dan als het alternatieve zoals ik hier zie!
Ik vind het best een mooi concept voor de mensen die op zoek zijn naar een rustgevende plek waar ze kunnen mediteren of bijvoorbeeld deelnemen aan workshops, daar is op zich wel een markt voor. Maar die mensen ga je niet vinden tussen de 80.000 chinezen, 10.000 volgmoekes en 10.000 ramptoeristen van Annemarie Geerts.
pi_220977075
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:41 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ga het ook nog een keer zeggen hoor; gatver dat water in het bubbelbad bij AM! Ik hoop maar dat dit komt omdat het bad aangesloten is op het meertje, anders wil ik al helemaal niet weten waarin ze hebben lopen sudderen 🫣
Ik heb bij die hottub beelden van Judith’s badwater, waar zij en Bob in hebben gemarineerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')