abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220986038
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zeg je dat tegen iedereen hier? En tegen jezelf ook? Daarbij hoef je niet iemand te volgen om iemand zijn content te zien.

Altijd dat gewijs en gezeik naar mij ben ik ook wel een beetje beu.

Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Je post hier zelf ook mee he? Praat ook over mensen hier he?
Je weet wat een spreekverbod is?
Best wel vreemd om te vinden dat iemand dat moet krijgen. Dan valt er niks meer om over te praten namelijk.
En daarvoor zijn we nu net allemaal hier ;)
  maandag 8 juni 2026 @ 14:34:42 #277
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220986065
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Deze zakjes heb ik ook ooit gekregen toen zoon een verstopping had.. is echt laxeermiddel
Het is Forlax idd ...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220986098
Waarom mogen mensen niet zeggen wat ze willen van Sanneke en DBM, kunnen hun tere zieltjes het niet aan? Woorden als gewoon, triggeren Queen S en oh wee als je iets zegt over Queen DBM en haar kindjes maar zelf wel alles en iedereen afkraken bah!
pi_220986113
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Je weet wat een spreekverbod is?
Best wel vreemd om te vinden dat iemand dat moet krijgen. Dan valt er niks meer om over te praten namelijk.
En daarvoor zijn we nu net allemaal hier ;)
Moet zeggen dat ik dat ook beetje heb bij mensen die zeggen ".... moet van insta af is veel beter" 🤔 klopt vaak wel ... maar stel dat iedereen waarvoor het beter is ook echt offline gaat moeten wij ook allemaal een andere hobby zoeken 🤷
(En als we dan heel eerlijk zijn is het kijken naar die dingen die ons frustreren natuurlijk ook weer niet helemaal ok 🤣 dus fijne cirkel 👌)
pi_220986152
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Het is Forlax idd ...
Ook als het forlax is snap ik de buikpijn wel.. zeker als de dosis te hoog is. Arm kind.
pi_220986161
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie, waarom heeft zij toch altijd die veel te strakke skinny’s aan, en dan een shirt er in gepropt die haar buik nog meer accentueert?
Die jurkjes die ze gisteren aanpaste stonden haar goed. Maar die slimme jeans en wijde shirts doen echt he-le-maal niets voor haar figuur. Die shirts die ze altijd aanheeft, vind ik ook onverzorgd ogen
  maandag 8 juni 2026 @ 14:57:29 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220986164
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ook als het forlax is snap ik de buikpijn wel.. zeker als de dosis te hoog is. Arm kind.
Forlax is in 10 mg zonder recept vrij te verkrijgen. En aangezien ze vaak 'zelf doktert' .. ;(
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220986169
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja... maar ik heb hier nogsteeds heel veel vragen bij.. eet je dan aardappel kroketten met komkommer? En dan kaas er over ofzo?
Denk dat mijn puber dit zou bedenken als het in de vriezer/koelkast ligt en wij last minute besluiten ergens anders te eten en zeggen "kijk even wat er in de koelkast ligt" 😂🤣 raap voer bij elkaar maaltijd 🤷

Maar goed kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn en ze gaat nog langs jumbo/lidl/appie voor de rest
smeerkaas met augurk, natuurlijk.
pi_220986177
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat zegt Sanneke nu eigenlijk? Ze oordeelt bijna over mensen die zich niet goed voorbereiden op het ouderschap. En vervolgens zegt ze dat je je eigenlijk niet kunt voorbereiden. Ja wat is het nou dan :wtf:
Ze is autist. Daarom lult ze maar wat in de ruimte. En nee, ze heeft geen autisme, ze IS autist.*

Niet ik die zo denkt over mensen met autisme maar zij verschuilt zich er maar wat graag achter.
pi_220986180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom mogen mensen niet zeggen wat ze willen van Sanneke en DBM, kunnen hun tere zieltjes het niet aan? Woorden als gewoon, triggeren Queen S en oh wee als je iets zegt over Queen DBM en haar kindjes maar zelf wel alles en iedereen afkraken bah!
"En dan kan je dingen zeggen waarvan ik denk doe nou niet"

Nou Sanneke... dat dacht ik nou ook vanmorgen toen je begon te zeiken over Anna en haar struggles tijdens de zwangerschap en eerste periode na haar bevalling.. toen dacht ik ook... doe nou niet!
En toen je weer vertelde dat dion ook wel wat doet hoor... toen dacht ik ook... doe nou niet....
En jezelf een autist noemen omdat dit je persoonlijkheid is en niet iets is waar je mee moet leven..
Overigens zijn er ook echt heel veel mensen met een ziekte die nu van jou te horen hebben gekregen dat ze daar gewoon beter van kunnen worden!! Hoezee hoera!!
Wederom... doe maar niet!
pi_220986201
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:54 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde en denk dat met transfers alleen de verplaatsing bedoeld wordt. Verder snap ik ook geen bal van die planning en ziet het er niet als reclame uit. Wie heeft er nou zin om om 20 uur nog een huurauto te gaan halen? En voor 3 nachten ga je, op een klein eiland, ook nog naar een ander hotel? Of zag ik dat nou verkeerd?
Misschien heeft de reismevrouw de planning door chatgpt laten maken
Want een mens zou snappen dat je meteen op het vliegveld je huurauto wil
I can't help it, if I'm lucky
pi_220986203
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is autist. Daarom lult ze maar wat in de ruimte. En nee, ze heeft geen autisme, ze IS autist.*

Niet ik die zo denkt over mensen met autisme maar zij verschuilt zich er maar wat graag achter.
Ik ken best wat mensen met autisme.. ook in vele degradatie.. van gewoon functionerend (bv mijn man. Heeft autisme maar ook een zeer goed lopend eigen bedrijf.) Tot niveau "kees gaat echt huis" (maar ook die functioneren nog prima met wat begeleiding en aanpassingen)
Ik hoor iedereen zeggen (als ze het al zeggen) "ik heb autisme" en niemand "ik ben autist"
Ik hoor dat alleen als "grap" bij mensen..
Ik kan daarom iemand zie zich autist noemt nooit serieus nemen
pi_220986206
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En dan de hele dag door? Uit een fles? Het is heel raar.
pi_220986209
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:58 schreef AnnArt het volgende:

[..]
smeerkaas met augurk, natuurlijk.
Ze had ook pizza kaas genomen maar zei erbij dat ze dat niet op de pizza deed 🤷 dus dacht...
pi_220986215
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan de hele dag door? Uit een fles? Het is heel raar.
Laten we wel 1 positief ding zeggen.. het vermoeden is hierdoor wel dat flip en flap naar school zijn.. morgen wel weer met buikpijn thuis... maar toch weer een dagje school
pi_220986227
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:07 schreef Harper het volgende:
Bijzondere planning voor de vakantie weekendje weg van AM.
Ze komen om 11.20u aan maar moeten om 20.00u hun huurauto op de luchthaven ophalen?
En waarom transfers als je een huurauto hebt?
Ja, vond ik ook een rare planning. Heb maar heel vluchtig overheen gekeken, maar ik zag precies ook twee verschillende modellen van auto's staan? De huurauto die opgehaald kan worden uren na aankomst is een Corsa of gelijkaardig, en de 'transfers' zijn in een 'private car' type Passat of vergelijkbaar? Ik snap er niks van. Hebben ze dan een Corsa voor één/anderhalve dag en worden ze de tweede of derde dag met chauffeur vervoerd? Dan staat het terugbrengen van die Corsa precies niet op de planning. Vreemd. Enfin, ze doen maar. Ik ga het niet in mijn hoofd steken allemaal haha.
pi_220986230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze had ook pizza kaas genomen maar zei erbij dat ze dat niet op de pizza deed 🤷 dus dacht...
Ooh, maar dan weet ik het ook niet meer.... #raadsels
pi_220986288
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ken best wat mensen met autisme.. ook in vele degradatie.. van gewoon functionerend (bv mijn man. Heeft autisme maar ook een zeer goed lopend eigen bedrijf.) Tot niveau "kees gaat echt huis" (maar ook die functioneren nog prima met wat begeleiding en aanpassingen)
Ik hoor iedereen zeggen (als ze het al zeggen) "ik heb autisme" en niemand "ik ben autist"
Ik hoor dat alleen als "grap" bij mensen..
Ik kan daarom iemand zie zich autist noemt nooit serieus nemen
Hier net zo. Dochter met autisme. Dat ze autisme heeft maakt haar geen autist.
pi_220986356
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Nou Sanneke... dat dacht ik nou ook vanmorgen toen je begon te zeiken over Anna en haar struggles tijdens de zwangerschap en eerste periode na haar bevalling.. toen dacht ik ook... doe nou niet!
En toen je weer vertelde dat dion ook wel wat doet hoor... toen dacht ik ook... doe nou niet....
En jezelf een autist noemen omdat dit je persoonlijkheid is en niet iets is waar je mee moet leven..
Overigens zijn er ook echt heel veel mensen met een ziekte die nu van jou te horen hebben gekregen dat ze daar gewoon beter van kunnen worden!! Hoezee hoera!!
Bij 99 van de 100 stories van Sanneke denk ik: doe nou niet.
pi_220986362
Nee joh de kinderen van AM gaan niet bij Jim en Sam logeren. Moeten ook gewoon naar school. AM doet heel ingewikkeld maar is niet.
pi_220986385
Is toch super onhandig een houten snijplank met al die priegel tekeningetjes erin gegraveerd.
pi_220986450
Krijg net een melding van RTL nieuws, nou AM gaat vast weer 300 story’s er vol lullen! Maar haar denktank heeft niets geholpen! Ze willen strengere regels betreft kinderen van influencers

Minister wil verbod op kidfluencers onder 16 jaar: 'Dit is in feite kinderarbeid'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wordt-aangemerkt-als
pi_220986451
Let op, AM gaat in de overdrive. Als 22-jarige vond ze kinderen niet alleen niet leuk, ze vond ze verschrikkelijk!
pi_220986455
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Vind Sanneke altijd veel praten, maar niets zeggen!
pi_220986458
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:41 schreef AnnArt het volgende:
Let op, AM gaat in de overdrive. Als 22-jarige vond ze kinderen niet alleen niet leuk, ze vond ze verschrikkelijk!
Vind dat zo naar om te lezen altijd hè! Dat je eigenlijk niet welkom bent als kind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')