Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zien die haren van Debbie eruit bij die Storytel reclame 😱
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zien die haren van Debbie eruit bij die Storytel reclame 😱
Zou Roy haar nog steeds doen 🫣quote:Op maandag 8 juni 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...
Ik zie een zeer ziek persoon op mijn scherm ... eindelijk past het beeld bij haar beweringen... maar weet niet of ze daar zo blij mee moet zijn
Geen reclame voor die kapper, die ze volgens mij (gelukkig voor de kapper!) niet getagd heeftquote:Op maandag 8 juni 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?quote:Op maandag 8 juni 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarbij inlezen in een bevalling.. geen een is hetzelfde
Zelf mijn eigen bevallingen niet, ik heb ook twee spoed keizersnedes gehad, ja so be it!
Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zo.... Sanneke die het ouderschap makkelijk vind.. niet dat ze echt iets met het kind doet.. stimuleert het totaal niet (nee Sanneke er tegen schreeuwen vanaf de bank en stuiterballen naar zijn hoofd gooien is niet stimuleren)
Ze geeft hem ongeschikte boekjes zodat hij deze kan scheuren en ze lachend boos kan doen... stimuleert zijn taal door 20 soortgelijke woordjes naar hem te schreeuwen zonder context 👍🤣🤷
En ze had zwangerschapsdiabetis en niemand had haar verteld over de kans op spoed keizersnede? Gelooft ze zichzelf?
Ik ben eigenlijk al helemaal aan het uitkijken naar de "2=nee" fase en ik kan lopen dus ren fase ... of de seffdoen fase 👍 of de ik papagaai na wat ik thuis hoor in publieke ruimtes fase... och zoveel waar ik naar uit kijk nog voor hij naar school gaat! Als hij dan naar school gaat word het vast ook heel leukquote:Op maandag 8 juni 2026 11:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.
Maar dat hebben ze haar dan vast allemaal niet verteld dat het ook anders kan zijn!
😆quote:Op maandag 8 juni 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Iemand moet het doen... laat roy het dan maar doen toch 👍
Natuurlijk wel, 😂😂maar daar hoef je je niet voor in te lezen!quote:Op maandag 8 juni 2026 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?
Denk dat de beslagkom bij de afwas stond 🤣quote:Op maandag 8 juni 2026 11:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En waarom moet ik weten dat een kind koorts heeft en 2 keer heeft gespuugd. Wie verzint dat dat content is?
Ik zat ook vol verbazing te kijken naar alle zooi die ze heeft gekocht.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
De shoplog van Sanneke, 2 gezonde dingen en de rest redelijk meuk 🥲
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |