abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220984921
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zien die haren van Debbie eruit bij die Storytel reclame 😱
Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...
Ik zie een zeer ziek persoon op mijn scherm ... eindelijk past het beeld bij haar beweringen... maar weet niet of ze daar zo blij mee moet zijn
pi_220984923
En hoe slecht heeft Sanneke zich ingelezen als ze niet wist dat een bevalling ook met een keizersnede kan eindigen? Ze zegt zelf namelijk dat ze zich over alles inlas.
En dat borstvoeding pittig kan zijn en hoe lang een voeding of dat nu fles is of borst lang duurt.

En dat haar kind al na 8 weken doorsliep. Op zich is dat ook niet heel bijzonder.
Mijn 1e deed dat voor de 8 weken en de 2e rond de 6 maanden en is altijd een vroege vogel gebleven.
De derde is nu nog maar 5 weken maar sliep vannacht 7 uur. Ik schrok wakker na 5 uur slaap en kon dus niet meer slapen 😅 heb je dat weer....
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220984924
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zien die haren van Debbie eruit bij die Storytel reclame 😱
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.
pi_220984945
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt he... zullen vast weer mensen vinden dat we overdrijven... maar ze maakt reclame!!! Dan moet je er toch beetje "doable " uitzien...
Ik zie een zeer ziek persoon op mijn scherm ... eindelijk past het beeld bij haar beweringen... maar weet niet of ze daar zo blij mee moet zijn
Zou Roy haar nog steeds doen 🫣
pi_220984952
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat de kapper niet heeft verteld dat dit een kapsel is waar je iets aan moet doen om het in model te krijgen. Hoewel ik me ook afvraag waarom de kapper het zo heeft geknipt want haar haren zijn hier absoluut niet geschikt voor.
Geen reclame voor die kapper, die ze volgens mij (gelukkig voor de kapper!) niet getagd heeft
pi_220984981
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Roy haar nog steeds doen 🫣
Iemand moet het doen... laat roy het dan maar doen toch 👍
pi_220984982
Ah, Sanneke zat vanochtend weer op haar high horse.
Beetje minachtend doen over Anna Nooshin die naast haar ouderschap ook gewoon werkt en een leven heeft.
Bovendien kun je je inlezen wat je wil, maar hoe je het ouderschap ervaart is heel persoonlijk, daar kun je je simpelweg niet op voorbereiden. Daarnaast heb je ook te maken met het kindje dat je krijgt. Huilbaby, kindje met gezondheidsproblemen, temperamentvol kindje etc etc.
Ze heeft zelf naast het moederschap 0,0 verplichtingen en zegt zelf dat ze een heel makkelijk kind heeft en daar moet ze dan ook gewoon een punt zetten in haar rant want de rest is dan al weinig relevant meer.

Ik zag van de week een docu over 3 moeders van jonge kinderen die suïcide hebben gepleegd omdat oa de druk op het moederschap, de hormonale schommelingen en alle ballen die je voor de rest ook nog omhoog moet houden icm perfectionisme zelfs een dodelijke combinatie kunnen zijn. Die vrouwen hadden zich vast niet goed ingelezen! Heel gauw van je high horse komen dus, Sanneke.
pi_220985018
Zou dit niet de podcast zijn die opgenomen was toen MCW zoooo ziek was en toen heel verstandig maar 1 ipv 2 afleveringen op ging nemen? Ze had beter gewoon even niets op kunnen nemen. Wie wil nu horen hoe iemand zijn/haar neus tig keer ophaalt?
pi_220985022
En waarom moet ik weten dat een kind koorts heeft en 2 keer heeft gespuugd. Wie verzint dat dat content is?
pi_220985028
Sanneke is gewoon jaloers! Dat Anna wel een carrière heeft als oa influencer en een leuke man die ook goed geld binnenbrengt!
Een leuk sociaal leven hebben en leuke trips kado krijgen!

Daarbij inlezen in een bevalling.. geen een is hetzelfde
Zelf mijn eigen bevallingen niet, ik heb ook twee spoed keizersnedes gehad, ja so be it!
pi_220985031
Sanneke heeft ‘veel mensen met kinderen’ in haar omgeving, maar wist niet dat een newborn om de 3 uur voor voeding komt.
WANT DAT WAS HAAR NIET GEZEGD EN ZE WIST OOK NIET DAT ZE DAT MOEST VRAGEN.
pi_220985039
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarbij inlezen in een bevalling.. geen een is hetzelfde
Zelf mijn eigen bevallingen niet, ik heb ook twee spoed keizersnedes gehad, ja so be it!
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?
pi_220985058
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zo.... Sanneke die het ouderschap makkelijk vind.. niet dat ze echt iets met het kind doet.. stimuleert het totaal niet (nee Sanneke er tegen schreeuwen vanaf de bank en stuiterballen naar zijn hoofd gooien is niet stimuleren)
Ze geeft hem ongeschikte boekjes zodat hij deze kan scheuren en ze lachend boos kan doen... stimuleert zijn taal door 20 soortgelijke woordjes naar hem te schreeuwen zonder context 👍🤣🤷

En ze had zwangerschapsdiabetis en niemand had haar verteld over de kans op spoed keizersnede? Gelooft ze zichzelf?
Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.
Maar dat hebben ze haar dan vast allemaal niet verteld dat het ook anders kan zijn!
pi_220985097
Sanneke heeft volgens mij echt het waanbeeld dat zij meer doet dan Dion. Ze is de test namelijk nog even na gaan kijken en je krijgt voor bijv. de auto wassen wat misschien 1-2 keer per jaar is 1 punt en voor de dingen die dagelijks zijn ook 1 punt!!!!

Ze heeft hier op zich wel gelijk in want dat vind ik ook het mankement van deze test, dat de frequentie niet meegenomen wordt. Dus voor cadeautjes kopen, de auto repareren en thuis blijven voor een monteur krijg je 3 punten en voor koken, stofzuigen en het huis opruimen krijg je ook 3 punten.

En dan zegt ze nog zoiets als “maar Dion doet ook best wel wat hoor”. Ja duh hij werkt bijna fulltime en doet daarnaast een heleboel terwijl jij alleen maar elke dag op de bank zit en meuk koopt. En je zorgt natuurlijk voor jullie (naar eigen zeggen) super makkelijke kind. En dan ook nog klagen dat de mental load vooral bij haar ligt. Dat geloof ik wel want zij commandeert vooral graag en ligt dan zelf op de bank. En het is ook heel zwaar, want ze moet elke dag beslissen wat Mijan aan moet en nu ook alweer beslissen wat ze moeten lunchen. Het enige waarmee ze wel de spijker op z’n kop slaat is dat het ook aan zichzelf ligt omdat ze alles overdenkt.
pi_220985118
Sanneke heeft ook lekker veel koolhydraten gekocht trouwens voor iemand die zwangerschapsdiabetes heeft gehad en dus 50 procent kans heeft op diabetes de komende jaren. En je dit risico met een dieet kan verlagen.

Niemand die haar dit verteld heeft zeker.
Wat gek is want ik werd op bijna alle risico's gewezen bij de verloskundige, diabetes verpleegkundige en gynacoloog.
Maar kan mij nog goed herinneren dat Sanneke vond dat elke zorgverlener negatief was. I.p.v. ze willen moeder en kind gezond houden betrekt zij het weet negatief.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220985134
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd hoe makkelijk ze ouderschap nog vindt als M wat ouder is en naar school gaat.
Maar dat hebben ze haar dan vast allemaal niet verteld dat het ook anders kan zijn!
Ik ben eigenlijk al helemaal aan het uitkijken naar de "2=nee" fase en ik kan lopen dus ren fase ... of de seffdoen fase 👍 of de ik papagaai na wat ik thuis hoor in publieke ruimtes fase... och zoveel waar ik naar uit kijk nog voor hij naar school gaat! Als hij dan naar school gaat word het vast ook heel leuk
pi_220985152
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iemand moet het doen... laat roy het dan maar doen toch 👍
😆
pi_220985180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En wist je tot die tijd ook niet dat dat kon gebeuren?
Natuurlijk wel, 😂😂maar daar hoef je je niet voor in te lezen!
pi_220985263
Ik moet wel een beetje gniffelen om G. Hij wordt niet genoemd in de vakantie-oppas-planning van AM. Ik hoop voor hem dat na 4 dagen hij van zijn kamer komt en een game-marathon gehouden heeft....'s nachts.. terwijl hij fijn zijn dag- en nachtritme omgedraaid heeft en lekker zijn eigen gang gegaan is.
Die achterlijke bemoei- en regelzucht van AM gaat echt ver met dat onzinnige opsplitsen en gekoppel, terwijl het vervangende familiehoofd gewoon weer een paar dagen thuis komt.
pi_220985273
De shoplog van Sanneke, 2 gezonde dingen en de rest redelijk meuk 🥲
pi_220985297
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En waarom moet ik weten dat een kind koorts heeft en 2 keer heeft gespuugd. Wie verzint dat dat content is?
Denk dat de beslagkom bij de afwas stond 🤣
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220985299
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
De shoplog van Sanneke, 2 gezonde dingen en de rest redelijk meuk 🥲
Ik zat ook vol verbazing te kijken naar alle zooi die ze heeft gekocht.
pi_220985311
Sanneke, Sanneke toch.
Inderdaad die fucking high horse waar mevrouw op zit.

Je had jezelf niet eens voorbereid op een keizersnede. Je had jezelf niet eens voorbereid op zwanger zijn zelf, ik ben je zeikstories niet vergeten en je " niemand heeft mij verteld dat... "
Je bent ook straks echt niet voorbereid als hij naar school moet, want niemand heeft jou straks verteld hoe moeilijk het is dat je zo vroeg moet opstaan om hem weg te brengen en daarna weer te vegeteren op de bank, nadat je hebt geshopt!

En niemand heeft jou dan vertelt dat je beter je bakfiets had kunnen houden.

Ugh. Sanneke moet echt een spreekverbod krijgen. Haar zoon is een ontzettend makkelijk kind geweest tot nu toe. Hoeveel vrouwen hebben wel niet een huilbaby? Hoeveel vrouwen werken er wel niet ontzettend hard naast? Echt Sanneke is de laatste die haar grote mond open mag zetten hierover.

En altijd maar roepen dat niemand haar mag beoordelen. Maar gelukkig mag ze dat wel altijd bij een ander!
pi_220985314
Hoeveel beschimmelde was en muren zullen er zijn als AM terug is van vakantie?
pi_220985318
Ik snap echt geen bal van dat rara verhaal van Annemarie met Sam en Jim die "zorgen voor". Annemarie was toch van mening dat meer kinderen minder werk was? En waarom moet Sam voor twee 12-jarigen zorgen? Wat een ingewikkeld gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')