abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220929070
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220929074
MCW heeft even geen tijd om te swifferen onder haar laatste podcast-post. Zijn al reacties weg, nu staan er weer meerdere negatieve of kritische reacties.
pi_220929081
Die make up lijkt bij familie koning elke dag heftiger te worden. Het is 25° buiten 🫠
pi_220929112
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die make up lijkt bij familie koning elke dag heftiger te worden. Het is 25° buiten 🫠
En als ze haar camera uitzet vallen de boobies ook bijna uit haar pakje.
En waarschijnlijk zie je aan de achterkant haar billen.
pi_220929114
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW heeft even geen tijd om te swifferen onder haar laatste podcast-post. Zijn al reacties weg, nu staan er weer meerdere negatieve of kritische reacties.
Die reacties onder die laatste post zijn idd niet mals. Maar wel heel waar allemaal. Benieuwd wanneer ze geveegd worden, de waarheid is hard en Michelle wil dat niet graag horen. Zij wil een baby en wel nu!
pi_220929147
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Die reacties onder die laatste post zijn idd niet mals. Maar wel heel waar allemaal. Benieuwd wanneer ze geveegd worden, de waarheid is hard en Michelle wil dat niet graag horen. Zij wil een baby en wel nu!
Ik zie niks meer staan?
pi_220929196
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als ze haar camera uitzet vallen de boobies ook bijna uit haar pakje.
En waarschijnlijk zie je aan de achterkant haar billen.
😅🙈 dat zie ik nu dus voor me! Vind het vooral bijzonder dat je op deze manier je kinderen van en naar school brengt/haalt. Een feestje oid oké, maar dit is normaal voor haar.
pi_220929208
Hoe durft Sanneke het te zeggen, het gaat van je zakgeld af. Hij verdient daar alles en zij geeft alles uit.

Wat voor onzin koopt zij dan allemaal? Is toch weer een goed excuus voor haar om te SHOPPEN voor een nieuwe slaapzak?

Als ze met haar luie pruim van de bank af komt en het zelf had gedaan was er niks mis gegaan.

Stiekem vraag ik mezelf soms af hoe zijn ouders hier tegenaan kijken hoe Sanneke om gaat met hun zoon.
pi_220929238
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
😅🙈 dat zie ik nu dus voor me! Vind het vooral bijzonder dat je op deze manier je kinderen van en naar school brengt/haalt. Een feestje oid oké, maar dit is normaal voor haar.
Ja zij ziet er sowieso gewoon uit als een soort temu pop. Ontzettende goedkope kleding, soms verkleed ze zichzelf meerdere keren per dag. Altijd die vreselijke clowns make up en altijd die vreselijke temu outfits en die borsten vallen er altijd uit. Ik vraag me bij haar weer af hoe de andere moeders over haar praten. 🫣
pi_220929389
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik zie niks meer staan?
Teller staat op 50 reacties. 36 op insta, 1 op fb, dus al 13 verwijderd. Bovenaan staan nog een paar kritische met discussies eronder tussen volgers.
pi_220929501
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:54 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Deze herken ik wel, dat is nou eenmaal de voetbalwereld, ouders denken dat een speler eerder wordt gescout dan een keeper..
en ouders zien de ballen liever niet achter hun kind verdwijnen.
Ik zit duidelijk helemaal niet in de voetbalwereld, onze oudste zit op paardrijden 😅.
Maar ik zou dus helemaal niet bezig zijn met of je gescout wordt of niet, gewoon lekker sporten op je eigen niveau.
Ik heb op hoog niveau gesport en daar wordt je leven echt niet per se leuker door, ja als je echt doorbreekt misschien. Maar niet als je zo 'net niet' bent zoals ik😅
pi_220929548
Wat gaan jullie snel! Ik houd de topics niet meer bij 🙃

In de podcast van vandaag zei Michelle het volgende:
quote:
Ehm maar ben ik ook voldaan? Is het klaar? Nee. Omdat ik weet dat er meer in zit.
En en als je dan en dat ik nog hele leuke plannen en leuke dingen en dan denk ik: "Ja, wat wil ik allemaal nog doen?" En daar heb ik nog allemaal zin in. En ik kon niet op mijn bankje gaan zitten en denken: "Het is goed zo." Koen en Sjaak die konden dat heel goed. Die kon heel goed gaan zitten en zeggen: "Het is goed zo." En ik dacht: "Nee, ja, het is goed zo. Maar er is zeg maar er is nog meer"
Het zou me niets verbazen dat dit een van de redenen was dat Koen en Jacqueline meer naar elkaar toe trokken.

Ook weet Michelle het weer zo te draaien dat zij aan het woord. Dit lijkt Iris te irriteren op 29:03 minuten. Haar eyeroll zegt genoeg. Aan een reactie onder de podcast te zien, viel dat andere mensen ook al op.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220929721
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zit duidelijk helemaal niet in de voetbalwereld, onze oudste zit op paardrijden 😅.
Maar ik zou dus helemaal niet bezig zijn met of je gescout wordt of niet, gewoon lekker sporten op je eigen niveau.
Ik heb op hoog niveau gesport en daar wordt je leven echt niet per se leuker door, ja als je echt doorbreekt misschien. Maar niet als je zo 'net niet' bent zoals ik😅
Voetbal ouders zijn vaak alleen bezig met scouten en concurrentie onderling!
pi_220930124
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit

🤪
Wat een grootheidswaanzin..

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 31-05-2026 17:08:48 ]
pi_220930170
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja zij ziet er sowieso gewoon uit als een soort temu pop. Ontzettende goedkope kleding, soms verkleed ze zichzelf meerdere keren per dag. Altijd die vreselijke clowns make up en altijd die vreselijke temu outfits en die borsten vallen er altijd uit. Ik vraag me bij haar weer af hoe de andere moeders over haar praten. 🫣
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
pi_220930177
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

[/i]Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit [/i]

🤪
Haahah, AM filmen en plaatsen vergeten? Ze papegaait hier wel een beetje AM na, ik kan me niet voorstellen dat je dit bedenkt, of je moet echt net zo met je oogkleppen op AM aanbidden zoals de rest van al fans.
pi_220930187
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Kwartnootje het volgende:

[..]
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
Ik geloof wel dat ze lief is eigenlijk. Het ziet er vooral erg ongemakkelijk uit allemaal.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220930344
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
Dus toch! Ze is dus toen al lang en breed vreemd gegaan maar oh wat was ze eenzaam in de relatie… alles wat je aandacht geeft groeit.
pi_220930372
Ik kon het deze keer niet laten om te reageren op MCW. Wat een egoïstische trien is dat geworden, zeg,
met haar wens om nog een 'liefdesbaby' te krijgen met Tim. Nu zal ik wel geblokkeerd worden.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:51:08 #20
184769 crew  Deisyy
pi_220930461
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:36 schreef lila01 het volgende:
Ik kon het deze keer niet laten om te reageren op MCW. Wat een egoïstische trien is dat geworden, zeg,
met haar wens om nog een 'liefdesbaby' te krijgen met Tim. Nu zal ik wel geblokkeerd worden.
Stond dat op haar Insta :o
Die heb ik gemist -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220930494
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stond dat op haar Insta :o
Die heb ik gemist -O-
Nee. Op die van de podcast.
Veel negatieve reacties, die ook weer worden geswifferd.
pi_220930504
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef Lostit het volgende:

[..]
Dus toch! Ze is dus toen al lang en breed vreemd gegaan maar oh wat was ze eenzaam in de relatie… alles wat je aandacht geeft groeit.
Ja, wat toch raar dat als je vreemdgaat, dat je partners afstand
van je nemen en naar elkaar toe groeien.
Koen en Jacq gingen niet mee in de tiende versnelling en toen was daar Tim,
die dat wel deed.
pi_220930507
Dubbel
pi_220930518
Geen diagnose, maar MCW is toch zo manisch als de pest?
Het snelle praten in de podcast, Iris steeds onderbreken, het niet slapen, steeds wegvluchten...
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 18:05:40 #25
184769 crew  Deisyy
pi_220930528
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:58 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee. Op die van de podcast.
Veel negatieve reacties, die ook weer worden geswifferd.
Wat ontzettend dom.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 18:06:48 #26
184769 crew  Deisyy
pi_220930532
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef lila01 het volgende:
Geen diagnose, maar MCW is toch zo manisch als de pest?
Het snelle praten in de podcast, Iris steeds onderbreken, het niet slapen, steeds wegvluchten...
Dat is dus wel een diagnose :D

Maar het lijkt er veel op, manisch, borderline of zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 31-05-2026 18:22:52 ]
pi_220930561
Heeft Michelle altijd al zo'n onverstaanbare stem gehad?

En dat continue gesnuif.
Als je het transcript leest van haar vlogs zie je ook steeds staan *snuift*
Het lag dus niet aan mijn irritatie 😂
pi_220930568
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat ontzettend dom.
Ik vind het zo sneu voor die kinderen. Die gun ik wat meer rust.
pi_220930578
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef Kaatje35 het volgende:
Heeft Michelle altijd al zo'n onverstaanbare stem gehad?

En dat continue gesnuif.
Als je het transcript leest van haar vlogs zie je ook steeds staan *snuift*
Het lag dus niet aan mijn irritatie 😂
Volgens mij wel. Ze praat of heel staccato (alsof ze achter ieder woord een punt zet) of zo snel dat je je afvraagt wat ze eigenlijk zegt.
pi_220930617
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit

🤪
Hahaha
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:18 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220930827
quote:

[..]
Wat je zegt, de make up en kleding is misschien een beetje maximaal maar ze durft zich wel te uiten en op te vallen. Typisch Nederlands dat dat flink wordt neergesabeld.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220931032
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haahah, AM filmen en plaatsen vergeten? Ze papegaait hier wel een beetje AM na, ik kan me niet voorstellen dat je dit bedenkt, of je moet echt net zo met je oogkleppen op AM aanbidden zoals de rest van al fans.
Als er een uitje is dan zien we iedere 10minuten een story, maar nee ze filmt echt niet alles hoor!
pi_220931041
Ach AM heeft haar maandfilm al online gezet en dat op haar vrije zondag. Allemaal omdat haar geliefde Julia is gaan samenwonen.

Allemaal lovende berichten dat de volgmoekes haar gaan missen. Brrrrr
pi_220931057
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef Maretakje het volgende:
Ach AM heeft haar maandfilm al online gezet en dat op haar vrije zondag. Allemaal omdat haar geliefde Julia is gaan samenwonen.

Allemaal lovende berichten dat de volgmoekes haar gaan missen. Brrrrr
Dag lieve Juul❤️ alsof ze is overleden.
pi_220931173
Sanneke zegt 'frep' bij wraps en ik ken meer mensen die dat doen, WHY?!
Onnozele stories ook weer vandaag daar...
pi_220931331
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Nieve het volgende:
Sanneke zegt 'frep' bij wraps en ik ken meer mensen die dat doen, WHY?!
Onnozele stories ook weer vandaag daar...
Ik vind het vooral shocking dat ze een getal van 3 cijfers als hoeveelheid stappen vandaag heeft.
pi_220931347
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik vind het vooral shocking dat ze een getal van 3 cijfers als hoeveelheid stappen vandaag heeft.
Even ingezoomd en er staat volgens mij 188 stappen, SHOCK!
pi_220931373
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef Nieve het volgende:

[..]
Even ingezoomd en er staat volgens mij 188 stappen, SHOCK!
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
pi_220931386
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤪
Toen ik haar nog op Instagram volgde , zei ik een keer waarom moet je zeggen dat je er zondag niet bent dat zien we vanzelf wel , toen zei AM iets in de trant van , dat willen mijn volgers graag weten anders worden ze boos.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220931394
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
Denk trouwens dat het 881 is ivm spiegelbeeld. Dan nog heel knap om onder de 1000 te zitten
pi_220931396
quote:

[..]
Ben er ook niet uit geweest maar zit op ruim 5000 heb wel de bedden enzo verschoond 🤣
pi_220931399
Kon het niet laten en heb bij MB gereageerd; ' je kunt vluchten uit je huwelijk, vluchten uit je poly, vluchten door vreemd te gaan, vluchten door naar Parijs te gaan in de weekenden maar je kunt niet vluchten van een baby..'

Was binnen 2 minuten verwijderd..
pi_220931456
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Livaes het volgende:
Kon het niet laten en heb bij MB gereageerd; ' je kunt vluchten uit je huwelijk, vluchten uit je poly, vluchten door vreemd te gaan, vluchten door naar Parijs te gaan in de weekenden maar je kunt niet vluchten van een baby..'

👏🤣
pi_220931457
quote:

[..]
Ik snap dat dus echt niet met een klein kind, ik kon vroeger echt nog geen 5 minuten zitten , want dan deed een van mijn kinderen weer wat , waar ik bij moest zijn .
Ik denk echt dat Dion achter mijan aan moet zondags en dat het haar vrije dag is , en dat komt ze niet van de bank af
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220931505
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Livaes het volgende:

En ook gelijk geblokkeerd?
pi_220931534
Een liefdesbaby, nieuwe content. Er wordt al gereageerd met dat het een hele knappe baby wordt :'(
pi_220931539
Dion doet dus ook nog de was. 🤪
En serieus. 188 stappen einde van de middag? Al zijn het er 881. Wtf. Ik heb er nog meer als ik ziek in bed lig en paar x naar toilet moet lopen😂
pi_220931541
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
pi_220931567
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ben er ook niet uit geweest maar zit op ruim 5000 heb wel de bedden enzo verschoond 🤣
Dat heb ik dus ook niet gedaan. Ik heb terwijl de baby sliep buiten met een boek gezeten terwijl de oudste 2 met buurkinderen buiten speelden. Ik heb ze wel van eten en drinken voorzien en 1 was opgeruimd, ik vind het knap. Ook als het er 881 zijn geweest, denk dat ik in mijn kraamweek nog meer stappen per dag heb gezet dan 881 😅
pi_220931578
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef Moondance het volgende:
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
Maximaal egoïstisch.
Je relatie is ontstaan uit vreemdgaan, je bent net pas samen.
Je hebt gecombineerd 6 kinderen.
Van een baby kan je niet vluchten, of komt er dan een aupair in huis? Zodat Michelle & Timmie alsnog spontaan naar Parijs en Spanje kunnen.
pi_220931603
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef SophiaLoren het volgende:
Dion doet dus ook nog de was. 🤪
En serieus. 188 stappen einde van de middag? Al zijn het er 881. Wtf. Ik heb er nog meer als ik ziek in bed lig en paar x naar toilet moet lopen😂
En Dion heeft deze week ook gekookt.
pi_220931623
MCW rept met geen woord over de rellen in Parijs gisteravond. Het plaatje moet alleen maar perfect zijn.
pi_220931635
Echt wat doet Sanneke wel? Volgens mij echt helemaal niks behalve naar de winkels gaan. Blijkbaar doet Dion ook de was en heeft ie de afgelopen week ook nog voornamelijk gekookt.

Sowieso vraagt Sanneke tips voor eten waarbij de kleine ook mee kan eten. Nou dat vind ik al een vraag waarvan ik denk nou waarbij niet? Bij vrijwel al het eten kan hij toch mee eten mits je het zout aanpast? Behalve rauw vlees, vis en nog een paar dingen. Maar ik denk dat ze eigenlijk bedoelde wat hij makkelijk zelf kan eten. Want vervolgens tippen veel mensen soep Nouuuu hoe halen mensen dat in hun hoofd???? Dat is echt het laatste wat Sanne zou maken met een dreumes!!!!
pi_220931650
quote:
Precies dit. JvP was ook haar grote, niet te stoppen liefde waarvoor eigenlijk alles moest wijken.
Zou ze geleerd hebben? Dat je je niet moet laten leiden door jeuk in je kruis, dat dit soort grote gevoelens altijd weer afzwakken of zelfs helemaal omslaan?
Nee, het was, is en blijft de grote Michelle show.
pi_220931653
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maximaal egoïstisch.
Van een baby kan je niet vluchten, of komt er dan een aupair in huis? Zodat Michelle & Timmie alsnog spontaan naar Parijs en Spanje kunnen.
Tuurlijk. Dat gaat ze echt niet zelf doen. Levert wel mooie content voor de gram op natuurlijk.
Maar hoe wil ze gezond zwanger zijn met dat niet slapen en niet eten?

Ze profileert zichzelf graag als lieve moeder, maar het lukt haar blijkbaar niet om de belangen van haar kinderen
nu eens boven die van zichzelf te stellen. Kijk over een jaar nog maar eens weer of je nog net zo hoteldebotel bent van Tim, zou ik zeggen.
pi_220931665
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies dit. JvP was ook haar grote, niet te stoppen liefde waarvoor eigenlijk alles moest wijken.
Zou ze geleerd hebben? Dat je je niet moet laten leiden door jeuk in je kruis, dat dit soort grote gevoelens altijd weer afzwakken of zelfs helemaal omslaan?
Nee, het was, is en blijft de grote Michelle show.
Zeer zorgelijk . Vriendschap met Iris gaat ook geen standhouden zie minuut 29 in de podcast op yt
pi_220931666
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:10 schreef Moondance het volgende:
Echt wat doet Sanneke wel? Volgens mij echt helemaal niks behalve naar de winkels gaan. Blijkbaar doet Dion ook de was en heeft ie de afgelopen week ook nog voornamelijk gekookt.

Sowieso vraagt Sanneke tips voor eten waarbij de kleine ook mee kan eten. Nou dat vind ik al een vraag waarvan ik denk nou waarbij niet? Bij vrijwel al het eten kan hij toch mee eten mits je het zout aanpast? Behalve rauw vlees, vis en nog een paar dingen. Maar ik denk dat ze eigenlijk bedoelde wat hij makkelijk zelf kan eten. Want vervolgens tippen veel mensen soep Nouuuu hoe halen mensen dat in hun hoofd???? Dat is echt het laatste wat Sanne zou maken met een dreumes!!!!
Hoho, nadat Dion heel voorzichtig gevraagd had of ze misschien elke dag wilde afwassen doet ze dit nu trouw!
pi_220931671
quote:
Er staat onder de post van de podcast nu ook reactie dat het zo egoïstisch is om in deze situatie een 2e keg te beginnen. Met zoveel onrust voor de kinderen etc.
pi_220931677
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maximaal egoïstisch.
Dat krijgt Maudje er vast bij in haar takenpakket.
pi_220931678
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:14 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Er staat onder de post van de podcast nu ook reactie dat het zo egoïstisch is om in deze situatie een 2e keg te beginnen. Met zoveel onrust voor de kinderen etc.
Er stond nog veel meer, maar dat heeft MCW alweer geswifferd.
pi_220931684
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:10 schreef Moondance het volgende:

Weer typisch, veel mensen zeggen soep. En dan komt er zon kud reactie van haar erop.

Echt waar. Bij ons at hij vanaf voor dat hij 1 jaar was al gewoon HelloFresh mee.Dus je hoeft echt niet simpel te denken. Ja wat aanpassingen, minder zout en soms wat minder pittig..

Dion werkt, kookt, doet de was, doet de tuin, moet autorijden, zie je met de stofzuiger in de hand. En volgens mij ruimt hij ook vaak rommel op.

Sanne zit op de bank en gooit stuiterballen naar het hoofd van haar kind en ligt te gieren.

Maar goed. Het is allemaal ook heel moeilijk.

Ik versta die gesprekken tussen haar en Dion echt slecht. Zo binnensmonds. Beide slecht te verstaan.
pi_220931720
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Weer typisch, veel mensen zeggen soep. En dan komt er zon kud reactie van haar erop.

Echt waar. Bij ons at hij vanaf voor dat hij 1 jaar was al gewoon HelloFresh mee.Dus je hoeft echt niet simpel te denken. Ja wat aanpassingen, minder zout en soms wat minder pittig..

Dion werkt, kookt, doet de was, doet de tuin, moet autorijden, zie je met de stofzuiger in de hand. En volgens mij ruimt hij ook vaak rommel op.

Sanne zit op de bank en gooit stuiterballen naar het hoofd van haar kind en ligt te gieren.

Ik versta die gesprekken tussen haar en Dion echt slecht. Zo binnensmonds. Beide slecht te verstaan.
Ze stelt een vraag, maar weet het weer beter, dat mensen uberhaupt nog steeds tips geven aan haar. Wat een ondankbaar griet is het toch.

Dion heeft gewoon 2 kinderen en is de huissloof.
pi_220931734
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Tuurlijk. Dat gaat ze echt niet zelf doen. Levert wel mooie content voor de gram op natuurlijk.

Ze profileert zichzelf graag als lieve moeder, maar het lukt haar blijkbaar niet om de belangen van haar kinderen
nu eens boven die van zichzelf te stellen. Kijk over een jaar nog maar eens weer of je nog net zo hoteldebotel bent van Tim, zou ik zeggen.
En de alcohol en misschien andere verdovende middelen
pi_220931874
Ik heb de podcast even een keer met beeld gekeken maar je ziet aan de hele houding van mies dat ze niet eens luistert naar iris
pi_220931895
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW rept met geen woord over de rellen in Parijs gisteravond. Het plaatje moet alleen maar perfect zijn.
Haha ja terwijl ze in de podcast meerdere keren benadrukt dat content echt moet zijn. Oprecht.
pi_220931976
Judith is nog steeds niet terug?
pi_220932007
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:02 schreef Sstt1993 het volgende:
Judith is nog steeds niet terug?
Ik zie haar wel eens bij andere reageren, maar ze post zelf niks.
Ik weet niet of dat ook een straf van insta kan zijn? Wel kunnen reageren maar zelf niks kunnen posten?
pi_220932084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Nieve het volgende:

[..]
Denk trouwens dat het 881 is ivm spiegelbeeld. Dan nog heel knap om onder de 1000 te zitten
Ik heb in de ochtend al 400 met naar de wc gaan, aankleden en ontbijt/koffie 😳 ze is dus 2x naar de wc geweest denk ik dan
pi_220932096
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie haar wel eens bij andere reageren, maar ze post zelf niks.
Ik weet niet of dat ook een straf van insta kan zijn? Wel kunnen reageren maar zelf niks kunnen posten?
Ja, dat kan een straf zijn.
pi_220932103
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
pi_220932112
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En Dion heeft deze week ook gekookt.
Dion is gek
pi_220932120
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]

Je kan je kind ook voeren. Wie weet hoe lekker hij soep vindt. Stokbroodje erbij kan hij dan wel zelf eten
pi_220932122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef lila01 het volgende:

[..]

Zou ze wel nog menstrueren sinds ze zo veel is afgevallen?

Maar even he, ookal zegt ze dit allemaal, ik geloof het niet (of wil het niet geloven)
pi_220932134
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Haha ja terwijl ze in de podcast meerdere keren benadrukt dat content echt moet zijn. Oprecht.
Echt en oprecht? Sure..
pi_220932190
Dion zal op zijn werk toch ook wel eens horen dat vrouwen meer doen dan alleen op de bank zitten de hele dag ?
Ik snap niet dat hij alles doet thuis , hij heeft ook al een drukke baan waar je ‘s avonds toch lekker even niets wil doen kan ik mij zo voorstellen .
Maar dan moet hij koken , opruimen achter zijn kind aan en wassen , omdat hij een vrouw heeft die nog te moe is om vooruit te kijken
pi_220932250
quote:

[..]
Ik ook, niets gedaan wel veel in de keuken gestaan. 4400 stappen. Althans dat denk ik, de batterij van mijn horloge is leeg en mijn telefoon had ik niet steeds bij mij. Alleen als in echt ziek op bed lig dan zal ik onder de 1000 stappen blijven, omdat ik dan voornamelijk slaap.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maretakje op 31-05-2026 22:01:31 (Aanvulling ) ]
pi_220932253
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
In de categorie “minder waarschijnlijk”. Het is niet de 1e keer dat het wordt opgemerkt. Maar als ze meeleest pakt het misschien positief uit; gaat ze bewijzen dat ze heus wel meer stappen zet.
Ik vind het mooi dat je probeert anders te kijken. Of dat realistisch is? Ik gun Sanneke (en Dion en M nog meer) dat ze van haar gat afkomt, meer gaat bewegen (fietsen!), meer energie krijgt en meer oog voor zichzelf dan alleen maar kritisch naar anderen.
pi_220932291
Lotte was vandaag zeker zonder joerie? Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
pi_220932302
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
pi_220932335
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dion zal op zijn werk toch ook wel eens horen dat vrouwen meer doen dan alleen op de bank zitten de hele dag ?
Ik snap niet dat hij alles doet thuis , hij heeft ook al een drukke baan waar je ‘s avonds toch lekker even niets wil doen kan ik mij zo voorstellen .
Maar dan moet hij koken , opruimen achter zijn kind aan en wassen , omdat hij een vrouw heeft die nog te moe is om vooruit te kijken
Kijk, als ze beide zouden werken is het een logisch gevolg dat je in de avond soms nog dingen moet oppakken. Maar als je vriendin de hele dag jouw salaris weg zit te werken, mag ze er ook wat voor doen. Zeker als je niet ziek bent ofzo. Autisme is geen ziekte waardoor je alleen de dingen kan doen die je leuk vind. Iemand met autisme kan prima zoals elk ander het huishouden doen. En als je dat niet kan, hadden ze überhaupt misschien bepaalde stappen in hun leven niet moeten nemen.
pi_220932357
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
pi_220932392
Judith zie ik reageren bij Eline Zwitser. Ben benieuwd wanneer zij weer stories kan plaatsen. En waarom dat zolang duurde
pi_220932404
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
Daarnaast hangt ze hem tijdens het filmen standaard om... en zou ze hem af doen tussen de filmpjes? Zo kan je alles wel recht kletsen natuurlijk
pi_220932531
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh geen idee. Dat ze niet veel stappen maakt, dat had ik wel eerder gelezen. Maar ik hou niet bij hoeveel en wanneer ;)

Als ik laat in mijn stappen zit, dan komt dat omdat ik lang heb gesport (dan telt hij geen stapbewegingen) of omdat ik mijn ding aan de oplader heb laten hangen.
pi_220932557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel

[ Bericht 2% gewijzigd door OnderDeMaan88 op 31-05-2026 22:57:14 (Toevoeging ) ]
pi_220932584
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel
Nog eentje in de categorie “zeer onwaarschijnlijk”.
pi_220932601
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar hoe ziekelijk is het dat je dan (als jouw theorie klopt) maandenlang je relatie voor sociale media in stand houdt?
Dat je een andere relatie hebt, maar ondertussen 'straalt' met je poly op de gedroomde 'farm' terwijl er 7(!) kinderen bij betrokken zijn.

(En niet alleen Michelle is dan fout uiteraard)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dievanhiernaast op 31-05-2026 23:15:43 ]
pi_220932616
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
pi_220932651
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
pi_220932681
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:27 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
pi_220932693
MCW die lekker loopt op te scheppen over haar perfecte leven en vroege ochtendwandeling in Parijs zo vroeg dat er niemand op is, want slapen lukt niet. Maar o wat is ze gelukkig en gaat alles goed.
pi_220932703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
Sinds wanneer valt influencen onder dwangarbeid? En wat voor dictator ben je als jij dan beslist of de 2 anderen samen verder mogen? Als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand op fok die het toch gekker bedenkt (of het heel graag voor MCW opneemt 🙄).
pi_220932865
quote:

[..]
Oh dat alles geloof ik best, ik denk wel dat ze lief is maar ik vind haar make-up en kleding echt too much. :@
Ik vind haar ook geen slecht mens ofzo, buiten dat ze toen alles naar buiten bracht over de ziekte(s) van haar zoon(s), enkele jaren terug.

Ik vroeg het mezelf vooral outfit/make-up technisch af, maar blijkbaar is dat in het echt minder erg dan op de camera?
pi_220932928
Geen idee of ik spuit11 ben, maar de kleine van Poetsqueen is geboren. O+
pi_220932938
Mocht MCW zwanger worden gaan we alleen zien/horen dat "de klaver" het allemaal zó geweldig vindt. Dat ze haar enorm helpen, ze allemaal de perfecte broer en zus zijn en maximaal blij zijn.
pi_220933173
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
Ze heeft Julia van de week ‘geholpen’. Met filmpjes maken voor haar content. Dat was wel weer genoeg.

Misschien hebben heeft zij financieel bijgedragen. Plicht voldaan.
pi_220933176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Contracten met wie? Hebben ze het huis gesponsord gekregen?
En dat was dan zoveel dat ze daar maandenlang de schijn voor hebben opgehouden en in containers hebben gewoond?
pi_220933256
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
pi_220933326
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:33 schreef Maretakje het volgende:
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
Want een bezoekje zonder content te kunnen filmen, dat heeft geen zin 😂
pi_220933330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
Een kind van 5 dat haar ouder 3 uur lang met rust laat? Verontrustend.
pi_220933341
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Een ouder die er zo vaak af ligt wanneer de kinderen er zijn maar de wereld aan lijkt te kunnen wanneer de kinderen er niet zijn, is ook verontrustend. En hier weten de kinderen niet beter dan dat hun moeder regelmatig niet bereikbaar is voor ze.
pi_220933380
MCW reageert onder de post van de podcast dat iemand moet informeren bij haar psychologe naar een diagnose i.p.v. haar eigen huistuinkeukendiagnostering op MCW los te laten.

Los van diagnoses, of wat dan ook, kan iedereen zien en horen dat MCW niet stabiel is.

Gisteren trouwens een poging gewaagd om de nieuwste vlog te kijken. Heb steeds stukjes doorgespoeld maar hoorde Tim zeggen dat hij geen inkomen heeft. Kan sarcastisch zijn maar ergens zou het mij ook niet verbazen. Het zou wel verklaren waarom hij als een puppy achter MCW aanhobbelt.
pi_220933385
En wij ons altijd maar verbazen over de hoeveelheid die MW meeneemt. Het kan altijd gekker:
https://www.destentor.nl/(...)-ogen-niet~a341bc51/
pi_220933389
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik vind t knap dat ze het kan, ik kan echt niet slapen als ik alleen ben met mijn 5jarige. Ja oke toen ik zwanger was ben ik wel eens ingedoezeld, maar anders lukt me dat echt niet.
pi_220933390
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef Cato99 het volgende:
En wij ons altijd maar verbazen over de hoeveelheid die MW meeneemt. Het kan altijd gekker:
https://www.destentor.nl/(...)-ogen-niet~a341bc51/
Ik las het. Kom ik aan met mijn handbagage.
pi_220933432
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:33 schreef Maretakje het volgende:

Was dat bij sam eerst ook niet dat het niet bekend mocht worden? Dat heeft AM niet lang volgehouden.
pi_220933441
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:55 schreef Post-its het volgende:

[..]
Was dat bij sam eerst ook niet dat het niet bekend mocht worden? Dat heeft AM niet lang volgehouden.
En ze mocht in huis van Sam niet filmen en ze deed het toch. Daarnaast liet ze uitgebreid de voorkant en de straat van het huis zien zodat iedereen die maar een beetje bekend is met de omgeving precies weet waar Sam woont. Echt walgelijk gedrag.
pi_220933471
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:37 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW reageert onder de post van de podcast dat iemand moet informeren bij haar psychologe naar een diagnose i.p.v. haar eigen huistuinkeukendiagnostering op MCW los te laten.

Los van diagnoses, of wat dan ook, kan iedereen zien en horen dat MCW niet stabiel is.

Gisteren trouwens een poging gewaagd om de nieuwste vlog te kijken. Heb steeds stukjes doorgespoeld maar hoorde Tim zeggen dat hij geen inkomen heeft. Kan sarcastisch zijn maar ergens zou het mij ook niet verbazen. Het zou wel verklaren waarom hij als een puppy achter MCW aanhobbelt.
Zou verklaren waarom hij zo vaak weg kan met MCW.
pi_220933483
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik las het. Kom ik aan met mijn handbagage.
Hahaha idd. Over 2 weken een aantal dagen naar Londen. Dan ook niet meer dan een klein rugzakje
pi_220933789
MCW laat toch wat negatieve reacties staan op insta onder de podcast..
Wilde ze tijdens de poly ook niet heel graag een baby Jaq en KB..
pi_220933863
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:55 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo. AM houdt sowieso niet lang iets vol. Behalve filmen en online gooien van van alles.
pi_220934029
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:27 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW laat toch wat negatieve reacties staan op insta onder de podcast..
Wilde ze tijdens de poly ook niet heel graag een baby Jaq en KB..
Ja ze wou dan koen en sjaak samen nog kindje kregen, maar wou sjaak niet die vond genoeg kinderen waren nu
pi_220934091
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Lotte was vandaag zeker zonder joerie? Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
Dat doet ze zonder kinderen nou nooit. Opvallend.
pi_220934119
Hoeveel jaren heeft Debbie in Livverpoel gewoond?
pi_220934155
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel jaren heeft Debbie in Livverpoel gewoond?
2 volgens mij... maar over de jaren verschillen die verhalen wel eens.. (blijft Debbie he.... in haar hoofd was ze misschien al jaren daar..)
pi_220934386
AM maakt weer eens een item over iets doodnormaals....jaloezie.

Het is bij hen zo gemoedelijk omdat ze elkaar iets gunnen.
Ehm.....ja? En je punt is nu Annemarie???

Wat is die vrouw toch ongelofelijk wereldvreemd 🤣🤣🤣🤣
pi_220934469
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Zo wat een enorm taboe wordt er doorbroken op de maandagochtend!
Wauw...
pi_220934475
Jvp geeft aan dat ze struggled met haar gewicht. Zo onzeker maakt deze wereld je met al die fluflu’s en perfecte plaatjes. Ze ziet er gewoon heel prima uit.
pi_220934510
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:55 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zo wat een enorm taboe wordt er doorbroken op de maandagochtend!
Wauw...
Nou he. Zo knap!!
pi_220934538
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp geeft aan dat ze struggled met haar gewicht. Zo onzeker maakt deze wereld je met al die fluflu’s en perfecte plaatjes. Ze ziet er gewoon heel prima uit.
Dat ben ik met je eens. Ik vind haar er goed uit zien. Maarja. Het is een bizarre wereld gok ik.
pi_220934558
Sanneke gaat vandaag boodschappen doen, want morgen gaat het regenen. De straat oversteken naar de Aldi in de regen is te moeilijk, net als haar kind laten eten. Leuk dat je hem zelf laat rommelen, maar stop dan met zeuren over mensen die tips geven voor soep. En hoe ze dat doen. Hem gewoon een keer soep voeren met een lepel is kennelijk te moeilijk en hij gooit met zijn bord als hij klaar is. Nou leuk allemaal dat zelf eten, maar met borden gooien zou ik toch snel klaar mee zijn.

Na het eten laten ze hem zijn handen wassen in een schaaltje water en dat gaat ook nooit goed, want hij gaat ermee spelen. Sanneke, wat denk je zelf als je een kind van 1,5 een bak water voor zijn neus geeft. Doek over die handen, of kind optillen en handen onder de kraan. Kom op zeg, wat een slappe hap daar.
pi_220934570
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo. AM houdt sowieso niet lang iets vol. Behalve filmen en online gooien van van alles.
Als Julia echt de politieopleiding gaat volgen en AM gooit het adres zo in beeld dan heeft J dus echt een probleem . Kan zomaar einde opleiding betekenen of erger nog een handgranaat van een of andere gek aan je brievenbus .
pi_220934585
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat vandaag boodschappen doen, want morgen gaat het regenen. De straat oversteken naar de Aldi in de regen is te moeilijk, net als haar kind laten eten. Leuk dat je hem zelf laat rommelen, maar stop dan met zeuren over mensen die tips geven voor soep. En hoe ze dat doen. Hem gewoon een keer soep voeren met een lepel is kennelijk te moeilijk en hij gooit met zijn bord als hij klaar is. Nou leuk allemaal dat zelf eten, maar met borden gooien zou ik toch snel klaar mee zijn.

Na het eten laten ze hem zijn handen wassen in een schaaltje water en dat gaat ook nooit goed, want hij gaat ermee spelen. Sanneke, wat denk je zelf als je een kind van 1,5 een bak water voor zijn neus geeft. Doek over die handen, of kind optillen en handen onder de kraan. Kom op zeg, wat een slappe hap daar.
Ze heeft zo een kinder opstap die voor het raam staat... maar die is bedoeld voor kinderen om bij het aanrecht/wasbak te kunnen... dus ze heeft dat ding al!
En Sanneke gaat morgen ook gewoon boodschappen doen hoor 🤣 zoiets moet iedere dag gebeuren!
pi_220934587
Julia en Rens door de Ikea en dan Am er achteraan, klossend op dr klompen terwijl ze aan het filmen is.

Cringe!
pi_220934591
Sanneke vraagt een donatie voor het epilepsie fonds. Zou ze weten dat ze altijd op zoek zijn naar collectanten?
Moet ze wel naar buiten en mensen aanspreken, dus dat gaat het denk ik niet worden
pi_220934595
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nou he. Zo knap!!
Nou zo knap en wie ging er vorig jaar (of 2 jaar terug) meteen hetzelfde speelgoed kopen voor L. omdat L. het niet aan kon dat J. een pony had gekregen? Owja...
pi_220934596
quote:

ja hij wordt niet gecorrigeerd, alleen gelachten om hem, en ze gaat toch elke dag boodschappen doen? Dus waarom speciaal vandaag dan?
pi_220934599
quote:

Hoe verzin je het om een kind zijn handen te laten wassen in een schaaltje water? Zet hem bij de kraan of doe het met een doekje 🙈
pi_220934612
quote:

Zou ze weten dat er toetenpoetser doekjes bestaan? Anders bij deze Sanneke; op naar de winkel, kopen kopen kopen!
pi_220934613
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hoe verzin je het om een kind zijn handen te laten wassen in een schaaltje water? Zet hem bij de kraan of doe het met een doekje 🙈
Apart he, iets wat voor mij (ons?) eigenlijk gewoon normaal was. Hup, kind mee, handen wassen onder de kraan, nooit zitten kloten met een bakje water. Als het mondje vies was, een doekje eroverheen, klaar!
Snap. het. niet.
pi_220934620
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Apart he, iets wat voor mij (ons?) eigenlijk gewoon normaal was. Hup, kind mee, handen wassen onder de kraan, nooit zitten kloten met een bakje water. Als het mondje vies was, een doekje eroverheen, klaar!
Snap. het. niet.
Ik snap het ook niet en ik heb niet eens kinderen (wel jaren opgepast op 5). Hoe wassen ze zelf hun handen dan, ook in een schaal op tafel :? , hoe komen ze erop.
pi_220934634
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Snap. het. niet.
Dit! Toen ze klein waren gewoon met een doek! En zodra ze groot genoeg waren aangeleerd om kruk bij de gootsteen te zetten! Enorm handig dat je kan zeggen "ga je handen wassen"
pi_220934644
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nou zo knap en wie ging er vorig jaar (of 2 jaar terug) meteen hetzelfde speelgoed kopen voor L. omdat L. het niet aan kon dat J. een pony had gekregen? Owja...
😆
pi_220934699
Sanneke zeurt nog even door, mensen geven tips, maar het zijn duidelijk weer tips die niet goed genoeg zijn en ze weet het weer beter. Ze zoekt tips wat zij (lees Dion) kan maken. En allemaal even rennen naar de Lidl want de zalm is maar 8 euro!
pi_220934743
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zeurt nog even door, mensen geven tips, maar het zijn duidelijk weer tips die niet goed genoeg zijn en ze weet het weer beter. Ze zoekt tips wat zij (lees Dion) kan maken. En allemaal even rennen naar de Lidl want de zalm is maar 8 euro!
🤣 wist je dat de nog geen 10 minuten rijden van de visafslag woont en zalm daar ook niet duur en lekkerder is? En ik ben in de weerapp aan het kijken maar ik kan die regen van morgen niet vinden 🤔 er komt smiddags misschien een klein buitje 🤷
pi_220934843
Lijkt me sterk dat het de hele dag gaat regenen. Maar goed, we weten toch dat ze weer gaat kopen morgen, regen houdt haar niet tegen.
pi_220934849
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 wist je dat de nog geen 10 minuten rijden van de visafslag woont en zalm daar ook niet duur en lekkerder is? En ik ben in de weerapp aan het kijken maar ik kan die regen van morgen niet vinden 🤔 er komt smiddags misschien een klein buitje 🤷
Het weerbericht veranderd per uur. Hier deze week avond4daagse, en ik eb alle soorten weer al voorbij zien komen🤣. Dus ik zie het op dat moment zelf wel welke kleding ik aan moet.
En volgens mij voerde ik mijn kinderen op die leeftijd nog. Vanwege al het gooi en smijtwerk. Ben nogal gesteld op schone muren😅
pi_220934859
Is het nu echt zoveel moeite om een kind van anderhalf eten te geven? Ze konden bij mij echt nog niet zelfstandig eten, ja een beetje spelen met een lepel.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:06:55 #139
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220934870
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Ze zou eens in de spiegel moeten kijken.... ze gunt niemand iets. Niemand in haar hele gezin behalve zichzelf.
MG moet eens ballen tonen en haar die spiegel eens goed voorhouden.

Eigenlijk moeten we John Williams van Verslaafd inschakelen en een interventie regelen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220934883
Sanneke is van suiker gemaakt, daarom kan ze niet naar buiten morgen..

Uhm soep kan een kind van 1,5 prima eten.. lekker brood erin doen. Zo aten mijn kids het altijd lekker brood erin en happen
pi_220934897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet en ik heb niet eens kinderen (wel jaren opgepast op 5). Hoe wassen ze zelf hun handen dan, ook in een schaal op tafel :? , hoe komen ze erop.
En die gaat dan wel een keer om, water op het laminaat, dat trekt krom.
Maar dat HEEFT NIEMAMD HAAR VERTELD!
pi_220934913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Moppie1982 het volgende:

Uhm soep kan een kind van 1,5 prima eten.. lekker brood erin doen. Zo aten mijn kids het altijd lekker brood erin en happen
Maar daar krijgt ZIJ een error van, dus wordt niet geprobeerd.
pi_220934941
quote:

Ze had in september, tijdens de vakantie een regenjas gekocht, heel Apeldoorn voor afgeweest. Ze is vast alweer vergeten dat ze die heeft.
pi_220934964
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Is het nu echt zoveel moeite om een kind van anderhalf eten te geven? Ze konden bij mij echt nog niet zelfstandig eten, ja een beetje spelen met een lepel.
Mijn jongste had iets raars... die wilde altijd zijn lepel vast houden 🤣 hij deed er niets mee... maar anders ging hij mopperen en weigerde zijn mond open te doen 🤷 brood at hij ook met lepel in zijn hand 🤦‍♂️ 1 hand lepel andere hand stopte hij netjes (dat wel) stukjes brood in zijn mond 👌 pasta... hij at met 1 hand andere hand zat lepel 😂
Hij is nu 8 maar soms vergeet hij nog steeds zijn bestek te gebruiken 🤦‍♂️ zit wel in zijn hand maar met de lege eet hij.. (we corrigeren natuurlijk wel.. maar vind het een grappig feitje)

Ik vind deze vraag van Sanneke echt weer een "tja moet toch iets vragen " vraag... ze wilt er verder niets mee en iedereen is maar raar en doet het fout... en hún kind eet al gewoon met de pot mee... nou.. doe dat dan gewoon 🤦‍♂️ stel geen vragen als je geen antwoorden wilt
pi_220934980
Nou Sanneke is weer thuis.. boodschappen laten nu al zien dat Sanneke ook bedacht heeft dat ze morgen nog een keer gaat 👌😂 wat een onsamenhangend menu weer
pi_220934983
Sanneke: ongestreken tshirts zien er zo slordig en onverzorgd uit. Even de strijkbout erover heen, maakt echt een heel verschil.

Ze heeft tijd zat...
pi_220935002
Waarom jankt Sanneke eigenlijk om varkens die naar de slacht gaan maar eet ze wel regelmatig vis? Is het leven van een varken meer waard dan van een vis?
pi_220935076
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Sanneke is weer thuis.. boodschappen laten nu al zien dat Sanneke ook bedacht heeft dat ze morgen nog een keer gaat 👌😂 wat een onsamenhangend menu weer
En graag raden hoe duur het was. Ze vindt het niet veel. Twee stories later: veel geld voor weinig boodschappen. 🤡

En als dit is wat zij p/d aan boodschappen uitgeeft kan ik haar nu al vertellen dat 450 voor de hele maand niet gaat lukken. Lukt mij ook niet hoor maar ik doe ook niet alsof ik er op ga letten.
pi_220935125
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En graag raden hoe duur het was. Ze vindt het niet veel. Twee stories later: veel geld voor weinig boodschappen. 🤡

En als dit is wat zij p/d aan boodschappen uitgeeft kan ik haar nu al vertellen dat 450 voor de hele maand niet gaat lukken. Lukt mij ook niet hoor maar ik doe ook niet alsof ik er op ga letten.
😂🤣 echt gewoon dit... ze let niet op geld en niet op meuk dit ze naar binnen klapt.. ze zegt het wel.. maar aan alles zie je dat ze het niet doet.. straks weer in shock dat ze weer te veel heeft uitgegeven "hoe kan dat nou?? Hihihaha" en ze vreet nog wat choco koeken weg en chips en gaat dan klagen dat dion ook iets eet
pi_220935137
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De meesten hebben een opstapje bij de gootsteen staan Hoe doet Sanneke dat met helpen met koken dan ?
pi_220935165
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja lot moest ook precies dezelfde kados hebben dan Jet met Sinterklaas , dat ik toen ook dacht waarom ? Jet heeft toch andere interesses dan Lot
pi_220935228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂🤣 echt gewoon dit... ze let niet op geld en niet op meuk dit ze naar binnen klapt.. ze zegt het wel.. maar aan alles zie je dat ze het niet doet.. straks weer in shock dat ze weer te veel heeft uitgegeven "hoe kan dat nou?? Hihihaha" en ze vreet nog wat choco koeken weg en chips en gaat dan klagen dat dion ook iets eet
Een stukje fruit, notabene.
pi_220935245
Wat is dat voor storyvulling met dat handje vasthouden van L in die bakfiets. Hoe is het met je verkoudheid....L was allang vergeten dat ze verkouden was.

En dat geklos van AM nu in elke video. Enorme misofonie-error krijg ik daarvan.
pi_220935252
Pff, AM zit weer lekker op haar "wat doe ik het allemaal goed in de opvoeding" spreekstoel. Gebazel over dat ze elkaar alles gunnen :wtf:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Jet naar de kamer van Julia gaat. Is die werkelijk groter? Het zijn allemaal erg kleine kamers. En Lot blijft kennelijk waar ze nu slaapt.
pi_220935256
AM gaat naar Juul toe na het sporten, is daar vlakbij. Ik woon in Delft dus mocht zij daar filmen (mocht) dan zal ik het in ieder geval zeker herkennen. Hoop dat ze haar mobiel in haar zak laat.
pi_220935279
quote:

Ze heeft denk ik Roald Dahl ‘Heksen’ gelezen uit haar verzameling jeugdboeken is bang dat ze gaat smelten
pi_220935294
Sanneke met haar cashback aankopen ook. 9 van de 10 keer is het spul wat je niet perse nodig hebt, net als gister blikjes 7up. En ik zeg niet dat ze niks mag kopen ofzo, maar dat je dat koopt om te proeven en omdat er een cashback op zit van een paar cent en denkt dat je dan geld spaart, zulke gaan het nooit begrijpen.
pi_220935302
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
De meesten hebben een opstapje bij de gootsteen staan Hoe doet Sanneke dat met helpen met koken dan ?
Sanneke heeft een leertoren voor hem. Daar staat hij in als Dion in de tuin bezig is en Sanneke en haar kind vanuit huis kijken wat Dion doet.
pi_220935317
Ik verbaas mij over een paar uitspraken van AM in verschillende stories.

L mag jaloers zijn op J haar nieuwe kamer.

Volgende storie:
De volgende keer heeft L een mazzeltje en hoopt ze dat de rest ook blij is voor haar.

Volgende:
Ik doe niet aan gelijke behandeling. Ik trek ze bewust soms even voor.

Uhm allemaal dezelfde hobbies, valt niet onder gelijke behandeling?
Schiet mij maar lek, ik zal haar stories wel niet begrijpen.
pi_220935324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:18 schreef Harper het volgende:
Pff, AM zit weer lekker op haar "wat doe ik het allemaal goed in de opvoeding" spreekstoel. Gebazel over dat ze elkaar alles gunnen :wtf:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Jet naar de kamer van Julia gaat. Is die werkelijk groter? Het zijn allemaal erg kleine kamers. En Lot blijft kennelijk waar ze nu slaapt.
De kamer van Juul lijkt wel groter. En fijn met een groot raam erin. Fijn voor Jet!
En idd zal Lot niet de kamer van Jet krijgen anders had het jaloezie verhaal wel anders uitgelegd door AM. Die soms bewust iemand voortrekt, goh dat is ook niet te merken haha
pi_220935338
Één van de tweeling gaat naar Jets kamer toch?

Ik vind het wel knusse kamertjes trouwens. Piepklein, maar wel een eigen plekje.
pi_220935342
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:32 schreef Maretakje het volgende:
Ik verbaas mij over een paar uitspraken van AM in verschillende stories.

L mag jaloers zijn op J haar nieuwe kamer.

Volgende storie:
De volgende keer heeft L een mazzeltje en hoopt ze dat de rest ook blij is voor haar.

Volgende:
Ik doe niet aan gelijke behandeling. Ik trek ze bewust soms even voor.

Uhm allemaal dezelfde hobbies, valt niet onder gelijke behandeling?
Schiet mij maar lek, ik zal haar stories wel niet begrijpen.
Ik denk dat ze zelf soms vergeet wat ze allemaal bazelt en verzint.

Daardoor lees je soms heel tegenstrijdige opvattingen.
pi_220935343
Hoeveel drama kun je maken om een schaaltje soep. Eet je soep en je denkt dat je kind dat nog niet kan eten dan zorg je dat je evt een potje of een restje van een eerdere avond voor je kind hebt. Dat heet plannen, als wij iets eten wat een van mijn kinderen niet lekker vind dan zorg ik dat er iets in huis is wat mijn kind wél lekker vindt. Het leven kan zo simpel zijn!
pi_220935368
Mijn kinderen 5 en bijna 3 eten nog steeds geen soep hahah…
pi_220935377
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Mijn kinderen 5 en bijna 3 eten nog steeds geen soep hahah…
Mijn zoon is 19 en eet ook geen soep
pi_220935385
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hoeveel drama kun je maken om een schaaltje soep. Eet je soep en je denkt dat je kind dat nog niet kan eten dan zorg je dat je evt een potje of een restje van een eerdere avond voor je kind hebt. Dat heet plannen, als wij iets eten wat een van mijn kinderen niet lekker vind dan zorg ik dat er iets in huis is wat mijn kind wél lekker vindt. Het leven kan zo simpel zijn!
Idd, maar ik vind soep eigenlijk niet geschikt voor een kind van anderhalf om zelf te eten? kan M. gewoon nog niet. toch? Ja fraps in stukken snijden kan prima, net als pannenkoeken ofzo. Groentes in stukjes, met een beetje rijst, aardappels prakken met een stukje broccoli of boontjes. Waarom is het zo moeilijk?
pi_220935416
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Idd, maar ik vind soep eigenlijk niet geschikt voor een kind van anderhalf om zelf te eten? kan M. gewoon nog niet. toch? Ja fraps in stukken snijden kan prima, net als pannenkoeken ofzo. Groentes in stukjes, met een beetje rijst, aardappels prakken met een stukje broccoli of boontjes. Waarom is het zo moeilijk?
Aandacht is alles!
pi_220935422
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn zoon is 19 en eet ook geen soep
Maar die is wel gestopt met het gooien van zijn bord toch 🤣😂
pi_220935423
Sanneke tegen haar denkbeeldige matties: ik doe een shoplog en dan mogen jullie raden hoeveel het gekost heeft.

Wat een niveau.
pi_220935482
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Volgens mij voerde ik toen wel hapjes soep uit mijn eigen kom en mochten de kinderen zelf "doppen" (klein laagje soep in een kom en dan brood in stukjes erin doppen... ) maar niet een hele schaal netjes met lepel eten idd...
Maar goed snap de drama sowieso niet... hij eet toch gewoon mee??
Deden ze bij ons ook... gewoon wat wij aten en dan aangeboden zodat ze het zelf konden met een beetje hulp waar nodig
pi_220935555
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij voerde ik toen wel hapjes soep uit mijn eigen kom en mochten de kinderen zelf "doppen" (klein laagje soep in een kom en dan brood in stukjes erin doppen... ) maar niet een hele schaal netjes met lepel eten idd...
Maar goed snap de drama sowieso niet... hij eet toch gewoon mee??
Deden ze bij ons ook... gewoon wat wij aten en dan aangeboden zodat ze het zelf konden met een beetje hulp waar nodig
Zodra ze uit een beker konden drinken kregen ze hier afgekoelde soep in een theeglas.
Snap Sanneke haar problemen sowieso nooit, zij maakt t zichzelf vooral heel moeilijk
pi_220935556
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:26 schreef papierentas het volgende:
Sanneke met haar cashback aankopen ook. 9 van de 10 keer is het spul wat je niet perse nodig hebt, net als gister blikjes 7up. En ik zeg niet dat ze niks mag kopen ofzo, maar dat je dat koopt om te proeven en omdat er een cashback op zit van een paar cent en denkt dat je dan geld spaart, zulke gaan het nooit begrijpen.
Maar begrijp je dan niet dat zij dat allemaal MOET kopen? En ze MOET alles proberen wat nieuw is.
De smeerkaas is trouwens in de aanbieding bij AH, ook die met augurk. Rennen Sanneke!
pi_220935600
Wat is Annemarie toch een fantastische opvoeder. Echt hoor, die vrouw heeft talent. Prachtig gezin, met leuke, sociale, geslaagde kinderen: allemaal haar verdienste. Zonder hun moeder waren ze verdoemd geweest te mislukken. Echt hoor, hoe vol kun je zijn van jezelf.

Nou ja, als ze er maar blij van wordt en het volgers oplevert.
pi_220935628
Mijan mag wel bij mij soep eten! 🤣

Sorry kon het niet laten. Straks maar weer een soepie maken :-))
pi_220935709
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar die is wel gestopt met het gooien van zijn bord toch 🤣😂
Ja dat dan weer wel 🤣
pi_220935728
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja dat dan weer wel 🤣
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Respect voor de soep van je moeder ja!!
pi_220935748
Toen mijn kinderen klein waren werkte ik ook niet maar de hele tijd op de bank? Echt niet! Elke dag naar buiten en als ze sliepen was ik aan het knutselen. (Dan mocht ik rotzooi maken 😉) Ik was heel makkelijk met eten geven, mijn oudste wou geen smeerkaas, geen pindakaas of ander "gezond" broodbeleg en dus at hij hagelslag (ontaarde moeder!) mijn jongste at geen vers fruit (lang verhaal) en dus at hij fruit uit potjes en later knijpfruit. (Zonder suiker natuurlijk 😉) Als het niet kan zoals het "moet" dan maar zoals het kan. O en het boek "oei ik groei" heb ik al snel verkocht.

Nu ik Sanneke en DBM zo nu en dan bekijk op insta snap ik niet waar ik toen zo onzeker over was.
pi_220935753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En als hij het flikt om met de soep te gooien dan gooi jij gewoon zonder aankondiging een paar stuiterballen naar zijn hoofd.
Ho ho niet zomaar een moeder maar JE MOEDER, moet wel duidelijk zijn he?
pi_220935793
Als ik van 1 salaris mijn gezin draaiende moest houden en wilde besparen op boodschappen (zegt Sanneke wel maar uiteindelijk geeft ze alleen maar meer uit), dan zou ik vooral geen zalm kopen. Maar het is in de aanbieding dus het is goedkoop of zoiets.. Snap werkelijk niet hoe zij denkt. Wij hoeven gelukkig niet zo enorm op te letten, werken we allebei ook gewoon voor, maar ik doe wel prijsbewust boodschappen. Alles wat je kunt besparen is mooi meegenomen.
pi_220935799
DBM nog een burn-out?
pi_220935976
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.

Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
pi_220936004
Gelukkig krijgen we alweer een closeup te zien van AM haar gebit. Het kan aan mij liggen maar het staat nog schots en scheef en een flinke bleek sessie is ook geen overbodige luxe in haar geval. Als ze echt 25k per maand naar binnenharkt zou ik investeren in goede kronen en facings , is toch geen gezicht zo .
pi_220936155
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:
Dat dat gefilm van AM ook een gespreksonderwerp is daar in huis, te merken aan een tweelingsdochter die bij honderdduizendmiljoen likes haar noodlerecept wil delen. (Tenminste, dat dacht ik te verstaan.) Terwijl AM haar telefoon boven een pannetje ondefinieerbaar prakje houdt.

Maar 10 meter achter je dochter en schoonzoon door de ikea klossen is wel een tragisch punt van ongezellige buitenstaanderigheid.
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?
pi_220936172
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef AnnArt het volgende:

Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.
pi_220936239
Welja, teken een hele plattegrond van je huis en meld vooral welk kind waar slaapt. Iedereen weet ook al waar je woont. Zou ze niet door hebben dat zoiets gewoon gevaarlijk is?
pi_220936259
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Haha waarom moet AM nu met hun mee naar de ikea? Ze kunnen toch wel zelf een kast uitzoeken?
Ik vermoed om te betalen.
pi_220936376
Knap staaltje tekenwerk van AM 😂
En weer die gele knarsers in beeld, de gruwel 😵‍💫
pi_220936396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:05 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM nog een burn-out?
Één ei is geen ei!
pi_220936406
Hahahaha Sanneke gaat kappen met impuls aankopen _O- _O-
pi_220936414
Waarom draagt AM een dikke coltrui bij dat tandenfilmpje?
Al eerder opgenomen content?

Sorry, het was de beginstand.
pi_220936443
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als dat net zolang duurt als haar verbod op boodschappen doen dan doet ze morgen weer impulsaankopen.
pi_220936489
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:47 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!
pi_220936493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
U vergeet te schreeuwen het is RESPECT VOOR DE SOEP VAN JE MOEDER!!!!
Ja, die zijn vader mag maken en betalen :P
pi_220936513
Wel stoer: met een zak snoep in de hand naar de tandarts
pi_220936543
Zo er is echt flink geswifferd bij that's so us. Stonden een paar rake comments onder.
Echt niet te geloven, nu wil ze weer een liefdesbaby.
Ik zal haar geen diagnose geven, maar ik denk dat een psychiater er wel wat mee kan 😁😅.
En dan te bedenken dat haar oudste zoon met regelmaat de podcast luistert.
Leuk ook voor de ex van Tim, deze verhalen.....
pi_220936565
Lekker samenhangend weer, de verhalen van AM.
"Nu hebben alle kinderen eindelijk een eigen kamer. Dat vinden mensen altijd zo zielig voor onze kinderen".
En: "De grootste uitdaging was mijn tanden niet kwijtraken. Ik heb ze meerdere keren met het uitschudden van het tafelkleed de tuin in geslingerd ".
8)7
(enne, bah, die bitjes tijdens het eten op tafel :r )

Ik snap trouwens niet dat ze niet nog een tijdje doorzet met de beugel. Volgens mij staat dit binnen de kortste keren weer scheef. Tenzij ze spalkjes krijgt (dat neem ik aan) en trouw is met een nachtbeugel.
En ja, ik snap dat ze het zat is. Maar half werk is zonde.
pi_220936566
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor 1 uur, gaat in vannacht om 2 uur 😉
pi_220936658
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:40 schreef WildeTuinen het volgende:
Zo er is echt flink geswifferd bij that's so us. Stonden een paar rake comments onder.
Echt niet te geloven, nu wil ze weer een liefdesbaby.
Ik zal haar geen diagnose geven, maar ik denk dat een psychiater er wel wat mee kan 😁😅.
En dan te bedenken dat haar oudste zoon met regelmaat de podcast luistert.
Leuk ook voor de ex van Tim, deze verhalen.....
Niet om aan te horen die MW.. ze voelt zich de koningin, geen enkele ruimte beschikbaar in haar hoofd om rekening te houden met haar kinderen en andere mensen. En zo materialistisch. Het is gewoon nooit genoeg voor haar. Of het nu om geld verdienen, dingen hebben en doen, relaties en nu blijkbaar ook kinderen gaat
pi_220936687
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:31 schreef Shuri het volgende:
Welja, teken een hele plattegrond van je huis en meld vooral welk kind waar slaapt. Iedereen weet ook al waar je woont. Zou ze niet door hebben dat zoiets gewoon gevaarlijk is?
En de kinderen wonen allemaal in Delft.

Ja, zij wel. 😅 Pa en ma wonen gewoon op Ypenburg, dus in Den Haag.ik 😇
pi_220936690
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Als je het eenmaal hoort kun je het niet meer niet horen.
Net als die walgelijk klikkende broodtrommels en de rammelende sleutelbos.😬
pi_220936755
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Net als die walgelijk klikkende broodtrommels en de rammelende sleutelbos.😬
Eens!!
En het geritsel van plastic verpakkingen in de boodschappen.
pi_220936781
Sieneke, moeder van een drieling, maakt zo random reclame voor wat haar ook maar spongeld oplevert dat ik bij die badkamershoot geen idee heb of ze nu een schimmelspray of antirimpelcreme promoot.
pi_220936922
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
Sieneke, moeder van een drieling, maakt zo random reclame voor wat haar ook maar spongeld oplevert dat ik bij die badkamershoot geen idee heb of ze nu een schimmelspray of antirimpelcreme promoot.
Misschien is het een 2 in 1 product 😉
pi_220936943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
Het nieuwe huis moet betaald worden
pi_220937146
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Eens!!
En het geritsel van plastic verpakkingen in de boodschappen.
Ook idd
pi_220937382
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:51 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Sinds wanneer valt influencen onder dwangarbeid? En wat voor dictator ben je als jij dan beslist of de 2 anderen samen verder mogen? Als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand op fok die het toch gekker bedenkt (of het heel graag voor MCW opneemt 🙄).
Contracten voor vloeren leggen, zonwering en God mag weten allemaal - noem jij het dwangarbeid, ik zou het contractuele afspraken noemen.

Hoezo opnemen voor MCW. Ben ik hier op de basisschool beland ofzo, nee toch zeker
pi_220937414
Waar komt die hyperfocus van Sanneke op het eten van haar zoon opeens vandaan?
Hij eet gewoon rustig maar Sanneke begint al te praten en het is duidelijk dat ze wil zeggen dat hij alles ontleedt. Maar dat doet hij helemaal niet en je ziet ook niks aan kleine stukjes op z’n bord liggen.
pi_220937460
Sanneke moet gewoon een baan buitenshuis, wat straalt die vrouw ongelukkig zijn uit
pi_220937485
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Waar komt die hyperfocus van Sanneke op het eten van haar zoon opeens vandaan?
Hij eet gewoon rustig maar Sanneke begint al te praten en het is duidelijk dat ze wil zeggen dat hij alles ontleedt. Maar dat doet hij helemaal niet en je ziet ook niks aan kleine stukjes op z’n bord liggen.
Even een nieuwe Bliksemafleider zodat ze niet in beweging hoeft te komen.
pi_220937500
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Even een nieuwe Bliksemafleider zodat ze niet in beweging hoeft te komen.
Ik vind dat zij zelf een heel ongezonde focus op eten heeft en ik zie haar dit nu al projecteren op haar zoon.
pi_220937538
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
pi_220937608
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:26 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
Wie is Yentl?
pi_220937629
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie is Yentl?
Yentl.vanbreugel in 2 maanden tijd geloof ik 2 motors kapot gereden
pi_220937683
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Yentl.vanbreugel in 2 maanden tijd geloof ik 2 motors kapot gereden
Oh ja, die. Ik wist haar naam niet.
pi_220937927
Ik snap die kamerwissel bij AM ook niet helemaal. Jet schuift nu blijkbaar door naar de kamer van Julia. En Suus dan naar de kamer van Jet. Ik vind het veel logischer om de kamer van Julia aan Suus te geven. Die meisjes hebben al een heel leven een kamer gedeeld en nu krijgt ze weer het kleinste plekje in huis.
pi_220937944
Wat fijn dat J en V weer lekker op vakantie gaan! Na Thailand, Gran Canaria, de Tovertuin nu weer naar Kos.
5 maanden gehad in dit jaar en de 4e vakantie!
pi_220937959
Maar wel naast elkaar. Dat is wat in mij op komt.
(Toen mijn tweeling uit elkaar ging, wilden ze in het begin ook nog de deur open en elkaar zien. Zij waren toen 4, overigens.)
pi_220937995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:01 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Contracten voor vloeren leggen, zonwering en God mag weten allemaal - noem jij het dwangarbeid, ik zou het contractuele afspraken noemen.

Hoezo opnemen voor MCW. Ben ik hier op de basisschool beland ofzo, nee toch zeker
Je mag zeggen wat je vind, iedereen geeft hier haar mening of een ander het daar mee eens is of niet, dus gewoon doen.
pi_220938027
Als die Marlot van mijn geldzaken al over de 16.000 verdient per maand, wat meen je dat Milou, AM dan krijgen?
pi_220938050
Dan is dat beugelbit-gebeuren van AM slechts een schijntje....3000 euro. Een keer knipperen net je ogen en het is betaald.
pi_220938085
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Als die Marlot van mijn geldzaken al over de 16.000 verdient per maand, wat meen je dat Milou, AM dan krijgen?
Ik snap daar dus echt niks van. Klikken mensen dan zo veel op de Action en New Balance linkjes?
pi_220938240
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Harper het volgende:
Lekker samenhangend weer, de verhalen van AM.
"Nu hebben alle kinderen eindelijk een eigen kamer. Dat vinden mensen altijd zo zielig voor onze kinderen".
En: "De grootste uitdaging was mijn tanden niet kwijtraken. Ik heb ze meerdere keren met het uitschudden van het tafelkleed de tuin in geslingerd ".
8)7
(enne, bah, die bitjes tijdens het eten op tafel :r )

Ik snap trouwens niet dat ze niet nog een tijdje doorzet met de beugel. Volgens mij staat dit binnen de kortste keren weer scheef. Tenzij ze spalkjes krijgt (dat neem ik aan) en trouw is met een nachtbeugel.
En ja, ik snap dat ze het zat is. Maar half werk is zonde.
Ze lult ook gewoon uit d'r nek. Ze wist dat ze een scan kreeg en dat is voor weer een nieuwe reeks bitjes, dat weet je op voorhand al.
Dus dat geblaas dat het voor haar niet perfect hoeft te zijn is gewoon onzin. Dat bepaal je niet zelf. Dan staan ze inderdaad zo weer scheef.

En wat ranzig ook, tig keer je bitjes kwijt zijn.
Daar heb je bakjes voor. Je spoelt ze goed af als je ze even uit doet en gewoon in het bakje.
Ik kom op 1 dag op meer plekken dan AM in een week en dan nog je bitjes kwijtraken. Zwaar overdreven allemaal.. net als de pijn en goed voor de lijn. Aansteller.
En laat ze eens wat vaker naar de mondhygiënist gaan om haar gebit beter te reinigen. Snap niet dat de tandarts dat niet zegt.
pi_220938284
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze lult ook gewoon uit d'r nek. Ze wist dat ze een scan kreeg en dat is voor weer een nieuwe reeks bitjes, dat weet je op voorhand al.
Dus dat geblaas dat het voor haar niet perfect hoeft te zijn is gewoon onzin. Dat bepaal je niet zelf. Dan staan ze inderdaad zo weer scheef.

En wat ranzig ook, tig keer je bitjes kwijt zijn.
Daar heb je bakjes voor. Je spoelt ze goed af als je ze even uit doet en gewoon in het bakje.
Ik kom op 1 dag op meer plekken dan AM in een week en dan nog je bitjes kwijtraken. Zwaar overdreven allemaal.. net als de pijn en goed voor de lijn. Aansteller.
En laat ze eens wat vaker naar de mondhygiënist gaan om haar gebit beter te reinigen. Snap niet dat de tandarts dat niet zegt.
Al zou de tandarts een mondhygiënist aanraden als AM daar geen zin of tijd voor heeft of ze vindt het de grootste onzin dan gebeurt het niet.
En spalkjes achter de voortanden, o der en boven, is echt aan te raden. Grote kans dat je tanden dan weer van stand gaan veranderen en dan heb je alles voor niets gedaan.
pi_220938297
Is het reclame wat AM maakt voor haar theekransje sport gebeuren?
Want het ziet er niet uit.
pi_220938462
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Al zou de tandarts een mondhygiënist aanraden als AM daar geen zin of tijd voor heeft of ze vindt het de grootste onzin dan gebeurt het niet.
En spalkjes achter de voortanden, o der en boven, is echt aan te raden. Grote kans dat je tanden dan weer van stand gaan veranderen en dan heb je alles voor niets gedaan.
Ja exact, nadien krijg je een spalkje.
pi_220938487
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Is het reclame wat AM maakt voor haar theekransje sport gebeuren?
Want het ziet er niet uit.
Ze krijgt er voor betaald/hoeft er niet voor te betalen. In de hoop dat al naar volgers in Delft daar ook gaan sporten en vreugdekreetjes slaken tussen de huizen in.
pi_220938489
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:01 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]

Voor die contracten hoef je niet nog maanden te doen alsof je zo heppie de peppie met je poly bent. En als MCW dat zou eisen is ze nog gekker dan ik al dacht. En dat is wat ik dwangarbeid noem, niet een contract met een vloerenboer.
pi_220938498
quote:
Huh? Jij denkt dat ze het expres doet en voor haar lol letsel laat veroorzaken?
pi_220938522
quote:
Ik geloof niet dat je haar story’s helemaal goed begrepen hebt?
pi_220938584
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ja exact, nadien krijg je een spalkje.
Een spalkje én een nachtbeugel denk ik.
Als je tanden zoveel jaren scheef gestaan hebben, willen ze heel graag terug naar de oude positie.

Wat ik me afvraag: hoe kan ze nu denken dat ze klaar is terwijl ze nog een paar maanden moet? Let ze niet op wat de tandarts zegt of communiceert die man zo slecht?
pi_220938594
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:14 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik snap die kamerwissel bij AM ook niet helemaal. Jet schuift nu blijkbaar door naar de kamer van Julia. En Suus dan naar de kamer van Jet. Ik vind het veel logischer om de kamer van Julia aan Suus te geven. Die meisjes hebben al een heel leven een kamer gedeeld en nu krijgt ze weer het kleinste plekje in huis.
Ik vraag het me af,of die kamer het kleinst is. Op die van Julia past ook niks meer dan een bed, kast en klein bureautje.
Klein en klein.

Ik denk dat de tweeling naast elkaar wil.
pi_220938650
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Als je tanden zoveel jaren scheef gestaan hebben, willen ze heel graag terug naar de oude positie.

Wat ik me afvraag: hoe kan ze nu denken dat ze klaar is terwijl ze nog een paar maanden moet? Let ze niet op wat de tandarts zegt of communiceert die man zo slecht?
AM hoort wat ze wil horen.
pi_220938694
Valery van der wiel nog niet eens een bekende flu flu.. is uitgenodigd door landal ik denk dat iemand jaloers is
pi_220938807
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
pi_220939022
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Harper het volgende:

[..]

Ze luistert niet, ze filmt. Ik heb ook een beugel gehad op volwassen leeftijd, dat heeft 2 jaar geduurd. Hoe kan zij denken dat de tanden na een paar maanden weer recht staan?

En dan nu zeggen haar tanden deden maar twee weken pijn. In het begin had ze veel langer pijn. Of lees ik het verkeerd 🤷♀
pi_220939046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:02 schreef Maretakje het volgende:

[..]
En dan nu zeggen haar tanden deden maar twee weken pijn. In het begin had ze veel langer pijn. Of lees ik het verkeerd 🤷♀
Nee hoor. Ze lult maar wat. Alles voor de content.
pi_220939053
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
Ik vond haar zo raar doen!
pi_220939060
Hebben ze de eyeroll van Iris inmiddels uit de podcast geknipt? Ik zie het namelijk niet op minuut 29.
pi_220939061
Als Sanneke nou ff bij Milou kijkt voor de soep! Ik denk dat elk kind daar blij van wordt! Lekker met pasta en een kaasstengel home made erin!
pi_220939074
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
pi_220939130
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef poohenzo het volgende:
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
Niet gedeeld met anderen?
Of los van hun appartement dus op de gang?

Wat een schrijfster die vrouw, zo kan het zo goed beschrijven, je ziet het zo voor je 🤣
pi_220939138
quote:
Ik heb 1x een appartement gezien met de douche naast het keukenblok, er was geen aparte badkamer haha.
En bij een vriendin zit de badkamer achter de keuken, hebben we zelf ook gehad in een huis.
Ik weet niet of ze dat bedoeld? Ik heb haar stories niet allemaal gezien en niet allemaal afgekeken.
pi_220939173
Debbie met die koptelefoon op fluffy pancakes bakken. Met die lodderige blik in haar ogen. Man wat een armoedige content weer 🫣
pi_220939184
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vond haar zo raar doen!
Ja ze trekt haar bijzondere gezicht weer, doet ze altijd als ze zgn geconcentreerd bezig is.
1 van haar vele maskers die ze in haar verkleedkist heeft.
Met het thema:"Zo de wind waait waait mijn jasje"
pi_220939265
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:50 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Voor die contracten hoef je niet nog maanden te doen alsof je zo heppie de peppie met je poly bent. En als MCW dat zou eisen is ze nog gekker dan ik al dacht. En dat is wat ik dwangarbeid noem, niet een contract met een vloerenboer.
Dat denk ik dus wel, dat je als MCW- influencer inderdaad maanden hebt moeten doen alsof. Waarom anders?
pi_220939811
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Dat denk ik dus wel, dat je als MCW- influencer inderdaad maanden hebt moeten doen alsof. Waarom anders?
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
pi_220939852
quote:
Ik vind het echt zorgwekkend.. bijna alsof het volgende stickertje getraind word... ze heeft gewoon totaal geen vrouwelijke vorm meer maar het lijf van een meisje
pi_220939889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het echt zorgwekkend.. bijna alsof het volgende stickertje getraind word... ze heeft gewoon totaal geen vrouwelijke vorm meer maar het lijf van een meisje
Ze kan binnenkort kleding lenen van haar puberdochter.
pi_220939904
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:23 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze kan binnenkort kleding lenen van haar puberdochter.
Denk soms dat ze dat al doet 😳
pi_220939923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waar ze trots op is met haar broek in kindermaat.
pi_220939927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.
En zou ook onnodig zijn, want Michelle woont nu ook alleen op de farm.
pi_220939938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De poly bracht aandacht dus views dus aantrekkelijk voor sponsor deals. Even de schone schijn ophouden zodat die boerderij mooi verbouwd kon worden.
Die samenwerkingen kan je vast wel openbreken als je dat echt wil, maar kennelijk is er een andere keuze gemaakt.
pi_220940040
quote:
Misschien wonen ze in een studentenhuis? Ik zou het anders ook niet weten. Maar snap AM vaker niet hoor!

Snap niet dat ze ooit boeken heeft geschreven

Zou me niets verbazen als er binnenkort een biografie over haar uitkomt geschreven door AM en Chattie
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:25:01 #254
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220940115
Ik ken in de regio Vlaardingen/Spijkenisse best wat van de appartementcomplexen waar de badkamer naast de keuken zit. Je hebt toegang tot de badkamer via de keuken.
het was een poosje hip. Het kan een appartement uit die tijd zijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220940211
Ondanks dat ik een opleiding makelaardij heb behaald, is de term die AM gebruikt niet heel duidelijk. Ik zou zeggen dat ze dus geen studio hebben maar een appartement/flat met een aparte keuken en badkamer. En dan 1 slaapkamer ofzo.
pi_220940249
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
pi_220940325
Over puber gesproken.... Waarom zet Debbie nu steeds haar koptelefoon op? Mijn pubers en hun vrienden zijn ook vergroeid met die dingen 🤔 maar voor zover ik weet houd geluid op als je begint te filmen 🤔🤷 dus ze doet alsof ze ergens naar luistert terwijl ze zichzelf filmt 🤔🤷
1 ding moet ik wel meegeven.. zo slecht als ze er nu uit ziet heeft ze in al die jaren nog niet gedaan... dus whatever ze nu doet werkt wel voor het plaatje wat ze wilt overbrengen
Bizar dat je weet dat ze dit zichzelf aan doet
pi_220940327
quote:
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?
pi_220940354
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Bij de verrukking over het huis van J die AM laat lezen, lijkt het wel alsof ze het voor het eerst aanschouwt. Is ze er niet eerder geweest?
Juist.
Ik vond de opmerking dat Julia klus-moe is ook opmerkelijk.
Zoals hier al eerder genoemd, lijkt het er niet op dat klus-god Maarten (en Annemarie) geholpen hebben.
pi_220940365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ik volg haar niet. Net even gekeken maar ik zie een vrouw met een heel normaal figuur?
Je zegt het zelf... je volgt haar niet.. paar maanden terug had ze echt een normaal figuur.. ze is van maat s/m naar maatje jonge puber gegaan zonder enige ronding of iets.. haar haar is ook gewoon voor een derde minimaal uitgedund
Als ik een vriendin was zou ik een gesprek aangaan dat ik me zorgen maak
pi_220940370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:49 schreef AnnArt het volgende:
Als ze was kans geweest had het op zn minst gestempeld in de agenda gestaan
pi_220940383
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Juist.
Ik vond de opmerking dat Julia klus-moe is ook opmerkelijk.
Zoals hier al eerder genoemd, lijkt het er niet op dat klus-god Maarten (en Annemarie) geholpen hebben.
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
pi_220940453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja en dan de opmerking dat ze zelf ook klusmoe is van de kamers. Ze hebben niks geklust, zijn alleen spullen over aan het zetten van de ene kamer naar de ander. Maar goed, mevrouw zal wel af en toe haar handjes hebben laten wapperen ipv steeds filmen. Bij Ikea gister was ook echt te treurig om aan te zien.
Zei ze dat? 😂
Waarom heeft ze zoveel kinderen??
pi_220940536
Dinsdag is AM haar "ren dag". Ze heeft 2k gelopen.. in 13 minuten. Sorry hoor maar dat is toch geen training.
pi_220940624
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
pi_220940690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
AM over het belang van op blote voeten lopen, zou ze begrijpen dat die schrijver niet bedoeld zonder sokken in klompen?
laten we niet beginnen over de voeten van AM svp
pi_220940706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja ze noemde die vloer leggen toen ook een verbouwing.. beetje zoals Sanneke die haar verhuizing vergeleek met de complete renovatie van Janneke 🤣
pi_220940709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:57 schreef Lostit het volgende:
Ik vrees dat ze dat inderdaad niet begrijpt.
pi_220940715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:47 schreef Weerikier het volgende:
Dinsdag is AM haar "ren dag". Ze heeft 2k gelopen.. in 13 minuten. Sorry hoor maar dat is toch geen training.
Soort slow motion rennen 😅
pi_220940763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Soort slow motion rennen 😅
Nee joh, dat is best goed voor haar: 6.30 m/km.
pi_220940798
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.

Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
pi_220940882
MCW
Maximaal in de lampen gehangen met onbekende van het terras in Parijs die elkaar gelijk om de nek hangen.
Geappt worden met een waarschuwing voor de rellen maar wel gezellig in het donker “verdwalen”
En in een appartement van vrienden van timmie, vast bekende uit de voetbalwereld, valt mee dat ze niet op uitnodiging in een skybox zaten tijdens de finale.
En wat ziet ze er slecht uit
pi_220940963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Shuri het volgende:
Twee jaar geleden toen ze die reis naar IJsland boekte, had ze best een goed idee. Twee jaar tijd om te oefenen met de crossmotor en flink sporten om fit te worden. Dat was een goed tweejarenplan.

Puntje bij paaltje: ze heeft ongeveer drie keer geoefend op de crossmotor en of ze écht fit genoeg is voor die tocht valt te bezien.
Wanneer gaan ze eigenlijk? Is al bijna toch?
pi_220941090
quote:

ik hoop vooral voor alle andere deelnemers dat ze niet de hele boel gaat ophouden. Of zou je dan gewoon uit de rit gezet worden?
pi_220941119
Die Valery zet ook maximaal haar kinderen in hoor, nu naar Landal (uitgenodigd) met alleen haar zoon want dochter is ziek. Ze zal wel balen want haar zoon brengt ze niet herkenbaar in beeld, dus tegenvaller qua content maken gok ik.
pi_220941384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over puber gesproken.... Waarom zet Debbie nu steeds haar koptelefoon op? Mijn pubers en hun vrienden zijn ook vergroeid met die dingen 🤔 maar voor zover ik weet houd geluid op als je begint te filmen 🤔🤷 dus ze doet alsof ze ergens naar luistert terwijl ze zichzelf filmt 🤔🤷
1 ding moet ik wel meegeven.. zo slecht als ze er nu uit ziet heeft ze in al die jaren nog niet gedaan... dus whatever ze nu doet werkt wel voor het plaatje wat ze wilt overbrengen
Nou dit dacht ik precies zo toen ik de story's van gister en vanochtend zag; ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze er inmiddels ook ziek uitziet. Echt ongezond dat je dit wil.
pi_220941409
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:29 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Maximaal in de lampen gehangen met onbekende van het terras in Parijs die elkaar gelijk om de nek hangen.
Geappt worden met een waarschuwing voor de rellen maar wel gezellig in het donker “verdwalen”
En in een appartement van vrienden van timmie, vast bekende uit de voetbalwereld, valt mee dat ze niet op uitnodiging in een skybox zaten tijdens de finale.
En wat ziet ze er slecht uit
En weer uuuuuren diepgaande gesprekken. Natuurlijk meid.
pi_220941825
Als Sanneke om 5.30 al wakker is en Mijan om 8 uur kan ze in die 2,5 uur echt heel veel in het huishouden doen. (Als ze zou willen). Heeft ze geen kind wat ze ik n de gaten moet houden. Zet je eten klaar, stop er een was in, ga strijken of opruimen. Win win.
pi_220941846
quote:

Ik denk dat ze best fit genoeg is hoor. Ze mag dan wel een slechte motoriek hebben en vrijwel nooit sporten, maar ik denk dat ze wel een lijf heeft dat veel aankan. En ik verwacht dat opgeven sws geen optie voor haar is.
Ik denk niet dat de motortocht veel zwaarder is dan die tocht met de IJslanders. Die was ook niet heel intensief.
pi_220941863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk dat het een noise canceling koptelefoon is. Die kan je dus ook zonder muziek of luisterboek oid gebruiken.

Vind haar er ook ongezond slecht uitzien. Teveel afvallen geeft iemand niet persee en gezondere look.
pi_220941872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze best fit genoeg is hoor. Ze mag dan wel een slechte motoriek hebben en vrijwel nooit sporten, maar ik denk dat ze wel een lijf heeft dat veel aankan. En ik verwacht dat opgeven sws geen optie voor haar is.
Ik denk niet dat de motortocht veel zwaarder is dan die tocht met de IJslanders. Die was ook niet heel intensief.
Dat denk ik ook. Volgens mij is het met een basis conditie prima te doen zo een tocht en is het echt wel gericht op toeristen die nog nooit op dergelijk terrein gereden hebben.
Gelukkig maar want die 10 minuten joggen en dat theekransje 1x in de week op straat waarbij ze aan een elastiek rondhupsen gaan qua conditie en kracht weinig zoden aan de dijk zetten. Om over dat paardrijden wat zij doet nog maar te zwijgen. Alleen moet AM natuurlijk weer doen alsof ze heel sportief bezig is en zo lekker aan het trainen is, blabla.
pi_220941887
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij is het met een basis conditie prima te doen zo een tocht en is het echt wel gericht op toeristen die nog nooit op dergelijk terrein gereden hebben.
Gelukkig maar want die 10 minuten joggen en dat theekransje 1x in de week op straat waarbij ze aan een elastiek rondhupsen gaan qua conditie en kracht weinig zoden aan de dijk zetten. Om over dat paardrijden wat zij doet nog maar te zwijgen. Alleen moet AM natuurlijk weer doen alsof ze heel sportief bezig is en zo lekker aan het trainen is, blabla.
Ze zal geen idee hebben wat een goede training is. Of wat echt paardrijden is. Daarin is ze ook niet de enige vrees ik.
pi_220941889
Fijn dat Joost en Viora weer op vakantie zijn, ze waren dit jaar immers pas 3 keer eerder geweest.
pi_220941897
En Sanneke 'zeurt' dat ze nu niet meer tot laat op de avond op de bank praatprogramma's kan kijken. Die vrouw zit hele dagen op de bank!
pi_220941908
Mw: dat je rokje zo kort is dat je gewoon met je blote reet op de bank in de Dior boutique zit. Zo chic de meid
pi_220941910
Wat Debbie betreft: ja, ze is afgevallen, maar zo ziek ziet ze er niet uit vind ik? Is toch geen vel over been. Zeker in haar gezicht zit er toch nog voldoende vlees op de wangen en onder de kin, het is niet dat ze een superscherpe kaaklijn heeft en ingevallen wangen zoals bij het befaamde 'ozempic-face'.

Hetzelfde voor Michelle: die is erg slank, maar toch ook niet te mager vind ik? Niet dat haar knieën dikker zijn als haar dijen, zoals bij een Pascal. (Edit: nu de Parijs-stories aan het kijken en daar zitten wel wat foto's bij waarop het lijkt dat het gewicht wel in dalende lijn is op dit moment... De selfie in vogelperspectief met strapless jurkje, daar komen de sleutelbeenden en schouderpezen er wel nogal door. Sommige filters maken de kaaklijn ook scherper, lijken alles 'strakker' en slanker te maken.)

Er moet bij beide niet nog meer af, maar ongezond ziet het er niet uit vind ik.

AM en sporten... ik zie nu die lunges. Ja, ze zetten de ene voet voor de andere, maar de knieën buigen amper. Terwijl de achterste knie bijna de grond zou moeten raken om het goed uit te voeren. Daar zitten ze nog ver vanaf (die vrouw in het witte shirt ook). Wat voor trainer is dat eigenlijk die dan gewoon doorkletst en niet even zegt: beetje dieper zakken?

[ Bericht 16% gewijzigd door MonaB op 02-06-2026 11:53:07 ]
pi_220942057
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:53 schreef Mirp het volgende:

[..]
En weer uuuuuren diepgaande gesprekken. Natuurlijk meid.
Als die gesprekken net zo verlopen als de podcast, dan zullen haar nieuwe vrienden weinig aan het woord zijn geweest.
pi_220942191
quote:

[..]
Dat denk ik ook wel. En ik vermoed dat ze zelf ook nog wel iets meer traint. Je kunt zeggen wat je wil van Annemarie, maar als ze iets in haar hoofd heeft, gaat ze er ook helemaal voor. Ik denk dat het dus wel goed komt. De lol van hele dagen in de herrie op een motor zitten snap ik nog steeds niet, maar ik heb sowieso niets met motorrijden, dus dat zal mijn probleem wel zijn.
pi_220942218
quote:

[..]
Als ik iets positiefs kan zeggen over Annemarie is het dat ik vind dat ze een doorzetter is. Daarom denk ik ook wel dat het goed komt. Maar van het plan is niet veel terecht gekomen. In elk geval niet van dat op de crossmotor, daar is ze best angstig op.
pi_220942220
Oh, ik zie nu even het filmpje met de uitvalspassen (lunges), dat is wel een heel erge light-variant. En waarom dan met extra gewicht, eerst de beweging correct uitvoeren (knie met boven de grond) lijkt mij logischer.
pi_220942461
Sanneke lift om 21.30 op bed omdat ze nu smorgens ook verplichtingen heeft. Welke..?
Ze kan nu niet meer de talkshows kijken om die reden.

Het is toch weer zo knap hoe Sanneke problemen kan maken van dingen.

Ow en ik denk dat ze vanmorgen zo vroeg wakker was omdat M 1,5 jaar is vandaag, en haar agenda een bliep gaf dat ze hem dus NU kan inschrijven voor de PSZ
pi_220942488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef MonaB het volgende:
Wat Debbie betreft: ja, ze is afgevallen, maar zo ziek ziet ze er niet uit vind ik? Is toch geen vel over been. Zeker in haar gezicht zit er toch nog voldoende vlees op de wangen en onder de kin, het is niet dat ze een superscherpe kaaklijn heeft en ingevallen wangen zoals bij het befaamde 'ozempic-face'.

Hetzelfde voor Michelle: die is erg slank, maar toch ook niet te mager vind ik? Niet dat haar knieën dikker zijn als haar dijen, zoals bij een Pascal. (Edit: nu de Parijs-stories aan het kijken en daar zitten wel wat foto's bij waarop het lijkt dat het gewicht wel in dalende lijn is op dit moment... De selfie in vogelperspectief met strapless jurkje, daar komen de sleutelbeenden en schouderpezen er wel nogal door. Sommige filters maken de kaaklijn ook scherper, lijken alles 'strakker' en slanker te maken.)

Er moet bij beide niet nog meer af, maar ongezond ziet het er niet uit vind ik.

AM en sporten... ik zie nu die lunges. Ja, ze zetten de ene voet voor de andere, maar de knieën buigen amper. Terwijl de achterste knie bijna de grond zou moeten raken om het goed uit te voeren. Daar zitten ze nog ver vanaf (die vrouw in het witte shirt ook). Wat voor trainer is dat eigenlijk die dan gewoon doorkletst en niet even zegt: beetje dieper zakken?
Ze ziet heel grauw, gezicht is wel wat gaan hangen, billen en boobies zijn weggesmolten en wat er over is hangt slap, haar haren zijn veranderd in een piekerig bosje stro.

En dan nog die gekke tattoo op der knie om het af te maken.
pi_220942495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat denk ik ook wel. En ik vermoed dat ze zelf ook nog wel iets meer traint. Je kunt zeggen wat je wil van Annemarie, maar als ze iets in haar hoofd heeft, gaat ze er ook helemaal voor. Ik denk dat het dus wel goed komt. De lol van hele dagen in de herrie op een motor zitten snap ik nog steeds niet, maar ik heb sowieso niets met motorrijden, dus dat zal mijn probleem wel zijn.
AM ook niet hoor 😂 die is alleen maar bang.
Ze zal vast blij zijn als het erop zit.
pi_220942523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:03 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke lift om 21.30 op bed omdat ze nu smorgens ook verplichtingen heeft. Welke..?

Ow en ik denk dat ze vanmorgen zo vroeg wakker was omdat M 1,5 jaar is vandaag, en haar agenda een bliep gaf dat ze hem dus NU kan inschrijven voor de PSZ
Haar kind laten schrikken dmv stuiterballen naar hem te gooien, een paar keer in zijn oor schreeuwen, ze moet folders bekijken om geen aanbiedingen mis te lopen, naar de winkel natuurlijk, tsja
pi_220942544
quote:

Zou ze al weten dat een psz een eigen bijdrage vraagt? Dus dat het geld kost?
"Hij gaat een ochtend en een middag " 🤔 "en wie weet meer als hij het leuk vind" uhm.... zo werkt dat niet 😂
pi_220942616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zou ze al weten dat een psz een eigen bijdrage vraagt? Dus dat het geld kost?
"Hij gaat een ochtend en een middag " 🤔 "en wie weet meer als hij het leuk vind" uhm.... zo werkt dat niet 😂
Psz valt toch onder kinderopvang?
Dus kinderopvangtoeslag? (En dat is niet kostendekkend nee).
Als Mijan idd zo voorloopt zal hij niet onder een andere regeling vallen lijkt me?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220942644
Maar heeft niemand Sanneke verteld dat ze die praatprogramma's terug kan kijken?
pi_220942709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Psz valt toch onder kinderopvang?
Dus kinderopvangtoeslag? (En dat is niet kostendekkend nee).
Als Mijan idd zo voorloopt zal hij niet onder een andere regeling vallen lijkt me?
Die toeslag krijg je als beide ouders werken en tja....
pi_220942753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Als Sanneke om 5.30 al wakker is en Mijan om 8 uur kan ze in die 2,5 uur echt heel veel in het huishouden doen. (Als ze zou willen). Heeft ze geen kind wat ze ik n de gaten moet houden. Zet je eten klaar, stop er een was in, ga strijken of opruimen. Win win.
In 2,5 uur kan ik gewoon zoveel! Dat je de hele dag niets hoeft te doen
pi_220942798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik om 5.30u wakker ben maar mijn kinderen niet kom ik ook niet uit bed haha.
(Ik doe wel gewoon mijn huishouden als ik de kinderen heb)
pi_220942830
quote:

En elke avond alle talkshows kijken, en daar nu al op verheugen wanneer dat weer zou kunnen.
Heftig, na een dag op de bank een hele avond op de bank voor een scherm zitten.

Wat een klein wereldje, wat dus echt niet verder gaat dan bankzitten van huis naar vakantiehuis en naar de supermarkt op strooptocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')