Ze krijgt er voor betaald/hoeft er niet voor te betalen. In de hoop dat al naar volgers in Delft daar ook gaan sporten en vreugdekreetjes slaken tussen de huizen in.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Is het reclame wat AM maakt voor haar theekransje sport gebeuren?
Want het ziet er niet uit.
Voor die contracten hoef je niet nog maanden te doen alsof je zo heppie de peppie met je poly bent. En als MCW dat zou eisen is ze nog gekker dan ik al dacht. En dat is wat ik dwangarbeid noem, niet een contract met een vloerenboer.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:01 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Contracten voor vloeren leggen, zonwering en God mag weten allemaal - noem jij het dwangarbeid, ik zou het contractuele afspraken noemen.
Hoezo opnemen voor MCW. Ben ik hier op de basisschool beland ofzo, nee toch zeker
Huh? Jij denkt dat ze het expres doet en voor haar lol letsel laat veroorzaken?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:26 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
Ik geloof niet dat je haar story’s helemaal goed begrepen hebt?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:26 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
Een spalkje én een nachtbeugel denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ja exact, nadien krijg je een spalkje.
Ik vraag het me af,of die kamer het kleinst is. Op die van Julia past ook niks meer dan een bed, kast en klein bureautje.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:14 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik snap die kamerwissel bij AM ook niet helemaal. Jet schuift nu blijkbaar door naar de kamer van Julia. En Suus dan naar de kamer van Jet. Ik vind het veel logischer om de kamer van Julia aan Suus te geven. Die meisjes hebben al een heel leven een kamer gedeeld en nu krijgt ze weer het kleinste plekje in huis.
AM hoort wat ze wil horen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Een spalkje én een nachtbeugel denk ik.
Als je tanden zoveel jaren scheef gestaan hebben, willen ze heel graag terug naar de oude positie.
Wat ik me afvraag: hoe kan ze nu denken dat ze klaar is terwijl ze nog een paar maanden moet? Let ze niet op wat de tandarts zegt of communiceert die man zo slecht?
Ze luistert niet, ze filmt. Ik heb ook een beugel gehad op volwassen leeftijd, dat heeft 2 jaar geduurd. Hoe kan zij denken dat de tanden na een paar maanden weer recht staan?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Een spalkje én een nachtbeugel denk ik.
Als je tanden zoveel jaren scheef gestaan hebben, willen ze heel graag terug naar de oude positie.
Wat ik me afvraag: hoe kan ze nu denken dat ze klaar is terwijl ze nog een paar maanden moet? Let ze niet op wat de tandarts zegt of communiceert die man zo slecht?
Nee hoor. Ze lult maar wat. Alles voor de content.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:02 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En dan nu zeggen haar tanden deden maar twee weken pijn. In het begin had ze veel langer pijn. Of lees ik het verkeerd 🤷♀
Ik vond haar zo raar doen!quote:Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
Niet gedeeld met anderen?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef poohenzo het volgende:
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
Ik heb 1x een appartement gezien met de douche naast het keukenblok, er was geen aparte badkamer haha.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef poohenzo het volgende:
Wat is een losse badkamer en keuken ? Ik ken maar weinig woningen( 0 zelfs ) waar de badkamer met de keuken is gecombineerd… of waar heeft AM het over ?
Ja ze trekt haar bijzondere gezicht weer, doet ze altijd als ze zgn geconcentreerd bezig is.quote:
Dat denk ik dus wel, dat je als MCW- influencer inderdaad maanden hebt moeten doen alsof. Waarom anders?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:50 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Voor die contracten hoef je niet nog maanden te doen alsof je zo heppie de peppie met je poly bent. En als MCW dat zou eisen is ze nog gekker dan ik al dacht. En dat is wat ik dwangarbeid noem, niet een contract met een vloerenboer.
Dat ze hebben gedaan alsof het allemaal zo gezellig was is wel duidelijk. Als ze dat hebben gedaan omdat ze samenwerkingen aan zijn gegaan zijn ze nog gestoorder dan ik dacht. Dan gaat dat dus voor de kinderen.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel, dat je als MCW- influencer inderdaad maanden hebt moeten doen alsof. Waarom anders?
Ik vind het echt zorgwekkend.. bijna alsof het volgende stickertje getraind word... ze heeft gewoon totaal geen vrouwelijke vorm meer maar het lijf van een meisjequote:Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik schrik toch steeds weer als ik Debbie voorbij zie komen, ik hoop dat ze niet nog meer gaat afvallen.
Ze kan binnenkort kleding lenen van haar puberdochter.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgwekkend.. bijna alsof het volgende stickertje getraind word... ze heeft gewoon totaal geen vrouwelijke vorm meer maar het lijf van een meisje
Denk soms dat ze dat al doet 😳quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze kan binnenkort kleding lenen van haar puberdochter.
Waar ze trots op is met haar broek in kindermaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het echt zorgwekkend.. bijna alsof het volgende stickertje getraind word... ze heeft gewoon totaal geen vrouwelijke vorm meer maar het lijf van een meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |