abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220936755
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Net als die walgelijk klikkende broodtrommels en de rammelende sleutelbos.😬
Eens!!
En het geritsel van plastic verpakkingen in de boodschappen.
pi_220936781
Sieneke, moeder van een drieling, maakt zo random reclame voor wat haar ook maar spongeld oplevert dat ik bij die badkamershoot geen idee heb of ze nu een schimmelspray of antirimpelcreme promoot.
pi_220936922
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
Sieneke, moeder van een drieling, maakt zo random reclame voor wat haar ook maar spongeld oplevert dat ik bij die badkamershoot geen idee heb of ze nu een schimmelspray of antirimpelcreme promoot.
Misschien is het een 2 in 1 product 😉
pi_220936943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef AnnArt het volgende:
Het nieuwe huis moet betaald worden
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220937146
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Eens!!
En het geritsel van plastic verpakkingen in de boodschappen.
Ook idd
pi_220937382
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:51 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Sinds wanneer valt influencen onder dwangarbeid? En wat voor dictator ben je als jij dan beslist of de 2 anderen samen verder mogen? Als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand op fok die het toch gekker bedenkt (of het heel graag voor MCW opneemt 🙄).
Contracten voor vloeren leggen, zonwering en God mag weten allemaal - noem jij het dwangarbeid, ik zou het contractuele afspraken noemen.

Hoezo opnemen voor MCW. Ben ik hier op de basisschool beland ofzo, nee toch zeker
pi_220937414
Waar komt die hyperfocus van Sanneke op het eten van haar zoon opeens vandaan?
Hij eet gewoon rustig maar Sanneke begint al te praten en het is duidelijk dat ze wil zeggen dat hij alles ontleedt. Maar dat doet hij helemaal niet en je ziet ook niks aan kleine stukjes op z’n bord liggen.
pi_220937460
Sanneke moet gewoon een baan buitenshuis, wat straalt die vrouw ongelukkig zijn uit
pi_220937485
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Waar komt die hyperfocus van Sanneke op het eten van haar zoon opeens vandaan?
Hij eet gewoon rustig maar Sanneke begint al te praten en het is duidelijk dat ze wil zeggen dat hij alles ontleedt. Maar dat doet hij helemaal niet en je ziet ook niks aan kleine stukjes op z’n bord liggen.
Even een nieuwe Bliksemafleider zodat ze niet in beweging hoeft te komen.
pi_220937500
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Even een nieuwe Bliksemafleider zodat ze niet in beweging hoeft te komen.
Ik vind dat zij zelf een heel ongezonde focus op eten heeft en ik zie haar dit nu al projecteren op haar zoon.
pi_220937538
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
pi_220937608
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:26 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou Yentl toch ergens verzekering willen oplichten twee keer korte tijd ongeluk.. moet verzekering ook wel na gaan denken
Wie is Yentl?
pi_220937629
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie is Yentl?
Yentl.vanbreugel in 2 maanden tijd geloof ik 2 motors kapot gereden
pi_220937683
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Yentl.vanbreugel in 2 maanden tijd geloof ik 2 motors kapot gereden
Oh ja, die. Ik wist haar naam niet.
pi_220937927
Ik snap die kamerwissel bij AM ook niet helemaal. Jet schuift nu blijkbaar door naar de kamer van Julia. En Suus dan naar de kamer van Jet. Ik vind het veel logischer om de kamer van Julia aan Suus te geven. Die meisjes hebben al een heel leven een kamer gedeeld en nu krijgt ze weer het kleinste plekje in huis.
pi_220937944
Wat fijn dat J en V weer lekker op vakantie gaan! Na Thailand, Gran Canaria, de Tovertuin nu weer naar Kos.
5 maanden gehad in dit jaar en de 4e vakantie!
pi_220937959
Maar wel naast elkaar. Dat is wat in mij op komt.
(Toen mijn tweeling uit elkaar ging, wilden ze in het begin ook nog de deur open en elkaar zien. Zij waren toen 4, overigens.)
pi_220937995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:01 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Contracten voor vloeren leggen, zonwering en God mag weten allemaal - noem jij het dwangarbeid, ik zou het contractuele afspraken noemen.

Hoezo opnemen voor MCW. Ben ik hier op de basisschool beland ofzo, nee toch zeker
Je mag zeggen wat je vind, iedereen geeft hier haar mening of een ander het daar mee eens is of niet, dus gewoon doen.
pi_220938027
Als die Marlot van mijn geldzaken al over de 16.000 verdient per maand, wat meen je dat Milou, AM dan krijgen?
pi_220938050
Dan is dat beugelbit-gebeuren van AM slechts een schijntje....3000 euro. Een keer knipperen net je ogen en het is betaald.
pi_220938085
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Als die Marlot van mijn geldzaken al over de 16.000 verdient per maand, wat meen je dat Milou, AM dan krijgen?
Ik snap daar dus echt niks van. Klikken mensen dan zo veel op de Action en New Balance linkjes?
pi_220938240
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Harper het volgende:
Lekker samenhangend weer, de verhalen van AM.
"Nu hebben alle kinderen eindelijk een eigen kamer. Dat vinden mensen altijd zo zielig voor onze kinderen".
En: "De grootste uitdaging was mijn tanden niet kwijtraken. Ik heb ze meerdere keren met het uitschudden van het tafelkleed de tuin in geslingerd ".
8)7
(enne, bah, die bitjes tijdens het eten op tafel :r )

Ik snap trouwens niet dat ze niet nog een tijdje doorzet met de beugel. Volgens mij staat dit binnen de kortste keren weer scheef. Tenzij ze spalkjes krijgt (dat neem ik aan) en trouw is met een nachtbeugel.
En ja, ik snap dat ze het zat is. Maar half werk is zonde.
Ze lult ook gewoon uit d'r nek. Ze wist dat ze een scan kreeg en dat is voor weer een nieuwe reeks bitjes, dat weet je op voorhand al.
Dus dat geblaas dat het voor haar niet perfect hoeft te zijn is gewoon onzin. Dat bepaal je niet zelf. Dan staan ze inderdaad zo weer scheef.

En wat ranzig ook, tig keer je bitjes kwijt zijn.
Daar heb je bakjes voor. Je spoelt ze goed af als je ze even uit doet en gewoon in het bakje.
Ik kom op 1 dag op meer plekken dan AM in een week en dan nog je bitjes kwijtraken. Zwaar overdreven allemaal.. net als de pijn en goed voor de lijn. Aansteller.
En laat ze eens wat vaker naar de mondhygiënist gaan om haar gebit beter te reinigen. Snap niet dat de tandarts dat niet zegt.
pi_220938284
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze lult ook gewoon uit d'r nek. Ze wist dat ze een scan kreeg en dat is voor weer een nieuwe reeks bitjes, dat weet je op voorhand al.
Dus dat geblaas dat het voor haar niet perfect hoeft te zijn is gewoon onzin. Dat bepaal je niet zelf. Dan staan ze inderdaad zo weer scheef.

En wat ranzig ook, tig keer je bitjes kwijt zijn.
Daar heb je bakjes voor. Je spoelt ze goed af als je ze even uit doet en gewoon in het bakje.
Ik kom op 1 dag op meer plekken dan AM in een week en dan nog je bitjes kwijtraken. Zwaar overdreven allemaal.. net als de pijn en goed voor de lijn. Aansteller.
En laat ze eens wat vaker naar de mondhygiënist gaan om haar gebit beter te reinigen. Snap niet dat de tandarts dat niet zegt.
Al zou de tandarts een mondhygiënist aanraden als AM daar geen zin of tijd voor heeft of ze vindt het de grootste onzin dan gebeurt het niet.
En spalkjes achter de voortanden, o der en boven, is echt aan te raden. Grote kans dat je tanden dan weer van stand gaan veranderen en dan heb je alles voor niets gedaan.
pi_220938297
Is het reclame wat AM maakt voor haar theekransje sport gebeuren?
Want het ziet er niet uit.
pi_220938462
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Al zou de tandarts een mondhygiënist aanraden als AM daar geen zin of tijd voor heeft of ze vindt het de grootste onzin dan gebeurt het niet.
En spalkjes achter de voortanden, o der en boven, is echt aan te raden. Grote kans dat je tanden dan weer van stand gaan veranderen en dan heb je alles voor niets gedaan.
Ja exact, nadien krijg je een spalkje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')