abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220932250
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
Ik ook, niets gedaan wel veel in de keuken gestaan. 4400 stappen. Althans dat denk ik, de batterij van mijn horloge is leeg en mijn telefoon had ik niet steeds bij mij. Alleen als in echt ziek op bed lig dan zal ik onder de 1000 stappen blijven, omdat ik dan voornamelijk slaap.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maretakje op 31-05-2026 22:01:31 (Aanvulling ) ]
pi_220932253
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
In de categorie “minder waarschijnlijk”. Het is niet de 1e keer dat het wordt opgemerkt. Maar als ze meeleest pakt het misschien positief uit; gaat ze bewijzen dat ze heus wel meer stappen zet.
Ik vind het mooi dat je probeert anders te kijken. Of dat realistisch is? Ik gun Sanneke (en Dion en M nog meer) dat ze van haar gat afkomt, meer gaat bewegen (fietsen!), meer energie krijgt en meer oog voor zichzelf dan alleen maar kritisch naar anderen.
pi_220932291
Lotte was vandaag zeker zonder joerie? Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
pi_220932302
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
en misschien heeft ze haar horloge vanoachtend aan de oplader gehangen en is ze die vergeten tot een uurjte of vier.
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
pi_220932335
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dion zal op zijn werk toch ook wel eens horen dat vrouwen meer doen dan alleen op de bank zitten de hele dag ?
Ik snap niet dat hij alles doet thuis , hij heeft ook al een drukke baan waar je ‘s avonds toch lekker even niets wil doen kan ik mij zo voorstellen .
Maar dan moet hij koken , opruimen achter zijn kind aan en wassen , omdat hij een vrouw heeft die nog te moe is om vooruit te kijken
Kijk, als ze beide zouden werken is het een logisch gevolg dat je in de avond soms nog dingen moet oppakken. Maar als je vriendin de hele dag jouw salaris weg zit te werken, mag ze er ook wat voor doen. Zeker als je niet ziek bent ofzo. Autisme is geen ziekte waardoor je alleen de dingen kan doen die je leuk vind. Iemand met autisme kan prima zoals elk ander het huishouden doen. En als je dat niet kan, hadden ze überhaupt misschien bepaalde stappen in hun leven niet moeten nemen.
pi_220932357
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
pi_220932392
Judith zie ik reageren bij Eline Zwitser. Ben benieuwd wanneer zij weer stories kan plaatsen. En waarom dat zolang duurde
pi_220932404
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dan vergeet Sanneke heel vaak haar horloge. Dit is niet de eerste keer dat wij dit zien namelijk.
Daarnaast hangt ze hem tijdens het filmen standaard om... en zou ze hem af doen tussen de filmpjes? Zo kan je alles wel recht kletsen natuurlijk
pi_220932531
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh geen idee. Dat ze niet veel stappen maakt, dat had ik wel eerder gelezen. Maar ik hou niet bij hoeveel en wanneer ;)

Als ik laat in mijn stappen zit, dan komt dat omdat ik lang heb gesport (dan telt hij geen stapbewegingen) of omdat ik mijn ding aan de oplader heb laten hangen.
pi_220932557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ook wel pijnlijk voor KB en JvP dat ze nu dan in vlogs iedereen laat weten dat ze inderdaad vreemdgegaan is. MCW had dat ook gewoon niet helemaal publiek hoeven maken toch.
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel

[ Bericht 2% gewijzigd door OnderDeMaan88 op 31-05-2026 22:57:14 (Toevoeging ) ]
pi_220932584
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar dat weten we niet. Misschien was de poly allang klaar en moest de boerderij hoe dan ook gekocht worden ivm samenwerkingen en contracten. En dat de afspraak onderling was dat K en JVP niet samen verder zouden gaan en was ze er zo kapot van toen dat achteraf wel het geval bleek te zijn waardoor ze zoveel afviel
Nog eentje in de categorie “zeer onwaarschijnlijk”.
pi_220932601
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:56 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Maar hoe ziekelijk is het dat je dan (als jouw theorie klopt) maandenlang je relatie voor sociale media in stand houdt?
Dat je een andere relatie hebt, maar ondertussen 'straalt' met je poly op de gedroomde 'farm' terwijl er 7(!) kinderen bij betrokken zijn.

(En niet alleen Michelle is dan fout uiteraard)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dievanhiernaast op 31-05-2026 23:15:43 ]
pi_220932616
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
pi_220932651
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
pi_220932681
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:27 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik zo raar vind, Julia is verhuisd, kennelijk heeft ze een huis of appartement of whatever.

Maar Am en/of Maarten zijn niet wezen klussen/poetsen/verhuizen. Ze hebben helemaal niks gedaan.

Zou Julia het helemaal privé willen houden, buiten de insta van haar moeder?

En ook al is dat zo, dan is het vrijwel zeker dat Am dat niet is wezen helpen.
Ik vind dat toch zo apart. Te pas en te onpas kan Julia komen opdraven in op te passen, maar Am heeft geen vinger aan het nieuwe huis uitgestoken.
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
pi_220932693
MCW die lekker loopt op te scheppen over haar perfecte leven en vroege ochtendwandeling in Parijs zo vroeg dat er niemand op is, want slapen lukt niet. Maar o wat is ze gelukkig en gaat alles goed.
pi_220932703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Zullen wel contracten zijn waar je je aan moet houden als fluflu toch. Ik weet het ook niet maar zou me niks verbazen juist
Sinds wanneer valt influencen onder dwangarbeid? En wat voor dictator ben je als jij dan beslist of de 2 anderen samen verder mogen? Als je denkt dat het niet gekker kan is er iemand op fok die het toch gekker bedenkt (of het heel graag voor MCW opneemt 🙄).
pi_220932865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Kwartnootje het volgende:

[..]
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
Oh dat alles geloof ik best, ik denk wel dat ze lief is maar ik vind haar make-up en kleding echt too much. :@
Ik vind haar ook geen slecht mens ofzo, buiten dat ze toen alles naar buiten bracht over de ziekte(s) van haar zoon(s), enkele jaren terug.

Ik vroeg het mezelf vooral outfit/make-up technisch af, maar blijkbaar is dat in het echt minder erg dan op de camera?
pi_220932928
Geen idee of ik spuit11 ben, maar de kleine van Poetsqueen is geboren. O+
pi_220932938
Mocht MCW zwanger worden gaan we alleen zien/horen dat "de klaver" het allemaal zó geweldig vindt. Dat ze haar enorm helpen, ze allemaal de perfecte broer en zus zijn en maximaal blij zijn.
pi_220933173
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat deed ze bij Sam en Esmeé ook niet
Oh wacht, 1 ochtendje schoonmaken wat dan hooguit 2 uurtjes was voor haar omdat ze de kinderen uit school moest halen vd lunch
Ze heeft Julia van de week ‘geholpen’. Met filmpjes maken voor haar content. Dat was wel weer genoeg.

Misschien hebben heeft zij financieel bijgedragen. Plicht voldaan.
pi_220933176
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:13 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Contracten met wie? Hebben ze het huis gesponsord gekregen?
En dat was dan zoveel dat ze daar maandenlang de schijn voor hebben opgehouden en in containers hebben gewoond?
pi_220933256
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
pi_220933326
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:33 schreef Maretakje het volgende:
Julia heeft haar account privé staan/gezet. Althans de link die AM gebruikt, geen idee of ze ook een ander heeft.

Ik denk dat J haar adres niet bekend wil hebben en am er niet veel zal komen maar J bij hen. Mijn gevoel zegt dat J toch de politie opleiding gaat doen die ze graag wilde.

Waarom ik dat denk? Ze is, ik kijk niet vaak, anders in beeld dan een aantal maanden geleden. Maar ik kan het mis hebben.
Want een bezoekje zonder content te kunnen filmen, dat heeft geen zin 😂
pi_220933330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze lag er af en heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Dr dochter van 5 heeft zelf gespeeld en tv gekeken...
Een kind van 5 dat haar ouder 3 uur lang met rust laat? Verontrustend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')