abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 18:06:48 #26
184769 crew  Deisyy
pi_220930532
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef lila01 het volgende:
Geen diagnose, maar MCW is toch zo manisch als de pest?
Het snelle praten in de podcast, Iris steeds onderbreken, het niet slapen, steeds wegvluchten...
Dat is dus wel een diagnose :D

Maar het lijkt er veel op, manisch, borderline of zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 31-05-2026 18:22:52 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220930561
Heeft Michelle altijd al zo'n onverstaanbare stem gehad?

En dat continue gesnuif.
Als je het transcript leest van haar vlogs zie je ook steeds staan *snuift*
Het lag dus niet aan mijn irritatie 😂
pi_220930568
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat ontzettend dom.
Ik vind het zo sneu voor die kinderen. Die gun ik wat meer rust.
pi_220930578
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef Kaatje35 het volgende:
Heeft Michelle altijd al zo'n onverstaanbare stem gehad?

En dat continue gesnuif.
Als je het transcript leest van haar vlogs zie je ook steeds staan *snuift*
Het lag dus niet aan mijn irritatie 😂
Volgens mij wel. Ze praat of heel staccato (alsof ze achter ieder woord een punt zet) of zo snel dat je je afvraagt wat ze eigenlijk zegt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220930617
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit

🤪
Wat een grootheidswaanzin..
Hahaha
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:18 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220930827
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Kwartnootje het volgende:

[..]
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
Wat je zegt, de make up en kleding is misschien een beetje maximaal maar ze durft zich wel te uiten en op te vallen. Typisch Nederlands dat dat flink wordt neergesabeld.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220931032
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Haahah, AM filmen en plaatsen vergeten? Ze papegaait hier wel een beetje AM na, ik kan me niet voorstellen dat je dit bedenkt, of je moet echt net zo met je oogkleppen op AM aanbidden zoals de rest van al fans.
Als er een uitje is dan zien we iedere 10minuten een story, maar nee ze filmt echt niet alles hoor!
pi_220931041
Ach AM heeft haar maandfilm al online gezet en dat op haar vrije zondag. Allemaal omdat haar geliefde Julia is gaan samenwonen.

Allemaal lovende berichten dat de volgmoekes haar gaan missen. Brrrrr
pi_220931057
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef Maretakje het volgende:
Ach AM heeft haar maandfilm al online gezet en dat op haar vrije zondag. Allemaal omdat haar geliefde Julia is gaan samenwonen.

Allemaal lovende berichten dat de volgmoekes haar gaan missen. Brrrrr
Dag lieve Juul❤️ alsof ze is overleden.
pi_220931173
Sanneke zegt 'frep' bij wraps en ik ken meer mensen die dat doen, WHY?!
Onnozele stories ook weer vandaag daar...
pi_220931331
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef Nieve het volgende:
Sanneke zegt 'frep' bij wraps en ik ken meer mensen die dat doen, WHY?!
Onnozele stories ook weer vandaag daar...
Ik vind het vooral shocking dat ze een getal van 3 cijfers als hoeveelheid stappen vandaag heeft.
pi_220931347
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik vind het vooral shocking dat ze een getal van 3 cijfers als hoeveelheid stappen vandaag heeft.
Even ingezoomd en er staat volgens mij 188 stappen, SHOCK!
pi_220931373
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef Nieve het volgende:

[..]
Even ingezoomd en er staat volgens mij 188 stappen, SHOCK!
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
pi_220931386
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit

🤪
Wat een grootheidswaanzin..
Toen ik haar nog op Instagram volgde , zei ik een keer waarom moet je zeggen dat je er zondag niet bent dat zien we vanzelf wel , toen zei AM iets in de trant van , dat willen mijn volgers graag weten anders worden ze boos.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220931394
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb vandaag echt bar weinig gedaan, ben het huis niet uitgeweest en zit aan 4500, dat is voor mijn doen echt heel weinig. Hoe haal je hemelsnaam <200 stappen op een dag?!
Denk trouwens dat het 881 is ivm spiegelbeeld. Dan nog heel knap om onder de 1000 te zitten
pi_220931396
quote:

[..]
Ben er ook niet uit geweest maar zit op ruim 5000 heb wel de bedden enzo verschoond 🤣
pi_220931399
Kon het niet laten en heb bij MB gereageerd; ' je kunt vluchten uit je huwelijk, vluchten uit je poly, vluchten door vreemd te gaan, vluchten door naar Parijs te gaan in de weekenden maar je kunt niet vluchten van een baby..'

Was binnen 2 minuten verwijderd..
pi_220931456
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Livaes het volgende:
Kon het niet laten en heb bij MB gereageerd; ' je kunt vluchten uit je huwelijk, vluchten uit je poly, vluchten door vreemd te gaan, vluchten door naar Parijs te gaan in de weekenden maar je kunt niet vluchten van een baby..'

👏🤣
pi_220931457
quote:

[..]
Ik snap dat dus echt niet met een klein kind, ik kon vroeger echt nog geen 5 minuten zitten , want dan deed een van mijn kinderen weer wat , waar ik bij moest zijn .
Ik denk echt dat Dion achter mijan aan moet zondags en dat het haar vrije dag is , en dat komt ze niet van de bank af
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220931505
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Livaes het volgende:

En ook gelijk geblokkeerd?
pi_220931534
Een liefdesbaby, nieuwe content. Er wordt al gereageerd met dat het een hele knappe baby wordt :'(
pi_220931539
Dion doet dus ook nog de was. 🤪
En serieus. 188 stappen einde van de middag? Al zijn het er 881. Wtf. Ik heb er nog meer als ik ziek in bed lig en paar x naar toilet moet lopen😂
pi_220931541
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
pi_220931567
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ben er ook niet uit geweest maar zit op ruim 5000 heb wel de bedden enzo verschoond 🤣
Dat heb ik dus ook niet gedaan. Ik heb terwijl de baby sliep buiten met een boek gezeten terwijl de oudste 2 met buurkinderen buiten speelden. Ik heb ze wel van eten en drinken voorzien en 1 was opgeruimd, ik vind het knap. Ook als het er 881 zijn geweest, denk dat ik in mijn kraamweek nog meer stappen per dag heb gezet dan 881 😅
pi_220931578
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:58 schreef Moondance het volgende:
Als je samen al zes kinderen hebt vind ik het echt super egoïstisch om daar nog per se gezamenlijke kinderen aan toe te willen voegen. Zeker in hun geval is de dynamiek al super gecompliceerd. De klaver heeft eerst moeten dealen met de poly, met een bonusmoeder en drie bonusbroertjes. Toen bleek hun moeder uit de poly te stappen en met haar zogenaamde beste vriend verder te gaan en kregen ze er aan die kant nog eens bonuszusjes bij. Ze hebben nu in totaal dus vijf bonusbroertjes en zusjes waarmee ze steeds op wisselende locaties al dan niet mee samenwonen. En dan wil je daar dus nog één of meerdere kinderen aan toevoegen die vervolgens wel altijd bij papa en mama zijn (ervan uitgaande dat MCW straks niet gewoon ook weer op Timmie is uitgekeken, wat me geen onrealistisch scenario lijkt), terwijl de rest steeds van huis naar huis gaat en met steeds wisselende samenstellingen bonussiblings moet dealen. Sorry maar dan denk je echt alleen maar aan jezelf.
Maximaal egoïstisch.
Je relatie is ontstaan uit vreemdgaan, je bent net pas samen.
Je hebt gecombineerd 6 kinderen.
Van een baby kan je niet vluchten, of komt er dan een aupair in huis? Zodat Michelle & Timmie alsnog spontaan naar Parijs en Spanje kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')