abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220929070
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220929074
MCW heeft even geen tijd om te swifferen onder haar laatste podcast-post. Zijn al reacties weg, nu staan er weer meerdere negatieve of kritische reacties.
pi_220929081
Die make up lijkt bij familie koning elke dag heftiger te worden. Het is 25° buiten 🫠
pi_220929112
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:46 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die make up lijkt bij familie koning elke dag heftiger te worden. Het is 25° buiten 🫠
En als ze haar camera uitzet vallen de boobies ook bijna uit haar pakje.
En waarschijnlijk zie je aan de achterkant haar billen.
pi_220929114
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW heeft even geen tijd om te swifferen onder haar laatste podcast-post. Zijn al reacties weg, nu staan er weer meerdere negatieve of kritische reacties.
Die reacties onder die laatste post zijn idd niet mals. Maar wel heel waar allemaal. Benieuwd wanneer ze geveegd worden, de waarheid is hard en Michelle wil dat niet graag horen. Zij wil een baby en wel nu!
pi_220929147
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Die reacties onder die laatste post zijn idd niet mals. Maar wel heel waar allemaal. Benieuwd wanneer ze geveegd worden, de waarheid is hard en Michelle wil dat niet graag horen. Zij wil een baby en wel nu!
Ik zie niks meer staan?
pi_220929196
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als ze haar camera uitzet vallen de boobies ook bijna uit haar pakje.
En waarschijnlijk zie je aan de achterkant haar billen.
😅🙈 dat zie ik nu dus voor me! Vind het vooral bijzonder dat je op deze manier je kinderen van en naar school brengt/haalt. Een feestje oid oké, maar dit is normaal voor haar.
pi_220929208
Hoe durft Sanneke het te zeggen, het gaat van je zakgeld af. Hij verdient daar alles en zij geeft alles uit.

Wat voor onzin koopt zij dan allemaal? Is toch weer een goed excuus voor haar om te SHOPPEN voor een nieuwe slaapzak?

Als ze met haar luie pruim van de bank af komt en het zelf had gedaan was er niks mis gegaan.

Stiekem vraag ik mezelf soms af hoe zijn ouders hier tegenaan kijken hoe Sanneke om gaat met hun zoon.
pi_220929238
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
😅🙈 dat zie ik nu dus voor me! Vind het vooral bijzonder dat je op deze manier je kinderen van en naar school brengt/haalt. Een feestje oid oké, maar dit is normaal voor haar.
Ja zij ziet er sowieso gewoon uit als een soort temu pop. Ontzettende goedkope kleding, soms verkleed ze zichzelf meerdere keren per dag. Altijd die vreselijke clowns make up en altijd die vreselijke temu outfits en die borsten vallen er altijd uit. Ik vraag me bij haar weer af hoe de andere moeders over haar praten. 🫣
pi_220929389
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik zie niks meer staan?
Teller staat op 50 reacties. 36 op insta, 1 op fb, dus al 13 verwijderd. Bovenaan staan nog een paar kritische met discussies eronder tussen volgers.
pi_220929501
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:54 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Deze herken ik wel, dat is nou eenmaal de voetbalwereld, ouders denken dat een speler eerder wordt gescout dan een keeper..
en ouders zien de ballen liever niet achter hun kind verdwijnen.
Ik zit duidelijk helemaal niet in de voetbalwereld, onze oudste zit op paardrijden 😅.
Maar ik zou dus helemaal niet bezig zijn met of je gescout wordt of niet, gewoon lekker sporten op je eigen niveau.
Ik heb op hoog niveau gesport en daar wordt je leven echt niet per se leuker door, ja als je echt doorbreekt misschien. Maar niet als je zo 'net niet' bent zoals ik😅
pi_220929548
Wat gaan jullie snel! Ik houd de topics niet meer bij 🙃

In de podcast van vandaag zei Michelle het volgende:
quote:
Ehm maar ben ik ook voldaan? Is het klaar? Nee. Omdat ik weet dat er meer in zit.
En en als je dan en dat ik nog hele leuke plannen en leuke dingen en dan denk ik: "Ja, wat wil ik allemaal nog doen?" En daar heb ik nog allemaal zin in. En ik kon niet op mijn bankje gaan zitten en denken: "Het is goed zo." Koen en Sjaak die konden dat heel goed. Die kon heel goed gaan zitten en zeggen: "Het is goed zo." En ik dacht: "Nee, ja, het is goed zo. Maar er is zeg maar er is nog meer"
Het zou me niets verbazen dat dit een van de redenen was dat Koen en Jacqueline meer naar elkaar toe trokken.

Ook weet Michelle het weer zo te draaien dat zij aan het woord. Dit lijkt Iris te irriteren op 29:03 minuten. Haar eyeroll zegt genoeg. Aan een reactie onder de podcast te zien, viel dat andere mensen ook al op.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220929721
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zit duidelijk helemaal niet in de voetbalwereld, onze oudste zit op paardrijden 😅.
Maar ik zou dus helemaal niet bezig zijn met of je gescout wordt of niet, gewoon lekker sporten op je eigen niveau.
Ik heb op hoog niveau gesport en daar wordt je leven echt niet per se leuker door, ja als je echt doorbreekt misschien. Maar niet als je zo 'net niet' bent zoals ik😅
Voetbal ouders zijn vaak alleen bezig met scouten en concurrentie onderling!
pi_220930124
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit

🤪
Wat een grootheidswaanzin..

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 31-05-2026 17:08:48 ]
pi_220930170
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja zij ziet er sowieso gewoon uit als een soort temu pop. Ontzettende goedkope kleding, soms verkleed ze zichzelf meerdere keren per dag. Altijd die vreselijke clowns make up en altijd die vreselijke temu outfits en die borsten vallen er altijd uit. Ik vraag me bij haar weer af hoe de andere moeders over haar praten. 🫣
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
pi_220930177
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mirjam - de vriendinvan (een van de vele, natuurlijk..) schrijft in het boekje van AM:

[/i]Bij gezamenlijke uitjes is het echt niet zo dat ze constant op haar telefoon zit. Ze filmt iets en plaatst iets en daarna gaan we verder met neppen en patatjes eten met de kinderen in monkeytown. Als ze dat filmen en plaatsen even een poosje vergeet (…) breekt er onder haar volgers paniek uit [/i]

🤪
Wat een grootheidswaanzin..
Haahah, AM filmen en plaatsen vergeten? Ze papegaait hier wel een beetje AM na, ik kan me niet voorstellen dat je dit bedenkt, of je moet echt net zo met je oogkleppen op AM aanbidden zoals de rest van al fans.
pi_220930187
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Kwartnootje het volgende:

[..]
Ik ben “een andere moeder”, zie haar wekelijks. Ik heb geen Instagram en wist dus niet eens dat zij een dergelijk groot account had en had nog nooit op het account gekeken, maar als je je afvraagt hoe andere moeders over haar praten, dan is dat eigenlijk alleen positief. Ze is heel lief, meelevend, altijd goedgemutst en als ik haar zie, denk ik altijd: wat goed dat ze aandacht besteedt aan haar persoonlijke verzorging. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar ze heeft de balans moederschap/me-time wel onder controle en daarvan zou ik ook wel wat meer willen.
Ik ga weer onder mijn meelees-steen, kon de vraag beantwoorden niet weerstaan. 🤪
Ik geloof wel dat ze lief is eigenlijk. Het ziet er vooral erg ongemakkelijk uit allemaal.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220930344
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
Dus toch! Ze is dus toen al lang en breed vreemd gegaan maar oh wat was ze eenzaam in de relatie… alles wat je aandacht geeft groeit.
pi_220930372
Ik kon het deze keer niet laten om te reageren op MCW. Wat een egoïstische trien is dat geworden, zeg,
met haar wens om nog een 'liefdesbaby' te krijgen met Tim. Nu zal ik wel geblokkeerd worden.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:51:08 #20
184769 crew  Deisyy
pi_220930461
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:36 schreef lila01 het volgende:
Ik kon het deze keer niet laten om te reageren op MCW. Wat een egoïstische trien is dat geworden, zeg,
met haar wens om nog een 'liefdesbaby' te krijgen met Tim. Nu zal ik wel geblokkeerd worden.
Stond dat op haar Insta :o
Die heb ik gemist -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220930494
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stond dat op haar Insta :o
Die heb ik gemist -O-
Nee. Op die van de podcast.
Veel negatieve reacties, die ook weer worden geswifferd.
pi_220930504
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:28 schreef Lostit het volgende:

[..]
Dus toch! Ze is dus toen al lang en breed vreemd gegaan maar oh wat was ze eenzaam in de relatie… alles wat je aandacht geeft groeit.
Ja, wat toch raar dat als je vreemdgaat, dat je partners afstand
van je nemen en naar elkaar toe groeien.
Koen en Jacq gingen niet mee in de tiende versnelling en toen was daar Tim,
die dat wel deed.
pi_220930507
Dubbel
pi_220930518
Geen diagnose, maar MCW is toch zo manisch als de pest?
Het snelle praten in de podcast, Iris steeds onderbreken, het niet slapen, steeds wegvluchten...
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 18:05:40 #25
184769 crew  Deisyy
pi_220930528
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:58 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee. Op die van de podcast.
Veel negatieve reacties, die ook weer worden geswifferd.
Wat ontzettend dom.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')