abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220928169
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Shuri het volgende:
Zou dan nu toch de tweeling op een eigen kamer willen?
Mijn gevoel zegt, tweeling samen, L een andere kamer, en L haar kamer wordt kantoor. Oude werkruimte wordt meuk opbergplek.
pi_220928209
Over loslaten gesproken, een van mijn kinderen moet ik bijna een schop onder zn kont geven om iets te gaan ondernemen, zich los te maken van ons de ander moet een touw om zn middel knopen om niet te snel te gaan.

Als kind kon mijn oudste ineens fietsen maar als ik hem daarna niet op die fiets gezet had, had hij nooit meer gefiets. Mijn jongste kon fietsen en die was ik ineens kwijt, ik dacht dat hij aan het spelen was in de speeltuin achter ons huis maar hij was naar de supermarkt gefietst om drinken te halen voor zn (knuffel) hondjes.

Inmiddels zijn ze volwassen, gaat de een in een tentje slapen op een 3 daags festival en zit de ander te gamen met vrienden. Elk hun eigen weg 🤣
pi_220928291
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt, tweeling samen, L een andere kamer, en L haar kamer wordt kantoor. Oude werkruimte wordt meuk opbergplek.
Dit zou goed kunnen!
pi_220928309
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Zou heel goed kunnen! Annemarie zegt steeds dat de tweeling niet apart wil ( of dat echt zo is, weet ik niet).
pi_220928332
In Lots kamer past nu natuurlijk ook niet echt een gewoon bed. Het lijkt me noodzakelijk dat zij naar een andere kamer moet.
pi_220928392
Hoezo moet Lot een groter bed ? Dat kind blijft eeuwig behandeld worden alsof ze 2 is . 🙈
pi_220928401
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik stuur regelmatig een appje waarop ik dan een duimpje krijg of een antwoord van 1 woord 😁. Maar ik snap je punt hoor, mijn moeder zal ook nooit bellen, maar verwacht dat dan wel van mij.
Dan is het inderdaad anders, vanuit jouw kant is er toenadering. Mijn moeder deed het vanuit haar kant met goede bedoelingen, alleen werd het anders opgevat.
pi_220928459
JvP heeft het over haar bank die ze al vier jaar heeft en ze denkt dat ze hem in die tijd slechts één keer heeft schoongemaakt. Nou weet ik niet wanneer ze op die bank hebben gezeten maar vaak zal dat niet geweest zijn want ze hebben steeds gemeubileerd gewoond en dat nieuwbouwhuis dat ze toen had was ook zo weer weg.
pi_220928462
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
pi_220928471
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Weten jullie ook wanneer je in je luteale fase zit? Ik had er nog nooit van gehoord🤣🤣
Laat me raden; Lotte? Ik weet wat de luteale fase is, maar serieus nooit bedacht: “Oh, ik zit nu in m’n luteale fase, vandaar dat … “
Ik heb weleens het idee dat diegenen die daar zo bewust mee bezig zijn er ook naar gaan leven. Net als DBM en Sanneke naar hun (al dan niet gediagnosticeerde) autisme gaan leven.
Enige wat ik bijhoud is op welke dag(en) van m’n cyclus de hoofdpijn te erg is om te kijken of daar een patroon in zit.
pi_220928517
MCW die absoluut een 2e leg wil. In de reacties wordt gevraagd of er daarbij wel aan de kinderen wordt gedacht. Reageert er iemand dat als je MCW volgt je ziet dat haar kinderen op de 1e plek staan. Heeft MCW nog een 2e account ofzo want ik zie het niet?
pi_220928536
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
En ze is er waarschijnlijk trots op ook.
pi_220928648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Laat me raden; Lotte? Ik weet wat de luteale fase is, maar serieus nooit bedacht: “Oh, ik zit nu in m’n luteale fase, vandaar dat … “
Ik heb weleens het idee dat diegenen die daar zo bewust mee bezig zijn er ook naar gaan leven. Net als DBM en Sanneke naar hun (al dan niet gediagnosticeerde) autisme gaan leven.
Enige wat ik bijhoud is op welke dag(en) van m’n cyclus de hoofdpijn te erg is om te kijken of daar een patroon in zit.
Heb je die human design onzin van haar wel eens gehoord, nog wel een tandje erger dan leven naar je cyclus
I can't help it, if I'm lucky
pi_220928650
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Een slangenkuil is het!
pi_220928744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW die absoluut een 2e leg wil. In de reacties wordt gevraagd of er daarbij wel aan de kinderen wordt gedacht. Reageert er iemand dat als je MCW volgt je ziet dat haar kinderen op de 1e plek staan. Heeft MCW nog een 2e account ofzo want ik zie het niet?
Ik denk dat Michelle denkt dat haar kinderen op 1 staan. Maar haar gedrag de laatste jaren laat wel wat anders zien.
De intentie zal er best zijn, maar ze kiest toch echt vooral voor zichzelf.
pi_220928748
Rosannevanhemert vind het zo fijn dat haar zoon voor zichzelf kiest en wat hij leuk vindt. Zij ziet hem met voetballen het liefst in het veld, maar hij vindt keeper het leukst.
Waarom zou je je kind liever in t veld zien? Wat maakt het uit?
Zij weet ook altijd een emotionele draai ergens aan te geven. Krijg soms het idee dat Michelle haar grote voorbeeld is qua content.
pi_220928840
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rosannevanhemert vind het zo fijn dat haar zoon voor zichzelf kiest en wat hij leuk vindt. Zij ziet hem met voetballen het liefst in het veld, maar hij vindt keeper het leukst.
Waarom zou je je kind liever in t veld zien? Wat maakt het uit?
Zij weet ook altijd een emotionele draai ergens aan te geven. Krijg soms het idee dat Michelle haar grote voorbeeld is qua content.
Deze herken ik wel, dat is nou eenmaal de voetbalwereld, ouders denken dat een speler eerder wordt gescout dan een keeper..
en ouders zien de ballen liever niet achter hun kind verdwijnen.
pi_220928846
Snap die nutteloze slaapzak story niet bij Sanneke
pi_220928857
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Heb je die human design onzin van haar wel eens gehoord, nog wel een tandje erger dan leven naar je cyclus
Sommige mensen weten van gekkigheid niet waar ze hun geld aan uit moeten geven. Debbie kocht toen ook zo’n blauwdruk.
pi_220928875
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Snap die nutteloze slaapzak story niet bij Sanneke
🤣🤣 Want normaal gesproken zijn haar stories super nuttig!😉
pi_220928880
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
🤣🤣 Want normaal gesproken zijn haar stories super nuttig!😉
Neee wahahaha maar nu helemaal
pi_220928993
Dus als ik het goed begrijp, let Dion normaal heel goedop met wassen en nu eem x niet...
Dus Sanneke doet de was niet zelf?
En oja het gaat van zn zakgeld af🤔
pi_220929031
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, let Dion normaal heel goedop met wassen en nu eem x niet...
Dus Sanneke doet de was niet zelf?
En oja het gaat van zn zakgeld af🤔
Voor straf geen fantastische kaas krenten rozijnen kaas krenten rozijnenbol voor Dion! Het zal hem leren!
pi_220929051
Minibelle is nog aan het bedenken welke sport geschikt is voor de jongste.
Uiteraard kan het kind alles!
pi_220929053
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik deel wat je zegt. Alles moet gaan zoals zij dat wil/voor ogen heeft.
Jet wilde een bepaald soort taart voor haar verjaardag, maar AM besloot anders.
Lot heeft een keer gezegd dat ze een slak leuk vond en daarna moest (van AM) alles in slakkenthema.
Iedere zondag komt iedereen, volgens AM vrijblijvend, maar met haar controle drang kan ik me dat haast niet voorstellen.
Iedere week is alles hetzelfde, want ze kan niet afwijken.
Ben je het niet met haar eens? Dan word je geblokkeerd, kennelijk ook als je onderdeel bent van het gezin. Nogal infantiel als je het mij vraagt.

Het feit dat ze het tijdens het koffie nergens anders over kon hebben laat ook zien dat ze dus verder absoluut niks meemaakt.
Zou dat laatste ook niet kunnen komen doordat zij moeilijk kritiek verdraagt, dit haar helemaal in beslag neemt en dat zij een klein netwerk heeft om dit te delen? Tja, dan blijft Maarten met de koffie over om te ventileren ... en valideren.

Zij verdraagt andere geluiden nog steeds erg slecht, maar nu blokkeert ze, vermijdt het, verzamelt ja-knikkers en overschreeuwt ze haar onzekerheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')