abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220926877
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
Klopt dit mag inderdaad niet, ook hier heeft AM wel eens hele stukken over gepost. Ze heeft geen zin om steeds muren te moeten schilderen bij elke kamerwissel.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220926887
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat het mooi is wanneer je borsten rond je middel hangen?
Vind ik sowieso een gekke trend. Zie het op tv ook wel regelmatig, diep decolleté, zonder BH en die borsten hangen op half 7.
pi_220926923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt dit mag inderdaad niet, ook hier heeft AM wel eens hele stukken over gepost. Ze heeft geen zin om steeds muren te moeten schilderen bij elke kamerwissel.
… want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

Het is meer dat zij een error krijgt van kleur. Een kamer met meer dan 1 kleur.
pi_220926940
Jonge kinderen blijven vaak toch niet in de kerk, maar gaan naar een kindernevendienst. Geen idee hoe dat is bij de wat zwaardere stromingen overigens, maar over het algemeen blijven de kinderen niet aanwezig tijdens de dienst.
pi_220926984
Zou dan nu toch de tweeling op een eigen kamer willen?
pi_220926988
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zo zie je hoe enorm onpersoonlijk en niet autonoom (om dat word maar eens bij een andere influencer te gebruiken) het is bij Am.
Julia gaat haar kamer uit een heerlijk de volgende dag kan Jet er al in, zonder aanpassingen ed. Gewoon inwisselbaar.

En Am weet altijd stories vol te blaten over de meest onzinnige dingen, de was, artisjokken en vissen. Maar als haar dochter definitief het huis uit gaat, dan wordt het bijna tussen neus en lippen door gedeeld.
pi_220927015
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:56 schreef Shuri het volgende:
Jonge kinderen blijven vaak toch niet in de kerk, maar gaan naar een kindernevendienst. Geen idee hoe dat is bij de wat zwaardere stromingen overigens, maar over het algemeen blijven de kinderen niet aanwezig tijdens de dienst.
Bij het type kerk waar zij heen gaat zitten ze er 1 1/2 uur bij. Stil te zitten.
pi_220927031
Oké is het dansen of eerder voorspel bij MCW en Timmie?! Dit film je toch niet? Zij is echt vol van zichzelf. Die leuke, vrolijke relatable meid van een aantal jaar terug is nergens te vinden
pi_220927063
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zo zie je hoe enorm onpersoonlijk en niet autonoom (om dat word maar eens bij een andere influencer te gebruiken) het is bij Am.
Julia gaat haar kamer uit een heerlijk de volgende dag kan Jet er al in, zonder aanpassingen ed. Gewoon inwisselbaar.

En Am weet altijd stories vol te blaten over de meest onzinnige dingen, de was, artisjokken en vissen. Maar als haar dochter definitief het huis uit gaat, dan wordt het bijna tussen neus en lippen door gedeeld.
Ja dat viel me ook op. Ze doet er maar vaag over.
pi_220927070
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

Haha ja zo'n beetje alles waar AM zich druk over maakt gebeurd niet of bijna nooit.
pi_220927084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:03 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Bij het type kerk waar zij heen gaat zitten ze er 1 1/2 uur bij. Stil te zitten.
Oh jeetje! Dan hield ik mijn kind thuis als ik haar was.
pi_220927086
quote:
Bij de kerk waar zij heen gaan niet. Die gaan gewoon mee en de meeste zitten dan keurig stil. Dus dat hij niet mee gaat, valt waarschijnlijk wel op
pi_220927087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat viel me ook op. Ze doet er maar vaag over.
Er valt niets aan te verdienen. Of ben ik nu te cynisch?
pi_220927105
Als er een baby komt bij mies en tim blijven ze dan wel op de boederie in de weekenden.
pi_220927109
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja zit je een eind in de goede richting denk ik
pi_220927113
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:

[..]
Of er komen emoties bij kijken. En dat moeten we natuurlijk niet hebben, snel wegstoppen!
pi_220927118
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:14 schreef Loveischocolala het volgende:
Als er een baby komt bij mies en tim blijven ze dan wel op de boederie in de weekenden.
Kan me het nog steeds niet voorstellen dat daar echt een kinderwens is. Volgens mij zegt ze dat om mensen te prikkelen.
Kijk wat een vrijheid ze zou opgeven. En dan kan ze niet meer zeggen: de klaver.

Belang van haar bestaande kinderen zou voorop moeten staan maarja..
pi_220927127
quote:
Kan me niet voorstellen dat er bij de Ger.Gem. een kindernevendienst is.
Maar kinderen op 2 jarige leeftijd meenemen naar de dienst is daar ook niet gebruikelijk denk ik.
Het lijkt soms net alsof ze niemand met haar kind vertrouwt, zelfs haar man niet. Ze is er behoorlijk van overtuigd dat alleen mama goed voor haar kind kan zorgen. Denk dat ze hem daarom ook echt niet naar de peuterspeelzaal zal doen.
En waarom ze zelf niet naar de kerk gaat is misschien wel omdat ze weinig lijkt aan te kunnen. Is gauw vermoeid terwijl ze nog geen eens 30 is. Ze leeft een behoorlijk beperkt leven.
pi_220927145
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Of er komen emoties bij kijken. En dat moeten we natuurlijk niet hebben, snel wegstoppen!
Dat is een mildere kijk op de zaak. Wellicht is het dit :)
pi_220927150
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
… want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

En ondertussen worden de slaapkamers elk jaar geverfd. Wat ik dan weer veel vind.
Dus waarom er dan geen kleur mag?
Inderdaad omdat zij dat niet wil.
pi_220927160
Hoeveel moeite is het nou om het weer een ander kleurtje te geven. Super leuk voor Jet om uit te zoeken en samen te verven..
Heel raar, zo’n universele kamer die overblijft als je alleen de spulletjes weghaalt.
pi_220927174
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:19 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat er bij de Ger.Gem. een kindernevendienst is.
Maar kinderen op 2 jarige leeftijd meenemen naar de dienst is daar ook niet gebruikelijk denk ik.
Het lijkt soms net alsof ze niemand met haar kind vertrouwt, zelfs haar man niet. Ze is er behoorlijk van overtuigd dat alleen mama goed voor haar kind kan zorgen. Denk dat ze hem daarom ook echt niet naar de peuterspeelzaal zal doen.
En waarom ze zelf niet naar de kerk gaat is misschien wel omdat ze weinig lijkt aan te kunnen. Is gauw vermoeid terwijl ze nog geen eens 30 is. Ze leeft een behoorlijk beperkt leven.
Het ging om een doopdienst toch? Dan gaan de kleintjes volgens mij ook gewoon mee. Gewone dienst dénk ik de meeste nog niet, maar een deel zal wel gewoon mee gaan. Vind het altijd heel knap, die ukkies die zo braaf stilzitten. De mijne kan echt niet mee, die breekt de boel af. Is overigens wel een minder zware kerk
pi_220927175
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Maar Julia was toch al een maand of 2 het huis uit? Het viel niet zo op, omdat ze elke dag nog bij haar ouders was om te lunchen, eten, drinken enzovoorts, maar ze zaten 2 maanden op een soort van proef in een huis/kamer.

Ik snap ook wel waarom Annemarie zich niet zo druk maakt: als de Geertskinderen uit huis gaan komen ze nog minimaal 5 x per week langs, dus de overgang is niet zo groot en ze blijven ook allemaal in de buurt wonen.

Het wordt pas echt spannend als er een kind besluit te emigreren 😁. Dat gaat een van onze kinderen zeer waarschijnlijk doen (zit ook al langere tijd in het buitenland) en alhoewel ik het best een ding vind, vind ik het tegelijkertijd ook een geweldige kans voor hem en moet hij het gewoon doen.

Ik vraag mij wel af hoe dat bij Annemarie zou gaan. Zou ze dat wel trekken?
pi_220927190
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Geen probleem🤣🤣🤣
😜
pi_220927197
Ik schrijf dit vanuit mijn eigen perspectief, met een moeder die haar kinderen bijna niet los kon laten, waardoor ik mij altijd schuldig voelde en emigreren voor korte of langere tijd geen optie was, omdat ze dat niet trok. Dat doe ik dus anders bij mijn kinderen en ze hoeven ook niet langs te komen als ze uit huis zijn. Maar misschien oordeel ik bij de Geertsen (wat op mij zo benauwend overkomt) te veel vanuit eigen perspectief/ervaring en daardoor te negatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')