abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220925094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Maretakje het volgende:
AM helpt Juul met haar kamer leegruimen.

AM camera in hand en filmen.

Top hulp!!
Hey maar juul neemt haar meuk mee! Schijnbaar doen niet alle kinderen dat
pi_220925126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Blijft make-up (zo lang) goed? Of is dat niet aan bederf onderhevig?
Make-up bederft zeker en je kunt er zelfs nare reakties en ontstekingen van krijgen als je het te lang bewaard.
pi_220925160
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
En is het werkelijk zo gek dat er nog spullen van de overleden vader zijn?
pi_220925177
Wat een emotionele armoede bij Am.
Je dochter is haar kamer aan het leegruimen omdat ze het huis uitgaat en Am is alleen maar aan het filmen.

Dan is het definitief het laatste wat ze eruit haalt en weer staat Am achter haar telefoon als buitenstaander te filmen.

Echt weer een dieptepunt hoor.
pi_220925192
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:54 schreef Harper het volgende:
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.

Dat er spullen zijn van een overleden vader vindt ik helemaal niet gek.
pi_220925271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.

Maar in het geval van Sanneke was die ruimte er blijkbaar wel.
pi_220925367
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Boris staat niet meer in haar profiel... En ook veel fotos met hem er op weg.
Dat idee had ik ook.
pi_220925372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Ik ben de jongste van 5, ging als laatste op kamers/het huis uit. Mijn kamer is nog heel lang gebleven zoals ie was en ik vond t best gek dat deze 'ineens' een andere bestemming kreeg. Toen wij ons eerste huis kochten kwamen mijn ouders ineens met alle zooi aan alsof we een enorme villa gekocht hadden 😂. Mijn schoonouders overigens ook, mijn schoonmoeder had alle tekeningen voor sinterklaas en alle melktanden bewaard, kwam allemaal naar ons nieuwe huis toe.
Wij hebben het meeste in een moeite door naar de stort gebracht haha.
pi_220925395
quote:
Ik had/heb nog best veel spullen bij mijn moeder staan. Maar wij gingen als kind op kamers en dan kom je vaak in het weekeinde nog langs (zeker als je geen wasmachine hebt). Andere situatie dus en er waren ook broers/zussen om de kamer over te nemen. Mijn oudste komt een paar keer per jaar thuis en heeft gewoon nog haar kamer met spullen. Zelfde geldt voor haar broers.
pi_220925414
quote:
Ik ken echt niemand die echt uit huis ging (dus niet op kamers.. dan blijft er logisch wat staan) en bijna alles achter liet 🤷 baby albums misschien... wat speelgoed dat ouders bewaard hebben 🤷 maar echt een kamer zowat in tact? Nee... bij onze vrienden beginnen kinderen ook uit te vliegen en die nemen ook alles mee 🤷
En wat spullen van de overleden vader snap ik... maar alles? Nee... wij gaan sowieso regelmatig door onze spullen heen en doen veel weg... ik hoop toch echt niet dat als ik ga mijn man over 15 jaar nog alles zo heeft staan als ik het achter liet
pi_220925467
Sow. Het huis van moeder van Sanne. Heftig. Wat een spullen! Met de paplepel ingegoten gekregen. Maar zo zijn hele generaties...

Minibelle ook weer idd met maan die op een balkon in de volle zon met 30 graden ligt te slapen? En het nog filmen ook.
Gelukkig is het wonderkind wel een halfjaar aan het zwemmen. Ze heeft toch nog geen diploma? En bovendien betaal je daar 20/25 euro per les. Mag het hopen. 😂
pi_220925748
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
pi_220926140
.. en weer dat blèren naar elkaar op straat om middernacht.
Buren slapen ongetwijfeld ook met de ramen open met dit weer, maar dat boeit ze niet. Content Moet Er Komen!
pi_220926167
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
  zondag 31 mei 2026 @ 06:36:00 #215
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220926246
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
Jet wilde graag roze maar dat mocht niet. De muren moesten wit
Ik mocht vroeger ook zelf bepalen welke kleur ik op de muur wilde op mijn slaapkamer, en mijn kinderen ook ( in alle redelijkheid 😁)

[ Bericht 0% gewijzigd door ikmoetdrieten op 31-05-2026 06:43:19 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  zondag 31 mei 2026 @ 06:37:44 #216
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220926247
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
Zou ze zelf niet weten wat haar team op de socials pleurt?
Kan mij ook niet voorstellen dat er iemand lekkerder op 10 cm hakken loopt dan op sneakers
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220926315
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Eens maar dat mag je niet zeggen volgens bepaalde leden hier. :X
Die indruk heb ik niet, maar ik schrijf niet zo lang mee hier.
Achteraf gezien had ik dit wellicht anders moeten verwoorden, maar ze zat even zó in mijn irritatie. En dat komt vooral door haar gedrag: dat honende toontje met dat lachje, hoe ze kijkt, alles negatief verdraaien wat mensen soms proberen uit te leggen met goede bedoelingen en daarna een huilvideo.

Ik had haar even te veel gezien. En ik vind het gewoon echt zo sneu voor die jongen.
Reden waarom ik niet bij hvk kijk.

Ik zou het Sanne gunnen dat ze zou ervaren hoe professionele begeleiding thuis haar zou kunnen helpen in haar dagelijks leven.En ik hoop dat ze M naar de peuterspeelzaal laat gaan, zodat hij op een gezonde manier gestimuleerd wordt in zijn ontwikkeling. En dat ze op een positieve manier contact gaat maken met andere moeders. Dat ze iets om handen krijgt ipv die fixatie op spullen kopen.
Zulk mooi weer al twee weken en zij zit binnen, in haar camera te praten tegen haar denkbeeldige matties.
pi_220926598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Sorry buurvrouw! 😆
Geen probleem🤣🤣🤣
pi_220926717
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Ik ken iemand die zoveel op hakken liep dat dat voor haar echt lekkerder liep, haar achillespees was gewoon verkort, zij had moeite met haar voeten plat neerzetten. Zij werd toen geopereerd aan dr been en moest daarna echt oefenen om op platte schoenen te lopen 😅

Maar goed, met MW haar maximaal kapotte knie zou ze er verstandig aan doen om normaal te doen. 🙈
pi_220926722
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En zo gaat ze dan naar een pannenkoekenrestaurant met een jeugd voetbalteam. Vreemde bovenlip en stuk tussen lip en neus trouwens, daar zit dan weer minimaal beweging in😂
Hoezo denk je dat het mooi is wanneer je borsten rond je middel hangen?
pi_220926764
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik denk dat AM een error krijgt als haar kinderen zelf de inrichting van de kamers mogen bepalen. Kledingsmaak is ook allemaal overduidelijk AM, zelfs de volwassen kinderen. Geen eigen stijl ( maar ook geen eigen leven, dus wat dat betreft logisch)

Alleen " de tweeling" mag blijkbaar zichzelf zijn.
Het blijft een vreemd gezinnetje.
pi_220926828
Verbaasd over Wiline, die een kind van 2 wil meenemen naar de kerk. En dan dus geen kerk waar het voor een klein kind leuk is, maar een zware kerk met een lange, saaie dienst.

Echt, Waarom????
En hij " moet" straks ook mee naar een doopdienst. Waarom moet dat?

Heb niets tegen opvoeden met geloof uiteraard, maar je kunt ook doorslaan.
pi_220926842
Misschien zijn er meer kinderen bij een kerkdienst en willen ze het ook een keer proberen? Ergens aan de rand van de banken zitten en weg als hij herrie gaat maken/gaat stieren.
Dan weet je dat het niet lukt.

Ik snap ook niet dat zij altijd de kerkdienst luistert op zondag (ipv naar de kerk) omdat zij bij kind blijft. Dat zouden ze toch ook kunnen afwisselen?
pi_220926870
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Verbaasd over Wiline, die een kind van 2 wil meenemen naar de kerk. En dan dus geen kerk waar het voor een klein kind leuk is, maar een zware kerk met een lange, saaie dienst.

Echt, Waarom????
En hij " moet" straks ook mee naar een doopdienst. Waarom moet dat?

Heb niets tegen opvoeden met geloof uiteraard, maar je kunt ook doorslaan.
Dat is nou eenmaal hun kerk. Zijn echt wel strenge reli's hoor hun. Kind kan er maar beter vroeg aan wennen 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_220926874
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien zijn er meer kinderen bij een kerkdienst en willen ze het ook een keer proberen? Ergens aan de rand van de banken zitten en weg als hij herrie gaat maken/gaat stieren.
Dan weet je dat het niet lukt.

Ik snap ook niet dat zij altijd de kerkdienst luistert op zondag (ipv naar de kerk) omdat zij bij kind blijft. Dat zouden ze toch ook kunnen afwisselen?
Denk dat ze dat echt zelf wil. Zij geeft kind liefst helemaal niet uit handen.
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')