Hey maar juul neemt haar meuk mee! Schijnbaar doen niet alle kinderen datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Maretakje het volgende:
AM helpt Juul met haar kamer leegruimen.
AM camera in hand en filmen.
Top hulp!!
Make-up bederft zeker en je kunt er zelfs nare reakties en ontstekingen van krijgen als je het te lang bewaard.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Blijft make-up (zo lang) goed? Of is dat niet aan bederf onderhevig?
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:54 schreef Harper het volgende:
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
En is het werkelijk zo gek dat er nog spullen van de overleden vader zijn?
Maar in het geval van Sanneke was die ruimte er blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.
Dat er spullen zijn van een overleden vader vindt ik helemaal niet gek.
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Boris staat niet meer in haar profiel... En ook veel fotos met hem er op weg.
Ik ben de jongste van 5, ging als laatste op kamers/het huis uit. Mijn kamer is nog heel lang gebleven zoals ie was en ik vond t best gek dat deze 'ineens' een andere bestemming kreeg. Toen wij ons eerste huis kochten kwamen mijn ouders ineens met alle zooi aan alsof we een enorme villa gekocht hadden 😂. Mijn schoonouders overigens ook, mijn schoonmoeder had alle tekeningen voor sinterklaas en alle melktanden bewaard, kwam allemaal naar ons nieuwe huis toe.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.
Dat er spullen zijn van een overleden vader vindt ik helemaal niet gek.
Ik had/heb nog best veel spullen bij mijn moeder staan. Maar wij gingen als kind op kamers en dan kom je vaak in het weekeinde nog langs (zeker als je geen wasmachine hebt). Andere situatie dus en er waren ook broers/zussen om de kamer over te nemen. Mijn oudste komt een paar keer per jaar thuis en heeft gewoon nog haar kamer met spullen. Zelfde geldt voor haar broers.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:54 schreef Harper het volgende:
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
Ik ken echt niemand die echt uit huis ging (dus niet op kamers.. dan blijft er logisch wat staan) en bijna alles achter liet 🤷 baby albums misschien... wat speelgoed dat ouders bewaard hebben 🤷 maar echt een kamer zowat in tact? Nee... bij onze vrienden beginnen kinderen ook uit te vliegen en die nemen ook alles mee 🤷quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:54 schreef Harper het volgende:
Jet wilde graag roze maar dat mocht niet. De muren moesten witquote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
Zou ze zelf niet weten wat haar team op de socials pleurt?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
Die indruk heb ik niet, maar ik schrijf niet zo lang mee hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Eens maar dat mag je niet zeggen volgens bepaalde leden hier.
Ik ken iemand die zoveel op hakken liep dat dat voor haar echt lekkerder liep, haar achillespees was gewoon verkort, zij had moeite met haar voeten plat neerzetten. Zij werd toen geopereerd aan dr been en moest daarna echt oefenen om op platte schoenen te lopen 😅quote:Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
Hoezo denk je dat het mooi is wanneer je borsten rond je middel hangen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:49 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En zo gaat ze dan naar een pannenkoekenrestaurant met een jeugd voetbalteam. Vreemde bovenlip en stuk tussen lip en neus trouwens, daar zit dan weer minimaal beweging in😂
Ik denk dat AM een error krijgt als haar kinderen zelf de inrichting van de kamers mogen bepalen. Kledingsmaak is ook allemaal overduidelijk AM, zelfs de volwassen kinderen. Geen eigen stijl ( maar ook geen eigen leven, dus wat dat betreft logisch)quote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
Dat is nou eenmaal hun kerk. Zijn echt wel strenge reli's hoor hun. Kind kan er maar beter vroeg aan wennen 😅quote:Op zondag 31 mei 2026 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Verbaasd over Wiline, die een kind van 2 wil meenemen naar de kerk. En dan dus geen kerk waar het voor een klein kind leuk is, maar een zware kerk met een lange, saaie dienst.
Echt, Waarom????
En hij " moet" straks ook mee naar een doopdienst. Waarom moet dat?
Heb niets tegen opvoeden met geloof uiteraard, maar je kunt ook doorslaan.
Denk dat ze dat echt zelf wil. Zij geeft kind liefst helemaal niet uit handen.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien zijn er meer kinderen bij een kerkdienst en willen ze het ook een keer proberen? Ergens aan de rand van de banken zitten en weg als hij herrie gaat maken/gaat stieren.
Dan weet je dat het niet lukt.
Ik snap ook niet dat zij altijd de kerkdienst luistert op zondag (ipv naar de kerk) omdat zij bij kind blijft. Dat zouden ze toch ook kunnen afwisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |