abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220922512
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
Sanneke die haar oude kinderboeken op de grond zet zodat Mijan ze kan bekijken.
Mijn hemel, wacht daar een paar jaar mee joh.
En hoezo gooit ze die stuiterballen zo naar hem toe? Echt zij is zo vreemd vind ik
Mijan keek ook echt zo van: wat doe je??
I can't help it, if I'm lucky
pi_220922537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die haar oude kamer ‘heel leeg’ vind. Ik vind hem nog vol troep staan. Verschil van perceptie, net als bij haar huidige huis 😁
Dat dacht ik ook, zo leeg zei ze terwijl ik dacht wat een troep nog 🤪 Hoe vol stond het eerder dan?
pi_220922623
AM ziet eruit alsof ze, ineens 20 jaar ouder, naar een uitvaart ging. Grijs met zwart doet totaal niks voor haar en naast Brenda steekt ze helemaal af. Je zou denken dat ze zich wel wat vrolijker kan kleden naar zo'n event.
pi_220922664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef Jenn1806 het volgende:
AM ziet eruit alsof ze, ineens 20 jaar ouder, naar een uitvaart ging. Grijs met zwart doet totaal niks voor haar en naast Brenda steekt ze helemaal af. Je zou denken dat ze zich wel wat vrolijker kan kleden naar zo'n event.
AM lijkt eerder Brenda’s moeder.
Maar het zijn haar favokleuren, Lot geeft ze ook zwarte of sombere jurkjes
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:05:52 #155
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220922666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mijan keek ook echt zo van: wat doe je??
Ze had beter een huisdier kunnen nemen. Kan ze de hele dag een naam schreeuwen en stuiterballen gooien.
pi_220922706
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
Sanneke die haar oude kinderboeken op de grond zet zodat Mijan ze kan bekijken.
Mijn hemel, wacht daar een paar jaar mee joh.
En hoezo gooit ze die stuiterballen zo naar hem toe? Echt zij is zo vreemd vind ik
Stom mens. Zo géén intelligentie.
"Respect voor mijn kinderboeken" Mens, had ze dan direct opgeruimd. Je hebt al één grote bende. Maar ze moet hebben, hebben, hebben. Een groot klein kind is die vrouw, niet capabel om een kind op te voeden.
En Dion kan never nooit niet tegen haar op en dus ook niet zijn kind in bescherming nemen.
pi_220922719
Oké oké het ís warm…….. maar even, je gaat (met zo’n mega cupmaat) gewoon níet naar een ‘restaurant’ zonder bh! Ze hangen gewoon tot haar middel 😱 (familiekoning) En jezelf dan ook nog lopend filmen 😭
pi_220922806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oké oké het ís warm…….. maar even, je gaat (met zo’n mega cupmaat) gewoon níet naar een ‘restaurant’ zonder bh! Ze hangen gewoon tot haar middel 😱 (familiekoning) En jezelf dan ook nog lopend filmen 😭
Er zijn wel grenzen zeg maar ja...
vind het ook ongelooflijk storend dat ze dus áltijd in story's die ze zittend opneemt heeft kleding moet vasthouden of omhoog trekken omdat ze er bijna uit rollen.
pi_220922808
Ik lig ziek in bed, dus ik heb ook even de lldl afleveringen van Sanne en Dion gekeken.
Ze komt daar idd best leuk over maar het wordt wel vrijwel meteen duidelijk dat zij de dominante is en Dion mega onzeker met weinig ervaring.
Ze wilde destijds minimaal 2 kinderen zei ze, ze begon daar in de eerste minuten van hun ontmoeting al over.
Je ziet Dion schrikken, maar toch meebewegen omdat hij geen idee lijkt te hebben wat hij eigenlijk wil. Die dynamiek speelt daar nog steeds ben ik bang...
pi_220922809
quote:
Ze draagt heel vaak geen bh heb ik de indruk. Ze waren flink heen en weer aan het zwabberen.
Debbie ook geen bh, maar die is 3 cupmaten gekrompen lijkt het
pi_220922829
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
"Respect voor mijn kinderboeken" Mens, had ze dan direct opgeruimd. Je hebt al één grote bende. Maar ze moet hebben, hebben, hebben. Een groot klein kind is die vrouw, niet capabel om een kind op te voeden.
En Dion kan never nooit niet tegen haar op en dus ook niet zijn kind in bescherming nemen.
Echt debiel ja.
Een dreumes heeft nog niet eens het concept van een boek begrepen. Ze geeft het en dan klagen. Heel raar allemaal.
pi_220923179
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze zat daar (in ieder geval de eerste 24 uur) ook bijna niet op de bank.
Wahahaha nee idd
pi_220923210
quote:
De kippetjes los in de ren, je zult er naast zitten en ze zal opeens naar links draaien, Bam ! Een Mem in je gezicht
pi_220923216
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze draagt heel vaak geen bh heb ik de indruk. Ze waren flink heen en weer aan het zwabberen.
Debbie ook geen bh, maar die is 3 cupmaten gekrompen lijkt het
Debbie lost vanzelf op.... poefff
pi_220923240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Nieve het volgende:
Ik lig ziek in bed, dus ik heb ook even de lldl afleveringen van Sanne en Dion gekeken.
Ze komt daar idd best leuk over maar het wordt wel vrijwel meteen duidelijk dat zij de dominante is en Dion mega onzeker met weinig ervaring.
Ze wilde destijds minimaal 2 kinderen zei ze, ze begon daar in de eerste minuten van hun ontmoeting al over.
Je ziet Dion schrikken, maar toch meebewegen omdat hij geen idee lijkt te hebben wat hij eigenlijk wil. Die dynamiek speelt daar nog steeds ben ik bang...
Beterschap!

Zo zag ik het ook! Denk dat Dion thuis niets te zeggen heeft!
pi_220923312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze had beter een huisdier kunnen nemen. Kan ze de hele dag een naam schreeuwen en stuiterballen gooien.
Ja zoiets ja, met haar dit was maar 28 euro nu, normaal betaal je dat voor 1 broekje en er zaten gratis ballonnen en stuiterballen bij. Volgens mij heb je ze dan niet allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 30-05-2026 19:52:49 ]
pi_220923566
Ik ben met gezin in de Efteling. We aten zojuist bij Polles keuken. Er kwam een man mij tegemoet lopen en ik herkende hem ergens van. Bleek de broer van MCW te zijn. Gezin zat een paar tafels verder met nog een ander bekend gezicht erbij. Maar ik ben even kwijt wie t was 😅
pi_220923568
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja zoiets ja, met haar dit was maar 28 euro nu, normaal betaal je dat voor 1 broekje en er zaten gratis ballonnen en stuiterballen bij. Volgens mij heb je ze dan niet allemaal.
Als ze het zo verteld is het een mega goede aanbieding geweest niet ze absoluut niet mocht mislopen
pi_220923654
Vind dat gezin van minibelle zo VT waardig! Wat gebeurt daar allemaal jeetje! Nu weer Maen die op balkon in slaap valt na een woede aanval.. Dat oudste meisje met haar blessures en die zoveel moet.. mogen die kinderen zelf wat kiezen?
pi_220923673
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze het zo verteld is het een mega goede aanbieding geweest niet ze absoluut niet mocht mislopen
Precies en die 3 lollies en 6 kauwgomballen (of wat voor onzin er ook bij zat) maken het helemaal af natuurlijk!
pi_220923791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:15 schreef Moppie1982 het volgende:
Vind dat gezin van minibelle zo VT waardig! Wat gebeurt daar allemaal jeetje! Nu weer Maen die op balkon in slaap valt na een woede aanval.. Dat oudste meisje met haar blessures en die zoveel moet.. mogen die kinderen zelf wat kiezen?
Ze zegt dat haar kinderen al die activiteiten zelf willen. Geloof er geen bal van. Krijg steeds het gevoel dat die kinderen het gedroomde leven van moeder leven.
pi_220923864
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze zegt dat haar kinderen al die activiteiten zelf willen. Geloof er geen bal van. Krijg steeds het gevoel dat die kinderen het gedroomde leven van moeder leven.
Ja zo treurig!! Ze moeten zoveel en alles is HB en alles is topsport
pi_220923920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef LALAA het volgende:

[..]
Geen kat dan, want een kat zou doodsbang voor haar zijn.

Eerder een labrador vind ik wel bij Sanneke passen. Al zou ze het haten om het beestje uit te moeten laten en niet naar winkels te kunnen lopen om te KOPEN!

[ Bericht 12% gewijzigd door Beertjeteddy op 30-05-2026 20:44:52 ]
pi_220923964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Eens maar dat mag je niet zeggen volgens bepaalde leden hier. :X
pi_220923988
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat de kinderen niet te houden zijn als ze niet al die activiteiten krijgen.
Heel apart is het allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')