abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916307
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220916344
De doos van frau Geerts is te koop.
‘In de doos zit ook een ticket voor het blabla event. Een dag vol inspiratie, wurksjops, leuke activiteiten en lezingen’

Maar ze vertelde dat er 2 tijdslot waren, dus je hebt van 9.30 tot een uur of 12.30 voor dat alles? En dan van 13-17 uur voor de volgende groep?
En een toegangsticket voor die halve dag zou dan ¤ 49,95 zijn.

‘Nadere informatie volgt nog’ dus je weet nog niet eens wat we te beleven is.
pi_220916406
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
pi_220916463
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien is Mij jan een onderling 'grapje' omdat veel mensen het verkeerd uitspreken? (Heeft ze wel eens verteld).

Al met al vind ik het een gek briefje, wie het ook geschreven heeft 🙈
Ik denk dat het grapje is dat mijan uitgesproken is als me jan (ik jan) en dat het dan mij jan is 🤔🤷 denk wel briefje van Sanneke...
Abu is "hier" soort van kiekeboe wat "van dat soort ouders" dan naar hun kind schreeuwt om grappig gevonden te worden... ten minste ik heb mensen dit wel eens zien doen 🤔 denk dat het dat is....
pi_220916464
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
De doos van frau Geerts is te koop.
‘In de doos zit ook een ticket voor het blabla event. Een dag vol inspiratie, wurksjops, leuke activiteiten en lezingen’

Maar ze vertelde dat er 2 tijdslot waren, dus je hebt van 9.30 tot een uur of 12.30 voor dat alles? En dan van 13-17 uur voor de volgende groep?
En een toegangsticket voor die halve dag zou dan ¤ 49,95 zijn.

‘Nadere informatie volgt nog’ dus je weet nog niet eens wat we te beleven is.
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.
9.30-12.00u of 14.00-16.30u.
Daar mag je vanuit het hele land naar Rotterdam komen. En je moet je binnenkort al aanmelden.
Ik vermoed dat ze ervan uit gaan dat lang niet iedereen komt, zodat ze nog lekker extra kunnen verdienen aan losse kaarten. Die ze sowieso gaan verkopen aangezien niemand alleen wil gaan.
pi_220916583
Die schoentjes van Parker van Maikekd. Brrr ik krijg de rillingen van open bij de tenen. Het idee dat je zo je tenen kan open halen.
pi_220916592
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.
9.30-12.00u of 14.00-16.30u.
Daar mag je vanuit het hele land naar Rotterdam komen. En je moet je binnenkort al aanmelden.
Ik vermoed dat ze ervan uit gaan dat lang niet iedereen komt, zodat ze nog lekker extra kunnen verdienen aan losse kaarten. Die ze sowieso gaan verkopen aangezien niemand alleen wil gaan.
Oh, zo goed had ik niet gekeken/geluisterd.
Wat een geld.. en dan moet je ook nog kiezen welke activiteit/lezing/wurksjop je gaat doen?
pi_220916645
Of ze doen 1 workshop in de ochtend en een andere in de middag, dan zou je ze beide moeten boeken
pi_220916668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Of ze doen 1 workshop in de ochtend en een andere in de middag, dan zou je ze beide moeten boeken
Maar hoe zit het dan met die tijdsloten? Dan moet je 2 tickets kopen?
pi_220916669
En zo melken we deze wanvertoning tot de laatste cent uit.
pi_220916718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef Lalaland79 het volgende:
Die schoentjes van Parker van Maikekd. Brrr ik krijg de rillingen van open bij de tenen. Het idee dat je zo je tenen kan open halen.
Maike vond het zelf ook niks maar Parkertje wilde ze persé aan. Die maakt daar compleet de dienst uit dat blijkt
pi_220916756
Ik vind het echt heel gek dat er een tijdslot is bij dat event. Ze willen tig dingen organiseren maar tijd krijg je er niet voor. Zou me niks verbazen als je ter plekke nog voor vanalles moet bijbetalen.
pi_220916760
Die post van DBM dat ze een weekend off line gaat. Hoe bedenk je het om gewikkeld in je dekbed de foto te maken en ook te plaatsen. Is dat ook een advies van Chatgpt?
pi_220916779
Ik vind het opvallend hoe stil Judith is
pi_220916783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:50 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat er een tijdslot is bij dat event. Ze willen tig dingen organiseren maar tijd krijg je er niet voor. Zou me niks verbazen als je ter plekke nog voor vanalles moet bijbetalen.
Ik denk dat haar ego zo groot is dat ze verwacht dat er zoveel mensen komen dat er anders geen overzicht meer is ofzo
pi_220916933
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat haar ego zo groot is dat ze verwacht dat er zoveel mensen komen dat er anders geen overzicht meer is ofzo
Ja. overzicht is wel een dingetje bij haar. Ik heb me echt gek gelachen toen met die Sinterklaas bingo. Er was een quizmaster en iemand die het overzicht over de Grote Groep hield. Die aan de keukentafel zat te bingooen. En ze wou volgende keer iets veranderen aan hoe ze de snacks frituurde want nu raakte ze het overzicht kwijt als ze de bitterballen uit het vet ging halen. Of zoiets. Dus bij dit aankomende event is er strakke planning; 9:30 binnen, 12:00 oprotten en als je dan met zn 2en gaat kost die ochtend je 100 ballen. Voor een paar workshops en Maarten zien bbq-en. Lekker ook bbq om 10:00 sochtends. En oh ja, je kan ook niet parkeren maar wordt opgehaald met een huifkar op het station. Dat wordt lachen, gieren, brullen!
pi_220917034
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:14 schreef Weerikier het volgende:

[..]
8Ja. overzicht is wel een dingetje bij haar. Ik heb me echt gek gelachen toen met die Sinterklaas bingo. Er was een quizmaster en iemand die het overzicht over de Grote Groep hield. Die aan de keukentafel zat te bingooen. En ze wou volgende keer iets veranderen aan hoe ze de snacks frituurde want nu raakte ze het overzicht kwijt als ze de bitterballen uit het vet ging halen. Of zoiets. Dus bij dit aankomende event is er strakke planning; 9:30 binnen, 12:00 oprotten en als je dan met zn 2en gaat kost die ochtend je 100 ballen. Voor een paar workshops en Maarten zien bbq-en. Lekker ook bbq om 10:00 sochtends. En oh ja, je kan ook niet parkeren maar wordt opgehaald met een huifkar op het station. Dat wordt lachen, gieren, brullen!
Je moet wel echt 'die hard' fan zijn om daar naartoe te willen voor dag en dauw
I can't help it, if I'm lucky
pi_220917080
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:23 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Je moet wel echt 'die hard' fan zijn om daar naartoe te willen voor dag en dauw
Nou dit klinkt inderdaad erg onaantrekkelijk en overpriced.
pi_220917095
Vergeet niet dat AM tussendoor moet lunchen en een uurtje slapen.
pi_220917149
Ik zit me vooral af te vragen hoe je online dat event kan bijwonen 🤔 je kunt kiezen aanwezig zijn of online... maar loopt er dan iemand overal heen met een camera?
pi_220917221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zit me vooral af te vragen hoe je online dat event kan bijwonen 🤔 je kunt kiezen aanwezig zijn of online... maar loopt er dan iemand overal heen met een camera?
Ja AM 😆
pi_220917230
AM en MG samen op reis … dat zullen wel weer doorsmeer stories worden 🤢
pi_220917262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Jees2008 het volgende:
Vergeet niet dat AM tussendoor moet lunchen en een uurtje slapen.
Oh ja want alle succesvolle zakenvrouwen liggen in de middag een uur in bed 😂 I wish!
pi_220917271
En daar kwam ze weer ongevraagd op mijn insta, Pascal, met welke leuk verjaardagscadeau je haar blij kunt maken , budget maakt niet uit. Ik ben geneigd om een etentje bij de Librije te opperen . Waarom neemt niemand haar login af ?
pi_220917512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:19 schreef poohenzo het volgende:
En daar kwam ze weer ongevraagd op mijn insta, Pascal, met welke leuk verjaardagscadeau je haar blij kunt maken , budget maakt niet uit. Ik ben geneigd om een etentje bij de Librije te opperen . Waarom neemt niemand haar login af ?
Ik vroeg me af wie al die Vinted zooi moet gaan inpakken en versturen? Mag toch hopen dat ze daar niet óók nog haar moeder mee opzadelt. Lijkt me een erg lieve ( maar veel te meegaande) vrouw.
pi_220917527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik vroeg me af wie al die Vinted zooi moet gaan inpakken en versturen? Mag toch hopen dat ze daar niet óók nog haar moeder mee opzadelt. Lijkt me een erg lieve ( maar veel te meegaande) vrouw.
Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsen
pi_220917531
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
pi_220917564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsen
En alles inpakken en verzendklaar maken lijkt me ook niet te doen.

En ‘ze weet niet wat ze wil vragen voor haar verjaardag’
Blijkbaar heb je dan niks nodig/wil je niks. Dus dan vraag je niks.

Maarja, die vragensticker is natuurlijk weer aandacht.
pi_220917573
LotteB sluit de week af met een berichtje met alleen maar hosanna. Zij heeft zoveel bevestiging nodig dat ze er zelfs letterlijk om vraagt. Dat is toch best veel onzekerheid.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220917576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220917586
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:30 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.
Haar leven is nog leger dan dat van Sanneke. Alles is een show.
pi_220917631
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
pi_220917655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
pi_220917679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
pi_220917694
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌
pi_220917720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?
pi_220917723
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌
En eten bestellen, of naar burger king. Kopen kopen kopen.
pi_220917726
Sanneke (threads)heeft hun deryan tentje weggedaan omdat ze er te laat er mee zijn begonnen om eraan te wennen.
Hoe vaak zou ze het geprobeerd hebben? Mijn oudste was ruim 2 toen we dat voor het eerst deden. En daarna ook ideaal op 2 pers hotelkamers :)
pi_220917737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Post-its het volgende:
Sanneke (threads)heeft hun deryan tentje weggedaan omdat ze er te laat er mee zijn begonnen om eraan te wennen.
Hoe vaak zou ze het geprobeerd hebben? Mijn oudste was ruim 2 toen we dat voor het eerst deden. En daarna ook ideaal op 2 pers hotelkamers :)
Dat ding had ze ook voor de heb. Zelfde als de box, die moest ook weg, maar nu dagelijks gezeur over dat M. aan haar vast geplakt zit.
pi_220917743
quote:

[..]
Kan er nog wel bij op het aanrecht. Steeds minder plek om dingen te snijden enzo, kan ze weer meer eten bestellen.
pi_220917761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michelle
pi_220917773
quote:

[..]
En als ze steeds een zak koopt kan ze vaker kopen!
pi_220917826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
Dit!
pi_220917957
Michelle doet al die weekendjes weg overkomen als iets wat ze 'spontaan' gaan doen. Maar zo'n wedstrijd van Djokovic op Roland Garros lijkt me toch iets wat vooraf al geboekt is.
Ik vraag me dan toch af wat ze doet als de klaver ineens, om wat voor reden dan ook, dat weekend niet bij papa terecht kan.
Zou ze dan Roland Garros afzeggen of mag iemand anders dan voor ze zorgen. Ook al mist ze zo...
pi_220918024
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Toch vind ik het niet misstaan bij JvP, ik zou liever haar figuur hebben dan dat van MCW.
pi_220918081
Heel flu flu land is dit weekend bij een farmcamps boerderij. Ik ga van de zomer ook dus ik probeer te ontdekken of er iemand op “mijn” boerderij is maar die heb ik nog niet voorbij zien komen.
pi_220918282
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha ik kwam hier voor deze comment. Dit is de tweede keer in Parijs toch😂
Zoals iris zou zeggen ze is echt delulu.

Ik dacht ze hebben een zakelijke afspraak in Antwerpen, maar nee moest nog even voor godsvermogen aan juwelen gekocht worden.
Duidelijk gekopieerd, zag een andere influencer dit als kraamcadeau krijgen, en iris heeft dit ook.
Zo leeg hoe zij een bepaald plaatje wil nastreven.
pi_220918307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En waar gaat dat dan neergezet worden? Dat aanrecht staat al vol.
pi_220918338
Sanneke smeert zoveel troep op haar gezicht! Echt niet normaal in haar live
pi_220918362
Ik kijk dus even hun Lang leve de liefde terug
Maar is Sanneke Energie coach???? HOEEEEEEE
pi_220918401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke smeert zoveel troep op haar gezicht! Echt niet normaal in haar live
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
pi_220918406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:

[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋
pi_220918467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220918475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:

[..]
Nee ik ben snel afgehaakt ging over liedjes waar ze op wou lopen naar het altaar.
pi_220918476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Ik ga stuk
pi_220918524
Volgt iemand Elise Joanne ? Zou zij gaan scheiden ?
pi_220918572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik volg haar niet, maar zoek haar soms wel op. Geen idee of ze gaat scheiden. Het is in elk geval desinfluencer om iets cryptisch te posten over je afwezigheid om heel veel hartjes te krijgen en nieuwsgierigheid op te wekken. Zeg dan niets, denk ik dan.
pi_220918583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja dit inderdaad.
pi_220918590
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekje
pi_220918592
quote:
Ik volg haar niet maar ze kwam vanochtend wel weer voorbij met een vage post. Je bent fluflu of niet.
pi_220918596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekje
Een koekje is makkelijker😉
pi_220918600
quote:
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?
pi_220918608
Een van de tweeling van HVK nu al mascara

Haha ik lig dubbel bij Sanneke en Dion bij lang leve de liefde die waren snel verliefd
pi_220918697
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.

En dat allemaal op maar een salaris.

Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
pi_220918761
En hoe die ander die winperkrultang met een agressieve blik sloopt, maar vooral blijven filmen en niet zeggen, hé doe eens niet
pi_220918781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.

Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Ja daar verbaas ik me ook over. Zijn salaris zal toch niet denderend zijn? Ik vind dat ze nog best vaak weggaan inderdaad.
pi_220918786
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?
Hij is gewoon nog te zien bij een aantal posts
pi_220918809
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...

😂😂😂😂
pi_220918840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...

😂😂😂😂
Ooh, dat zal Annemarie niet leuk vinden dat ze dat noemt 😜
pi_220918863
Jet strikes back vanmorgen: heb je nu al wijn gedronken?!
(AM haalde haar glas van gisteren uit de woonkamer.)

Dat oordelende gezicht van J ook ... 😂😂
pi_220918897
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:

😂😂😂😂
Het is nu al lachen, gieren en brullen
pi_220918932
Zie ik het nu goed dat als AM het wijnglas op het aanrecht zet dat daar de 'aubergine' in volle glorie staat te pronken?
pi_220918937
quote:

Nou ik heb dus die drie afleveringen gezien, en ik kan 1 ding concluderen :

Sanneke is de baas en betaalt alles, Dion is onzeker in alles!
pi_220918940
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Gisteren poste ze onder die box

Daar gaan we! Toen dacht ik ben jij 16??
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:58:08 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220918942
quote:

Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220918970
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.

Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
pi_220918985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220918993
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michelle
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
pi_220919174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
Ze droeg natuurlijk kleren van Jolie misschien?
Maar net wat je zegt de wannabe Michelle heeft nu wat ze wilt. Ze stond net weer lekker in lingerie op haar story! Arme kinderen ook.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:06:43 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220919338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:02 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
Maar dat is dan dus geen buffer, die bewaar je voor onvoorziene omstandigheden
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220919361
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
pi_220919386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En toch vind ik dat Milou altijd wel goed gevulde en gezonde maaltijden maakt.. Wat ze met de kinderen ondernemen is ook altijd leuk, en ze post het dan ook niet meteen maar vaak later/‘‘s avonds.. De jongens worden mijns inziens ook niet echt ingezet met reclame/samenwerking oid
Ik verbaas me over de hoeveelheid eten op een dag daar. Het ziet er vaak wel lekker en goed uit, maar zo veel!!!
pi_220919402
Ik zie het niet zo dat Jacqueline een wannabe Michelle wilde zijn. Ik denk dat zij zichzelf verloren heeft na de scheiding, dat ze zo zoekende was dat ze domme keuzes heeft gemaakt. Ze zal hiervoor vooral kleding van Jolie gedragen hebben, tegen inkoopprijs (?). Daar zal ze nu niet meer kopen.
pi_220919419
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
pi_220919432
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zie het niet zo dat Jacqueline een wannabe Michelle wilde zijn. Ik denk dat zij zichzelf verloren heeft na de scheiding, dat ze zo zoekende was dat ze domme keuzes heeft gemaakt. Ze zal hiervoor vooral kleding van Jolie gedragen hebben, tegen inkoopprijs (?). Daar zal ze nu niet meer kopen.
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?
pi_220919440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke: ze is in haar ouderlijk huis dat leeg moet. Weet iemand hoe dit zit? Hoe lang woont hier al niemand? Hadden Sanneke en Dion daar dan niet kunnen wonen? Maar ook: met hun zoektocht weten ze hoe schaars woningen zijn en dan houden zij onnodig een woning bezet omdat het leeghalen te moeilijk is? Dat zou ik echt asociaal vinden, vooral als je bedenkt waar madam allemaal over loopt te zaniken
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkocht
pi_220919451
Misschien denkt/hoopt Sanne dat als er veel mensen komen op hun bruiloft, ze als cadeau een envelopje op de kaart zetten, ze veel geld krijgen en op die manier de bruiloft te kunnen betalen. Dat heb ik een keer gezien bij iemand in mijn omgeving en dat viel toen zo ontzettend tegen dat ze geld hebben moeten lenen bij de ouders om het te kunnen betalen.
pi_220919457
Elisejoanne: zeg gewoon wat jr storm is of zeg niks. Dat cryptische fluflu gezever altijd.
Ik kan alleen vragen om geduld, nee je bent aan het vragen om aandacht.
pi_220919495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
En ik vind haar ook wel echt actief, ze doet veel met de jongens.
pi_220919510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Die moeder is toch net pas verhuisd?? Na hun.. misschien is het huis nu pas verkocht
Oooh oke. Ik kreeg even de indruk dat t al langer leeg stond
pi_220919620
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:42:08 #92
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220919676
Sorry hoor, maar wat een egoïstische vrouw is Sanneke toch ook. Het huis van haar moeder moet leeg, maar zij is vooral blij dat haar moeder nu de zooi van vier mensen moet uitzoeken in plaats van zijzelf. Want ze overziet het anders niet.

Het is nu de eerste keer dat je Sanneke daar ziet “helpen”, uiteraard zittend op de bank met boekjes. Zo te zien is haar hele slaapkamer van vroeger nog intact. Hoezo is dat ineens allemaal haar moeders verantwoordelijkheid?
pi_220919679
Ik vind dat Annemarie ook wel erg veel weg is. Ze vergelijkt het met Maarten die werkt, maar dat is niet echt een terechte vergelijking vind ik, want dan zitten de kinderen ook voor een groot deel op school. Annemarie kiest vaak de weekeinden, avonden en vakanties waarin ze op pad gaat. Ergens snap ik de protesten van L. dus ook wel. Nu is ze ook weer de hele zaterdag weg.

Van de verdeling van de jonge kinderen als ze samen met Maarten op pad gaat snap ik nog minder. Waarom de kinderen verdelen? Zodat er 3 volwassen kinderen druk zijn? Ik zou gewoon iedereen in huis laten, maar dat is misschien te simpel gedacht?
pi_220919758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Was ze al gescheiden toen ze in de poly stapte dan?
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220919823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:20 schreef tulpje19 het volgende:
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.
pi_220919851
Het leeghalen van dat huis gaat nog wel even duren als Sanneke alles op insta deelt. Ik zou zeggen: container voor de deur en weg met de (meeste) spullen.
pi_220919853
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een koophuis. Wat is er precies asociaal aan het hebben van een koophuis dat verkocht wordt? Haar moeder is al verhuisd. Zo gek is het niet om tijdelijk twee koophuizen of een huur- en een koophuis te hebben.
Als je verder had gelezen, zag je dat ik de indruk had dat dit een heel lange periode was.
pi_220919874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.
pi_220919889
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
Kinderen zijn vast hoogbegaafd zoals ieder flu flu kind. Zijn ze trouwens alweer terug van de vorige vakantie? Jeetje.
pi_220920222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:02 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Zo lang zelfs al? Daarom snap ik de mensen niet die roepen dat JvP het zo heeft uitgekiend, dat ze op Koen aasde. Alsof je dan eerst 5 jaar een relatie gaat hebben met een vrouw omdat je de man wil? Zelfs GTST zou zo’n verhaallijn niet verzinnen. Eens met dievanhiernaast (zit m vast in de naam 😉) dat ze zich verloren heeft in de relatie met Michelle, als het nieuwe speeltje van MCW. En toen MCW daar op uit gekeken raakte en een nieuw speeltje had ontdekt JvP en Koen nog meer naar elkaar toe zijn getrokken.
Geen 5 jaar toch, voor de poly. Dan zou het iets van 8 jaar geleden begonnen zijn toen ze nog maar 1 kind had.
pi_220920269
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:08 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Kinderen zijn vast hoogbegaafd zoals ieder flu flu kind. Zijn ze trouwens alweer terug van de vorige vakantie? Jeetje.
Ze hadden studiedagen en 2 dagen vrij gevraagd zei ze, maar ja ook haar kinderen werken hard hoor! Pff alles is reclame bij deze meid.

Ze gooide dit reisje trouwens op haar dochter haar huidskleur en manifesteren
pi_220920358
Pascal voelt zich vandaag ziek. Maw ze is nog meer aan het verzwakken. Op deze manier is juli nog heel ver weg
pi_220920521
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hier vakantie nu! Of nouja, afgelopen week hadden we vakantie. Vorig jaar hadden we in juni zomaar een weekje vrij.
pi_220920522
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal voelt zich vandaag ziek. Maw ze is nog meer aan het verzwakken. Op deze manier is juli nog heel ver weg
Dat vond ik sowieso al.

Maar er zullen nog vast heel veel selfies gaan komen tot de opname. Ze deelt ze graag.
pi_220920543
Nee joh geen 5 jaar een relatie voor de poly. Ze kenden elkaar een paar jaar geloof ik
pi_220920578
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:57 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Als je verder had gelezen, zag je dat ik de indruk had dat dit een heel lange periode was.
En dan nog? Er zijn periodes geweest dat koophuizen ontzettend lang leeg stonden omdat ze moeilijk verkocht werden. Ik heb zelf ook weleens een huis verkocht waarvan de overdracht pas 7 maanden later was terwijl ik al een ander huis had.
pi_220920581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef Hyacinth het volgende:
Nee joh geen 5 jaar een relatie voor de poly. Ze kenden elkaar een paar jaar geloof ik
Volgens mij wel hoor. Dat heeft ze in eerdere vlogs verteld en volgens mij ook op Insta.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220920596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:26 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij wel hoor. Dat heeft ze in eerdere vlogs verteld en volgens mij ook op Insta.
Alleen zijn alle vlogs weg en op insta ook behoorlijk veel verwijderd inmiddels haha
pi_220920598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
In de zomer van 2022 ging ze bij haar ex weg. Een maand later was ze met de poly op Mallorca. De jongste van de poly was toen net een paar weken oud. En volgens mij heeft MCW weleens verteld dat ze sinds 2019 in een relatie zaten. Of een soort van relatie.
pi_220920624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de zomer van 2022 ging ze bij haar ex weg. Een maand later was ze met de poly op Mallorca. De jongste van de poly was toen net een paar weken oud. En volgens mij heeft MCW weleens verteld dat ze sinds 2019 in een relatie zaten. Of een soort van relatie.
Dat lijkt mij een aannemelijker tijdspad
pi_220920650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Heeft ze drie maanden gedaan ofzo!
pi_220920696
Ik denk dat Sanneke het meeste thuis in de grote slaapkamer zet onder het mom van dat gaat op Vinted. Als ik het huis zo zie is er weinig aan gedaan de laatste decennia😬
pi_220920906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:02 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Ze hadden dan beter geld voor hun huis kunnen krijgen. Zoveel logischer en nodiger, maar ach. Tikkies he.
pi_220920917
Zo te horen wil Sanneke vooral geld verdienen aan de spullen van haar vader. Je ziet aan heel haar uitstraling en manier van praten dat ze hoopt dat de boekjes van de Efteling veel geld waard zijn. "Ze" wil een paar keer per jaar op een rommelmarkt gaan staan want dat verkoopt volgens haar sneller dan vinted. Dat gaat zij dus echt niet zelf doen hè, mag haar moeder met Dion voor opdraaien.

Haar moeder is trouwens al best een tijdje geleden verhuisd naar een appartement. Sanneke en Dion hadden het geld niet om het te kopen. Ze had waarschijnlijk gehoopt dat haar moeder het huis zou schenken..
pi_220920951
Een van de volgmoekes over het AM- event:
Wauw, wat een droom is dit, hier ga je toch extra van stralen? Duimen jullie mee voor een beetje extra geluk [voor die overnachting, gevolgd door een paar namen]

Zou AM al van de bingostoel zijn gegleden?
pi_220921013
In welk seizoen deed Sanneke mee aan LLDL?
pi_220921052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Zo te horen wil Sanneke vooral geld verdienen aan de spullen van haar vader. Je ziet aan heel haar uitstraling en manier van praten dat ze hoopt dat de boekjes van de Efteling veel geld waard zijn. "Ze" wil een paar keer per jaar op een rommelmarkt gaan staan want dat verkoopt volgens haar sneller dan vinted. Dat gaat zij dus echt niet zelf doen hè, mag haar moeder met Dion voor opdraaien.

Haar moeder is trouwens al best een tijdje geleden verhuisd naar een appartement. Sanneke en Dion hadden het geld niet om het te kopen. Ze had waarschijnlijk gehoopt dat haar moeder het huis zou schenken..
Ongelooflijk. Ze is blij dat haar moeder is verhuisd zodat zij niet degene is die het huis moet gaan leegruimen.
Wat een enorm egoïstische gedachtengang. Bovendien als mijn moeder een heel huis leeg zou moeten ruimen, dan zou ik daar even druk mee zijn want ik zou dat haar niet alleen laten doen en me ook verantwoordelijk voelen om haar te helpen. Maar Sanneke niet, die is blij dat ze de dans kan ontspringen.

Ik snap echt niet dat als er zoveel werk is, dat je moeite wil gaan doen om wat centen eraan te verdienen.
Dat je goede dingen niet wilt weg wilt doen omdat je het zonde vind, dat snap ik. Maar ik zou een container huren en dat hele huis leegmaken. Dan ben je er vanaf, ruimte in je hoofd en in je leven.
pi_220921097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Ze is blij dat haar moeder is verhuisd zodat zij niet degene is die het huis moet gaan leegruimen.
Wat een enorm egoïstische gedachtengang. Bovendien als mijn moeder een heel huis leeg zou moeten ruimen, dan zou ik daar even druk mee zijn want ik zou dat haar niet alleen laten doen en me ook verantwoordelijk voelen om haar te helpen. Maar Sanneke niet, die is blij dat ze de dans kan ontspringen.

Ik snap echt niet dat als er zoveel werk is, dat je moeite wil gaan doen om wat centen eraan te verdienen.
Dat je goede dingen niet wilt weg wilt doen omdat je het zonde vind, dat snap ik. Maar ik zou een container huren en dat hele huis leegmaken. Dan ben je er vanaf, ruimte in je hoofd en in je leven.
HAha ja zij bekijkt alles met het oog 'op geld'. Ik heb een paar jaar terug mijn ouders geholpen met de zolder leegruimen. Dat was heel simpel, ga je dit nog gebruiken, nee? Weg ermee. Zelf heb ik 1 curver box meegenomen met kinderboeken en een doos met sportprijzen. Mijn broer wilde helemaal niks hebben. Een deel ging zo de container in en wat nog goed was is naar de kringloop gegaan. En aangezien we alles toen hebben uitgezocht, scheelt dat weer een berg als het huis echt nog eens een keer leeg moet.
pi_220921102
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef Mirp het volgende:
In welk seizoen deed Sanneke mee aan LLDL?
Laat maar, DBM bracht me op een idee; ik ga even chatten met ChatGPT 8-)
pi_220921134
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:47 schreef Mirp het volgende:

[..]
Laat maar, DBM bracht me op een idee; ik ga even chatten met ChatGPT 8-)
Zou DBM al aan Chat gevraagd hebben of haar burn-out al over is na 24 uur? :')
pi_220921181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zou DBM al aan Chat gevraagd hebben of haar burn-out al over is na 24 uur? :')
Pfoe ik hoop het niet, waarschijnlijk zegt hij dat ze langer in bed mag blijven liggen.
pi_220921292
Oke ik ben in de war. Is dit echt de Sanneke die wij volgen op Instagram? Ik quote Dion; 'ik vind dat jij echt wel een relax type bent'... En ze ziet er zo anders uit. Ik ga even verder met me verwonderen.
pi_220921494
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de volgmoekes over het AM- event:
Wauw, wat een droom is dit, hier ga je toch extra van stralen? Duimen jullie mee voor een beetje extra geluk [voor die overnachting, gevolgd door een paar namen]

Zou AM al van de bingostoel zijn gegleden?
Eén van de drie waar de labelvrouw het over had? Die er overigens een optimistische draai aan gaf door te zeggen: dus ... eh ... dan hen je wel meer kans op een prijs

😂😂😂
pi_220921531
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal heeft mij verwijderd wat is haar Instagram naam ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220921561
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
HAha ja zij bekijkt alles met het oog 'op geld'. Ik heb een paar jaar terug mijn ouders geholpen met de zolder leegruimen. Dat was heel simpel, ga je dit nog gebruiken, nee? Weg ermee. Zelf heb ik 1 curver box meegenomen met kinderboeken en een doos met sportprijzen. Mijn broer wilde helemaal niks hebben. Een deel ging zo de container in en wat nog goed was is naar de kringloop gegaan. En aangezien we alles toen hebben uitgezocht, scheelt dat weer een berg als het huis echt nog eens een keer leeg moet.
Ja ind , mijn ouders hebben dat gedaan , de zolder, toen ze nog redelijk goed waren , mijn vader had het allemaal neergezet zo van wat willen jullie nog meenemen , anders gaat het naar een container.
En een heel huis leeg halen is nog veel werk maar we waren wel blij dat de zolder leeg was.
pi_220921588
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Pascal heeft mij verwijderd wat is haar Instagram naam ?
Pascalvdhaas

Wie vond het een goed idee om een racefiets als tip te geven voor haar verjaardag..?
pi_220921645
Jeetje er blijft niets over van Debbie.... als iets een anti reclame is is zij het wel 😱 zou me zorgen maken als een vriendin er zo uit begon te zien 😱
pi_220921684
Wij besteden het ooit uit aan een ontruimingsdienst. Klinkt rotter dan het is. Ze halen alles eruit en leveren het veegschoon op. Kost n paar honderd euro en dat was het zeker waard. En dat zonder tikkie. Echt ideaal
Als ik al die boeken zie bij Sanneke gaat ze die echt niet op een rommelmarkt kwijt raken hoor. En hooguit sommige voor 1/2 euro per boek, meer levert dat niet op.
pi_220921715
Voor de liefhebbers: het door AI geschreven boek van AM staat nu ook in de bibliotheek-app.

Op een van de eerste pagina’s: ‘ik treed via mijn stories dagelijks op voor een publiek ter grootte van een uitverkocht Johan Cruijff ArenA. ‘

Nee, je hebt 100.000 volgers, maar hoeveel daarvan kijken daadwerkelijk (dagelijks) naar je stories?
pi_220921721
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:27 schreef Earring het volgende:
Wij besteden het ooit uit aan een ontruimingsdienst. Klinkt rotter dan het is. Ze halen alles eruit en leveren het veegschoon op. Kost n paar honderd euro en dat was het zeker waard. En dat zonder tikkie. Echt ideaal
Als ik al die boeken zie bij Sanneke gaat ze die echt niet op een rommelmarkt kwijt raken hoor. En hooguit sommige voor 1/2 euro per boek, meer levert dat niet op.
Klopt boeken raak je aan de straatstenen niet kwijt, behalve echt bijzondere exemplaren.

En hoe ziet ze dat dan voor zich, alles ergens opslaan, meerdere keren al die zware dozen naar rommelmarkten slepen en alle onverkochte boeken weer terug slepen? Ze zegt maar wat, maar overziet het echt totaal niet.
pi_220921760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje er blijft niets over van Debbie.... als iets een anti reclame is is zij het wel 😱 zou me zorgen maken als een vriendin er zo uit begon te zien 😱
En die tattoo op haar knie ziet eruit als een bloeduitstorting ofzo
pi_220921784
En waarschijnlijk al eerder gezegd, maar bij de opsomming van data van gebeurtenissen, vermeld ze de geboorte van alle kinderen - behalve Lot. 🙄

Edit: het hoofdstuk gaat over 1976-2017. De publiekstrekker moet nog komen.
pi_220921807
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt boeken raak je aan de straatstenen niet kwijt, behalve echt bijzondere exemplaren.

En hoe ziet ze dat dan voor zich, alles ergens opslaan, meerdere keren al die zware dozen naar rommelmarkten slepen en alle onverkochte boeken weer terug slepen? Ze zegt maar wat, maar overziet het echt totaal niet.
En die allemaal op Vinted zetten, misschien af en toe een verkopen, uitzoeken waar die ook alweer ligt in de hoarder-room, inpakken, naar een verzendpunt (WINKELS!! 😍🤪).. hou toch op.
pi_220921843
Sanneke heeft weeeeer wat gekocht. Geld zat die meid!
pi_220921845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:03 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Pascalvdhaas

Wie vond het een goed idee om een racefiets als tip te geven voor haar verjaardag..?
Dank je .
Goed idee😂zouden er echt mensen zijn die nog denken dat ze nog kan fietsen ? Dat snap ik niet
pi_220921848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En die allemaal op Vinted zetten, misschien af en toe een verkopen, uitzoeken waar die ook alweer ligt in de hoarder-room, inpakken, naar een verzendpunt (WINKELS!! 😍🤪).. hou toch op.
Ja hou op idd
Gaat never nooit gebeuren die content kamer wordt hooguit wat verder volgestouwd
pi_220921856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Voor de liefhebbers: het door AI geschreven boek van AM staat nu ook in de bibliotheek-app.

Op een van de eerste pagina’s: ‘ik treed via mijn stories dagelijks op voor een publiek ter grootte van een uitverkocht Johan Cruijff ArenA. ‘

Nee, je hebt 100.000 volgers, maar hoeveel daarvan kijken daadwerkelijk (dagelijks) naar je stories?
En zij treed niet op,
pi_220921878
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En zij treed niet op,
Touché, het zijn toch echt haar kinderen die moeten optreden
pi_220921964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

Des te zorgwekkender dat je je kinderen elke dag tentoonstelt aan dus een arena vol met mensen die je niet kent! Maar dat beseft ze zich denk ik (helaas!) niet na die uitspraak.
pi_220921969
Ik keek even bij AM, ze is verdacht stil, het loopt vast storm voor de bingo en aan elkaar gedraaide optreden.

Liefslabel deelt dat AM in Alphen is.

Wat zal het lachen gieren brullen zijn daar.
pi_220921972
Sanneke die haar oude kamer ‘heel leeg’ vind. Ik vind hem nog vol troep staan. Verschil van perceptie, net als bij haar huidige huis 😁
pi_220922034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek even bij AM, ze is verdacht stil, het loopt vast storm voor de bingo en aan elkaar gedraaide optreden.

Liefslabel deelt dat AM in Alphen is.

Wat zal het lachen gieren brullen zijn daar.
Kan me niet voorstellen dat het storm heeft gelopen
Maar dat krijgen we dan niet te zien
pi_220922076
Sanneke die haar oude kinderboeken op de grond zet zodat Mijan ze kan bekijken.
Mijn hemel, wacht daar een paar jaar mee joh.
En hoezo gooit ze die stuiterballen zo naar hem toe? Echt zij is zo vreemd vind ik
pi_220922091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft weeeeer wat gekocht. Geld zat die meid!
En aan Dion zn reactie te horen was hij niet op de hoogte.

En Sanneke zegt dat sommige boeken misschien nog naar scholen kunnen. Ben bang dat ze daar te oud voor zijn. Taal veranderd, en de interesse bij kinderen ook. Hier op school mogen de boeken niet ouder zijn dan 2020. Laatst alles uitgezocht.
pi_220922113
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
En hoezo gooit ze die stuiterballen zo naar hem toe? Echt zij is zo vreemd vind ik
Arm kind! Schrok zich wild!!!

Zou die boeken lekker even wegzetten! Zonde mooie boeken

Ik was ook geschrokken van de leuke Sanne bij lang leve de liefde maar ja ze moest Dion strikken hè. Wat ongemakkelijk we hebben hun eerste zoen gezien en hadden ze het nou gedaan daar 👀👀👀🤣
pi_220922196
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geen 5 jaar toch, voor de poly. Dan zou het iets van 8 jaar geleden begonnen zijn toen ze nog maar 1 kind had.
Dat vermoeden heb ik wel, denk dat daar heel veel dingen zijn gebeurd die niet naar buiten zijn gebracht.
Zo heb ik wel meer vermoedens maar durf ik niet te delen want zijn aannames.
pi_220922205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Arm kind! Schrok zich wild!!!

Zou die boeken lekker even wegzetten! Zonde mooie boeken

Ik was ook geschrokken van de leuke Sanne bij lang leve de liefde maar ja ze moest Dion strikken hè. Wat ongemakkelijk we hebben hun eerste zoen gezien en hadden ze het nou gedaan daar 👀👀👀🤣
Ze zat daar (in ieder geval de eerste 24 uur) ook bijna niet op de bank.
pi_220922263
Oei ik schrik ook wel van Debbie in dat zwarte jurkje. Ik vind haar er echt best slecht uitzien.
pi_220922291
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Van long COVID girl naar Ozempic Girl
pi_220922505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:22 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik wel, denk dat daar heel veel dingen zijn gebeurd die niet naar buiten zijn gebracht.
Zo heb ik wel meer vermoedens maar durf ik niet te delen want zijn aannames.
Dat sowieso

En van mij mag je hoor! 😅
pi_220922512
quote:
Mijan keek ook echt zo van: wat doe je??
pi_220922537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die haar oude kamer ‘heel leeg’ vind. Ik vind hem nog vol troep staan. Verschil van perceptie, net als bij haar huidige huis 😁
Dat dacht ik ook, zo leeg zei ze terwijl ik dacht wat een troep nog 🤪 Hoe vol stond het eerder dan?
pi_220922623
AM ziet eruit alsof ze, ineens 20 jaar ouder, naar een uitvaart ging. Grijs met zwart doet totaal niks voor haar en naast Brenda steekt ze helemaal af. Je zou denken dat ze zich wel wat vrolijker kan kleden naar zo'n event.
pi_220922664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef Jenn1806 het volgende:
AM ziet eruit alsof ze, ineens 20 jaar ouder, naar een uitvaart ging. Grijs met zwart doet totaal niks voor haar en naast Brenda steekt ze helemaal af. Je zou denken dat ze zich wel wat vrolijker kan kleden naar zo'n event.
AM lijkt eerder Brenda’s moeder.
Maar het zijn haar favokleuren, Lot geeft ze ook zwarte of sombere jurkjes
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:05:52 #155
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220922666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mijan keek ook echt zo van: wat doe je??
Ze had beter een huisdier kunnen nemen. Kan ze de hele dag een naam schreeuwen en stuiterballen gooien.
pi_220922706
quote:
Stom mens. Zo géén intelligentie.
"Respect voor mijn kinderboeken" Mens, had ze dan direct opgeruimd. Je hebt al één grote bende. Maar ze moet hebben, hebben, hebben. Een groot klein kind is die vrouw, niet capabel om een kind op te voeden.
En Dion kan never nooit niet tegen haar op en dus ook niet zijn kind in bescherming nemen.
pi_220922719
Oké oké het ís warm…….. maar even, je gaat (met zo’n mega cupmaat) gewoon níet naar een ‘restaurant’ zonder bh! Ze hangen gewoon tot haar middel 😱 (familiekoning) En jezelf dan ook nog lopend filmen 😭
pi_220922806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oké oké het ís warm…….. maar even, je gaat (met zo’n mega cupmaat) gewoon níet naar een ‘restaurant’ zonder bh! Ze hangen gewoon tot haar middel 😱 (familiekoning) En jezelf dan ook nog lopend filmen 😭
Er zijn wel grenzen zeg maar ja...
vind het ook ongelooflijk storend dat ze dus áltijd in story's die ze zittend opneemt heeft kleding moet vasthouden of omhoog trekken omdat ze er bijna uit rollen.
pi_220922808
Ik lig ziek in bed, dus ik heb ook even de lldl afleveringen van Sanne en Dion gekeken.
Ze komt daar idd best leuk over maar het wordt wel vrijwel meteen duidelijk dat zij de dominante is en Dion mega onzeker met weinig ervaring.
Ze wilde destijds minimaal 2 kinderen zei ze, ze begon daar in de eerste minuten van hun ontmoeting al over.
Je ziet Dion schrikken, maar toch meebewegen omdat hij geen idee lijkt te hebben wat hij eigenlijk wil. Die dynamiek speelt daar nog steeds ben ik bang...
pi_220922809
quote:
Ze draagt heel vaak geen bh heb ik de indruk. Ze waren flink heen en weer aan het zwabberen.
Debbie ook geen bh, maar die is 3 cupmaten gekrompen lijkt het
pi_220922829
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
"Respect voor mijn kinderboeken" Mens, had ze dan direct opgeruimd. Je hebt al één grote bende. Maar ze moet hebben, hebben, hebben. Een groot klein kind is die vrouw, niet capabel om een kind op te voeden.
En Dion kan never nooit niet tegen haar op en dus ook niet zijn kind in bescherming nemen.
Echt debiel ja.
Een dreumes heeft nog niet eens het concept van een boek begrepen. Ze geeft het en dan klagen. Heel raar allemaal.
pi_220923179
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze zat daar (in ieder geval de eerste 24 uur) ook bijna niet op de bank.
Wahahaha nee idd
pi_220923210
quote:
De kippetjes los in de ren, je zult er naast zitten en ze zal opeens naar links draaien, Bam ! Een Mem in je gezicht
pi_220923216
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze draagt heel vaak geen bh heb ik de indruk. Ze waren flink heen en weer aan het zwabberen.
Debbie ook geen bh, maar die is 3 cupmaten gekrompen lijkt het
Debbie lost vanzelf op.... poefff
pi_220923240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Nieve het volgende:
Ik lig ziek in bed, dus ik heb ook even de lldl afleveringen van Sanne en Dion gekeken.
Ze komt daar idd best leuk over maar het wordt wel vrijwel meteen duidelijk dat zij de dominante is en Dion mega onzeker met weinig ervaring.
Ze wilde destijds minimaal 2 kinderen zei ze, ze begon daar in de eerste minuten van hun ontmoeting al over.
Je ziet Dion schrikken, maar toch meebewegen omdat hij geen idee lijkt te hebben wat hij eigenlijk wil. Die dynamiek speelt daar nog steeds ben ik bang...
Beterschap!

Zo zag ik het ook! Denk dat Dion thuis niets te zeggen heeft!
pi_220923312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze had beter een huisdier kunnen nemen. Kan ze de hele dag een naam schreeuwen en stuiterballen gooien.
Ja zoiets ja, met haar dit was maar 28 euro nu, normaal betaal je dat voor 1 broekje en er zaten gratis ballonnen en stuiterballen bij. Volgens mij heb je ze dan niet allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 30-05-2026 19:52:49 ]
pi_220923566
Ik ben met gezin in de Efteling. We aten zojuist bij Polles keuken. Er kwam een man mij tegemoet lopen en ik herkende hem ergens van. Bleek de broer van MCW te zijn. Gezin zat een paar tafels verder met nog een ander bekend gezicht erbij. Maar ik ben even kwijt wie t was 😅
pi_220923568
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja zoiets ja, met haar dit was maar 28 euro nu, normaal betaal je dat voor 1 broekje en er zaten gratis ballonnen en stuiterballen bij. Volgens mij heb je ze dan niet allemaal.
Als ze het zo verteld is het een mega goede aanbieding geweest niet ze absoluut niet mocht mislopen
pi_220923654
Vind dat gezin van minibelle zo VT waardig! Wat gebeurt daar allemaal jeetje! Nu weer Maen die op balkon in slaap valt na een woede aanval.. Dat oudste meisje met haar blessures en die zoveel moet.. mogen die kinderen zelf wat kiezen?
pi_220923673
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze het zo verteld is het een mega goede aanbieding geweest niet ze absoluut niet mocht mislopen
Precies en die 3 lollies en 6 kauwgomballen (of wat voor onzin er ook bij zat) maken het helemaal af natuurlijk!
pi_220923791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:15 schreef Moppie1982 het volgende:
Vind dat gezin van minibelle zo VT waardig! Wat gebeurt daar allemaal jeetje! Nu weer Maen die op balkon in slaap valt na een woede aanval.. Dat oudste meisje met haar blessures en die zoveel moet.. mogen die kinderen zelf wat kiezen?
Ze zegt dat haar kinderen al die activiteiten zelf willen. Geloof er geen bal van. Krijg steeds het gevoel dat die kinderen het gedroomde leven van moeder leven.
pi_220923864
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze zegt dat haar kinderen al die activiteiten zelf willen. Geloof er geen bal van. Krijg steeds het gevoel dat die kinderen het gedroomde leven van moeder leven.
Ja zo treurig!! Ze moeten zoveel en alles is HB en alles is topsport
pi_220923920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef LALAA het volgende:

[..]
Geen kat dan, want een kat zou doodsbang voor haar zijn.

Eerder een labrador vind ik wel bij Sanneke passen. Al zou ze het haten om het beestje uit te moeten laten en niet naar winkels te kunnen lopen om te KOPEN!

[ Bericht 12% gewijzigd door Beertjeteddy op 30-05-2026 20:44:52 ]
pi_220923964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Eens maar dat mag je niet zeggen volgens bepaalde leden hier. :X
pi_220923988
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze zegt ook dat de kinderen niet te houden zijn als ze niet al die activiteiten krijgen.
Heel apart is het allemaal.
pi_220924247
Het lijkt wel alsof Am van de biblebelt komt, met wat ze aan heeft.

Jammer dat alleen Am gefilmd wordt en niet de deelnemers. Benieuwd hoeveel het er zijn.
pi_220924364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef Lodelie het volgende:
Het lijkt wel alsof Am van de biblebelt komt, met wat ze aan heeft.

Jammer dat alleen Am gefilmd wordt en niet de deelnemers. Benieuwd hoeveel het er zijn.
Nou een handvol? Meer verwacht ik gewoon niet. En dan die prijzen. Allemaal gekregen meuk. Wild, een box, Ahead spul, wat boeken. Nou whoehoe en dat kost dan 20,- deelname, er zit niks bij wat ze zelf heeft gekocht.
pi_220924393
Die borsten van familiekoning hebben gewoon meer beweging gehad dan ik vandaag, jeetje.
pi_220924411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef Mirp het volgende:
Die borsten van familiekoning hebben gewoon meer beweging gehad dan ik vandaag, jeetje.
🤣😂 denk dat de buurvrouw geschrokken is van mijn hardop lach net
pi_220924417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂 denk dat de buurvrouw geschrokken is van mijn hardop lach net
Sorry buurvrouw! 😆
pi_220924450
Ik ben er van overtuigd dat die Brenda echt niet 100 is.. zo kun je niet zijn; praten en je optrekken aan AM .
pi_220924470
quote:
Boris staat niet meer in haar profiel... En ook veel fotos met hem er op weg.
pi_220924524
Minibelle, wat the fuck is dat voor gezin... Die jongste wordt dan op het balkon gezet tijdens een woede aanval en schopt en stampt tegen de muren en nu waren haar ouders haar vergeten en was ze in slaap gevallen op de stenen grond op het balkon. En dan gaat moeder dat even filmen en op haar insta story zetten. Deze mensen zouden geen ouders moeten zijn.
pi_220924548
Sanne: -toen ze die stuiterballen gooide dacht ik echt straks komt er een bal tegen zijn ogen!
- Waarom zijn die boekjes uit het huis van haar moeder nog bewaard? En dan kan ik alleen maar van mezelf spreken maar alle kinderboeken heb ik lekker allemaal naar de kringloop gedaan toen de kinderen ouder werden. Sanne is al jaren de deur uit!!!!! Waarom niet de kamer opruimen en spullen wegdoen?
pi_220924567
Zijn Wiline en haar man hun zwemkleding vergeten? Zitten beide met kleding aan in het zwembad. Dan ga je toch ook lekker met je kind erin? Of je laat m met de schoonfamilie zwemmen ipv zelf zo onhandig je rok vasthouden. Of zouden die ook niet op Reindert mogen letten? 🫣 Denk dat zij uiteindelijk ook voor thuisonderwijs kiezen aangezien kind met niemand alleen mag zijn behalve zijn ouders..
pi_220924572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne: -toen ze die stuiterballen gooide dacht ik echt straks komt er een bal tegen zijn ogen!
- Waarom zijn die boekjes uit het huis van haar moeder nog bewaard? En dan kan ik alleen maar van mezelf spreken maar alle kinderboeken heb ik lekker allemaal naar de kringloop gedaan toen de kinderen ouder werden. Sanne is al jaren de deur uit!!!!! Waarom niet de kamer opruimen en spullen wegdoen?
En wat dacht je van al die make-up dozen. Ik durf er eigenlijk wel geld op in te zetten dat ze die mee naar huis heeft genomen. Ze was zo blij dat ze er nog waren! Die gaan echt nooit weggegooid worden
pi_220924620
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En wat dacht je van al die make-up dozen. Ik durf er eigenlijk wel geld op in te zetten dat ze die mee naar huis heeft genomen. Ze was zo blij dat ze er nog waren! Die gaan echt nooit weggegooid worden
Blijft make-up (zo lang) goed? Of is dat niet aan bederf onderhevig?
pi_220924655
quote:

[..]
Dit!!! Nooit gebruikt en iedere versie... ze is gewoon altijd dus al zo geweest 🤦‍♂️ en niet alleen zij zelf als ik zo dat huis bekijk 😳
Die moeder is echt verhuisd en heeft de deur achter zich dicht getrokken .... het staat nog volledig vol 😳 en nu gaat Sanneke meuk eruit trekken en in hun eigen propvolle huis zetten 😳
Al die zooi 😱 en we hebben allemaal nog vers op ons netvlies hoe ze hun eigen toko inpakte met de verhuizing... hoezo lijkt het bijna of ze het nu actiever doet dan met hun eigen meuk? Omdat ze nu gratis mogen uitzoeken??
Ik vind het heftig
pi_220924690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef Mirp het volgende:
En zo gaat ze dan naar een pannenkoekenrestaurant met een jeugd voetbalteam. Vreemde bovenlip en stuk tussen lip en neus trouwens, daar zit dan weer minimaal beweging in😂
pi_220924702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef Weerikier het volgende:
Minibelle, wat the fuck is dat voor gezin... Die jongste wordt dan op het balkon gezet tijdens een woede aanval en schopt en stampt tegen de muren en nu waren haar ouders haar vergeten en was ze in slaap gevallen op de stenen grond op het balkon. En dan gaat moeder dat even filmen en op haar insta story zetten. Deze mensen zouden geen ouders moeten zijn.
Het was, aan de hand te zien, zelfs vader die haar van dichtbij gefilmd heeft. Terwijl het kind in de volle zon lag te bakken in een veel te krap shirt. Vreselijk sneue situatie weer dit… Maar hey, gelukkig rockt ze zwemles!! Prestatie, prestatie, prestatie!!!!
pi_220924711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat die Brenda echt niet 100 is.. zo kun je niet zijn; praten en je optrekken aan AM .
Ik vind haar ook heel infantiel overkomen, krijg er jeuk van.
pi_220924718
quote:

[..]
Op zich wel fijn dat ze dit terug vond dacht ik, want tijdens haar laatste verhuizing is al haar make up die in de la van een kastje zat met het grof vuil meegegaan. Nu hoeft ze een keer niet te kopen. Wishful thinking 😉
pi_220924727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanneke zal het verzamelen niet van een vreemde hebben misschien.
Ons mam heeft ook al mijn kinderboeken weggedaan, vind ik ergens wel jammer. Ik las altijd pinkeltje en dat had mijn zoon nu ook geweldig gevonden. Maarja al die zooi bewaren is ook nergens goed voor.
Nu gaat t van Sanneke dr oude kamer, naar dr nieuwe huis. Lekker op de content kamer of op de eettafel, maar net waar er plek is.
pi_220924792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het was, aan de hand te zien, zelfs vader die haar van dichtbij gefilmd heeft. Terwijl het kind in de volle zon lag te bakken in een veel te krap shirt. Vreselijk sneue situatie weer dit… Maar hey, gelukkig rockt ze zwemles!! Prestatie, prestatie, prestatie!!!!
Ja moet ze ook ff vertellen! Wat een walgelijke vrouw is het! Of vader en moeder beide even walgelijk
pi_220924854
Sanneke zegt ook dat al haar vaders spullen nog in dat huis staat... die man is ongeveer 7 jaar dood 😳 haar broers spullen/ kamer.... 17 jaar er niet meer 😳 en sanne haar kamer stond ook nog propvol met haar zooi en ze is al heel lang het huis uit... toen ik het huis uit ging nam ik mijn zooi mee en op wat speelgoed na (bewaard voor als er kinderen kwamen spelen) is er niets meer van mijn man bij zijn ouders... vind het echt heftig om te beseffen dat sanne dit dus gewoon van huis uit mee heeft gekregen... koop alles en doe vooral echt niets weg
pi_220924886
AM helpt Juul met haar kamer leegruimen.

AM camera in hand en filmen.

Top hulp!!
pi_220924907
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sanneke zal het verzamelen niet van een vreemde hebben misschien.
Ons mam heeft ook al mijn kinderboeken weggedaan, vind ik ergens wel jammer. Ik las altijd pinkeltje en dat had mijn zoon nu ook geweldig gevonden. Maarja al die zooi bewaren is ook nergens goed voor.
Nu gaat t van Sanneke dr oude kamer, naar dr nieuwe huis. Lekker op de content kamer of op de eettafel, maar net waar er plek is.
Er was altijd een boek wat mijn vader voorlas,ik weet nog hoe geweldig we(ik) het vonden dat we een plaatje mochten kiezen en dan las hij dat voor. Na zijn overlijden heb ik nijn moeder gevraagd of ze dat boek nog had maar helaas. Dit vond wel eeg jamner, maar zelf heb ik ook de boeken waar mijn kinderen te groot voor zijn weggedaan.
pi_220924953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke zegt ook dat al haar vaders spullen nog in dat huis staat... die man is ongeveer 7 jaar dood 😳 haar broers spullen/ kamer.... 17 jaar er niet meer 😳 en sanne haar kamer stond ook nog propvol met haar zooi en ze is al heel lang het huis uit... toen ik het huis uit ging nam ik mijn zooi mee en op wat speelgoed na (bewaard voor als er kinderen kwamen spelen) is er niets meer van mijn man bij zijn ouders... vind het echt heftig om te beseffen dat sanne dit dus gewoon van huis uit mee heeft gekregen... koop alles en doe vooral echt niets weg
Ja bizar he en heftig.
pi_220924992
Ik heb al mijn kinderboeken ook weggedaan. En maar goed ook, wat een ouderwetse kul staat daar eigenlijk in. Maar goed, ik vind Jip en Janneke ook geen geschikte verhalen meer voor nu haha!
pi_220925055
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:26 schreef Lostit het volgende:
Ik heb al mijn kinderboeken ook weggedaan. En maar goed ook, wat een ouderwetse kul staat daar eigenlijk in. Maar goed, ik vind Jip en Janneke ook geen geschikte verhalen meer voor nu haha!
Klopt ook, tijden veranderen. Maar ik lees bijv wel pluk van de petteflat voor en da's ook al best oud haha.
pi_220925094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:13 schreef Maretakje het volgende:
AM helpt Juul met haar kamer leegruimen.

AM camera in hand en filmen.

Top hulp!!
Hey maar juul neemt haar meuk mee! Schijnbaar doen niet alle kinderen dat
pi_220925126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Blijft make-up (zo lang) goed? Of is dat niet aan bederf onderhevig?
Make-up bederft zeker en je kunt er zelfs nare reakties en ontstekingen van krijgen als je het te lang bewaard.
pi_220925160
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
En is het werkelijk zo gek dat er nog spullen van de overleden vader zijn?
pi_220925177
Wat een emotionele armoede bij Am.
Je dochter is haar kamer aan het leegruimen omdat ze het huis uitgaat en Am is alleen maar aan het filmen.

Dan is het definitief het laatste wat ze eruit haalt en weer staat Am achter haar telefoon als buitenstaander te filmen.

Echt weer een dieptepunt hoor.
pi_220925192
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:54 schreef Harper het volgende:
Tja. Ik vind het dan weer best raar dat Julia blijkbaar alles meeneemt/moet meenemen. Ik weet eigenlijk niet beter als dat je nog wat spullen bij je ouders laat staan bv wat je wil bewaren van je jeugd. Al ging ik uit huis om op kamers te gaan dus kwam ook nog af en toe thuis. Mijn kamer werd ook niet meteen overgenomen.
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.

Dat er spullen zijn van een overleden vader vindt ik helemaal niet gek.
pi_220925271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Toen ik uit huis ging (niet op kamers) moest ik ook echt al mn spullen meenemen en er stond al een broer te trappelen om mijn kamer over te nemen. Soms is de ruimte er gewoon niet.

Maar in het geval van Sanneke was die ruimte er blijkbaar wel.
pi_220925367
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:15 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Boris staat niet meer in haar profiel... En ook veel fotos met hem er op weg.
Dat idee had ik ook.
pi_220925372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:58 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Ik ben de jongste van 5, ging als laatste op kamers/het huis uit. Mijn kamer is nog heel lang gebleven zoals ie was en ik vond t best gek dat deze 'ineens' een andere bestemming kreeg. Toen wij ons eerste huis kochten kwamen mijn ouders ineens met alle zooi aan alsof we een enorme villa gekocht hadden 😂. Mijn schoonouders overigens ook, mijn schoonmoeder had alle tekeningen voor sinterklaas en alle melktanden bewaard, kwam allemaal naar ons nieuwe huis toe.
Wij hebben het meeste in een moeite door naar de stort gebracht haha.
pi_220925395
quote:
Ik had/heb nog best veel spullen bij mijn moeder staan. Maar wij gingen als kind op kamers en dan kom je vaak in het weekeinde nog langs (zeker als je geen wasmachine hebt). Andere situatie dus en er waren ook broers/zussen om de kamer over te nemen. Mijn oudste komt een paar keer per jaar thuis en heeft gewoon nog haar kamer met spullen. Zelfde geldt voor haar broers.
pi_220925414
quote:
Ik ken echt niemand die echt uit huis ging (dus niet op kamers.. dan blijft er logisch wat staan) en bijna alles achter liet 🤷 baby albums misschien... wat speelgoed dat ouders bewaard hebben 🤷 maar echt een kamer zowat in tact? Nee... bij onze vrienden beginnen kinderen ook uit te vliegen en die nemen ook alles mee 🤷
En wat spullen van de overleden vader snap ik... maar alles? Nee... wij gaan sowieso regelmatig door onze spullen heen en doen veel weg... ik hoop toch echt niet dat als ik ga mijn man over 15 jaar nog alles zo heeft staan als ik het achter liet
pi_220925467
Sow. Het huis van moeder van Sanne. Heftig. Wat een spullen! Met de paplepel ingegoten gekregen. Maar zo zijn hele generaties...

Minibelle ook weer idd met maan die op een balkon in de volle zon met 30 graden ligt te slapen? En het nog filmen ook.
Gelukkig is het wonderkind wel een halfjaar aan het zwemmen. Ze heeft toch nog geen diploma? En bovendien betaal je daar 20/25 euro per les. Mag het hopen. 😂
pi_220925748
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
pi_220926140
.. en weer dat blèren naar elkaar op straat om middernacht.
Buren slapen ongetwijfeld ook met de ramen open met dit weer, maar dat boeit ze niet. Content Moet Er Komen!
pi_220926167
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
  zondag 31 mei 2026 @ 06:36:00 #215
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220926246
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik verbaas mij er opnieuw zo over dat die kamers van de kinderen bij AM zo “basic” en ouwelijk zijn gestyled/ingericht. Zo klaar en kleurloos. Bij ons thuis en wat ik ook bij anderen zie is leuk behang, kleur over muur wat zelf gekozen is.. lekker roze of andere kleurtje wat favoriet is. Zo bijzonder dat geen van de kinderen dat hebben. Zouden ze dat niet mogen, vraag ik mij af.. ik kijk hier zo raar tegenaan. Zo netjes wit en hotelkamerachtig nu de kamer van Juul is opgeleverd..
Jet wilde graag roze maar dat mocht niet. De muren moesten wit
Ik mocht vroeger ook zelf bepalen welke kleur ik op de muur wilde op mijn slaapkamer, en mijn kinderen ook ( in alle redelijkheid 😁)

[ Bericht 0% gewijzigd door ikmoetdrieten op 31-05-2026 06:43:19 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 06:37:44 #216
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220926247
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Michelle post een foto waarop ze hoge hakken draagt in Parijs. Iemand reageerd daaronder met iets van; dat je op zulke hoge hakken op Roland Garros rond loopt, hopelijk had je sneakers in je tas. En dan zegt Michelle; wat maakt iedereen zich toch altijd druk om mijn schoeisel. En; hoge hakken lopen voor mij lekkerder dan sneakers.
Ga toch weg mens. Niemand maakt zich druk om jouw schoeisel. Jij maakt je vooral heel druk om je schoeisel. En niemand geloofd toch dat jij lekkerder loopt op hakken van 10cm dan op gympen.
Ik vind vrouwen die dan lopen op te scheppen dat ze hoge hakken zoooo fijn vinden lopen altijd zo suf. En helemaal om dan te zeggen dat hakken van 10cm fijner lopen dan gympen. Ik kan zelf ook prima op hoge hakken lopen maar sneakers lopen echt wel lekkerder. En die compleet afgescheurde knie , waar vorige week na een middagje festival nog een enorme zak vocht omheen hing , gaat ook weer prima zo te zien.
Zou ze zelf niet weten wat haar team op de socials pleurt?
Kan mij ook niet voorstellen dat er iemand lekkerder op 10 cm hakken loopt dan op sneakers
pi_220926315
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Eens maar dat mag je niet zeggen volgens bepaalde leden hier. :X
Die indruk heb ik niet, maar ik schrijf niet zo lang mee hier.
Achteraf gezien had ik dit wellicht anders moeten verwoorden, maar ze zat even zó in mijn irritatie. En dat komt vooral door haar gedrag: dat honende toontje met dat lachje, hoe ze kijkt, alles negatief verdraaien wat mensen soms proberen uit te leggen met goede bedoelingen en daarna een huilvideo.

Ik had haar even te veel gezien. En ik vind het gewoon echt zo sneu voor die jongen.
Reden waarom ik niet bij hvk kijk.

Ik zou het Sanne gunnen dat ze zou ervaren hoe professionele begeleiding thuis haar zou kunnen helpen in haar dagelijks leven.En ik hoop dat ze M naar de peuterspeelzaal laat gaan, zodat hij op een gezonde manier gestimuleerd wordt in zijn ontwikkeling. En dat ze op een positieve manier contact gaat maken met andere moeders. Dat ze iets om handen krijgt ipv die fixatie op spullen kopen.
Zulk mooi weer al twee weken en zij zit binnen, in haar camera te praten tegen haar denkbeeldige matties.
pi_220926598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Sorry buurvrouw! 😆
Geen probleem🤣🤣🤣
pi_220926717
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:46 schreef Weerikier het volgende:
Ik ken iemand die zoveel op hakken liep dat dat voor haar echt lekkerder liep, haar achillespees was gewoon verkort, zij had moeite met haar voeten plat neerzetten. Zij werd toen geopereerd aan dr been en moest daarna echt oefenen om op platte schoenen te lopen 😅

Maar goed, met MW haar maximaal kapotte knie zou ze er verstandig aan doen om normaal te doen. 🙈
pi_220926722
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En zo gaat ze dan naar een pannenkoekenrestaurant met een jeugd voetbalteam. Vreemde bovenlip en stuk tussen lip en neus trouwens, daar zit dan weer minimaal beweging in😂
Hoezo denk je dat het mooi is wanneer je borsten rond je middel hangen?
pi_220926764
quote:
Ik denk dat AM een error krijgt als haar kinderen zelf de inrichting van de kamers mogen bepalen. Kledingsmaak is ook allemaal overduidelijk AM, zelfs de volwassen kinderen. Geen eigen stijl ( maar ook geen eigen leven, dus wat dat betreft logisch)

Alleen " de tweeling" mag blijkbaar zichzelf zijn.
Het blijft een vreemd gezinnetje.
pi_220926828
Verbaasd over Wiline, die een kind van 2 wil meenemen naar de kerk. En dan dus geen kerk waar het voor een klein kind leuk is, maar een zware kerk met een lange, saaie dienst.

Echt, Waarom????
En hij " moet" straks ook mee naar een doopdienst. Waarom moet dat?

Heb niets tegen opvoeden met geloof uiteraard, maar je kunt ook doorslaan.
pi_220926842
Misschien zijn er meer kinderen bij een kerkdienst en willen ze het ook een keer proberen? Ergens aan de rand van de banken zitten en weg als hij herrie gaat maken/gaat stieren.
Dan weet je dat het niet lukt.

Ik snap ook niet dat zij altijd de kerkdienst luistert op zondag (ipv naar de kerk) omdat zij bij kind blijft. Dat zouden ze toch ook kunnen afwisselen?
pi_220926870
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Verbaasd over Wiline, die een kind van 2 wil meenemen naar de kerk. En dan dus geen kerk waar het voor een klein kind leuk is, maar een zware kerk met een lange, saaie dienst.

Echt, Waarom????
En hij " moet" straks ook mee naar een doopdienst. Waarom moet dat?

Heb niets tegen opvoeden met geloof uiteraard, maar je kunt ook doorslaan.
Dat is nou eenmaal hun kerk. Zijn echt wel strenge reli's hoor hun. Kind kan er maar beter vroeg aan wennen 😅
pi_220926874
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Misschien zijn er meer kinderen bij een kerkdienst en willen ze het ook een keer proberen? Ergens aan de rand van de banken zitten en weg als hij herrie gaat maken/gaat stieren.
Dan weet je dat het niet lukt.

Ik snap ook niet dat zij altijd de kerkdienst luistert op zondag (ipv naar de kerk) omdat zij bij kind blijft. Dat zouden ze toch ook kunnen afwisselen?
Denk dat ze dat echt zelf wil. Zij geeft kind liefst helemaal niet uit handen.
pi_220926877
quote:
Klopt dit mag inderdaad niet, ook hier heeft AM wel eens hele stukken over gepost. Ze heeft geen zin om steeds muren te moeten schilderen bij elke kamerwissel.
pi_220926887
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat het mooi is wanneer je borsten rond je middel hangen?
Vind ik sowieso een gekke trend. Zie het op tv ook wel regelmatig, diep decolleté, zonder BH en die borsten hangen op half 7.
pi_220926923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt dit mag inderdaad niet, ook hier heeft AM wel eens hele stukken over gepost. Ze heeft geen zin om steeds muren te moeten schilderen bij elke kamerwissel.
… want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

Het is meer dat zij een error krijgt van kleur. Een kamer met meer dan 1 kleur.
pi_220926940
Jonge kinderen blijven vaak toch niet in de kerk, maar gaan naar een kindernevendienst. Geen idee hoe dat is bij de wat zwaardere stromingen overigens, maar over het algemeen blijven de kinderen niet aanwezig tijdens de dienst.
pi_220926984
Zou dan nu toch de tweeling op een eigen kamer willen?
pi_220926988
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zo zie je hoe enorm onpersoonlijk en niet autonoom (om dat word maar eens bij een andere influencer te gebruiken) het is bij Am.
Julia gaat haar kamer uit een heerlijk de volgende dag kan Jet er al in, zonder aanpassingen ed. Gewoon inwisselbaar.

En Am weet altijd stories vol te blaten over de meest onzinnige dingen, de was, artisjokken en vissen. Maar als haar dochter definitief het huis uit gaat, dan wordt het bijna tussen neus en lippen door gedeeld.
pi_220927015
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:56 schreef Shuri het volgende:
Jonge kinderen blijven vaak toch niet in de kerk, maar gaan naar een kindernevendienst. Geen idee hoe dat is bij de wat zwaardere stromingen overigens, maar over het algemeen blijven de kinderen niet aanwezig tijdens de dienst.
Bij het type kerk waar zij heen gaat zitten ze er 1 1/2 uur bij. Stil te zitten.
pi_220927031
Oké is het dansen of eerder voorspel bij MCW en Timmie?! Dit film je toch niet? Zij is echt vol van zichzelf. Die leuke, vrolijke relatable meid van een aantal jaar terug is nergens te vinden
pi_220927063
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zo zie je hoe enorm onpersoonlijk en niet autonoom (om dat word maar eens bij een andere influencer te gebruiken) het is bij Am.
Julia gaat haar kamer uit een heerlijk de volgende dag kan Jet er al in, zonder aanpassingen ed. Gewoon inwisselbaar.

En Am weet altijd stories vol te blaten over de meest onzinnige dingen, de was, artisjokken en vissen. Maar als haar dochter definitief het huis uit gaat, dan wordt het bijna tussen neus en lippen door gedeeld.
Ja dat viel me ook op. Ze doet er maar vaag over.
pi_220927070
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

Haha ja zo'n beetje alles waar AM zich druk over maakt gebeurd niet of bijna nooit.
pi_220927084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:03 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Bij het type kerk waar zij heen gaat zitten ze er 1 1/2 uur bij. Stil te zitten.
Oh jeetje! Dan hield ik mijn kind thuis als ik haar was.
pi_220927086
quote:
Bij de kerk waar zij heen gaan niet. Die gaan gewoon mee en de meeste zitten dan keurig stil. Dus dat hij niet mee gaat, valt waarschijnlijk wel op
pi_220927087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat viel me ook op. Ze doet er maar vaag over.
Er valt niets aan te verdienen. Of ben ik nu te cynisch?
pi_220927105
Als er een baby komt bij mies en tim blijven ze dan wel op de boederie in de weekenden.
pi_220927109
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja zit je een eind in de goede richting denk ik
pi_220927113
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:09 schreef Shuri het volgende:

[..]
Of er komen emoties bij kijken. En dat moeten we natuurlijk niet hebben, snel wegstoppen!
pi_220927118
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:14 schreef Loveischocolala het volgende:
Als er een baby komt bij mies en tim blijven ze dan wel op de boederie in de weekenden.
Kan me het nog steeds niet voorstellen dat daar echt een kinderwens is. Volgens mij zegt ze dat om mensen te prikkelen.
Kijk wat een vrijheid ze zou opgeven. En dan kan ze niet meer zeggen: de klaver.

Belang van haar bestaande kinderen zou voorop moeten staan maarja..
pi_220927127
quote:
Kan me niet voorstellen dat er bij de Ger.Gem. een kindernevendienst is.
Maar kinderen op 2 jarige leeftijd meenemen naar de dienst is daar ook niet gebruikelijk denk ik.
Het lijkt soms net alsof ze niemand met haar kind vertrouwt, zelfs haar man niet. Ze is er behoorlijk van overtuigd dat alleen mama goed voor haar kind kan zorgen. Denk dat ze hem daarom ook echt niet naar de peuterspeelzaal zal doen.
En waarom ze zelf niet naar de kerk gaat is misschien wel omdat ze weinig lijkt aan te kunnen. Is gauw vermoeid terwijl ze nog geen eens 30 is. Ze leeft een behoorlijk beperkt leven.
pi_220927145
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Of er komen emoties bij kijken. En dat moeten we natuurlijk niet hebben, snel wegstoppen!
Dat is een mildere kijk op de zaak. Wellicht is het dit :)
pi_220927150
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
… want dat gebeurt nogal vaak natuurlijk.. 🙄

En ondertussen worden de slaapkamers elk jaar geverfd. Wat ik dan weer veel vind.
Dus waarom er dan geen kleur mag?
Inderdaad omdat zij dat niet wil.
pi_220927160
Hoeveel moeite is het nou om het weer een ander kleurtje te geven. Super leuk voor Jet om uit te zoeken en samen te verven..
Heel raar, zo’n universele kamer die overblijft als je alleen de spulletjes weghaalt.
pi_220927174
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:19 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat er bij de Ger.Gem. een kindernevendienst is.
Maar kinderen op 2 jarige leeftijd meenemen naar de dienst is daar ook niet gebruikelijk denk ik.
Het lijkt soms net alsof ze niemand met haar kind vertrouwt, zelfs haar man niet. Ze is er behoorlijk van overtuigd dat alleen mama goed voor haar kind kan zorgen. Denk dat ze hem daarom ook echt niet naar de peuterspeelzaal zal doen.
En waarom ze zelf niet naar de kerk gaat is misschien wel omdat ze weinig lijkt aan te kunnen. Is gauw vermoeid terwijl ze nog geen eens 30 is. Ze leeft een behoorlijk beperkt leven.
Het ging om een doopdienst toch? Dan gaan de kleintjes volgens mij ook gewoon mee. Gewone dienst dénk ik de meeste nog niet, maar een deel zal wel gewoon mee gaan. Vind het altijd heel knap, die ukkies die zo braaf stilzitten. De mijne kan echt niet mee, die breekt de boel af. Is overigens wel een minder zware kerk
pi_220927175
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Maar Julia was toch al een maand of 2 het huis uit? Het viel niet zo op, omdat ze elke dag nog bij haar ouders was om te lunchen, eten, drinken enzovoorts, maar ze zaten 2 maanden op een soort van proef in een huis/kamer.

Ik snap ook wel waarom Annemarie zich niet zo druk maakt: als de Geertskinderen uit huis gaan komen ze nog minimaal 5 x per week langs, dus de overgang is niet zo groot en ze blijven ook allemaal in de buurt wonen.

Het wordt pas echt spannend als er een kind besluit te emigreren 😁. Dat gaat een van onze kinderen zeer waarschijnlijk doen (zit ook al langere tijd in het buitenland) en alhoewel ik het best een ding vind, vind ik het tegelijkertijd ook een geweldige kans voor hem en moet hij het gewoon doen.

Ik vraag mij wel af hoe dat bij Annemarie zou gaan. Zou ze dat wel trekken?
pi_220927190
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Geen probleem🤣🤣🤣
😜
pi_220927197
Ik schrijf dit vanuit mijn eigen perspectief, met een moeder die haar kinderen bijna niet los kon laten, waardoor ik mij altijd schuldig voelde en emigreren voor korte of langere tijd geen optie was, omdat ze dat niet trok. Dat doe ik dus anders bij mijn kinderen en ze hoeven ook niet langs te komen als ze uit huis zijn. Maar misschien oordeel ik bij de Geertsen (wat op mij zo benauwend overkomt) te veel vanuit eigen perspectief/ervaring en daardoor te negatief.
pi_220927198
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kan me het nog steeds niet voorstellen dat daar echt een kinderwens is. Volgens mij zegt ze dat om mensen te prikkelen.
Kijk wat een vrijheid ze zou opgeven. En dan kan ze niet meer zeggen: de klaver.

Belang van haar bestaande kinderen zou voorop moeten staan maarja..
Ik weet het niet, zal me niks verbazen wel gaat gebeuren.. maar hopelijk denkt ze in belang van haar/zijn kinderen maar we zullen zien.
pi_220927287
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:42 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrijf dit vanuit mijn eigen perspectief, met een moeder die haar kinderen bijna niet los kon laten, waardoor ik mij altijd schuldig voelde en emigreren voor korte of langere tijd geen optie was, omdat ze dat niet trok. Dat doe ik dus anders bij mijn kinderen en ze hoeven ook niet langs te komen als ze uit huis zijn. Maar misschien oordeel ik bij de Geertsen (wat op mij zo benauwend overkomt) te veel vanuit eigen perspectief/ervaring en daardoor te negatief.
Ik spreek mijn zoon bijna dagelijks, maar zie hem echt niet elke week. Hij heeft een drukke baan en gezin.. en ik vind persoonlijk dat ze ook op hun eigen benen moeten staan. Hij is altijd welkom dat weet hij. Ik loop ook de deur niet plat bij me ouders. Heb een eigen leven. Loslaten is ook liefde zeg ik altijd
pi_220927568
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik spreek mijn zoon bijna dagelijks, maar zie hem echt niet elke week. Hij heeft een drukke baan en gezin.. en ik vind persoonlijk dat ze ook op hun eigen benen moeten staan. Hij is altijd welkom dat weet hij. Ik loop ook de deur niet plat bij me ouders. Heb een eigen leven. Loslaten is ook liefde zeg ik altijd
Ik heb soms wekenlang geen enkel contact met mijn oudste. Ik zie dan op whatsapp dat ze nog online is en dus leeft. Ze is momenteel heel erg heel eigen plek op de wereld aan het vinden, heeft een nieuwe vriendin et cetera. Ik herken dt van mijzelf, ik had in die periode van mijn leven ook weinig behoefte aan contact met mijn ouders. Als er echt iets is belt ze wel.
pi_220927600
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Maar Julia was toch al een maand of 2 het huis uit? Het viel niet zo op, omdat ze elke dag nog bij haar ouders was om te lunchen, eten, drinken enzovoorts, maar ze zaten 2 maanden op een soort van proef in een huis/kamer.

Ik heb het idee dat ze een huis heeft/hebben gekocht. Al dan niet met hulp van pa en ma (bestaat de ‘jubelton’ nog?) en/of uitbetaling van haar deel van de inkomsten van ma.

Een paar weken geleden ‘was het nog niet helemaal zeker’ (voorbehoud van financiering?) en had Rens misschien zijn kamer al opgezegd en deden ze aan huisoppas ergens want matras op de grond. Of misschien al aan het klussen in het nieuwe huis, hoewel ik J niet met vergeleken thuis heb zien komen en niemand van de familie heb gezien/vermeld dat ze waren helpen met klussen.

Maar ‘J vertelt het als ze eer klaar voor is’. Spannend hoor.. kanniewachte…
pi_220927605
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Shuri het volgende:
De kamer van Juul wordt voor Jet
Ben benieuwd of de tweeling uit elkaar gaat of dat Lot de kamer van Jet krijgt
pi_220927611
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:25 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat is een mildere kijk op de zaak. Wellicht is het dit :)
Welke reden het ook is, het is allebei eigenlijk triest. Niets aan te verdienen is triest, maar emotioneel niet beschikbaar is ook triest. Zo bedoelde ik mijn post. Als een van de kinderen al naar haar toe zou komen met een probleem krijgen ze waarschijnlijk “alles komt goed” te horen.
pi_220927632
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik heb soms wekenlang geen enkel contact met mijn oudste. Ik zie dan op whatsapp dat ze nog online is en dus leeft. Ze is momenteel heel erg heel eigen plek op de wereld aan het vinden, heeft een nieuwe vriendin et cetera. Ik herken dt van mijzelf, ik had in die periode van mijn leven ook weinig behoefte aan contact met mijn ouders. Als er echt iets is belt ze wel.
Ik ben nog niet zo ver, dus geen idee. Maar mijn zus vond het juist vervelend dat mijn moeder zelden wat liet horen (had dezelfde instelling als jij), en vertikte uit koppigheid om dan zelf contact op te nemen. Kan bij je dochter natuurlijk heel anders zijn, maar wilde toch even de andere mogelijke kant belichten.
pi_220927638
quote:

[..]
Ik heb beide soorten: dagelijks contact en weken niet. Verschillende kinderen met elk hun eigen behoefte.
pi_220927640
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze een huis heeft/hebben gekocht. Al dan niet met hulp van pa en ma (bestaat de ‘jubelton’ nog?) en/of uitbetaling van haar deel van de inkomsten van ma.

Een paar weken geleden ‘was het nog niet helemaal zeker’ (voorbehoud van financiering?) en had Rens misschien zijn kamer al opgezegd en deden ze aan huisoppas ergens want matras op de grond. Of misschien al aan het klussen in het nieuwe huis, hoewel ik J niet met vergeleken thuis heb zien komen en niemand van de familie heb gezien/vermeld dat ze waren helpen met klussen.

Maar ‘J vertelt het als ze eer klaar voor is’. Spannend hoor.. kanniewachte…
Wat boeit het inderdaad. En waarom moet Julia het vertellen? Julia moet lekker gaan samenwonen en uit beeld verdwijnen 😁
pi_220927641
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Welke reden het ook is, het is allebei eigenlijk triest. Niets aan te verdienen is triest, maar emotioneel niet beschikbaar is ook triest. Zo bedoelde ik mijn post. Als een van de kinderen al naar haar toe zou komen met een probleem krijgen ze waarschijnlijk “alles komt goed” te horen.
Toxisch positief.

Ik heb Am nooit kunnen betrappen op echte emoties, alleen redeneringen: zoals niet mogen buitenspelen zonder zwemdiploma.

Je ziet haar nooit knuffelen of fysiek contact maken, gaat ook lastig als je altijd een telefoon in je knuist hebt en erdoorheen aan het loeren bent.
pi_220927663
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik ben nog niet zo ver, dus geen idee. Maar mijn zus vond het juist vervelend dat mijn moeder zelden wat liet horen (had dezelfde instelling als jij), en vertikte uit koppigheid om dan zelf contact op te nemen. Kan bij je dochter natuurlijk heel anders zijn, maar wilde toch even de andere mogelijke kant belichten.
Ik stuur regelmatig een appje waarop ik dan een duimpje krijg of een antwoord van 1 woord 😁. Maar ik snap je punt hoor, mijn moeder zal ook nooit bellen, maar verwacht dat dan wel van mij.
pi_220927665
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Toxisch positief.

Ik heb Am nooit kunnen betrappen op echte emoties, alleen redeneringen: zoals niet mogen buitenspelen zonder zwemdiploma.

Je ziet haar nooit knuffelen of fysiek contact maken, gaat ook lastig als je altijd een telefoon in je knuist hebt en erdoorheen aan het loeren bent.
En als ze dan zelf op beeld is, dan zie je hoe ongemakkelijk dat is. Ze wil zelf niet op beeld heb ik het idee altijd, maar haar kinderen moeten alles maar goed vinden dag in dag uit.
pi_220927667
Ik vond AM op haar eigen eenrichtingswijze juist een beetje trip down memorylane-achtig, door vooral spullen naar voren te halen wat met haar beleving te maken heeft. Het afgedankte familieportret bv. J heeft duidelijk geen behoefte aan een compleet gezin-foto (goedzo J: je moeders obsessie, niet de jouwe)
Ik denk dat AM het vertrek van J wel moeilijk vindt, omdat ze zichzelf zo aan J optrekt, qua beleving. Meer vanuit de behoefte van AM.
Tot slot denk ik ook dat J meer haar eigen leven gaat leiden en het AM angst is dat ze minder thuis zal komen en daarom gaat proberen te lokken. 'Tot morgen' roepen over straat klonk ook weer onnodig als een bevestigende afspraak.
Tot zover mijn aanname en psychologie van de koude grond.😬
pi_220927674
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb beide soorten: dagelijks contact en weken niet. Verschillende kinderen met elk hun eigen behoefte.
Klopt. Mijn zoon heeft meer behoefte aan contact en meer vragen. Die belt dus veel meer (of een meloen in NL ook zo duur is, hoe hij problemen op zijn werk oplost, of ik een email even kan checken op spelfouten en ga zo maar door).
pi_220927687
Nog iemand maar dan in de overtreffende trap die de aansluiting in de beleving van de ander (haar kind) mist, is Sanneke. De onkunde straalt ervan af. Ze zou best willen (want ze is best liefdevol naar M), maar ze kan het niet.
pi_220927791
quote:

[..]
Personal note: ik vind dit een fijn geruststellend bericht om te lezen, in deze fase in mijn lev0n. Ik worstel momenteel in mijn loslatingsproces. Thanx.
pi_220927821
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:41 schreef AnnArt het volgende:
Nog iemand maar dan in de overtreffende trap die de aansluiting in de beleving van de ander (haar kind) mist, is Sanneke. De onkunde straalt ervan af. Ze zou best willen (want ze is best liefdevol naar M), maar ze kan het niet.
Je brengt het als een feit, maar het is een aanname, een mening.

Wat je ziet, is ook maar wat ze op beeld laat zien. De momenten dat ze niet filmt zou zo maar gewoon heel goed kunnen aansluiting op de beleving van haar kind. Maar dat weet je niet, want je ziet het niet.

Stel je voor dat ik de een uur lekker met het kind bezig ben geweest en daarna vind dat ik even mijn hersenspinsels met mijn volgers wil delen, dan zien ze dus misschien mijn kind op de achtergrond, maar ik deel mijn hersenspinsels. Dat is dus niet aansluitend op de belevingswereld van mijn kind en dat klopt ook, want mijn publiek is dan niet mijn kind, maar mijn volgers. Als ik mijn volgers even wil laten zien wat mijn kind doet met boekjes, dan zie je dus een fragment. Dat ik daarna bij het kind ga zitten en even een boekje met hem doorneem, zie je dan niet. Maar is het er dan ook echt niet?
pi_220927825
Ik praat misschien teveel vanuit mijn eigen bias, maar ik vind Annemarie zo benauwend en extreem bepalend als moeder. Ik krijg het er soms helemaal benauwd van, al zullen de kinderen het misschien niet zo ervaren. Dat blijkt ook uit kleine dingen (die ik misschien onterecht uitvergroot en misschien Annemarie ook wel, maar waarom dan?).

Annemarie schrijft in haar boek dat ze, toen ze meelas op fora, wekenlang tijdens de koffie alleen maar kon praten over wat anderen over haar schreven. Ik vind dat zo extreem egocentrisch overkomen, waarom zou je tijdens een smenzijn alleen maar daar over praten? Als mijn man alleen maar over zijn werk zou praten tijdens eten of koffie, dan zou ik daar snel klaar mee zijn. Een keertje is logisch, maar elke keer opnieuw is echt extreem egocentrisch.

Je man een paar dagen blokkeren op IG als vrouw van 45+ is ook apart, net als een live-tracker met je volgers in de woonkamer zetten (die woonkamer waarover Annemarie altijd zeurt als er iets van een ander tijdelijk staat, want haar woonkamer). De onhandigheid waarmee ze over haar ouders en de breuk praat. Sam, die omgepraat moest worden om mee te doen aan een tv-programma (wat Annemarie per se wilde, want goed voor de zichtbaarheid), terwijl hij niet wilde et cetera.

Ik kan het niet goed uitleggen en ik hoop dat ik een te gekleurde blik heb, maar ik krijg er de kriebels van.
pi_220927859
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook! Ik vind het helemaal prima, ieder zijn eigen ding. Mogen ze helemaal zelf weten :)
pi_220927924
Geen kinderfeesten geven, met kindjes spelen na school. Ik weet nog wel in mijn tijd dat mijn kinderen elke dag wel gingen afspreken.

Worden er helemaal geen kinderfeestjes gegeven in de fam Geerts? En was dat ook al bij de oudere kinderen?
pi_220927931
Weten jullie ook wanneer je in je luteale fase zit? Ik had er nog nooit van gehoord🤣🤣
pi_220927948
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:49 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Personal note: ik vind dit een fijn geruststellend bericht om te lezen, in deze fase in mijn lev0n. Ik worstel momenteel in mijn loslatingsproces. Thanx.
Lijkt me een lastige fase! 🫂
pi_220927982
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het is een aanname, een mening.

Wat je ziet, is ook maar wat ze op beeld laat zien. De momenten dat ze niet filmt zou zo maar gewoon heel goed kunnen aansluiting op de beleving van haar kind. Maar dat weet je niet, want je ziet het niet.

Stel je voor dat ik de een uur lekker met het kind bezig ben geweest en daarna vind dat ik even mijn hersenspinsels met mijn volgers wil delen, dan zien ze dus misschien mijn kind op de achtergrond, maar ik deel mijn hersenspinsels. Dat is dus niet aansluitend op de belevingswereld van mijn kind en dat klopt ook, want mijn publiek is dan niet mijn kind, maar mijn volgers. Als ik mijn volgers even wil laten zien wat mijn kind doet met boekjes, dan zie je dus een fragment. Dat ik daarna bij het kind ga zitten en even een boekje met hem doorneem, zie je dan niet. Maar is het er dan ook echt niet?
Klopt, is een aanname. Die disclaimer had ik in een bericht daarvoor gezet, maar bij deze niet. Goed dat je me hierop attendeert.
pi_220928062
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:55 schreef Tarantelle het volgende:
Ik praat misschien teveel vanuit mijn eigen bias, maar ik vind Annemarie zo benauwend en extreem bepalend als moeder. Ik krijg het er soms helemaal benauwd van, al zullen de kinderen het misschien niet zo ervaren. Dat blijkt ook uit kleine dingen (die ik misschien onterecht uitvergroot en misschien Annemarie ook wel, maar waarom dan?).

Annemarie schrijft in haar boek dat ze, toen ze meelas op fora, wekenlang tijdens de koffie alleen maar kon praten over wat anderen over haar schreven. Ik vind dat zo extreem egocentrisch overkomen, waarom zou je tijdens een smenzijn alleen maar daar over praten? Als mijn man alleen maar over zijn werk zou praten tijdens eten of koffie, dan zou ik daar snel klaar mee zijn. Een keertje is logisch, maar elke keer opnieuw is echt extreem egocentrisch.

Je man een paar dagen blokkeren op IG als vrouw van 45+ is ook apart, net als een live-tracker met je volgers in de woonkamer zetten (die woonkamer waarover Annemarie altijd zeurt als er iets van een ander tijdelijk staat, want haar woonkamer). De onhandigheid waarmee ze over haar ouders en de breuk praat. Sam, die omgepraat moest worden om mee te doen aan een tv-programma (wat Annemarie per se wilde, want goed voor de zichtbaarheid), terwijl hij niet wilde et cetera.

Ik kan het niet goed uitleggen en ik hoop dat ik een te gekleurde blik heb, maar ik krijg er de kriebels van.
Ik deel wat je zegt. Alles moet gaan zoals zij dat wil/voor ogen heeft.
Jet wilde een bepaald soort taart voor haar verjaardag, maar AM besloot anders.
Lot heeft een keer gezegd dat ze een slak leuk vond en daarna moest (van AM) alles in slakkenthema.
Iedere zondag komt iedereen, volgens AM vrijblijvend, maar met haar controle drang kan ik me dat haast niet voorstellen.
Iedere week is alles hetzelfde, want ze kan niet afwijken.
Ben je het niet met haar eens? Dan word je geblokkeerd, kennelijk ook als je onderdeel bent van het gezin. Nogal infantiel als je het mij vraagt.

Het feit dat ze het tijdens het koffie nergens anders over kon hebben laat ook zien dat ze dus verder absoluut niks meemaakt.
pi_220928145
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Weten jullie ook wanneer je in je luteale fase zit? Ik had er nog nooit van gehoord🤣🤣
Nee, maar ik hoef dan ook geen filmpjes in scène te zetten waarbij ik tegelijkertijd een bosje bloemen en een slagersmes in mijn handen houd en het slagersmes vervolgens per ongeluk expres op de grond valt. En dat allemaal om het weer eens over een fase in de cyclus te hebben. Ik heb geen tijd voor zoiets.
pi_220928169
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:00 schreef Shuri het volgende:
Mijn gevoel zegt, tweeling samen, L een andere kamer, en L haar kamer wordt kantoor. Oude werkruimte wordt meuk opbergplek.
pi_220928209
Over loslaten gesproken, een van mijn kinderen moet ik bijna een schop onder zn kont geven om iets te gaan ondernemen, zich los te maken van ons de ander moet een touw om zn middel knopen om niet te snel te gaan.

Als kind kon mijn oudste ineens fietsen maar als ik hem daarna niet op die fiets gezet had, had hij nooit meer gefiets. Mijn jongste kon fietsen en die was ik ineens kwijt, ik dacht dat hij aan het spelen was in de speeltuin achter ons huis maar hij was naar de supermarkt gefietst om drinken te halen voor zn (knuffel) hondjes.

Inmiddels zijn ze volwassen, gaat de een in een tentje slapen op een 3 daags festival en zit de ander te gamen met vrienden. Elk hun eigen weg 🤣
pi_220928291
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt, tweeling samen, L een andere kamer, en L haar kamer wordt kantoor. Oude werkruimte wordt meuk opbergplek.
Dit zou goed kunnen!
pi_220928309
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Zou heel goed kunnen! Annemarie zegt steeds dat de tweeling niet apart wil ( of dat echt zo is, weet ik niet).
pi_220928332
In Lots kamer past nu natuurlijk ook niet echt een gewoon bed. Het lijkt me noodzakelijk dat zij naar een andere kamer moet.
pi_220928392
Hoezo moet Lot een groter bed ? Dat kind blijft eeuwig behandeld worden alsof ze 2 is . 🙈
pi_220928401
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik stuur regelmatig een appje waarop ik dan een duimpje krijg of een antwoord van 1 woord 😁. Maar ik snap je punt hoor, mijn moeder zal ook nooit bellen, maar verwacht dat dan wel van mij.
Dan is het inderdaad anders, vanuit jouw kant is er toenadering. Mijn moeder deed het vanuit haar kant met goede bedoelingen, alleen werd het anders opgevat.
pi_220928459
JvP heeft het over haar bank die ze al vier jaar heeft en ze denkt dat ze hem in die tijd slechts één keer heeft schoongemaakt. Nou weet ik niet wanneer ze op die bank hebben gezeten maar vaak zal dat niet geweest zijn want ze hebben steeds gemeubileerd gewoond en dat nieuwbouwhuis dat ze toen had was ook zo weer weg.
pi_220928462
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
pi_220928471
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Laat me raden; Lotte? Ik weet wat de luteale fase is, maar serieus nooit bedacht: “Oh, ik zit nu in m’n luteale fase, vandaar dat … “
Ik heb weleens het idee dat diegenen die daar zo bewust mee bezig zijn er ook naar gaan leven. Net als DBM en Sanneke naar hun (al dan niet gediagnosticeerde) autisme gaan leven.
Enige wat ik bijhoud is op welke dag(en) van m’n cyclus de hoofdpijn te erg is om te kijken of daar een patroon in zit.
pi_220928517
MCW die absoluut een 2e leg wil. In de reacties wordt gevraagd of er daarbij wel aan de kinderen wordt gedacht. Reageert er iemand dat als je MCW volgt je ziet dat haar kinderen op de 1e plek staan. Heeft MCW nog een 2e account ofzo want ik zie het niet?
pi_220928536
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Toen Juicechannel de roddel bracht dat Michelle in Spanje gespot was met een andere man tijdens de poly nog, was dit idd Tim en waren ze al samen. Ze heeft hem toen nog buiten beeld moeten houden. Vertelt ze in nieuwe vlog op YT
En ze is er waarschijnlijk trots op ook.
pi_220928648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Laat me raden; Lotte? Ik weet wat de luteale fase is, maar serieus nooit bedacht: “Oh, ik zit nu in m’n luteale fase, vandaar dat … “
Ik heb weleens het idee dat diegenen die daar zo bewust mee bezig zijn er ook naar gaan leven. Net als DBM en Sanneke naar hun (al dan niet gediagnosticeerde) autisme gaan leven.
Enige wat ik bijhoud is op welke dag(en) van m’n cyclus de hoofdpijn te erg is om te kijken of daar een patroon in zit.
Heb je die human design onzin van haar wel eens gehoord, nog wel een tandje erger dan leven naar je cyclus
pi_220928650
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:35 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Een slangenkuil is het!
pi_220928744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW die absoluut een 2e leg wil. In de reacties wordt gevraagd of er daarbij wel aan de kinderen wordt gedacht. Reageert er iemand dat als je MCW volgt je ziet dat haar kinderen op de 1e plek staan. Heeft MCW nog een 2e account ofzo want ik zie het niet?
Ik denk dat Michelle denkt dat haar kinderen op 1 staan. Maar haar gedrag de laatste jaren laat wel wat anders zien.
De intentie zal er best zijn, maar ze kiest toch echt vooral voor zichzelf.
pi_220928748
Rosannevanhemert vind het zo fijn dat haar zoon voor zichzelf kiest en wat hij leuk vindt. Zij ziet hem met voetballen het liefst in het veld, maar hij vindt keeper het leukst.
Waarom zou je je kind liever in t veld zien? Wat maakt het uit?
Zij weet ook altijd een emotionele draai ergens aan te geven. Krijg soms het idee dat Michelle haar grote voorbeeld is qua content.
pi_220928840
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rosannevanhemert vind het zo fijn dat haar zoon voor zichzelf kiest en wat hij leuk vindt. Zij ziet hem met voetballen het liefst in het veld, maar hij vindt keeper het leukst.
Waarom zou je je kind liever in t veld zien? Wat maakt het uit?
Zij weet ook altijd een emotionele draai ergens aan te geven. Krijg soms het idee dat Michelle haar grote voorbeeld is qua content.
Deze herken ik wel, dat is nou eenmaal de voetbalwereld, ouders denken dat een speler eerder wordt gescout dan een keeper..
en ouders zien de ballen liever niet achter hun kind verdwijnen.
pi_220928846
Snap die nutteloze slaapzak story niet bij Sanneke
pi_220928857
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Heb je die human design onzin van haar wel eens gehoord, nog wel een tandje erger dan leven naar je cyclus
Sommige mensen weten van gekkigheid niet waar ze hun geld aan uit moeten geven. Debbie kocht toen ook zo’n blauwdruk.
pi_220928875
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Snap die nutteloze slaapzak story niet bij Sanneke
🤣🤣 Want normaal gesproken zijn haar stories super nuttig!😉
pi_220928880
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
🤣🤣 Want normaal gesproken zijn haar stories super nuttig!😉
Neee wahahaha maar nu helemaal
pi_220928993
Dus als ik het goed begrijp, let Dion normaal heel goedop met wassen en nu eem x niet...
Dus Sanneke doet de was niet zelf?
En oja het gaat van zn zakgeld af🤔
pi_220929031
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, let Dion normaal heel goedop met wassen en nu eem x niet...
Dus Sanneke doet de was niet zelf?
En oja het gaat van zn zakgeld af🤔
Voor straf geen fantastische kaas krenten rozijnen kaas krenten rozijnenbol voor Dion! Het zal hem leren!
pi_220929051
Minibelle is nog aan het bedenken welke sport geschikt is voor de jongste.
Uiteraard kan het kind alles!
pi_220929053
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik deel wat je zegt. Alles moet gaan zoals zij dat wil/voor ogen heeft.
Jet wilde een bepaald soort taart voor haar verjaardag, maar AM besloot anders.
Lot heeft een keer gezegd dat ze een slak leuk vond en daarna moest (van AM) alles in slakkenthema.
Iedere zondag komt iedereen, volgens AM vrijblijvend, maar met haar controle drang kan ik me dat haast niet voorstellen.
Iedere week is alles hetzelfde, want ze kan niet afwijken.
Ben je het niet met haar eens? Dan word je geblokkeerd, kennelijk ook als je onderdeel bent van het gezin. Nogal infantiel als je het mij vraagt.

Het feit dat ze het tijdens het koffie nergens anders over kon hebben laat ook zien dat ze dus verder absoluut niks meemaakt.
Zou dat laatste ook niet kunnen komen doordat zij moeilijk kritiek verdraagt, dit haar helemaal in beslag neemt en dat zij een klein netwerk heeft om dit te delen? Tja, dan blijft Maarten met de koffie over om te ventileren ... en valideren.

Zij verdraagt andere geluiden nog steeds erg slecht, maar nu blokkeert ze, vermijdt het, verzamelt ja-knikkers en overschreeuwt ze haar onzekerheid.
pi_220929059
Nog geen story gezien van Sanneke, maar als Dion serieus ook nog moet wassen zakt mijn broek af! Wauw, gewoon wauw 😱
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')