Ik denk dat het grapje is dat mijan uitgesproken is als me jan (ik jan) en dat het dan mij jan is 🤔🤷 denk wel briefje van Sanneke...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is Mij jan een onderling 'grapje' omdat veel mensen het verkeerd uitspreken? (Heeft ze wel eens verteld).
Al met al vind ik het een gek briefje, wie het ook geschreven heeft 🙈
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
De doos van frau Geerts is te koop.
‘In de doos zit ook een ticket voor het blabla event. Een dag vol inspiratie, wurksjops, leuke activiteiten en lezingen’
Maar ze vertelde dat er 2 tijdslot waren, dus je hebt van 9.30 tot een uur of 12.30 voor dat alles? En dan van 13-17 uur voor de volgende groep?
En een toegangsticket voor die halve dag zou dan ¤ 49,95 zijn.
‘Nadere informatie volgt nog’ dus je weet nog niet eens wat we te beleven is.
Oh, zo goed had ik niet gekeken/geluisterd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.
9.30-12.00u of 14.00-16.30u.
Daar mag je vanuit het hele land naar Rotterdam komen. En je moet je binnenkort al aanmelden.
Ik vermoed dat ze ervan uit gaan dat lang niet iedereen komt, zodat ze nog lekker extra kunnen verdienen aan losse kaarten. Die ze sowieso gaan verkopen aangezien niemand alleen wil gaan.
Maar hoe zit het dan met die tijdsloten? Dan moet je 2 tickets kopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Of ze doen 1 workshop in de ochtend en een andere in de middag, dan zou je ze beide moeten boeken
Maike vond het zelf ook niks maar Parkertje wilde ze persé aan. Die maakt daar compleet de dienst uit dat blijktquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef Lalaland79 het volgende:
Die schoentjes van Parker van Maikekd. Brrr ik krijg de rillingen van open bij de tenen. Het idee dat je zo je tenen kan open halen.
Ik denk dat haar ego zo groot is dat ze verwacht dat er zoveel mensen komen dat er anders geen overzicht meer is ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:50 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat er een tijdslot is bij dat event. Ze willen tig dingen organiseren maar tijd krijg je er niet voor. Zou me niks verbazen als je ter plekke nog voor vanalles moet bijbetalen.
Ja. overzicht is wel een dingetje bij haar. Ik heb me echt gek gelachen toen met die Sinterklaas bingo. Er was een quizmaster en iemand die het overzicht over de Grote Groep hield. Die aan de keukentafel zat te bingooen. En ze wou volgende keer iets veranderen aan hoe ze de snacks frituurde want nu raakte ze het overzicht kwijt als ze de bitterballen uit het vet ging halen. Of zoiets. Dus bij dit aankomende event is er strakke planning; 9:30 binnen, 12:00 oprotten en als je dan met zn 2en gaat kost die ochtend je 100 ballen. Voor een paar workshops en Maarten zien bbq-en. Lekker ook bbq om 10:00 sochtends. En oh ja, je kan ook niet parkeren maar wordt opgehaald met een huifkar op het station. Dat wordt lachen, gieren, brullen!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat haar ego zo groot is dat ze verwacht dat er zoveel mensen komen dat er anders geen overzicht meer is ofzo
Je moet wel echt 'die hard' fan zijn om daar naartoe te willen voor dag en dauwquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:14 schreef Weerikier het volgende:
[..]
8Ja. overzicht is wel een dingetje bij haar. Ik heb me echt gek gelachen toen met die Sinterklaas bingo. Er was een quizmaster en iemand die het overzicht over de Grote Groep hield. Die aan de keukentafel zat te bingooen. En ze wou volgende keer iets veranderen aan hoe ze de snacks frituurde want nu raakte ze het overzicht kwijt als ze de bitterballen uit het vet ging halen. Of zoiets. Dus bij dit aankomende event is er strakke planning; 9:30 binnen, 12:00 oprotten en als je dan met zn 2en gaat kost die ochtend je 100 ballen. Voor een paar workshops en Maarten zien bbq-en. Lekker ook bbq om 10:00 sochtends. En oh ja, je kan ook niet parkeren maar wordt opgehaald met een huifkar op het station. Dat wordt lachen, gieren, brullen!
Nou dit klinkt inderdaad erg onaantrekkelijk en overpriced.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:23 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je moet wel echt 'die hard' fan zijn om daar naartoe te willen voor dag en dauw
Ja AM 😆quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zit me vooral af te vragen hoe je online dat event kan bijwonen 🤔 je kunt kiezen aanwezig zijn of online... maar loopt er dan iemand overal heen met een camera?
Oh ja want alle succesvolle zakenvrouwen liggen in de middag een uur in bed 😂 I wish!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Jees2008 het volgende:
Vergeet niet dat AM tussendoor moet lunchen en een uurtje slapen.
Ik vroeg me af wie al die Vinted zooi moet gaan inpakken en versturen? Mag toch hopen dat ze daar niet óók nog haar moeder mee opzadelt. Lijkt me een erg lieve ( maar veel te meegaande) vrouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:19 schreef poohenzo het volgende:
En daar kwam ze weer ongevraagd op mijn insta, Pascal, met welke leuk verjaardagscadeau je haar blij kunt maken , budget maakt niet uit. Ik ben geneigd om een etentje bij de Librije te opperen . Waarom neemt niemand haar login af ?
Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie al die Vinted zooi moet gaan inpakken en versturen? Mag toch hopen dat ze daar niet óók nog haar moeder mee opzadelt. Lijkt me een erg lieve ( maar veel te meegaande) vrouw.
En alles inpakken en verzendklaar maken lijkt me ook niet te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou ze zal wel niet zelf naar het pakketpunt fietsen
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
Haar leven is nog leger dan dat van Sanneke. Alles is een show.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind haar content echt met de dag erger worden.
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW: Vaste prik op de eerste avond Parijs, eten bij Gigi. Net een half jaar een relatie en nu al een traditie. Of is dit iets wat ze ook al met KB deed? Net als handjes vasthouden in de auto, hi liefde/collega/trainer etc.
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
En eten bestellen, of naar burger king. Kopen kopen kopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar haar vriezer zit propvol.... 🤣😂 zoveel eten in huis en toch iedere dag nieuw halen 🤣👍👌
Dat ding had ze ook voor de heb. Zelfde als de box, die moest ook weg, maar nu dagelijks gezeur over dat M. aan haar vast geplakt zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Post-its het volgende:
Sanneke (threads)heeft hun deryan tentje weggedaan omdat ze er te laat er mee zijn begonnen om eraan te wennen.
Hoe vaak zou ze het geprobeerd hebben? Mijn oudste was ruim 2 toen we dat voor het eerst deden. En daarna ook ideaal op 2 pers hotelkamers
Kan er nog wel bij op het aanrecht. Steeds minder plek om dingen te snijden enzo, kan ze weer meer eten bestellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf ijsblokjes maken of gewoon een zak bij de supermarkt halen! Deze meid koopt om het kopen!
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michellequote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar er goed uitzien. Laatste setje is niet mijn smaak, maar ze kan het prima hebben. En als ze wat is aangekomen, so what?
En als ze steeds een zak koopt kan ze vaker kopen!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dit!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
Toch vind ik het niet misstaan bij JvP, ik zou liever haar figuur hebben dan dat van MCW.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Fietsbel26 het volgende:
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
Haha ik kwam hier voor deze comment. Dit is de tweede keer in Parijs toch😂quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als Michelle iets 1x gedaan heeft is het traditie. Ze weet van ellende niet meer wat ze moet verzinnen
En waar gaat dat dan neergezet worden? Dat aanrecht staat al vol.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt op threads een ijsblokjes machine... en vraagt zich af of dat handig is of kastvulling... reageerders zijn enthousiast 🤣 dat word weer winkelen 🥳
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke smeert zoveel troep op haar gezicht! Echt niet normaal in haar live
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik kijk dus even hun Lang leve de liefde terug
Maar is Sanneke Energie coach???? HOEEEEEEE
Nee ik ben snel afgehaakt ging over liedjes waar ze op wou lopen naar het altaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:42 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting over het begin van de live? Ik zie namelijk reacties over reizen en noorwegen
Ik ga stukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Ik volg haar niet, maar zoek haar soms wel op. Geen idee of ze gaat scheiden. Het is in elk geval desinfluencer om iets cryptisch te posten over je afwezigheid om heel veel hartjes te krijgen en nieuwsgierigheid op te wekken. Zeg dan niets, denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Volgt iemand Elise Joanne ? Zou zij gaan scheiden ?
Ja dit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 dagen in callcenter gewerkt waar ze mensen moest bellen om advies te geven over besparen op energie en iets te verkopen ofzo.
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Mijan zit al lekker aan een koekje😋
Ik volg haar niet maar ze kwam vanochtend wel weer voorbij met een vage post. Je bent fluflu of niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Een koekje is makkelijker😉quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij wilde een broodje maar dat mocht niet... hij moest een koekje
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:52 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja daar verbaas ik me ook over. Zijn salaris zal toch niet denderend zijn? Ik vind dat ze nog best vaak weggaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
En dat allemaal op maar een salaris.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Hij is gewoon nog te zien bij een aantal postsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Iemand reageert wel met zie Boris niet meer?
Ooh, dat zal Annemarie niet leuk vinden dat ze dat noemt 😜quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Het is nu al lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef AnnArt het volgende:
Liefslabel-vrouw vanmorgen op insta: Vandaag bingo met deMOEDERvan, maar eerlijk? We hebben nog maar 3 kaarten verkocht...
😂😂😂😂
Nou ik heb dus die drie afleveringen gezien, en ik kan 1 ding concluderen :quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over de levensstijl van Sanneke en Dion. Nu gaan ze weer naar Antwerpen, ze gaan echt regelmatig weg.
Ik ben benieuwd of ze wel een goede buffer hebben, of dat alles gewoon uitgegeven wordt.
Gisteren poste ze onder die boxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef Lodelie het volgende:
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat laatste hoeven we toch niet over te twijfelen?
😂😂quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:53 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is nu al lachen, gieren en brullen
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind haar er ook goed uitzien en ze is qua kleding showen een stuk representatiever dan Michelle
Ze droeg natuurlijk kleren van Jolie misschien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft zeker meer het figuur van de gemiddelde vrouw. Ik vond haar kleding eerst mooier, maar dat is smaak. Ik vind het vooral bizar dat een volwassen vrouw en moeder van 3 kinderen ten tijde van de poly zo van stijl veranderde en nu weer terug. Wannabe Michelle is nu weer zichzelf blijkbaar en heeft van het leven van Michelle Koen en de bonusklaver overgehouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |