Ze hadden studiedagen en 2 dagen vrij gevraagd zei ze, maar ja ook haar kinderen werken hard hoor! Pff alles is reclame bij deze meid.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Kinderen zijn vast hoogbegaafd zoals ieder flu flu kind. Zijn ze trouwens alweer terug van de vorige vakantie? Jeetje.
Hier vakantie nu! Of nouja, afgelopen week hadden we vakantie. Vorig jaar hadden we in juni zomaar een weekje vrij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vast gemist maar hoeven de kinderen van Debbie Dhillon niet naar school..? Het is toch nergens vakantie meer nu? 10,5 uur vliegen is ook geen Spanje of Turkije 🤔 #gifted #corendon
Dat vond ik sowieso al.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal voelt zich vandaag ziek. Maw ze is nog meer aan het verzwakken. Op deze manier is juli nog heel ver weg
En dan nog? Er zijn periodes geweest dat koophuizen ontzettend lang leeg stonden omdat ze moeilijk verkocht werden. Ik heb zelf ook weleens een huis verkocht waarvan de overdracht pas 7 maanden later was terwijl ik al een ander huis had.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:57 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen, zag je dat ik de indruk had dat dit een heel lange periode was.
Volgens mij wel hoor. Dat heeft ze in eerdere vlogs verteld en volgens mij ook op Insta.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef Hyacinth het volgende:
Nee joh geen 5 jaar een relatie voor de poly. Ze kenden elkaar een paar jaar geloof ik
Alleen zijn alle vlogs weg en op insta ook behoorlijk veel verwijderd inmiddels hahaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Dat heeft ze in eerdere vlogs verteld en volgens mij ook op Insta.
In de zomer van 2022 ging ze bij haar ex weg. Een maand later was ze met de poly op Mallorca. De jongste van de poly was toen net een paar weken oud. En volgens mij heeft MCW weleens verteld dat ze sinds 2019 in een relatie zaten. Of een soort van relatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij was ze toen al uit elkaar met haar ex-man. Of de scheiding helemaal afgehandeld was, weet ik niet.
Laten we niet vergeten dat Michelle en Jacqueline voor de poly al 5 jaar een relatie met elkaar hadden. Ik neem aan met wederzijds goedvinden van zowel Koen als de ex-man van Jacqueline.
Dat lijkt mij een aannemelijker tijdspadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In de zomer van 2022 ging ze bij haar ex weg. Een maand later was ze met de poly op Mallorca. De jongste van de poly was toen net een paar weken oud. En volgens mij heeft MCW weleens verteld dat ze sinds 2019 in een relatie zaten. Of een soort van relatie.
Heeft ze drie maanden gedaan ofzo!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik kijk dus even hun Lang leve de liefde terug
Maar is Sanneke Energie coach???? HOEEEEEEE
Ze hadden dan beter geld voor hun huis kunnen krijgen. Zoveel logischer en nodiger, maar ach. Tikkies he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:02 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou ze zijn een bruiloft aan het plannen, dus er is wel geld.
Ik denk nog steeds dat zij een som geld hebben gekregen en dat die nu uitgegeven wordt aan de bruiloft. Ik geloof er niks van dat zij dat bij elkaar gespaard hebben.
Ongelooflijk. Ze is blij dat haar moeder is verhuisd zodat zij niet degene is die het huis moet gaan leegruimen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Zo te horen wil Sanneke vooral geld verdienen aan de spullen van haar vader. Je ziet aan heel haar uitstraling en manier van praten dat ze hoopt dat de boekjes van de Efteling veel geld waard zijn. "Ze" wil een paar keer per jaar op een rommelmarkt gaan staan want dat verkoopt volgens haar sneller dan vinted. Dat gaat zij dus echt niet zelf doen hè, mag haar moeder met Dion voor opdraaien.
Haar moeder is trouwens al best een tijdje geleden verhuisd naar een appartement. Sanneke en Dion hadden het geld niet om het te kopen. Ze had waarschijnlijk gehoopt dat haar moeder het huis zou schenken..
HAha ja zij bekijkt alles met het oog 'op geld'. Ik heb een paar jaar terug mijn ouders geholpen met de zolder leegruimen. Dat was heel simpel, ga je dit nog gebruiken, nee? Weg ermee. Zelf heb ik 1 curver box meegenomen met kinderboeken en een doos met sportprijzen. Mijn broer wilde helemaal niks hebben. Een deel ging zo de container in en wat nog goed was is naar de kringloop gegaan. En aangezien we alles toen hebben uitgezocht, scheelt dat weer een berg als het huis echt nog eens een keer leeg moet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:33 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze is blij dat haar moeder is verhuisd zodat zij niet degene is die het huis moet gaan leegruimen.
Wat een enorm egoïstische gedachtengang. Bovendien als mijn moeder een heel huis leeg zou moeten ruimen, dan zou ik daar even druk mee zijn want ik zou dat haar niet alleen laten doen en me ook verantwoordelijk voelen om haar te helpen. Maar Sanneke niet, die is blij dat ze de dans kan ontspringen.
Ik snap echt niet dat als er zoveel werk is, dat je moeite wil gaan doen om wat centen eraan te verdienen.
Dat je goede dingen niet wilt weg wilt doen omdat je het zonde vind, dat snap ik. Maar ik zou een container huren en dat hele huis leegmaken. Dan ben je er vanaf, ruimte in je hoofd en in je leven.
Zou DBM al aan Chat gevraagd hebben of haar burn-out al over is na 24 uur?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:47 schreef Mirp het volgende:
[..]
Laat maar, DBM bracht me op een idee; ik ga even chatten met ChatGPT
Pfoe ik hoop het niet, waarschijnlijk zegt hij dat ze langer in bed mag blijven liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zou DBM al aan Chat gevraagd hebben of haar burn-out al over is na 24 uur?
Eén van de drie waar de labelvrouw het over had? Die er overigens een optimistische draai aan gaf door te zeggen: dus ... eh ... dan hen je wel meer kans op een prijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de volgmoekes over het AM- event:
Wauw, wat een droom is dit, hier ga je toch extra van stralen? Duimen jullie mee voor een beetje extra geluk [voor die overnachting, gevolgd door een paar namen]
Zou AM al van de bingostoel zijn gegleden?
Pascal heeft mij verwijderd wat is haar Instagram naam ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:00 schreef JaneDoe het volgende:
Pascal voelt zich vandaag ziek. Maw ze is nog meer aan het verzwakken. Op deze manier is juli nog heel ver weg
Ja ind , mijn ouders hebben dat gedaan , de zolder, toen ze nog redelijk goed waren , mijn vader had het allemaal neergezet zo van wat willen jullie nog meenemen , anders gaat het naar een container.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
HAha ja zij bekijkt alles met het oog 'op geld'. Ik heb een paar jaar terug mijn ouders geholpen met de zolder leegruimen. Dat was heel simpel, ga je dit nog gebruiken, nee? Weg ermee. Zelf heb ik 1 curver box meegenomen met kinderboeken en een doos met sportprijzen. Mijn broer wilde helemaal niks hebben. Een deel ging zo de container in en wat nog goed was is naar de kringloop gegaan. En aangezien we alles toen hebben uitgezocht, scheelt dat weer een berg als het huis echt nog eens een keer leeg moet.
Pascalvdhaasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Pascal heeft mij verwijderd wat is haar Instagram naam ?
Klopt boeken raak je aan de straatstenen niet kwijt, behalve echt bijzondere exemplaren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:27 schreef Earring het volgende:
Wij besteden het ooit uit aan een ontruimingsdienst. Klinkt rotter dan het is. Ze halen alles eruit en leveren het veegschoon op. Kost n paar honderd euro en dat was het zeker waard. En dat zonder tikkie. Echt ideaal
Als ik al die boeken zie bij Sanneke gaat ze die echt niet op een rommelmarkt kwijt raken hoor. En hooguit sommige voor 1/2 euro per boek, meer levert dat niet op.
En die tattoo op haar knie ziet eruit als een bloeduitstorting ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje er blijft niets over van Debbie.... als iets een anti reclame is is zij het wel 😱 zou me zorgen maken als een vriendin er zo uit begon te zien 😱
En die allemaal op Vinted zetten, misschien af en toe een verkopen, uitzoeken waar die ook alweer ligt in de hoarder-room, inpakken, naar een verzendpunt (WINKELS!! 😍🤪).. hou toch op.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt boeken raak je aan de straatstenen niet kwijt, behalve echt bijzondere exemplaren.
En hoe ziet ze dat dan voor zich, alles ergens opslaan, meerdere keren al die zware dozen naar rommelmarkten slepen en alle onverkochte boeken weer terug slepen? Ze zegt maar wat, maar overziet het echt totaal niet.
Dank je .quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:03 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Pascalvdhaas
Wie vond het een goed idee om een racefiets als tip te geven voor haar verjaardag..?
Ja hou op iddquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En die allemaal op Vinted zetten, misschien af en toe een verkopen, uitzoeken waar die ook alweer ligt in de hoarder-room, inpakken, naar een verzendpunt (WINKELS!! 😍🤪).. hou toch op.
En zij treed niet op,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Voor de liefhebbers: het door AI geschreven boek van AM staat nu ook in de bibliotheek-app.
Op een van de eerste pagina’s: ‘ik treed via mijn stories dagelijks op voor een publiek ter grootte van een uitverkocht Johan Cruijff ArenA. ‘
Nee, je hebt 100.000 volgers, maar hoeveel daarvan kijken daadwerkelijk (dagelijks) naar je stories?
Des te zorgwekkender dat je je kinderen elke dag tentoonstelt aan dus een arena vol met mensen die je niet kent! Maar dat beseft ze zich denk ik (helaas!) niet na die uitspraak.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Voor de liefhebbers: het door AI geschreven boek van AM staat nu ook in de bibliotheek-app.
Op een van de eerste pagina’s: ‘ik treed via mijn stories dagelijks op voor een publiek ter grootte van een uitverkocht Johan Cruijff ArenA. ‘
Nee, je hebt 100.000 volgers, maar hoeveel daarvan kijken daadwerkelijk (dagelijks) naar je stories?
Kan me niet voorstellen dat het storm heeft gelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek even bij AM, ze is verdacht stil, het loopt vast storm voor de bingo en aan elkaar gedraaide optreden.
Liefslabel deelt dat AM in Alphen is.
Wat zal het lachen gieren brullen zijn daar.
En aan Dion zn reactie te horen was hij niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft weeeeer wat gekocht. Geld zat die meid!
Arm kind! Schrok zich wild!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
Sanneke die haar oude kinderboeken op de grond zet zodat Mijan ze kan bekijken.
Mijn hemel, wacht daar een paar jaar mee joh.
En hoezo gooit ze die stuiterballen zo naar hem toe? Echt zij is zo vreemd vind ik
Dat vermoeden heb ik wel, denk dat daar heel veel dingen zijn gebeurd die niet naar buiten zijn gebracht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geen 5 jaar toch, voor de poly. Dan zou het iets van 8 jaar geleden begonnen zijn toen ze nog maar 1 kind had.
Ze zat daar (in ieder geval de eerste 24 uur) ook bijna niet op de bank.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Arm kind! Schrok zich wild!!!
Zou die boeken lekker even wegzetten! Zonde mooie boeken
Ik was ook geschrokken van de leuke Sanne bij lang leve de liefde maar ja ze moest Dion strikken hè. Wat ongemakkelijk we hebben hun eerste zoen gezien en hadden ze het nou gedaan daar 👀👀👀🤣
Van long COVID girl naar Ozempic Girlquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje er blijft niets over van Debbie.... als iets een anti reclame is is zij het wel 😱 zou me zorgen maken als een vriendin er zo uit begon te zien 😱
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:22 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik wel, denk dat daar heel veel dingen zijn gebeurd die niet naar buiten zijn gebracht.
Zo heb ik wel meer vermoedens maar durf ik niet te delen want zijn aannames.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |